Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Kolmiiliini, paljon onnea plussasta!!!!!!!!!!! Mahtavaa!!!! :heart:

Buranasta olen kuullut, että voi PALJON KÄYTETTYNÄ yritysvaiheessa estää kiinnittymisen, mutta koska yhteistä verenkiertoa ei vielä ole, niin varsinaista haittaa siitä ei sikiölle ole. Ja sinun tapauksessasi kiinnittyminen on jo tapahtunut, joten suosittelisin nyt vain ottamaan rennosti ja luottamaan siihen, että kaikki menee hyvin. :) Mitään varaa buranasta ei varmasti ole ollut!!!

Kuumeesta en ole kuullut sen kummempaa. Molempien raskauksien aikana olen ollut kovassa kuumeessa ja käynyt sen takia myös lääkärissä. Koskaan kukaan ei ole ollut mitenkään huolissaan ja kaksi tervettä lasta meillä on.
 
Tine, hyvä huomio! Siirsin joulukuussa plussanneisiin.

Välillä käyn päivittämässä niin nopeasti, että näitä virheitä sattuu. Jos joku muuten haluaa aloittaa uuden kolmatta kuumeilevien talvi-pinon ja toimia päivittäjänä, niin saa minun puolestani :)

Vuoto ei ole alkanut vieläkään ja nyt siis kp 30/25-29. Aamulla tein taas testin, mutta nega. Koko ajan sellainen tunne, että nyt menkat alkaa ja ravaan paniikissa vessassa.
 
höh, en tiedä yhtään missä mennään. kierukka poistettu 15.11 ja heti oli 3päivää pientä vuotoa, sen jälkeen ei mitään vuotoa. limaa ja limaa ja nyt ei mitään....
testinki oon tehny tai no 4 testiä:D mutta negaa...

joo, pitäis malttaa sunnuntaihin, ehkä sitte jo jotain näkyy jos näkyy. Tissit on kipeet ja alamaha on painava, välillä etoo välillä ei. outoa.

Kellää tuosta kierukan poistosta/raskautumisesta kokemuksia? miton vuodot/menkat ollu sitten.?
 
mitä ihmettä tapahtuu?! :O

Alotan ihan alusta: viime kierto oli siis eka luomukierto pillereiden jälkeen ja se kesti 28pv. silloin kp 19 tuntu aamulla parin tunnin ajan kipua ja juilintaa alavatsalla. Luulin sitä ovikseksi mut ei kai se voi olla, jos kierto oli kerta 28 päivää? pari testiä kerkesin hätähousuna tehdä ja niin puhtaita negoja kun olla vaan voi. aattelin sit että se kipuilu oli vaan ummetusta (jota en kyl oikein siltikään uskonut)

No uusi kierto vanhat kujeet. Tänään kp 20 ja ihan samanlainen parintunnin kipuilukohtaus tuli tänä aamuna!:confused: Oon ihan ymmälläni, et mistä tää oikein voi johtua? Voi kun olis joku vekotin millä vois itse kurkata tonne sisuksiin ja kattoa et mitä tapahtuu...

Oon jo kerenny miettiä et ehkä miun kohtu on päättäny, että sinne ei enää asukkeja tule ja supistelee kaikki kiinnittymistä yrittävät pois...:ashamed:
 
Hei vaan! Saanko liittyä joukkoon kolmatta kuumeilevien? Yritän pysyä mahdollisimman tunnistamattomissa. Taustasta sen verran että olen töissä käyvä kahden lapsen äiti. Niin kovasti jo toivoisin kolmannen pienokaisen. Kaksi edellistä lapsosta ovat saaneet alkunsa melko nopeasti ja tietenkin toivon tämänkin käyvän yhtä helposti.

Tällä hetkellä on menossa kp. 21/28-30. Ja dpo taitaa omien havaintojen mukaan olla 7. Minulla on selvät oireet ovulaation aikana. Luulenkin tunnistavani melko tarkasti ovulaatiopäivän. Mutta tosiaan ensimmäistä kiertoa jännäillään ja katsotaan miten käy.

*Tänään ollut järkky palelu ja justiin mittasin lämmön joka oli 37,3. Flunssaa perheessämme on ollut, mutta itselläni ei ole tällä hetkellä kipeä olo.

Ihan jokaiselle plussia ja rupean perehtymään ketjuun tarkemmin. :wave:
 
Aline, tervetuloa mukaan! :) Lisäsin sinut listaan. Ilmoita, jos haluat yk:n, ikäsi, lastesi syntymävuodet listalle

mammuttisi, jos nyt ei tärppää, niin oletko ajatellut kokeilla ovistestejä ensi kierrossa. Itse pähkäilin ekat yk:t kaikkia tuntemuksia ja kyllästyin siihen ja päätin ovistestailla, että saan jotain selkoa omaan kroppaan. Vaikka olen aina vakuutellut, että en stressaa asialla! :headwall:

ellul, en valitettavasti osaa sanoa kierukanpoiston jälkeisestä kierrosta yhtään mitään. Toivottavasti jollain muulla kokemusta! Malttia ja tärppionnea myös sinne!! :)

Minua piinataan edelleen. Nyt kp 31/25-29. Aamulla testattu nega. :( Negasta huolimatta tosi vahvasti sellanen olo, että tärppi olisi käynyt. Johtuu tietysti siitä kun kierto jo näin pitkällä, eikä menkkoja näy. Välillä menkkakipuja, mutta mitään muita oireita ei ole. Juoksen jatkuvasti vessassa katsomassa joko vuoto on alkanut. Piinaavaa!! Viimeiset kierrot olleet 25 ja 26 päivää. Sitä ennen meni pitkään tasan 28 päivän kierrolla. Nyt kyllä tipun korkealta ja kovaa, jos/kun menkat alkaa!!!!!
 
mammuttisi, jos nyt ei tärppää, niin oletko ajatellut kokeilla ovistestejä ensi kierrossa. Itse pähkäilin ekat yk:t kaikkia tuntemuksia ja kyllästyin siihen ja päätin ovistestailla, että saan jotain selkoa omaan kroppaan. Vaikka olen aina vakuutellut, että en stressaa asialla! :headwall:
En mie vielä tässä vaiheessa viitti niitä ovistestejä ostella. kaks ekaa tärpänny nopeesti, niin ajattelin jos tätä saa yli puoli vuotta (puhelin kirjoitti eka puoli vuosisataa :D) yrittää niin sit arvioidaan asia uudelleen. Yritän olla stressaamatta ja ilman näitä kummia tuntemuksia se saattais jopa onnistuakin. :rolleyes:

jokatoinen päivä taktiikalla mennään. Se on hyväksi havaittu kuopuksen yritysajoilta. :)

Tervetuloa Aline mukaan! :)

Tää viettäiski loppuviikon saikulla.. :headwall:
 
Mie tikutin nyt tässä kierrossa mut lisää testejä en tilaa. Kokeilin vain pitikö tuntemukset paikkansa. En jaksa joka kuukausi alkaa niiden kans värkkäämään. Ehkä tosiaan sitten jos toivottua tulosta saa odotella ja odotella. Odottamista se on toki nytkin mutta..

Tänään tuntu kolme vihlaisua oikealla munasarjojen tietämillä. Tänään DPO 2 joten en tosiaan keksi syytä vihlaisuille. No oli miten oli. Hulluksihan tässä tulee.

Tervetuloa Aline! :) En saa tummennuksia puhelimella.
 
Kiitos paljon ja Cheriselle kiitokset lisäyksistä.
Cherisellä on kyllä jännät paikat ja toivotaan vaan että se plussa sinne vielä piirtyy. Ootko tietoinen milloin ovis on ollut? Jos onkin ollut myöhemmin. (anteeksi jos on tullut esille aiemmin ketjussa ja varmasti onkin)

Täällä ei mitään uutta. Dpo 8. Muutama päivä pitäisi malttaa ihan rauhassa. On muuten jotenkin jännä olo. Molemmilla aiemmilla kerroilla ollut vahva tunne raskaudesta mutta nyt vähän semmonen seilaileva.

