Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Pahoittelut neganneille ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!


Mulla tosiaan särkee/jomottaa ja vihloo rintoi ihan kunnolla! Auts! Aiemmin tänään oli vasen rinta, nyt oikee! Käääääks!
No, kävin apteekista hakee First Signal testin ja kaupasta pari pregcheckiä. Saan viikolla testailla :D
 
mie tilaan perjantaina pari testiä jo kaappiin odottamaan. Onhan tässä vielä sinne testipäivään aikaa, mut onhan ne hyvä olla oottamassa jos iskee vastustamaton halu testata ennen sitä. ;)

pillipöllölle tsemppiä! hyvältä kuulostaa! :popcorn:
 
Hyvää huomenta! :)

Testin tein herättyäni, eikä meinannu onnistua kun kädet tärisi niin kovasti :D mutta kaksi vahvaa viivaa siihen kuitenkin tulla pärähti!!! :heart:
Mä en voi uskoa tätä! Olin varautunu taas paljon pidempään yritykseen. Apua! Ihanaa!
En nyt osaa oikein muuta sanoa, oon vähä pihalla nyt :D
 
Kukkik$elle onnittelut marraskuun ekasta plussasta!

Toivotaan että pillipöllön haamut vahvistuu. Tämän päiväisissä hätähousuketjun kuvissa minäkin erotin viivaa. Toivotaan, että viivasta muotoutuu ihana pieni käärö :)

Pinkille pahoittelut, täällä tullaan perässä uuteen kiertoon toivottavasti piakkoin :hug:

*Muoks* Mrs-K:lle sympatiat täältä, samat hommat tautien voittamiseksi käynnissä...
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Kukki$!!!!! Voin niin elää sen hetken, kun näkee ne maagiset viivat :) aivan mahtavaa!

Pillipöllölle onnea haamusta! Toivottavasti se lähtee siitä tummumaan :) vai kirkastumaan, kummin se sanotaan :D

Mä en syö vitamiineja. Pitäis ehkä ryhdistäytyä ja alkaa popsimaan muutakin kuin porkkanaa.
Edellisissä raskauksissa multa ei ole sokereita seurattu, mutta meinasivat, että jos vielä raskautuu niin olisi hyvä niitäkin katsoa. Nuorimmaisen syntymäpaino oli 4100g eli ei ihan pieni vauva.

Nyt kp 21
Masussu pientä nipistelyä oviksesta asti. Muuten en ole saanut oiteita keksittyä enempää :) tekis mieli jo alkaa tilailla tukkupakkaus r.testejä, mutta jos vielä malttais :)
 
Mä luulen et joudun sokerirasitukseen seuraavasta.
Esikoinen oli 4,3kg ja toinen 4kg. Ja nyt kun ikää "jo" 26v ja painoakin vähän enemmän kun kummastakaan alkuraskaudessa. Kuopuksen kohdalla meinasin joutua rasitukseen, mut sain ne puhuttua ympäri, painoindeksi oli 24,9 eli hitusen alle lievän ylipainon. Nyt ollaan lievän ylipainon puolella...

Pitäis tilata digi jostain.
 
Kiitoskiitos! :)
Mun on jotenkin niin vaikee uskoo tätä vieläkään..!
Lueskelin heinäkuisten pinoa ja oli pakko lopettaa kun meinas rueta itkettää :confused::D
Sama ton Hyvä joulumieli- ketjun kanssa.. Oonko vähä herkillä :D

pillipöllölle onnea haamusta, toivottavasti vahvistuu siitä! :)


Sokerirasituksesta mä luulen ja toivon etten siihen joudu. Mutta mulla ei kyllä mitkään kriteerit siihen täytykään; mä oon 23v, painoindeksi jotain 23 ja lapset on ollu syntyessään 3,4kg ja 3,44kg. Joten en usko joutuvani..
 
