KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

BornToLose juu, samaa mieltä sun kanssa, että noita oireita ei kannata kauheesti tarkkailla. Itsekin "oon ollut" jo monesti "raskaana" oireiden perusteella, kun on ollut yökötystä, väsymystä, tissikipua, lisääntynyttä valkovuotoa jnejne. ja mikäänhän niistä ei oo oikeesti ollut oikea oire, tai no on, lähestyvistä menkoista.

Nyt mulla ei oo mitään, miksi epäilisin olevani raskaana, itseasiassa oon melko varma, että se täti tulee ja siksi se testi on kaapissa pysynytkin. Välillä on lievästi paha olo, rinnat on tosiaan kipeät, alavatsa vihloo ja nyt on nuo menkkakivut ilman menkkoja, mut niitä kuitenkin tässä odotan, koska mulla noi kaikki oireet on ollut jo niin monena kuukautena, et ne kertoo mulle tulevista menkoista ei raskaudesta.

ANTEEKSI OMANAPAISUUTENI!
 
voisin päivittää omat tietoni tänne
Eli meillä on nyt varsinaisesti eka yrityskierto, edellisessä kun ei oltu samoilla paikoilla ovulaation aikaan, nytkin oli taas työmatkaa niin että vaan oviksen alla ehdittiin vällyjä heilutella =) Mutta siis mennään näillä ja ens kierrosta sitten taas uudestaan jos ei nyt tärpännyt
kp 22/26-29 yk1
 
Alkuperäinen kirjoittaja BornToLose:
Ja oireita ei mun mielestä kannata ihan hirveesti tutkia :ashamed: Itse olin keväällä koko ajan raskaana ja nyt yrityksen aikaan myös kun oli pahoinvointia ja näläntunnetta mutta ne oli myös menkkaoireita. Mieluummin yrittäkää siis pysyä maanpinnalla koska sieltä ei voi tipahtaa :wave:

Tämän enempää maan pinnalla tuskin voi olla. Oireita ei vieläkään suuntaan eikä toiseen, ja todella alkaa nyt masentamaan... :(
(oliski pms oiremasis!)
Enemmän mua stressaakin just tää kun en enää tiedä missä mennään! Että mitä hittoa mun kropassa on tapahtunu kun kierrot heittäny häränpyllyä!!! :/
Että en enää usko että raskaaksi olisin tässä kierrossa tullu, niin LÄHETTÄKÄÄ SE TÄTI MIELUITEN NYT MULLE ETTÄ SAAN JOTAIN HITON TOLKKUA TÄHÄN TOUHUUN!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

tatomira Ei kai ny tarvii anteeks pyyellä, ittiemme vuoks tänne kaikki kirjoittelee ja vertailee.

Listasijoitus ok. :headwall:
 
Petronellalle :flower: onnittelut! Aivan mahtavaa!!! On nuo plussauutiset sitten NIIN ihania. Tänne ei mitään uutta kuulu, alkukierto, eli ei niin yhtään mitään. Mut hei, nyt on uusi läppäri, pääsen taasen päivittelemään tilannetta, olipas aivan kauheeta olla nettipimennossa.
 
:/ eipä tämä vielä vuodoksi sitten kehittynytkään tänä päivänä,se mikä aamulla tuli ja meni nyt muuten päiväl vaan pyyhkiessä tuhrua eli kai kp:t vielä normaalisti tästä eteenpäin..
Hullu kun mielessä käy jo ne tapaukset joita on lukenut että kierron loppuvaiheen vuodosta huolimatta on ollu raskaana :headwall:
 