Ehkä nyt pehkuihin. Hyvät yöt kaikille ja kiva kun pääsin mukaan. :)
 
Täällä kp1. :'( Viime yönä alkoi vuoto kovien alaselkäkipujen kanssa. En tiedä, mitä tässä kierrossa tapahtui. :confused: Ehdin jo olla niin varma tärpistä. Jatkossa luotan vain testien tulokseen! :headwall:

Aline, itsekkin mietin eilen, että onko ovulaatio voinut olla vähän myöhemmin tässä kierrossa. Testasin muistaakseni kp13 aika vahvan viivan (ei kuitenkaan vahvempi kuin kontrolli) ja sen jälkeen haaleampia viivoja. Testasin vain aamuisin. Kp 17 taisin tehdä viimeisen testin kun limat yms ovisoireet oli jo loppu. Peittoa heiluteltiin kuitenkin vielä varmuuden vuoksi.

Nyt vain pitää yrittää nostaa pää pystyyn ja uudella tarmolla kohti uutta kiertoa! Jos jotain hyvää, niin saanpahan nauttia jouluna kaikkia kalaruokia. Eikä tarvitse heti kertoa koko suvulle!

Toivottavasti muilla parempi tuuri tässä kierrossa!! Plussatuulia!!!
 
Pitkästä aikaa kirjoittelemassa :)

Pink89:lle vielä Plussasta isot onnittelut ja samaan hengenvetoon cheriselle pahoittelut ettei onni ollut myötä tällä kertaa.

Alinelle tervetuloa :)

Ja kaikille muille tasaisesti plussatuulia, kauhean kauas en nyt selaile kesken ipanoiden iltatoimien. Luen sit paremmalla ajalla.

Täällä huominen on The Day. Aion testata vaikka virallisesti menkat myöhässä vasta lauantaina tai sunnuntaina. Miten nuo dpot lasketaan? Mulla ovisplussa kp 16 joten jos siitä keskiarvolla laskee 14 päivää eteenpäin niin eikös kierroksi tulisi 30? Oloja on, mutta ei oikeastaan mitään sellaista mitä ei olisi ollut edellisessä kierrossa ja tuoreessa muistissa on miten siinä kävi :headwall:

Joka toinen päivä ajattelen et tärppäsi ja joka toinen päivä olen ihan varma et täti on tulossa... Taioikeastaan joka toinen tunti... Edellisestä oireet oli vahvat jo ennen plussaa ja se tuli aikaisin joten siksi epäilyttää, koska olo on kovin oireeton siihen nähden. Toisaalta taas ekasta en tiennyt ennen plussaa mitään... No, huomenna olen viisaampi :)
 
Moikka!

Kiitokset teille, jotka kommentoitte Burana ja kuumekeskusteluun, olen jo hieman huojentuneempi.

Cherise, olen niin pahoillani :( Olisin toivonut että Sinäkin olisit sen plussan saanut. Rakkaita ajatuksia.

Muille toivotan plussatuulia ja lämmintä joulua.

Minä siirryn plussanneisiin ja toivon että pikkuinen pysyy matkassa. Digi näytti tänään, raskaana 2-3.
 
Kiitos Halo!

Cherinelle pahoittelut. :( Pää tosiaan pystyyn ja nautit joulusta täysinrinnoin. (-masuin.)

Mä oon aikasimmissa raskauksissa alottanut testaukset aikaseen n. dpo 9-10 aikoihin jo, mutta nyt ajattelin ihan rauhassa odottaa sinne alkamispäivään saakka. Dpo:t lasketaan ovulaatiosta eteenpäin eli ovispäivä on dpo 0, ja seuraava dpo 1 jne..

Mulla on Halo aika samanlaisia tuntemuksia ja mietelmiä. Saas nähdä kuin käy.

Tänään iltapäivällä oli menkkamaista kipua. Aika kovaakin ja lisäks samalla sattu oikealle nivuseen. En osaa yhdistää mihinkään.

Kolmiliinille Onnea plussasta ja ihanaa odotusaikaa! Myös hyvää joulua!
 
Blaah! :headwall: Tarviiko sanoo muuta.... Nega mikä nega, kirjoitetaan se nyt vielä, josko tuo tyhmä kroppakin sen ymmärtäisi ja lopettaisi oikkuilunsa. Mulla ollut kierrot täysin oireettomia (pl. ovisoireilu) ennen kolmosen yritystä ja nyt molemmissa kierroissa vahvat olot ilman mitään järkeenkäypää syytä. Pahoittelut omanapaisesta purkautumisesta. Ottaa päähän....

