Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Oikein hyvää joulua kaikille! Niin ja isot onnittelut Tine ja mammuttisi plussasta! Plussatuulia, haamun vahvistumisia!
Itsellä nyt kierron puoliväli suunnilleen ja kyllä rassaa tää ainainen pohtiminen... Tahtoisin niin olla raskaana, vaikka vasta annettiin mahdollisuus sille! Oon niin kauan kuitenkin kolmannesta haaveillut! :attn:
Noh, jospa joulu nyt vie hetkeksi ajatuksia muualle... :confused:
Oikein paljon plussatuulia kaikille! Ja mikäs sen mukavanpaa puuhaa jouluna kuin vauvanteko..? :whistle::heart:
 
Onnittelut plussatuulia! On kyllä selvästi plussa :) Mulla jouluaatoksi kp1 ja kierron pituudeksi tuli sitten 28 päivää pillereiden lopettamisen jälkeen, saas nähdä muuttuuko tuosta vielä (muistelin että aiemmin olisi n.30pv). Ensi vuodeksi plussia meille kaikille lopuillekin ja nyt nautitaan jouluaatosta ja lapsistamme ^_^

Hyvää joulua!
 
Onnea kaikille plussanneille! :heart: Ellul, siirsin sinutkin plussanneisiin.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Paljon tärppionnea ja tsemppiä uuteen yritykseen!

Me päätimme lomailla vielä ensi viikonkin mummolassa. Netti toiminut toistaiseksi täälläkin. Välillä on kyllä niin hidas, että en jaksa odotella, mutta päivitän listaa mahdollisimman usein!
 
Heippa pitkästä aikaa! Lueskellut olen ketjua kyllä mutta koska tabletti ei päästä mua kirjautumaan, niin kommentointi on jäänyt.

Suuren suuret onnittelut ellul,Tine, plussatuulia ja mammuttisi. Soooo happy for you <3

Mulla taitaa olla listalla ihan mitä sattuu kp:t. Täti siis pyyhkäisi kylään ja vaikka kuinka olin yrittänyt olla asiaa ajattelematta niin tällä kertaa kirpaisi. Huomattavasti enemmän kuin ed. kierrossa. Nyt olis siis oikeasti kp 12 ja ovisoireiluja jo ilmassa, ennakoinee aiempia lyhyempää kiertoa. Edellinen siis 32 päivää. Edellisessä ovisplussasta luteaalivaiheeksi tuli 15 vrk olettaen, että ovis olis ollut plussaa seuraavana päivänä. Voipi siis olla niin, että meillä peitto heilunut enimmäkseen hitusen liian aikaisin joten tässä kierrossa ei tehdä sitä virhettä. Onneksi on lomaa niin on aikaa ja energiaa tälle projektille ;)

Tärppionnea täältä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Enpä ole muistanut tänne paljon kirjoitella. Tosin tännehän on tainnut iskeä joku plussa-epidemia, joten ei taida olla tällä hetkellä montaa aktiivista kirjoittelijaa. Onnea kaikille joulukuussa plussanneille! :flower:

Itsellä meni kyllä joulunalus hölmistellessä ennenaikaisia ja olemattomiksi jääneitä menkkoja. Ei oikein meinannut mieli antaa millään periksi etten todellakaan ole raskautunut. Noh, en ole ja nyt on jo kiertokin melko pitkällä. Tässähän alkaa taas olla ovis ihan käsillä. Olotkin on sen mukaisia. Voi kunpa uusi vuosi toisi uuden plussan! =)

Cherise: Toi on muuten kiva tapa päivittää, et on listalla järjestyksessä kiertopäiväläiset. Kiitos, kun jaksat päivitellä!

Mitä kuuluu Marmeli ja muut pitkällä kierrossa olevat?
 
Joulukuu taisi olla oikein plussakuu. Onnea kaikille plussanneille!

Itse odottelen menkkoja alkavaksi hetkenä minä hyvänsä. Tippaakaan ei ole raskautunut olo, enkä havainnut lainkaan ovista joten senkin puolesta toivoa ei taida olla. Ehkä huomenna aamulla testaan, niin voidaan sitten miehen kanssa skumpat kilauttaa illalla.
Mitäs muilla on sunnitelmissa Uudeksi Vuodeksi? Mä joudun töihin ja pääsen vasta kolmelta. Turhauttaa mennä, kun ei siellä mitään tekemistä ole. Tänäänkin katselin päivän YLE Areenalta ohjelmia :D
Perunasalaatti ja joku suolainen piirakka olisi tarkoitus väsätä ja mies ehkä ampuu lasten kanssa muutaman raketin. Mä en niin noista raketeista perusta...
 
heippa,
liityn mukaan tänne palstalle ja tänne ketjuun =)
kolmas siis haaveissa.
oviksen aika alkaa olemaan näinä päivinä joten tammikuussa sitten jännitetään ;)
hyvää uuttavuotta teille ja plussa onnea :)
 
Joulukuusta tuli oikea plussakuukausi tähän ketjuun. Pidän peukkuja Marmeli, että vielä yksi plussa saadaan lisää joulukuulle! ;)

Halli
, tervetuloa mukaan! :) Kiva saada uusia! Haluatko mukaan etusivun listaan ja ilmoita myös jos haluat sinne kiertopäiväsi, yrityskerran, ikäsi, lasteniät?

