KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

Huomenta vaan kaikille!! on ollut hieman hiljaiseloa kun meillä oli se Miamin matka ja nyt on muutto.. :S kuinka tän kaiken saa organisoitua järkevästi? :D onneks ollaan aloitettu tavaroiden pakkaaminen ajoissa ja 1,5 viikon päästä saa kamat roudata talolle.. IHANAA, oma OMAKOTITALO.. WHIPPII!!!

Ei oo kauheesti oviksia huomioitu tms, mutta tässä kierrossa oli kyllä TODELLA limaisia päiviä :$ eli siitä oletin et ois ollu ovis.. ja on noita lakan0oita pelmauteltukkin, mutta vähemmän kuin viime kuussa.. eli nyt hieman jännäillään.. huomaan vaan et en oo asiaa edes ajatellut nyt kummemmin, eli josko se ois helpannu tärppäämistä? :D plussatuulia!!
 
Huomenia!

Miuskipa toisinaan täällä hiljaisempaa kirjoitteleun suhteen ja ihan reipaasti vaan mukaan :) itse olen tikutellut ovista mammaksi liuska testeillä,parissa kierrossa olen niitä käyttänyt ja hyvin on toimineet,nyt tässä kierrossa olen saanut itseni pysymään erossa tukuista :kieh: eli mammaksi.fi löytyy sivut ja sieltä voi tilatakin suoraan.

Aamutoimet suoritettu ja nyt ulos :wave: :wave:
 
kp 23 ja vähän nännejä on pistellyt ajoittain mutta ei vielä mitään viime kiertoon verrattavissa.. Kyllä on tunne, että nyt menee kierto yli edellisten 24-26 kunhan ei monela päivällä kummiskaan menisi. Mä lähinnä ootan nyt menkkoja tänne suunnilleen aikataulussa, raskauteen en usko nyt pätkääkään kun todennäköisesti on ollut ovuloimaton kierto limapäivistä huolimatta..
 
Sunnuntaita!

En ole jotenkin jaksanut edes kirjoitella, kun on ollut niin masis olo kun kierto meni ihan sekaisin. Miksi juuri nyt? Miksi ekaa kertaa elämässä nyt, 31-vuotiaana, juuri kun haluan vauvan? Ei voi ymmärtää! Joku kyseli hormoniehkäisystä. Mä ehdin kuopuksen jälkeen käyttämään Diane Nova E-pillereitä kaksi vuotta nyt ennen vauvan yritystä. Vetäsin vielä pari-kolme liuskaa aina peräkkäin, ilman tyhjennysvuotoa. Mutta gynen mielestä sen ei pitäisi vaikuttaa negatiivisesti hedelmällisyyteen. Tiedä sitten...

Orwokki: Olimme tehneet esikoista vuoden, kun olimme lähdössä juhannusfestareille, ja testasin kp 29 selkeän negan. Vetäisin kunnon kännit kahtena iltana ja rypesin itsesäälissä kun en saa vauvaa. Eipä alkanut menkat, joten tein viikon päästä tuosta vahvan plussan. Ja poika on nyt 5-vuotias. Terveydenhoitaja sanoi silloin, ettei alkiolla ehtinyt olla mun kanssa vielä yhteistä verenkiertoa tuolloin, joten en sitten murehtinut sitä sen kummemmin. Ja ihan normaali tuosta lapsesta kehkeytyi. Sullakin niin pienet kiertopäivät tuossa asiassa, että huoli pois, vaikka se kaivattu plussa sieltä pamahtaisikin!!!

Mä en ole tässä yrityksessä ovistestejä käyttänyt. Nyt saatan tikuttaa, koska epäilen ettei mitään ovista ole tässä kropassa olemassakaan mutta merkeistä en osaa neuvoa, enkä itsekään tiedä mitä merkkiä kokeilen. Jos nyt ylipäätään kokeilen...Jotenkin ei nyt vaan kiinnosta. Greippimehuakaan en aio tässä kierrossa juoda.

Tervetuloa uudet kuumeilijat =)

Ja :hug: niille, joiden toive ei tässäkään kierrossa täyttynyt.
 
Kiitos kaikille myötätunnosta :heart:

[/b]Höperö75 ja Siiri78 :hug:

Mulla on mielessä samanlaisia kysymyksiä kuin Siirillä. Vaikka gyne sanoi että pillereiden vaikutus katoaa heti kun niitä lakkaa syömästä, ja tulevaan raskautumiseen ei pitäisi olla vaikutusta sillä että on syönyt kauankin pillereitä,..niin miksipä miksi nyt nuo kierrot heittelee..?! Jos nyt ensin tuo kolmas saadaan alulle, niin en varmasti syö pillereitä ennen kuin ollaan varmoja että toivotaanko myös neljättä.

Epäilen vahvasti myös ettei ovista omalla kohdalla edes ole, joten aloitan elämäni ensimmäisen ovistikuttelun nyt tässä kierrossa. Mies on onneksi jutussa mukana, ja lupasi harrastaa sitä pakkoseksiäkin sitten jos se ovis tikutuksella löytyy..


 
Johan oli torkut! Mä nukuin pojan kanssa 1,5h päikkärit!!! Mä totesin hälle, että äitiä väsyttää, tuletko nukkumaan mun kanssa ja poika tuli :D

Mä en tajua tätä väsyä, aurinkoakin näkee vielä niin miten mä voin olla näin uupunut?! Tietysti asiaan saattaa vaikuuttaa se, että olen meidän neljän lapsen kanssa taas keskenään, kun mies on reissussa eikä palaa vielä hetkeen :headwall:
 
Höperö75 iso halaus :hug: mä niin toivoin,että olisit sen plussan saanut,kun yritystä takana jo noin kauan :hug:

Pakko jonkun meistä on plussa saada,joten plussatuulia kovasti kaikille :heart: Ja tsempit ja halaukset uuteen kiertoon siirtyneille :hug:
 
Siis mitä, kolmasko me halutaan?!

- klo 5.40 heräsin kun keittiön tuolia siirreltiin, toinen muksu herännyt ja lueskelee pimeässä..
- klo 6.20 mies herää kun samainen muksu laittaa telkan päälle, komentaa pojan taas nukkumaan ja huomaa, että koira on tehnyt 2:t oksennukset matolle--> pikasiivous.
- mä sitten noustuani pesen maton kunnolla samaten kylppärin, vessan yms kunnolla..
- illalla muksu kylpyyn ammeeseen, kylvyn aikana se oli P**konut ammeeseen ja istuu siellä!! Ei muuta kun poika suihkuun ja amme pesuun..
---> ihan kiva siivoilla ja pestä paikkoja, kun ne liataan samantien..
 
Siiri78 ja petronella09 , kiitos lohduttavista sanoista!
Toinen testitikku poltteli kaapissa, ja hetken mielijohteesta käytin sen. Ja nega tuli.
Ei mitään tuntoja, ei vuotoja... Paitsi hillittömän halut kyllä on! Se toisaalta voi kieliä mistä tahansa. Oon kyllä molemmilla raskauskerroilla käyny suhteellisen, krhm... Sanotaan että isännällä ei ole ollut valittamista. Pikemminki joutunu toppuuttelemaan.
Mut nyt vaan odotellaan että meneekö kunnolla yli vaiko eikö. Viime kierrolla meni se 10 päivää yli... Outoa.

Hormoniehkäisystä:
Musta tuntuu että gynet ym on pakko uskotella, ettei ne vaikuta lastensaantiin, muuten kukaan ei käyttäisi, ja ei toivottuja raskauksia tulis entistä enemmän.
Mä olin ennen ekaa raskautta syöny e-pillereitä 7 vuotta, ja ekat "oikeat" kuukautiset antoi odottaa itseään jopa 3kuukautta. Silloin todella olin huolissani, että mikä vikana, kun ei mitään tapahdu. Sellaista voi tapahtua, sanottiin mulle kun otin asiasta selvää. Puoli vuotta pillereiden lopetuksesta sit tärppäs.
Ekan lapsen jälkeen en sitte olekaan käyttänyt muuta ehkäisyä kuin kumia. Silti kun tosissaan alettiin pikkukakkosta yrittämään, kesti sitäkin puoisen vuotta, mutta kierrot oli aina tasaisia.

 
Mä en kanssa usko tuohon, mitä lääkärit sanoo, että pillereiden vaikutus loppuisi kuin seinään, tosin mulle gyne nyt sanoi, että on ihan normaalia, että pillerit sekoittaa hormoonitoiminnan vielä puolivuotta niiden lopettamisen jälkeen ja mä oon enemmän sitä taipuvainen uskomaan kuin näitä "ei niillä mitään vaikutuksia ole" ja niin hirveä kokemus se pillereistä vieroittuminen oli, että mä en enää MITÄÄN hormonaalista ehkäisyä riesakseni ota.
Itseasiassa jo pelkät kokemukset e-pillereistä on niin vahvat, etten varmaan niitä clomejakaan uskalla aloittaa/ottaa kun mä en tykkää noista ylimääräisistä hormooneista tai mitälie ovatkaan.