Kolmiliinille ne plussaonnittelut oli unohtunut ja cheriselle tärppionnea seuraavaan kiertoon. Mäkin lähden työmatkalle ja aion pikkujouluilla tavoistani poiketen ihan alkoholin kanssa kun tämä nyt näin meni. Yritetään siis nähdä jotain positiivista vaikka ottaakin aivoon.

Toivotaan, et ne tän kuun plussat on vasta tulossa loppukuun jännäilijöille. Joululahjat <3
 
Hei! Minut saa lisätä. Menossa nyt kp 7/28-30, yrityskerta 1, ikää 30.
Ennestään löytyy 4 ja 3 vuotiaat lapset ja nyt kovan vauvakuumeen jälkeen sain miehen suostumaan että alamme yrittämään. Hän kovasti myös tahtoo lisää lapsia, mutta aina ennen ajatteli että ajankohta on väärä. Nyt mukana hommassa, jee!
Me molemmat tahdomme paljon lapsia ja jäytävä vauvakuume ja iän karttuminen on tässä ruvennut jo hulluksi tekemäänkin. ;)
Ihanaa että täältä löytyi tällainen ketju! Kiitos siitä teille! Nyt vain ovista oottelemaan... Onnea plussanneille! :)
 
Uskaltaiskohan sitä taustalta siirtyä jo listalle takaisin? Takana neljän kuukauden kipuilu ja leikkaus kohdun ulkoisen tiimoilta. Nyt pari kiertoa rohkeasti taas yritetty ja onneksi kroppa toimii.
cheriselle toivoisin jo seuraavaksi plussaa! Paljon muita tuttuja nimimerkkejä ei listalla enää ollutkaan pitkän tauon jälkeen.

Jouluisia plussia kaikille!

Koikoi.............kp19/28........yk6........32..........-09,-11
 
Moi,
Mut saa poistaa plussanneista ja laittaa taka-alalle....
Eilen alkoi vuoto ja kivut. Kävin sairaalassa, ei ollut kuin tavis ultra käytössä ja sen avulla ei näy näillä viikoilla mitään vatsan päältä... Ehkä kohdussa oli jotain...Mutta vuoto jatkuu ja kivut. Ja raskausmateriaali tulee ulos. Eli ei onnistunut nytkään.
Ensi viikolla pääsen tarkempaan ultraan. Siellä tuskin näkyy enää mitään.
Enää en taida uskaltaa toivoa kolmatta.... ;(

Muille tsemppiä ja parempaa tuuria!

Jään taka-alalle. Tulevaisuus näyttää saanko joskus vielä kokea raskauden loppuuna asti.
 
nyt olis kuukausi kun kierukka poistettu, eli 15.11. ja tänään on kaks haamua tehty. Aamulla vielä teen testin aamupisusta, näkyykö se siinä sitte. Olosta päätellen voipi olla että on näin käyny. ei tietoa vuodoista, oviksista ...hmm ei uskalla tuulettaakkaa vielä... jännää on.
 
Halo, toivottavasti oli vielä liian aikaisin testattu! Pidän peukkuja, että nega kääntyisi vielä plussaksi!

Ellul, haamulle paljon vahvistumista!!

nannamanna, tervetuloa! :)

KoiKoi, kiva kun tulet taas mukaan ketjuun! :) Ihana kuulla, että olette päässeet taas uudestaan yrittämään! Toivon kovasti teille pian tärppiä ja parempaa onnea tällä kertaa!!!

myry80, paljon voimia sinulle ja perheellesi! En voi kuin kuvitella tunnetta. Toivon teille kaikkea hyvää tulevaisuudessa! Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo, jos/kun jaksatte lähteä uuteen yritykseen.
 
cherise: Mä oon käyny jo hätäisenä kurkkimassa elokuisten ketjua.:ashamed: Listalla pisti silmään Ole luonani aina nimimerkki ja nyt huomasin, että hän on täällä ollut taustalla. Eli hän on plussannut varmaan marraskuussa. :D

Täällä palelee. Liekö se mikään merkki mistään. Odottavan aika on taas todella piiiiiitkä!
 
Tervetuloa uusille ja uusvanhoille! ja paljon jouluisia plussatuulia meille kaikille. :)

hirveesti himottais testata huomenna aamulla. vaikka ei oo ees mitään oireita. Jos malttais edes perjantaihin. menkkojen pitäs alkaa torstaina. äääh.. tää viikko voi olla piiiiiitkä.
 

Yhteistyössä