Täällä ovis oli oireiden mukaan joulupyhinä. Tässä kierrossa en ovista testaillut, kun tosiaan ollaan oltu mummolassa jo toista viikkoa. Reilun viikon päästä pitäisi selvitä, miten käy. Onneksi aika on mennyt täällä nopeasti! Onnellista Uutta Vuotta kaikille!
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Annoin itselleni luvan hätäillä ja hosua ekan yrityskierron ja nyt olen koittanut ottaa iisisti kun tämä toinen alkoi, mikään varsinainen kiire tässä ei pitäisi olla mutta malttamaton kun olen luonteeltani.. Nyt sentäs jo kp9! Hännänhuippuna kuitenkin listalla, aika monella tosiaan näyttäisi olevan jännät paikat! Toivotaan paljon ihania uutisia heti näin vuoden alkuun :popcorn:

Nyt olen myös päättänyt etten testaile ennenkuin 28 päivää on täynnä tätä kiertoa kun kerran edellinen kierto oli sen 28 päivää. Saas nähdä miten hyvin pärjään sen suhteen, tähän saakka olen kuulunut ehdottomasti tuohon hätähousut&himotestaajat ryhmään. :p Elämäni aikana on tullut kulutettua about miljoona raskaustestiä nimittäin vaikka nopeasti olen aina raskautunutkin (takana myös keskenmenoja).

Laskeskelin myös että vaikka menisi vielä pari kk yritykseen niin tänä vuonna ehtisi vauvan saamaan, toivotaan siis että kaikki ( :D ) meistä saisivat tänä vuonna nyytin syliinsä!
 
Syöttekö muut muuten jotain vitamiineja/teettekö muita juttuja raskautumista ajatellen? Aloitin foolihapon syömisen kun jätin pillerit pois ja sen lisäksi olen jo alkanut rasvailemaan ihoa rasvaisemmalla rasvalla paikoista joihin aiemmin tuli raskausarpia. Jospa olisi enemmän hyötyä kun aloittaa hyvissä ajoin eikä sitten vasta kun iho kutisee jo.. Noh, voipi olla että kyllästyn nopeasti jos raskaus ei tunnu alkavan pian mutta ainakin vielä jaksan :D Urheilen myös hieman enemmän sillä mentaliteetilla että koitan kasvattaa kuntoa koska sitten tilanne jää ylläpitovaiheelle enkä enää koittele rikkoa tavoitteita.

Pieniä juttuja mutta oikein yllätyin itsekin tässä kirjoittaessa että niitähän tuntuu olevan aika monta :rolleyes: Toisaalta kaikkea noista tekisin muutenkin (paitsi söisin foolihappoa mutta siinähän se menee d-vitamiinin kanssa samaan aikaan) joten sinänsä mitään erityistä rutiininmuutosta ei ole kuin ajatuksissa :D
 
Hei ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Hallille tervetuloa! Ja marmelille pidetään peukkuja josko olis tärppi käynyt ;)

Carioca kyseli noista vitamiineista, itse olen syönyt yrityksen alusta asti noita raskausmonivitamiineja. Lähinnä siis tuon foolihapon takia mutta eipä nuo muutkaan varmaan hukkaan mene vaikka monipuolista ruokaa yritänkin syödä. Urheilut on kyllä hautautunut kiireiden alle muta sitäkin suuremmalla syyllä kuumeilen kolmosta, jotta pääsisi sitten pitkille vaunulenkeille reippailemaan :)

Täällä on yritetty heiluttaa peittoa, tai eihän se yritykseksi ole jäänyt :rolleyes:. Ovisoireet oli ihmeen vaisuja tai sit on vasta tulossa. Tikuttele en tässä kierrossa. Muutenkin on kovin oireeton olo, liekö sitten nuo aiemmat höpöilyt ja kuvitellut oireet menneet enemmänkin työstressin piikkiin... Jää nähtäväksi.

Plussatuulia puhaltelen ja häivyn telkkarin pariin :)
 
Heippa vaan kaikille!

Ja tervetuloa uusille, tärppitammikuu toivottavasti kaikille :)

Onnea aivan älyttömästi kaikille jotka nyt joulukuussa sen plussan sai ja en ole ollut onnittelemassa! Sydäntä lämmittää :) tarrasukkia kaikille pienille myös mukaan!