TORSTAI 24.9.2009

tatomira...................................kp 34/29-39..........................yk 8
Tillintallin .................................kp34/30-39...........................yk2
Pakanamaan kartta..................kp 31/28.............................yk 4v
UuTeEnNoUsUUn .....................kp 31/28...............................yk ??
Unikeiju ...................................kp 29/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 29/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 28/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 27/24-46........................yk 11
Ilmatar.....................................kp 23/26-29.........................yk 1
satukirjan sankari....................kp 23/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 23/25-29.........................yk 2
Orwokki....................................kp 22-35/28-32....................yk 6
Sintyli...................................... kp 22/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 18/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 12/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 10/32.............................yk 4
höperö75.................................kp 10/26-28..........................yk 15
Punaposket82.........................kp 9/28-30..........................yk 8
SMSM........................................kp 9/28-29...........................yk1
Silmäterä.................................kp 6/28-34..........................yk4
Miuskipa..................................kp 4/??................................??
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................
maamin82................................kp ??/??...............................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09

Plussaonnea!! :flower:
 
Torstai huomen kaikille :)
Päivittelin tuossa joutessani listan tältä päivältä ja sain taas itsellenikin lisätä sinne yhden päivän!! :) :)
Onneksi nää työaamut on aina näin kiireisiä sen lähdön kanssa, ettei ehdi testaamaan vaikka haluaisikin, joten testi on vieläkin pysynyt kaapissa :) ja pysyykin, ainakin lauantai aamuun saakka, katsellaan jos sillonkin pystyn malttamaan mieleni. Oikeasti, sitä on niin monta kertaa pettynyt et mä vaan en vaan edes uskalla toivoa, että olisi tärppi käynyt.

Tissikipu ei oo helpottanut yhtään, rinnat on edelleen kosketusarat, maha turvoksissa, eilen illalla mahaa poltti ihan sillä tavalla, että olin varma, et aamulla hanat aukeaa, mutta ei, toistaiseksi täti on pysynyt poissa.
Mielialat mulla heittelee aivan mahdottomasti, eilen olin ihan hyvällä tuulella kunnes rupesin raivoamaan pahvilaatikolle :LOL: selkeästi jotain PMS:sää :D mutta, odotellaan :)

Sssalla Toi on inhottavaa, mulla ainakin on sillai, et tottakai oon ilonen, kun tutut saa vauvan, mutta samalla joku kateudenpeikko nostaa päätään "miksei minulla"? meidän pari tuttua on saanut ihan lähiaikoina vauvan.
Mua harmittaa se, että jos olisin tullut raskaaksi silloin kun ensimmäisen kerran todella annoimme vauvalle luvan tulla, sillä olisi laskettu aika näihin aikoihin :(

Orwokki niin olitko juuri lähiaikoina lopettanut jonkun hormonaalisen ehkäisyn? Minulla ainakin pillereiden lopetus sai kierrot heittämään härän pyllyä ja viime syksynä sitten odottelin kuukautisia alkavaksi jos oikein muistan n. 8vko ja kun ne alkoi, ne kesti 3vko, viikon tauko ja taas viikon menkat josta sitten alkoi taas kahden vai kolmen kuukauden tauko ilman menkkoja, sen jälkeen ne onneksi tasaantui. Gyne sanoi ihan suoraan, että tuo heittely mitä suurimmalla todennäköisyydellä minulla johtui vain ja ainoastaan pillereistä ja niiden lopetuksesta. Toivottavasti pian tulee menkat tai sitten se positiivinen tulos, että saisit selvyyden.
 
Huomenta huomenta!

Petronellalle onnea :flower:

Ja uusille tervetuloa minunkin puolestani.

Täällä jännäilen itseni lisäksi myös tatomiran puolesta, kun meillä on niin samat päivät. :)
Oireisiin olen minäkin yrittänyt olla kiinnittämättä huomiota, ne kun voi tosiaan johtua mistä vaan. Mutta mutta.... väkisin niitä tulee vähän tässä mietittyä, varsinki ku on vapaapäivä tänään, eikä sen kummempaa tekemistä.