Hitto mä olen ylpeä itsestäni, nyt kp 31 ja dpo 9 ja mä EN oo vieläkään tehnyt yhtäkään raskaustestiä tässä kierrossa! Aiemmissa kierroissa oon testaillut jo tyyliin kp 20 alkaen :LOL: yksi testi kaapissa on, mutta se saa vielä toistaiseksi siellä ollakin. Nyt kun pystyisinkin pitämään itseni kurissa ainakin lauantai-aamuun asti (ensin kyl aattelin, et testaisin jo perjantaina ) mutta mutta... kun nyt vielä muutaman päivän.

Oireita kyllä menkkoja ajatellen on, maha on tosiaan turvoksissa, välillä on etova olo, kn oli "avoin" ei kauhean korkealla, mutta kova (yleensä ennen menkkoja suht pehmeä ) mutta siitä nyt ei tiiä. Illalla alavatsalla tuntui sellaista "paineen" tunnetta.
Jotenkin nyt mulla pysyy se testi kaapissa, kun mä EN HALUA tehdä enää yhtään negaa. Niitä on tullut testattua niin monta tän vuoden aikana, että mä en halua nähdä sitä yhtä viivaa siinä testissä.
Et joo, samat toiveet kun joka kuukausi, tulis se täti sit pian tai olis tulematta. Pääosin kierrot on tän yrityksen aikana olleet 29-32pva, kerran 38 ja kerran 39pva et mä toivon, että taas pysyttäis tossa max 32:ssa

höperö75 :hug: :hug: mä niin toivoin, että olisit vihdoin sen plussan saanut, jotenkin se antaisi toivoa itsellekin, että vaikka noita yrityskiertoja kertyy niin silti olis vielä toivoa.
 
Mulla kn käyttäytyy silleen, että oviksen aikana kn on korkealla ja pehmeä, joskus tunnnen sen olevan raollaan. Seuraavaksi kn alkaa laskeutumaan, eka on alempana ja vähän kovempi ja sitten ennen menkkoja kn on alhaalla ja kova. En ole sitten kokeillut kun menkat on alkaneet, että tuntuuko napukka avonaiselta tms. useiden kuukausien tutkimisen jälkeen alan hoksata tän napukkajutun :D Menkkoja odotellessa..
 
MAANANTAI 21.9.2009

Orwokki....................................kp 32/28-32....................... yk 6
tatomira...................................kp 31/29-39..........................yk 8
petronella09.............................kp 28/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 28/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 28/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 26/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 26/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 25/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 24/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 20/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 20/25-29.........................yk 2
Sintyli...................................... kp 19/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 15/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 9/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 7/32.............................yk 4
höperö75.................................kp 7/26-28..........................yk 15
Punaposket82.........................kp 6/28-30..........................yk 8
Silmäterä.................................kp 3/28-34..........................yk4
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................
Miuskipa..................................kp ??/??................................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar
P123
maini76


Haamut




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:



P.S. Mä en ossaa pistää noita ihunia kuvia tonne!
 
Orwokki kn= kohdunnipukka, eipä sillä muuta tee kun sen, että voi veikata raskautta riippuen sen paikasta :D

Ja noi kuvat saat niin, että kun tuota päivitystä teet, otat siitä, kenellä on tuo lista kohta "lainaa" sieltä avautuu tuo viesti, poistat alusta ja lopusta sen quote merkit ja ketä siinä lainataankaan esim. sinulla [ quote = "Orwokki" ] ja sitten vain muokkaat päivät ja nuo kuvat sitten tulee siihen automaattisesti :)
 
MAANANTAI 21.9.2009

Orwokki....................................kp 32/28-32....................... yk 6
tatomira...................................kp 31/29-39..........................yk 8
petronella09.............................kp 28/25-28.........................yk 4
Pakanamaan kartta..................kp 28/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 28/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 26/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 26/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 25/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 24/24-46........................yk 11
satukirjan sankari....................kp 20/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 20/25-29.........................yk 2
Sintyli...................................... kp 19/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 15/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 9/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 7/32.............................yk 4
höperö75.................................kp 7/26-28..........................yk 15
Punaposket82.........................kp 6/28-30..........................yk 8
Silmäterä.................................kp 3/28-34..........................yk4
Miuskipa..................................kp 1/??................................??
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
Ilmatar
P123
maini76


Haamut




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy

Plussaonnea!! :flower:


 

Yhteistyössä