Torstai 14.11.2013








Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki.............kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä........lapset


Pink89...................kp 3/28..................yk2............24..........11/10, 1/13
cherise...................kp 4/28..................yk5............31.........-09, -11
kolmas81...............kp 12/31................yk4.............32...........12/10, 11/12
plussatuulia............kp 13/25-30............yk4.............28............09 & 12
Marmeli.................kp 14/28-35............yk6............29...........-04, -05
Tine......................kp 18/28-38.............yk2..........28...........10/11, 1/13
mammuttisi...........kp 22/32.................yk1..........23...........06/08, 04/10
Sleepn..................kp 23/27-29............ yk1...........31.......... 8/07, 9/09
Mussukka82...........kp 25/27-40........... yk1..............31......... 8/06, 3/10
Kolmiliini...............kp 31/?...................yk3............30.........-07, -12
Halo.....................kp 35/27.................yk1.............34..........-06, -09
Hymypallo.............kp 38/20-30............yk+8v.........35...........-00, -04
Mrs-K...................kp 56/28(-30)..........yk1............27..........-06, -13
myry80.................kp ?/34...................yk5............33............-04, -07
REIZULI................kp ?/30...................yk1..............28..........-04, -07



Taustailijat:
Jenny90, Ole luonani aina, hemu2, marsa-, Usvametsän neito, Rahkis, Jumevi, Tintti83, saraheinä, Pimu83, KoiKoi






Plussannneet:
Joulukuu

liiisu...........................yk 5, Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1, Casper77.....................yk 1
Astre...........................yk 2, Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1, Smooth.................?
sweetpearl................yk 1, Äippyli_81…………..yk1
Eltsiira.......................yk3, Mustang79.............yk4
Syyskuu
HyäkkäysVaunu...........yk1, srz......................yk0
OneMore?................yk2
Lokakuu
Orange80................yk2, Alice81............yk1
Marraskuu
Kukki$....................yk2, pillipöllö...............yk1






Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Plussia plussia! :flower:

En oo päässy kakplussalle koko päivänä (mikähän lie takkus) niin nyt kun pääsin, päivitin listan jo huomiselle. :)

Mulla ovis oli ja meni. Jos oli. Ainakin kivut oli. :D Nyt oikeella munasarjan kohalla tänään nippaillut vähän.

Jaaaaaa ei kai sitä ihmeempiä sitten.. Odotellaan ja odotellaan..
 
äääää tää tahtois vauvan! :D (ette varmaan arvanneet..?) täälläkin nyt vaan odotellaan. Välillä on melko vahva fiilis tärpistä ja välillä on sit taas ihan päinvastainen tunne. Ja sit välistä joku ääni kuiskailee mun päässä, et mitähän hittoa oon tekemässä. :D vähän jos hirvittää..

mut silti ootan sitä plussaa kun kuuta nousevaa. Sit kun vihdoin saan ne kaksi viivaa näkyviin, niin pääsen vauvanvaateostoksille! :heart:
 
Pillipöllö, toivottavasti haamu vahvistuu!! :)

Omalla kohdalla mieli aika matalalla. Ollaan kohta jo 9kk oltu ilman ehkäisyä, eikä tulosta ole syntynyt. Ehkä tällä on joku tarkoitus, että kolmas antaa odotuttaa. Ainakin se hyvä puoli on ollut, että olen nyt vakuuttunut siitä, että mieskin tosissaan haluaa vauvan. Se on ollut vähintään yhtä pettynyt kuin minä kun tärppiä ei ole käynyt. Nyt aletaan miehen kanssa kiinnittää enemmän huomiota elintapoihin. Liikuntaa, vitamiineja ja terveellistä ruokaa.
 
Apua! En tajuu mitä mä nyt oikein tolloilen..yöllä vihloi munasarjaa oikeelta puoleen niin että heräsinkin siihen. Ovis? Noh, todella yökkö olo (johtunee kenties tästä flunssasta?) Tein aamulla liuskatestin, en nyt merkkiä muista ja siihen tuli ihan selkee viivanpaikka!! Haamuviiva :eek:
Tulis nyt viikonloppu, menkat pitäisi kenties vihdoin alkaa..tai jos ei niin testaan alkuviikolla uusiksi ehkäpä...huuuhhh..
 
(.) mie oon nyt ihan sekaisin näiden oireideni kanssa. Mulla oli siis maanantai aamuna se oletettu ovis ja sen jälkeen on oireita alkanu tulla. Nyt mietityttääkin et olisko se voinut olla kiinnittymiskipua? eli silloin ovis olis ollu kp12-13?

Eilen ja tänään on ollu kummaa sydän kurkussa-fiilistä, eli siis sydämen syke tuntuu tossa kaulakuopassa varsinkin liikkeessä ollessa ja nyt jo vaikka makaan vaan sohvalla. Sen lisäksi vatsassa on kummia tuntemuksia, tuntuu turvonneelta muttei näytä siltä. näiden lisäksi tänään suihkuun mennessä hipaisin nänniäni vahingossa ja oikein säikähdin kun se tuntui inhottavalta. kuopuksen imetyksen jälkeen mulla ei oo kunnolla tunto palannut nänneihin, joten tommosta hipaisua en yleensä edes tunne...

ihmetyttää et mitä oikein tapahtuu! :confused:
 
pillipöllö onnittelut!! :hug: (<-edit: toi on sitten semmoinen onnitteluhalaus :D)

Edit 2: Kukki$ menny ihan ohi vissiin multa sun plussa (mikälie suodatin taas päällä kun niin harmittaa tämä oma tilanne) ONNEA sullekin :flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Paljon onnea plussanneille!
Ja tsemppiä heille joilla ei tässä kierrossa tärpännyt! Kyllä se plussa vielä teillekkin tulee, toivottavasti mahdollisimman pian :hug::)

Minä kirjoitan täällä ekaa kertaa ja eksyin tälle foorumille, kun olen yrittänyt etsiä tietoa omasta tilanteesta. Olen siis 24vuotias, -07(tytär) ja -08(poika) vuonna syntyneiden äiti. Minä olen eronnut lasten isästä ja nyt olen siis uusioperheessä. Minun miesystävällä on poika 2010 vuonna syntynyt. Nyt me ollaan kuumeisesti yritetty sitä yhteistä puolisen vuotta. Yksi keskenmeno taisi tulla kesällä, näin ainakin epäillään.

Viime kuukautiset alkoi 12.10 ja kierron pituus noin.30päivää. Haluaisin hieman kuulla mielipiteitä ja viisaampien neuvoja :) Minulla siis oli supistusmaisia kipuja viikko sitten n. päivän verran. Ovulaatiosta asti ollut runsasta valkovuotoa(limamaista), lämpöjä olen mittaillut ekaa kertaa elämässä tässä viikon verran ja lämmöt on ollut yli 37. Normaalisti noissa lämmöissä olisin kipeä, mutta nyt ei ole mitään oireita muuta kuin palelu. Tänään tein testin jossa havaitsin viivanpaikan(rfsu), hain apteekin oman testin ja se näytti negaa :( En tehnyt testejä aamu virtsasta. Ajattelin tehdä kolmannen testin huomenna aamulla, mutta jos sekin näyttää negaa niin onko minulla toivo menetetty? Minulla on myös ollut mielialan vaihteluja ja virtsaamisen tarve lisääntynyt huomattavasti. Oireet ovat vahvoja mutta plussaa ei vain näy.. Mitä mieltä olette? Minusta alkaa tuntua jo, että olen niin vauvakuumeissani, että kuvittelen kaiken... :ashamed:
en millään malttaisi odottaa testiä aamuun, mutta pakkohan se on tässä malttaa!!
 

Yhteistyössä