Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

ellul, paljon onnea plussasta!! Sepä kävi nopeasti :)

Haluaisiko joku aloittaa uuden kolmatta kuumeilevien talvi 2014-ketjun ja ryhtyä listan päivittäjäksi? :) Jos innokasta uutta päivittäjää ei löydy, niin ensi viikolla en välttämättä ehdi niin usein päivittää. Yritän ehtiä käydä päivittelemässä, mutta olemme isovanhempien luona ja paljon ohjelmaa yms. joten en välttämättä kovin usein pääse koneelle. Ja nettikin on siellä välillä tökkinyt (ainakin ennen).

Tärppionnea kaikille! :)
 
Onnea ellul! :)

mie olin hätähousu ja eilen päivällä testasin negan. :ashamed: Nyt aion odottaa sinne lauantaihin jos ei menkat ala ennen sitä. huomennahan niiden pitäis alkaa. on kyllä vaaaaahva fiilis siitä, et kyllä ne huomenna alkaa ihan ajallaan. : /
 
ellul Onnea! :)

cherise Mie luulen, et kaikilla on varmaan tää loppuvuosi enemmän tai vähemmän kiireistä. :) Jos perustettas uuden vuoden kunniaksi sit uusi ketju? Jos se passais kaikille?

Oon ollu kiireinen niin oon hiukan ulalla tapahtumista. :( Oma mieli on niin maassa, kun ei ollenkaan tärppiolo.

Kovasti kaikille plussatuulia ja yritetään pitää päät pystyssä!
 
Tänään DPO 11. Eilen haamu ja tänään haamu, eilistä haaleampi. Menkkajomotusta nyt kovasti ja alaselkä särkee. Taisi siis jäädä kemialliseksi. Ja eilisen viivan näki myös ystävä etten todellakaan kuvitellu sitä siihen testiin. Surettaa niin kovin. Olen ihan täysidiootti, kun menin testaamaan oireissani. Tosin näillä oireilla kuvittelisin olevani raskaana ilman testiäkin. Eli luultavasti joulun vietän kivuissani verta valuen tekohymy huulilla.

Miten mammuttisi voi??
 
Tine toivottavasti pieni kestäis matkassa!

Mulla on toiveet jo vähän turhankin korkealla. kierto on kuitenkin vaan pillereistä vielä sekaisin. Tänään vasta siis päivän myöhässä. huomenna testaan testillä jonka herkkyys on 25. (ettei mee se paras kympin herkkyydellä oleva testi hukkaan.) eli aika varmana negasta tällä hetkellä ..
 
Tine, tuo on kyllä ihan selkeä plussa! Onnea! :) Ja tarrasukkia!!

plussatuulian haamulle paljon vahvistumista!! Ja mammuttisi, oikein paljon tärppionnea!!!

Ja kaikille muillekin paljon plussatuulta!!

Meidän perhe lähtee tänään joulunviettoon ja yritän käydä listaa päivittämässä, mutta epäilen että nettiyhteys voi isovanhempien luona tökkiä eli muutoin vietän ehkä hiljaiseloa noin viikon ajan. Oikein mukavaa joulunaikaa teille kaikille ja teidän perheille! Toivottavasti mahdollisimman monen perhe kasvaa ensi vuonna ;)
 
Minut saa siirtää plussanneisiin sit kun pystyy, ei kiirusta. Tullaan sit ryminällä takas jos ei mene kaikki hyvin.

Mulla on ollu väsymystä, nälkää joka johtaa pahaan oloon jos ei syö, maha turvonnut ja aamulla sängyssä venytellessä tuli repäisykipu. Ekan haamun sain testiin DPO 10. Vielä kaapissa odottaa apteekin oma ja digi.

En nyt häivy vielä täältä kokonaan, ei uskalla enkä halua. :D Plussatuulia kaikille ja toivottavasti alkaa tärpit rytiseen nyt!
 
Onnitteluja Tine ja mammuttisi! Mahtavan joululahjan saitte!

Täällä vielä piinaillaan ja voi että on mennyt h-i-t-a-a-s-t-i aika tähän saakka. Muutama hätähousutesti tehty, negaa tietysti kun ollut kp 24,25. Ei ilmeisesti ollut mitään parempaakaan tekemistä.. Noh tänään taas testikaupoille jotta voi tuhlata sekä aikaa että rahaa kun ei kerran pysty odottamaan viikkoa. Enhän edes tiedä millainen kiertoni on kun tää on eka pillereiden jälkeinen mutta kuvittelisin että ovis olisi ollut ~12.12 ja nyt olisi sitten DPO 9. Tai sitten ei. :D
 
Ehkä maailman puhtain nega testattu, tänään mun käsitykseni mukaan olis DPO 10 ja rohkaisevasti Clearbluen takakannessa lukee että tällä päivällä näkyy plussa jo 88% testaajista. Itselläni on ainakin aiemmin noussut hurjaa vauhtia hcg ja pahoinvointi ollut aina sen mukaista. En siis usko kuuluvani siihen vähemmistöön joilla ei vielä näkyisi. Höh.
 
Viimeksi muokattu:
plussatuulia ylemmässä en nää mitään (oon muutenkin vähän sokee näiden testien kans :D) mut alemmassa selvästi haamu! Kyllä se sieltä taitaa vahvistua! :)

mie testasin tänään 10miun testillä ja yhtä haalea viiva, kun eilen sillä 25miulla :stick: pitiki mennä testaamaan, nyt saa ressata. Ehkä testaan sillä viimesellä 25miulla vasta 26. päivä... Jos sitten jo sais vahvemman viivan...?

kovasti yritän ajatella, et niin kauan kun ei tuu verta, eikä satu niin kaikki on hyvin. Välillä se vaan on vähän vaikeaa kun ei oo mitään oireita jotka vois varmasti liittää raskauteen. : /
 
Hei vaa hei :D
Kertokaa hyvät naiset mitä tämä on? Mittailen aamulämpöä ja kp 14 lämpö laski, Kolme päivää se jälkein tunsin mekamaista tunnetta n. puoleisen tunnin ja tänää kp 19 aamulämpö TAAS laski reippasti! Iltalämpö on kyl yli 37..
Syön teroluut ja tämä on jo kolmas kk ja tässä kieroksessa ei sit mitään "oireita" mitä ny vähän selkä jomottaa ja sillöin tällöin mahan koskee. Viime kierolla mulla jopa maito tuli.
 
joo mie nyt lopetan tän haahuilun ja siirtäkee miut plussanneisiin. :) varasin tänään jo neuvolaankin ajan, niin kai se on uskottava, et melko paksusti voidaan.

plussia puhaltelen teille joululahjaksi!

mammuttisi ja mini 4+4
 

Yhteistyössä