Tissit on edelleen kipeet, mikä on outoa, kun ei normaalisti oo näin kipeet tai varsinkaan näin pitkään. Mulla taitaa olla huono itsekuri, ku menin sitte tuhlaamaan taas yhen tikun eilen. :headwall: Juurikin tuo tissien arkuus on niin epäilyttävää (samasta syystä tajusin viime kerralla ruveta testaileen). Olin mukamas havaitsevinani tikussa hyvin, hyvin, hyvin haalean värimuutoksen, mutta tiedä sitten oliko vain silmien haritusta..? Eilen kuitenki alko mahaa juilimaan aika mukavasti, oli jo sellanen olo, että justiinsa alkaa menkat. Ei onneks kuitenkaan vielä. MUTTA, nyt päätin, että vasta lauantaina aikasintaan pissin tikkuun seuraavan kerran. Tsempatkaa mua siinä. (Siis mullahan on testejä useampia kaapissa, kun on pakettina ovulaatio- ja raskaustestit ostanu, niin on ylimääräsiä mitä tuhlata)

Huh. Tulipas taas vuodatusta..
 
Kp 22-35/28-32 vielä niin kauan ku jokin asia selviää.

tatomira
Ei ole ollut hormooniehkäsyä muuta kuin imetys joka lopetettu puoli vuotta sitten. Kuukautiset on ollu säännölliset sen jälkeen kun ne alkoi, paitsi nyt viimekerrasta saakka... Pitää vaan odottaa että jotain tapahtuis. Ja kun seuraan tota kiertoa tolleen jokotai periaatteella, niin saan vähä osviittaa että mikä mättää.

Meillä täällä vaasassa on ainaki nyt aivan mahtavaakin mahtavampi aurinkoinen syysilma, ja sitä toivon muillekkin!!! :flower: B)
 
Tillintallin meillä tosiaan on nuo päivät ihan samat :) jopa kiertokin on liki sama :D

Mä just noiden "hyyyyviiiin haaleiden" viivojen takia en halua ees testata. Mulla tosin ei tosiaan oo jäljellä enää kuin se yksi testi, kun on niitä tullut käytettyä kun "niitä on"
Mä vaan mietin, et onko se lauantai sittenkin liian aikainen ajankohta testata. Kun eikös sanota, et menkat alkaa 14 päivän päästä ovulaatiosta (ihanne tapauksessa) niin tuo on mulla se 14:sta päivä niin jos ne sit alkaiski sillo vasta illalla. ARGH! Alkais nyt ne menkat tai sitten lauantaina sais piirtyä kaksi viivaa siihen testiin.
Tosin, mulla on oikeesti monta kertaa mennyt niin, että kun oon päättänyt jonkun päivän jollon testaan niin menkat sit alkaakin niin, et jos olisin oottanut sinne asti ei olis mennyt testejä hukkaan. Nyt olin mielessäni päättänyt, et testaan kp 35 (eli huomenna ) mutta sit päätin venyttää lauantaille, eli jos mulla menkat alkaa niiden pitäis ton mukaan alkaa huomenna :LOL:

...joo, mä pidän turpani kiinni... :D
 
Eilisen huimaili ja oli livää migreenioireistoa, niin olin satavarma, että täti tulee aamusta. Mutta ei tullut. Kesän kierrot oli 24/26 joten jos ei tänään kp 27 ala niin ylittyy.. Ajattelin aamulla huvikseni testata, ja tuttu nega pärähti heti mutta vähän jan päästä huomasin, että testiviivan kohdalla on joku "kuoppa". Ihankun näkisin siinä harmaan viivanpaikan jossain valossa. Ehkä tuo monttu huijaa sen, ikinä noissa testeissä en ole mitään viivanpaikkoja tms nähnyt et negat on olleet rehellisiä negoja. Ei tuossa kyllä yhtään väriä ole, joten nega se on. Olisi vaa ennen testiä pitänyt tarkastaa tikun kunto.