Ja oma napa: olen saanut psyykattua itseni niiden vuotohäiriöiden "yläpuolelle".. Kyllä luonto hoitaa tämän elimistön kuntoon ennemmin tai myöhemmin. Kaiken pistän ainakin toistaiseksi vielä sen ehkäisypiikin syyksi, vaikutus voi epäsuoraan kestää vielä kuukausia ja se on hyväksyttävä :( mutta kuitenkin siis tsemppi päällä!
Vaikuttaisi että tämä olisi nyt ensimmäinen normaalimpi kierto, nyt siis kp26 ja viikonloppuna sitten selviää tuleeko menkat ajallaan ja kierron pituus siis. Tikuttelin ovistakin, mutta ilmeisesti liian aikaisin kun haamuili vain ja jätin homman sikseen. Kp 14 alkoi tihrustamaan verta (ihan minimaalisesti) ja myös seuraavana päivänä, joten ajattelin että jälleen vuotohäiriöitä kunnes tajusin että kyseessähän on todella voinut olla ovisvuodot!! Toi kun loppui aivan seinään kp15 illalla ja ei koko aikana tarvinut kuin pikkuhousunsuojia. Toivotaan että ovis se oli :)

Mukavaa uuttavuotta kaikki!
 
Toivottavasti muilla on parempaa onnea heti vuoden alkuun!

Vuoto alkoi tänään. Masentavaa. Tänään pitäisi "juhlistaa" 30v synttäreitä ja hieman nyt mietityttää joko mun hedelmällinen aikani on ohi.
Päivitän tuohon nyt ikäni lisäksi todelliset yk:t, jotka huitelevat jo +3v. Alunperin laitoin yk:t sen mukaan koska täällä aloin pyöriä ja tarkemmin ovista yms. kyttäilemään.

Sen verran olen itsestäni oppinut, että ovis tuntuu selvästi kp14 jos on siis tullakseen. Useimmin ei tule ja silloin kp:t venähtää just yli 30. Jos ovis tulee, niin kierto tasan 28 pvä. Mulla on läpi elämän ollut epäsäännöllinen kierto, joten lienee älytön tuuri, että kaksi lasta olen saanut pienellä ikäerolla.

Marmeli.................kp 1/28-35..............yk+3v............30....... ..-04, -05
 
Marmeli, voi että :( Toivon todella sinulle plussaa. Olet saanut odottaa sitä ja kärvistellä jo kauan. Itsellä tulee maaliskuussa vuosi ehkäisyttä täyteen (laitoin yk:t myös sen mukaan kun palstalle kirjauduin ja varsinaisesti aloimme yrittämällä yrittää). Aina kun menkat alkaa, niin epätoivo nousee, mutta jotenkin sen pään saa vielä pystyyn ja toivon heräämään mitä pidemmälle uusi kierto menee. Mutta vuodon alkaessa taas tulee mieleen, että eikö enää koskaan. Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon!! Toivon, että Sinä saat pian plussan!!! Nyt vain uudella tarmolla kohti uutta kiertoa. Kyllä se palkinto vielä sieltä tulee!!!

Carioca, en ole muuttanut mitenkään ruokavaliotani tai vitamiineja yrityksen alettua. Syön mielestäni kyllä aika terveellisesti ja monipuolisesti ja lisäksi syön d-vitamiinia. Aiemmissa yrityksissä en syönyt foolihappoa ja molemmat saivat alkunsa nopeasti, jonka jälkeen aloin syödä raskausvitamiineja. Ehkä siksi en nytkään ole alun perin ajatellut asiaa. Pitäisi varmaan suunnata apteekkiin ja aloittaa esim raskausvitamiinit tai foolihappo. Urheilu on jäänyt viime aikoina vähemmälle, kun on ollut niin paljon kiireitä töissä ja lisäksi nyt kun mies toisaalla töissä, niin olen paljon yksin lasten kanssa.
 
marmeli: eihän 30 ole vielä ikä eikä mikään :D itsekkin tässä lähestyn kovaa vauhtia tuota ikää ja täytyy sanoo että 30v kriisi on aika paha :D vaikka oikeesti tiedän että enhän mä nyt "vanha" ole vielä :LOL:
plussaa toivon sulle pian :hug:


kp 17 menossa (en kyllä ole ihan sata varma edellisten menkkojen alkamispäivästä, voi heittää päivän tai pari )
ja outoja tuntemuksia..
tukka rasvaantuu heti,alavatsa nipistelyt,selkä vihlasut, etova olo, maha turvoksissa,flunssa..
en kummassakaan edellisessä muista että oireita olisi ollut ennen plussaa ja näähän nyt voi olla mitä vaan,eikai näin pian voikkaan olla mitään?? vai voiko?
taitaa mielikuvitus vaan tehdä tepposia :stick:
 
Vitamiineista olen syönyt multitabsin mamaa edellisissä raskauksissa. Nyt tässä yritys vaiheessa on ollut noiden perus omegojen ja d-vit lisäksi foolihappo ja b12-vitamiini.. Foolihappo ei imeydy ilman tuota b-vitamiinia kunnolla tai ollenkaan, foolihappohan on myös b-ryhmän vitamiini. Flunssaisena vedän c-vitamiinia. Vesiliukoisia vitamiineja ei voi vetää övereitä joten sinänsä mikään "varalta" syöty moinen ei ainakaan haittaa tee :)

Kp 28.. Ei mitään fiiliksiä..
 

Yhteistyössä