KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

Tillintallin meillä tosiaan on ollut yritystä jo vuoden vaihteesta asti ja nyt näitä, et oon laskenu yrityskierroiksi on 8 joten on tullut testattua kerta jos toinenkin se nega ja kun niitä negoja on tehnyt vuoden aikana toistakymmentä (ei muuten ees riitä ) niin ei halua enää nähdä sitä pelkkää yhtä viivaa ja mulla toi ainakin hillitsee testaamista tosi paljon. Välillä se testi käy mielessä, mutta sitten taas muistaa et turha sitä on tehdä niin eipä sitä tuu kaapista kaivettua.

Ja lisää tädin tulo oireita, maha on poltellut siihen malliin ja valkkaria on tullut ja nyt huomasin, että rinnat on ihan kosketusarat. Tarvii ruveta siis siteitä kantaan taas laukussa :(

Mä varotan jo nyt, et sit kun se täti saapuu niin kirjoitan tänne varmasti monta rumaa sanaa...
 
tatomira: No juu, tuo on tietysti ymmärrettävää.
Siis eihän siinä oo ees mitään JÄRKEÄ testata vielä..ja tuskin ees mitään näkyy tässä vaiheessa (dpo 10), mutta lie mikä siinä onki, että testit vaan vetää puoleensa..? Malttamaton oon vissiin.. Ekaa odottaessaki kun sai kuitenki odotella vähän pitempään ennen ku kunnon viivaa näky. (Toisella kerralla tajusin testata vasta viikolla 7, oli vähän yllätys :) )

Noh..onneks tässä nyt menee päivät töissä, ni ei niin kauheesti ehi ajatella. Viime kierrolla näihin aikoihin olin lomalla, ja oli tuskaa oottaa päivien kulumista.
 
Jos on raskaana, pitäsikö kohdunnapukan jäädä ylös sinne, missä se on oviksen aikana? Mulla napukka on tullut vaan alemmaksi mutta se on kova ja kiinni. Loogisesti ajattelisin että sen pitäsi aueta ennen kun vuoto alkaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Jos on raskaana, pitäsikö kohdunnapukan jäädä ylös sinne, missä se on oviksen aikana? Mulla napukka on tullut vaan alemmaksi mutta se on kova ja kiinni. Loogisesti ajattelisin että sen pitäsi aueta ennen kun vuoto alkaa..




Mäki haluan tietää tän napukkajutun!

ja dpohan tarkoittaa tietysti....????? Ovulaatiosta päiviä??? Näin sitä voi olla joku pönde!
:LOL:
 
Tein sitten sen testin,en malttanut enää odottaa :D Aivan selkeä PLUSSA apteekin testiin ilmestyi :heart:
En voi uskoa asiaa todeksi,edelleen pelkään että vuoto alkaa :whistle:
Jään tänne kuitenkin vielä seuraamaan miten muille käy ;)
Mua jännitti niin kovasti testin teko,että kädetkin tärisi.

Plussatuulia kovasti kaikille :heart:
 
HEi! Ilmottaudun kans joukkoonne =) Täällä siis 27-vuotias kahden pojan äiti. Pojat ovat pian 3v. ja 6v. eskarilainen :) Kolmosesta haaveillaan :heart: Yritys on alkanut 2vkoa sitten, kun jätin pillerit. Nyt vaan odotellaan minkälainen mahtaa kierto olla ja tuleeko menkkoja.. Tuskin nyt kuitenkaan vielä on tärpännyt, koska kakkosta meillä TEHTIIN reilu vuosi... |O Plussatuulia kaikille :whistle: :whistle:
 
Oiiii, onnea petronella plussasta :heart: Tulihan se sieltä =)

).( Mulla ois huomenna kp 27/27. Kohdunnapukkaa olen tarkkaillut jo useamman kierron ajan. Nyt kn vielä korkealla mutta mielestäni pehmentynyt. Mutta tais olla kerran aiemminkin, että laskeutui vasta alemmas parin päivän jälkeen kun kunnon vuoto alkoi. Tiedä siis sitten. Palellut ja väsyttänyt on, välissä valkkariakin tuntuu lorahtelevan.. Mutta eiköhän se enteile mulla menkkoja. Yks testi polttelis kaapissa, mutta mietin, josko nyt kumminkin odotan torstaina tulevaa tätiä ihan maltillisesti. Saapa nähdä kuinka kauan tätä yritystä vielä kestää :ashamed:

Tervetuloa uusille :flower:


 
noniin, nyt mulla on semmonen itkupotkuraivari täällä kun mies sanoi jotain tyhmää, ja loukkaannuin ihan tyhjästä. Tämä on varma "päivä ennen menkkoja" oire, kiukuttaa ja masentaa kaikki. onneks mies tuntee mut jo sen verran hyvin ettei jäänyt ruokkimaan riidanpoikasta..
 
petronella09 :heart: :heart: :heart: :D :D :D IHAN ÄLYTTÖMÄN ISO ONNITTELUHALAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Mulla tuli pikku paniikki, kun aloin miettimään yhtä juttua....
Jos mun aikaisempi vuoto kp7 oliki jo tätsyä, niin nyt mulla oliski vasta kp20 tänäänmenos.... Notta pitääpä pitää myös se mielessä, jos ei ala mitään tapahtumaan...

Eli ).(.............. kp 20-33/28-32
:(

maamin82 Tervetuloa kuumeilemaan! :flower:
 
KESKIVIIKKO 23.9.2009

tatomira...................................kp 33/29-39..........................yk 8
Tillintallin .................................kp33/30-39...........................yk2
Pakanamaan kartta..................kp 30/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 30/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 28/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 28/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 27/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 26/24-46........................yk 11
Ilmatar.....................................kp 22/26-29.........................yk 1
satukirjan sankari....................kp 22/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 22/25-29.........................yk 2
Orwokki....................................kp 21-34/28-32....................yk 6
Sintyli...................................... kp 21/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 17/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 11/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 9/32.............................yk 4
höperö75.................................kp 9/26-28..........................yk 15
Punaposket82.........................kp 8/28-30..........................yk 8
SMSM........................................kp8/28-29...........................yk1
Silmäterä.................................kp 5/28-34..........................yk4
Miuskipa..................................kp 3/??................................??
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................
maamin82................................kp ??/??...............................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09

Plussaonnea!! :flower:




[/quote]

[/quote]

 
Huomenta.Päivittelin listan,kun oon tänään kotona hoitamassa kipeitä tyttöjäni.
Kiitos kaikille onnitteluista :flower: Ei vaan meinaa uskoa todeksi :ashamed:


Ella
kyseli oireista: se finnittömyyys oli ainakin sellanen ja sellaset repäsyt/pistelyt alavatsalla ja selässä,mitä ei oo kun ,menkat on alkanut ;)
Mies sanoi,että hän arvas,että oon raskaana,kun rinnat on isontuneet tai silleen kiinteämmät :D

Plussatuulia kovasti kaikille,tulkaahan perässä :heart:
 
Kirjoittelen tänne nyt vain pikaseen. Paljon ONNEA petronella09 ja tervetuloa joukkoon maamin82. Ja plussasäteitä kaikille. Omassa navassa ei tällä hetkellä vielä paljon kertomista ole, kun pillerit jätettiin pois vasta rapiat viikko sitten eli ovulaatiota ja ensi kuuta odotellessa...
 
Paljon onnea petronella !!! :flower: :flower: plussia nyt on tullut mukavan paljon :) :)

Tervetuloa mukaan maamin82 se on hyvä, että tulee uusia, kun plussia tulee niin porukkaa häipyy ettei koko ketju kuihdu kokoon ja mä oo ainoo joka tänne kirjottelee :D

).( mä taas eilen sitä kohdunnapukkaa testailin ja nyt se oli hieman ylempää ja kovempi kuin toissapäivänä, hmmm... eli, siitäkään EI ota selvää. Rinnat mulla on ihan kosketusarat ja aamulla vihloi alavatsa ihan kiitettävästi. Ei siis sellasta normaalia menkkakipua, vaan vihlomista. Mitä lie. Tänään sitten kp 33, dpo 11... et ainakin se luteeali (???) vaihe on pidempi kuin 10pva mutta odottelua täällä.
Mitäs arvon palstalaiset on mieltä, koska mä testaan? Mulla siis tänä vuonna on kierrot olleet pääosin 29-32pva (32 se yleisin ) tän vuoden aikana kerran 38 ja kerran 39 eli jos testailen esim. la aamuna (kp 36 dpo 14 ) niin onko se liian aikaisin? Vai odottelenko esim. kp 40 joka on sitten viikon päästä keskiviikkona ja dpo olis sillon jo 18... Mä odotan mielipidettänne :D
 
Mulla kierto täynnä 26/24-26 ellei taas sitten veny. Jos oli ovis niin se sitten myöhästyi ja oliskin vasta dpo 6 joten senkin takia viikonlopulle ihan hyvin voin odotella menkkoja. Oireet vaan kertoisivat, että alkaa aiemmin..
 
petronella09 Vaihtaisitko mun "listasijoituksen" kp 21-34/28-32, kiitos. :)

Tässä teiltä oppien, taidan odottaa ihan reilusti ennen ku teen testiä enää. Näköjään ainakin tatomirallakin on kiertopäiviä ollu jopa 39, huh...
en ole koskaan sen tarkemmin niitä seuraillu, mutta ehkä jos nyt ei tärpänny, niin tulee seurattua tarkemmin noitakin.

Isäntä tossa jo kyseli, kun ei tykkää mun koneella istumisesta, että joko mä olen tullu täällä netissä raskaaksi?
Voi plää, kun auttaiski asiaa.... :|

Nyt mars, mars avoimeen vähä muuta ajateltavaa taas yhdeksi päiväksi!
Tatomiralle hillittömät plussatuuli onnentoivotukset!!!! :D ++++++++++++++++++++++++++
 
Onnea onnea petronella :flower:

Jokohan alkoi kp 1, ei tullut tuhrua vaan selkeää verta oli aamulla, ei tule kuitenkaa lorona niinkuin yleensä,huoh, nyt kuitenkin vasta kierto 22pv, jos tuhrusta laskisi niin sitten olis 25,no oletetusta oviksesta dpo on 13 niin siihen täsmäisi tämä alku hyvin, onneksi on se gyne ensi kuussa niin saa vähän vastauksia tähän ruhon toimintaan :LOL:

Kovasti pidetään peukkuja tatomira ja kun kysyit että milloin testaat niin odota jotain päiviä vielä,vaikka tekisinkin mieli niin soo soo näpit irti paketista,isoveli valvoo edelleen :saint:

 
Paljon onnea Petronella ja onnea odotukseen! :heart:

Maamin82 Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

Tatomira ei sitä testaamista varmaan kannata liian pitkälle venyttää. Kyllähän se stressaa jos jännää kovasti ja sen takiakin voi sitten mennä kierto pitkäksi. Itse suosin sitä, että testaan suunnilleen niillä main kun menkkojen pitäis alkaa, jos oireita on selvästi. Sittenpähän sitä tietää onko vai eikö ole.

Omasta olosta sen verran, että tänään tuli aamulla heitettyä pienet "ykät" lavuaariin kun harjasin hampaita. Ei ole ennen näin käynyt ja nyt alkoi sitten oikeesti jännää et mitäs hittoa tää on. :p
 
Sintyli toivottavasti ykäily on juuri sitä, mitä toivotkin sen olevan :) noh, mullahan periaatteessa vanhojen kiertojen mukaan pitäisi menkat alkaa tänään, mutta kun ne on heitelleet niin odottelen nyt rauhassa. Ja dpo 11 taitaa olla aika vähän jos r-testiä miettii, et se ei välttämättä näy vielä testeissä.

BornToLose en mä sen enempää bongannut ovista, mut gyne katso ultralla koska se on, et siitä sen noin "tarkkaan" tiedän. Eli, teidän kannustamana teen testin lauantaina, kolme yötä vielä :D Mut oon mä aika ylpee itsestäni kun oon oikeesti pystynyt näin kauan oottaan testaamatta. Joissain kierroissa meinaan ekat testit oon tehnyt jo kp 20 :D :D ja kun nytkin mulla ovis oli vasta kp 22.... jahas ja heti kun ehdin jotain toivoon, alkoi heti tuntua tuttua menkkakipua, hmph... no, toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy.

onlydream no höh, vai tuli sinne se punainen paholainen :( inhottava... mut jos se tulee sinne kunnolla, niin pidätkö sen sun luona niin tiukasti, et se ei pääse tänne :D paitsi jos nyt ei oo tärpännyt niin sit sais jo menkat alkaakin.

Orwokki noh, mun kiertoja ei kannata katella, joskus aikanaan mulla oli jopa 64päivän kiertoja!! Toivottavasti sulla alkaa joko menkat sillai et kierto olis normaaleissa lukemissa tai sitten ei alkais ollenkaan ja olisitkin raskaana.
 
No sitten voit musta ihan hyvin tehdä jo testin lauantaina =)
Ja mulla on tiiätkö myös niitä menkkakipuja vieläkin, toimii ilmeisesti myös kohdun kasvukipuina ;)
Ja oireita ei mun mielestä kannata ihan hirveesti tutkia :ashamed: Itse olin keväällä koko ajan raskaana ja nyt yrityksen aikaan myös kun oli pahoinvointia ja näläntunnetta mutta ne oli myös menkkaoireita. Mieluummin yrittäkää siis pysyä maanpinnalla koska sieltä ei voi tipahtaa :wave:

 

Yhteistyössä