 
Täällähän alkaa käymään jännäksi tilanne, kun on nyt useampi piinailija. :)
Toivottavasti nyt alkaisi niitä plussia ropisemaan! :)

Tillintallin mulla se menkkamainen vatsajuiliminen on kahtena kertana tarkoittanut raskautta. On siis tullut just sellanen olo et nyt ne tulee mutta eipä ole tullutkaan. Sitten päivän päästä siitä oon testannut ja plussa tullut. Jospa se oliskin sitä..

Meikällä kävi tänä aamuna sama juttu kuin eilen eli "ykä" tuli, mutta nyt ei tullut hampaita harjatessa vaan ihan yks kaks vaan. Mä en siltikään nyt kauheesti herättele mitään toiveita kun on vasta eka kierto pillereitten jälkeen ja luulen, et se on jotenkin sotkenu hormoonit. Eihän aamupahoinvointi vois edes näin aikaisin alkaakaan. Mutta on tää kyllä hullua... :(
 
Töissä oli kiire päivä ja niin oli kotonakin, joten nyt vasta kerkeen kurkkaan kuulumisia tänne.

Hih, täällähän alkaa käymään jännäksi. Monella on jännät paikat joko nyt tai kohtsillään tulossa - itteäkin jännittää teidän puolesta :) . Plussatuulia silti vielä toivottelen, ettei täti vaan kurvaa missään tapauksessa paikalle.

Eiköhän sitä kohta nähdä kuinka moni siirtyy tuonne plussaneiden puolella - pidän peukkuja, että mahdollisimman moni sinne pääsee siirtymään

:) =)
 
Onnea Petronella!

Mä en sit kuitenkaan niitä ovistestejä tullut hakeneeksi tässäkään kierrossa, eikä enää taida kannattaa. Mä jotenkin tavallaan pelkään, että en löydä ovista niillä ja se aiheuttaisi vaan lisää stressiä tähän päälle. Greippimehuakaan en ole nyt juonut, joten yritämme ilman mitään kikkakonsteja ainakin tämän kierron.

Viime yönä näin unta että sain Predictorilla hailakan plussan ja hain sitten Apteekin oman, jolla tuli kirkastakin kirkkaampi plussa. Meinasi poru päästä kun heräsin...
 
huomentaa.. täällä siis kierto on 32 pvä ollut nyt tän pari kuukautta.. toisin kuin listassa 28 :ashamed: mutta mutta.. eilen malttamattomana ten apteekin first signal testn, vakka tässä kuussa se vauvanteko ei oo ollu niin aktiivista kun on muutto ja kaikki puskee päälle.. mutta siis siihen tuli haamu :D JAIKS!! kyselinkin toisaalla et onks nois testeis joku viivanpaikka, mutta luulen et ei se noin näkyisi. :heart: nyt vaan toivotaan parasta!!

Taas kyllä päti et ku lopettaa sen "yrittämisen" niin nalli napsahtaa :D
 



PERJANTAI 25.9.2009

tatomira...................................kp 35/29-39..........................yk 8
Tillintallin .................................kp35/30-39...........................yk2
Pakanamaan kartta..................kp 32/28.............................yk 4v
Unikeiju ...................................kp 30/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 30/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 29/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 28/24-46........................yk 11
Ilmatar.....................................kp 24/26-29.........................yk 1
satukirjan sankari....................kp 24/32-38.........................yk 1,5v
onlydream................................kp 24/25-29.........................yk 2
Orwokki....................................kp 23-36/28-32....................yk 6
Sintyli...................................... kp 23/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 19/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 13/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 11/32.............................yk 4
höperö75.................................kp 11/26-28..........................yk 15
Punaposket82.........................kp10/28-30..........................yk 8
SMSM........................................kp 10/28-29...........................yk1
Silmäterä.................................kp 7/28-34..........................yk4
Miuskipa..................................kp 5/??................................??
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................
maamin82................................kp ??/??...............................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut

UuTeEnNoUsUUn




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09

Plussaonnea!! :flower:
 
Kovasti peukkuja UuTeEnNoUsUUn että se haamu siitä vahvistuu :)

Kovasti tuolla on jännillä päivillä menijöitä, eli mikä on tilanne tänään Tillintallin, Pakanamaan kartta, unikeiju, minttis81, snowangel ja Ella-83 ?

Täällä edelleen täti pysyy poissa, kp 35/29-39 dpo 13 eli ainakin tuo luteaalivaihe on riittävän pitkä raskautta ajatellen :) Huomenaamuna testintekoon, EHKÄ... ellei sit raaski ootella vieläkin.
Mulla on rinnat edelleen ihan tolkuttoman kipeät, eilen ne särki ihan muuten vain, mutta pääosin ovat vain selkeästi kosketusarat.
Sitten yöllä (mä oon nukkunut viime aikoina todella huonosti niin siksi tiedän yötuntemuksiakin ) maha vihloi oikein kunnolla, lisäksi jos tekee jotain äkkinäisiä liikkeitä niin vihlasee heti, menkkakipumaista jomotusta on ollut jo muutaman päivän ja välillä on öklö olo, mä jotenkin oon niin varma, et menkat alkaa.
Ja nyt tuli joku "lorahdus" housuun (anteeksi :D ) ja oon ihan varma, se on täti :kieh:

Mä VIHAAN tätä epätietoisuutta, tekis mieli juosta tohon kadun toiselle puolle apteekkiin :D
 
tatomira, joo nyt menossa 28/24-26 ja eilen nega testattu. Multa taas menkkaoireilut häviämässä vaikka useamman päivän ollut varma olo, että huomenna täti tulee.. Nojoo, jos ovis ollut vasta kp 20 niin oliskin dpo8 vasta nyt, mahdollista ettei ovista ees ollut niin tiedä sitten mihin venyy. Viimeksi toukokuussa oli varmasti ovuloimaton kierto, ja se oli 38 päivää. Sitten kolme viimeistä oli 25, 24 ja 26 ja ajattelin josko tohon asettuisi.. :attn:
 
]

Lauantai 26.9.2209

tatomira...................................kp 36/29-39..........................yk 8
Tillintallin .................................kp36/30-39...........................yk2
Pakanamaan kartta..................kp 33/28.............................yk 4v
Unikeiju ...................................kp 31/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 31/25-30........................yk1
snowangel...............................kp 30/27..............................yk 14
Ella-83......................................kp 29/24-46........................yk 11
Ilmatar.....................................kp 25/26-29.........................yk 1
satukirjan sankari....................kp 25/32-38.........................yk 1,5v
Orwokki....................................kp 24-36/28-32....................yk 6
Sintyli...................................... kp 24/25-27..............................yk1
memmiliini.................................kp 20/27-40..........................yk 8
Siiri78.......................................kp 14/30................................yk5
Sssalla.....................................kp 12/32.............................yk 4
höperö75.................................kp 12/26-28..........................yk 15
Punaposket82.........................kp11/28-30..........................yk 8
SMSM........................................kp 11/28-29...........................yk1
Silmäterä.................................kp 8/28-34..........................yk4
Miuskipa..................................kp 6/??................................??
onlydream...............................kp2/24-29........................... yk3
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................
maamin82................................kp ??/??...............................



Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut

UuTeEnNoUsUUn




:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09

Plussaonnea!! :flower:[/quote]

 
Kirjoittelin gynelleni mun tilanteesta, ja hänen mielestä mun outo välivuoto olis tod.näk. ovulaatiovuotoa. Eli jos dpo lasketaan siitä eteenpäin, niin niitä olis jo tuon 23 verran. Miten ihmeessä mun testi sit voi vieläkin olla keskiviikkona nega (dpo21)? Nyt en ole enää tehny. Oon varma että mussa on jokin pahasti pielessä. :headwall: :headwall: :headwall:

UuTeEnNoUsUUn Isot peukut pystyssä!! +++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä