**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

Miranda, Heja ja Barbamama :hug:

Uusille tervetuloa. Kiva saada kovin kutistuneeseen pinoomme lisää väkeä. :)

Omassa navassa ei uutta, aloitin kuukausi sitten syömään lady vita mama vitammineja, ei niistä ainakaan haittaa ole! Varsinkaan siitä foolihaposta, jota vauva taarvitsee jo ennen kuin raskaudesta juuri tietääkään..

Voisiko ne tuohon pinon alalaitaan saada takaisin ne nettikaupat, joissa oli testejä myynnissä? Oli joskus muutama kuukausi sitten aina ne nettikaupat listana tuossa etusivulla. Vai onko ne poistettu jostakin tietystä syystä? Niin huonosti tullut välillä luettua, että on voinut mennä ohitse. :ashamed:
Siitä oli niin kätevä mennä ostoksille, kun oli suorat linkit. :)
 
mymosa
Aloitetaan yrittäminen tän kierron jälkeen, eli nää alkavat menkat ja sitten seuraavista clomit mikäli paino on tippunut siihen mennessä.

Mä poistin ne nettikaupat tuolta etusivulta, kun niitä täällä kuitenkin kysellään ja aika helposti ne löytää googlellakin, jos joku haluaa. Saahan ne sinne takas.
 
Heipsis ! Mahtuuko mukaan vielä yksi kolmosta kuumeileva? Oon vauva-lehden puolellakin heilunut, mutta täälläkin käynyt aktiivisesti taustailemassa.
Vähän tietoa minusta. Minä 35, mies 30, pojat edellisestä suhteesta -03 ja -06. Nyt siis nykyisen kanssa yritetään ensimmäistä yhteistä, yk 8. Esikoinen tarrasi kiinni yk1 ja pikkukakkonen yk 14?. Nyt toivon, että pikkusen nopeammin tarttuis. Muutaman kierron oon tikutellu ja raskausoireita on joka kuussa mielin määrin. Yksi plussakin saatiin marraskuussa, mutta meni kesken jo 4+2 :(
Mitään poppakonsteja en ole vielä harrastanut, mutta enköhän mä kohta ryhdy siihenkin.

Kuumeinen,

Tintteli-tyy kp 15/28, yk8, pojat -03 ja -06
 
Huomenta siskot!

Tulin kurkkimaan ja toteamaan, että onpa lista lyhentynyt syystä jos toisesta. Teillä on hyvä meininki tuolla painonpudotuspuolella :) Zemppiä siis!

Mä täällä nautin aamusta sateenropinaa kuunnellen. Tänään tulee kaveri kylään ja mukana on pari pientä lapsukaista joista toinen vasta muutaman kuukauden ikäinen ja sitten koiruli. Tulee siis olemaan menoa ja meininkiä, kun oma kuopuskin on kotosalla tämän päivän.

Oikein antoisaa loppuviikkoa kaikille ja voikaa hyvin, älkää napsiko mitään pöpöjä nyt!

-Miuski :)
 
Sunflower11
Tervetuloa Tintti-tyy! Pahoittelut keskenmenosta :hug:

Ei tietoakaan oviksesta, tikut loppui niin jatketaan sitten ilman :D Joko se meni tai on vasta tulossa, limailuja ei ole (olikohan tuos viime viikon lopussa vähän..?) ja kipujakaan. Ehkä se sit meni.. Kuinka monella on ovis n. kp 10-12?
 
Tervetuloa uusille! =)

Barbamama: Voi surku :( :hug:

Whisky Peat: Minulla on juuri tuo donna test. Tulee varmasti edullisemmaksi loppupeleissä ja minusta se on tosi helppo käyttöinen kun sen oivaltaa :) Se vaan ilmeisesti näyttää oviksen 3-4pv aikaisemmin vaikka ohjeista ymmärtää vähän toista.

Äidin onni: Kiitos uudesta pinosta :) Minun kp: t voisi nyt korjata, eli nyt olisi ilmeisesti kp 15/30-35.

ON: Oletettavasti tosiaan se edellisen "kierron" keskeyttänyt vuoto oli sitten ekat oikeat menkat synnytyksen jälkeen, koska 3pv sitten sain sylkiovistestiin + ja tänään liuskatesti alkaa vahvistua :) Munasarjat ovat kipuilleet sunnuntaista lähtien. On kyllä melkoista :) Tosin on koko ajan sellainen olo että kohta alkaa taas vuotamaan ja kierto menee ihan harakoilleen, mutta tästä se lähtee toivottavasti! Nyt ainakin tiedän että kroppa alkaa pikkuhiljaa heräilemään.
 
Kiitos virtuaalihaleista! =) :hug:

Tails: Juu foolihappoa suositellaan jo 2kk ennen koko yrityksen aloittamista, jotta siitä olisi täysi hyöty. Popsi pois vaan! =)

tintti-tyy: Tervetuloa! :wave: Meillä onkin aika paljon yhteistä =) Ollaan saman ikäisiä ja sama määrä yrityskiertoja takana. Mullakin on kaksi lasta edellisestä liitosta ja uuden miehen kanssa yhteistä yritetään. Meidän ensimmäinen yhteinen sai alkunsa miltei vuosi sitten, mutta se raskaus jouduttiin keskeyttämään kromosomi vian vuoksi. :'( Sen jälkeen ei ole tullut tärppiä vaikka kaksi edellistä raskautta (kuopus ja meidän yhteinen enkelipoika) ovat saaneet alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta. Nyt on tosiaan jo kahdeksas kierto menossa. Tämä tuntuu tuskallisen pitkältä tahkoamiselta ja alkaa jo usko mennä...

Miuski: Joo täältä liukeni tosi moni yhtäkkiä takavasemmalle :( Toivottavasti tulevat vielä takaisin tai ainakin kertomaan ihania plussauutisia. Mitäs sinulle kuuluu?

Sunflower: Mun ovis on yleensä n. kp 12. Niin oli tuossa edellisessäkin kierrossa. Luteaalivaihe on nyt ollut 12 päivää. Aika lyhyt kierto, mutta kaipa se on vielä ihan ok. Kuulen varmaan lisää, kun seuraavan kerran käydään lapsettomuus klinikalla. Siellä käydään läpi kaikki ne testitulokset ja mietitään mikä meidän kokonaistilanne on ja edetäänkö hoitoihin vai ei.

Moonchaser: Peukutuksia, että kierto nyt asettuisi ja pääsisitte vihdoin kunnolla yrittämään uutta pientä. b=)d
 
Sisältää ällöä tekstiä!!!

Onkohan mulla menkat?? (Ihan ku te tietäisitte.. :D) Eilen koski kovasti vatsan oikeaan puoleen, ja illalla tuli hieman verta paperiin. Laitoin kuukupin varuilta ja pitkin päivää siellä on sellaista veristä töhkää (sori...) ollu. Kierukkahan mulla poistettiin ihan sujuvasti tiistaina. Mitenhän muilla hormonikierukkansa harakoille heittäneillä on ollut?
 
Moikka!
Täällä on nyt siis menossa ihka eka yrityskierto, pillereiden lopetuksen jälkeen tuli menkat ja nyt siis odotellaan plussatuulia =)
Syöttekö millaisia vitamiineja tms nyt yritysaikana? Mietin vaan, että millaisia kannattaisi ostaa?
Ja koska kyselyikä on selkeesti menossa,niin oletteko säästäneet edellisiltä kullannupuilta vauvatavarat ja vaatteet vai onko kaikki hankintalistalla?
Me ehdittiin hukata pinnasänkyä lukuunottamatta kaikki(sekin olis menny jo aikaa sitten,muttei menny kaupaksi), joten ihan kaiken saa/joutuu ostamaan.
Minähän tietysti surffaan iltakaudet vaunuja ja vaatteita ym katsellen ja mies ei voi ymmärtää sitä alkuunkaan : /
Ja edelleen kysymystulvaa :D kuinka pahasti sekaisin kierto on mennyt teitillä ehkäisyn lopettamisen jälkeen? Mun hattarapään hataraakin hatarampi muistini ei suostu muistamaan miten näiden edellisten kanssa olikaan.....
Muksaa loppuviikoa kaikille :)
 
Whisky Peatille, en oo käyttäny ikuna muita kuin pillereitä, mutta niiden kanssa ainaki menkat tulee muutaman päivän päästä vimosen pillerin otosta, olisko kierukan kans sit samanlailla....?
*arvailua vain* =)
 
Oloni on enemmän kuin outo... seksiunia muutama yö takana ja viime yönä tein jopa raskaustestin johon tuli kaksi selvää viivaa =) rintoja viiltelee...

no nyt sitten ihan tosi asioihin, flunssa jäämistöä yhä pää on kuin humiseva torni huimaa aivan karseasti aivan kamalaa pahoinvointia taitaa olla poskiontelotulehdus päähänkin särkee ihan kamalasti, suoraan sanoen ketuttaa tää olo kun pitäisi lemmentöihinkin pikku hiljaa ryhtyä ettei vaan tämä kierto mene ohitse.... onneks vasta kp8 =)
 
Kipakko: Meiltä löytyy kaikki tavarat vanhoja vaunuja ja pinnistä myöten :) Vauvaa ei ikinä ollut tarkoitus tehdä, mutta en raskinut luopua tavaroista :) Myös paljon vaatteita on jäljellä, jotka ei vaan oo menny kaupaksi. Ja siis ihan hienoja & hyviä. Kesällä oli tarkoitus käydä vintit läpi ja luopua suurimmasta osasta kamoja, mutta niin tuo mies pisti kaiken sekaisin... :D
 
Whisky Peat: Mulla on poistettu hormonikierukka (mirena) maaliskuun puolivälissä ja suunnilleen samasta päivästä lähtien tähän päivään asti on ollut sellasta epämäärästä pikku tihuuttelua. Välillä pari viirua ihan kirkasta verta ja välillä vaan ruskeeta töhnää. Sillon kun kierukka poistettiin tarkisti lääkäri munasarjojen tilanteen ja siellä oli juuri kypsymässä munasolu, eikös silloin pitäis menkkojen hetikohta alkaa?? Yritys olisi tarkoitus aloittaa nyt viikonloppuna. Olkoonkin ettei edelleenkään kunnon menkkoja ole tullut. Olkoon sitten tulematta, mulla ei riitä kärsivällisyys niiden odotteluun.
 
Sunflower11
Jaha, jos se mun ovis onkin tuloillaan..
Enpä tiedä, luulin et meni kun oli sitä pientä tuhruakin (tuli vaan tippa housuihin). Nyt sit jomottelee alavatsaa jännästi, ilmeisesti ovista tulossa tai enteilee menkkoja.. Kp 17 nyt.
 
Barbamama: Tänne kuuluu sairastelua ja mahan kasvattelua eli ei loppujen lopuksi kummoisia. Nyt menossa viikoissa 20+6 joten puoliväli ollaan saavutettu ja aikamoinen jumppari tuolla on :)

Mä käyn teitin puolella monta kertaa viikossa kurkkimassa :)

Kaikille turkasen paljon plussaonnea, odotan tuolta toiselta puolelta niin bongaavani teidät!

Sen verran pakko uusille ja vaikka vanhoillekin muistuttaa, että niitä ihmeitä tosiaan tapahtuu. Mulla ei ultrauksen mukaan silloin km:n jälkeen ollut mahdollisuutta tulla raskaaksi, munikset huonossa jamassa ja jne.... no toisin kuitenkin kävi, kun toivo heitettiin jo kaivoon ja kaiken kukkuraksi siten, että mulla ei ovis ollutkaan puolivälissä vaan liki menkkojen loppumista eli alkukierron puolella. Toivoa siis yritän valaa teihin siskot!
 
Kiitos vain tervetulo-toivotuksista!

Sunflower-Mulla on yleensä aikainen ovis, nyt luulen että olis ollu kp 11-12. Ihan varma en ole, mutta "miellyttävien" itsetutkiskelujen seurauksena voisin noin väittää.

Barbamama-Kovin on samanlaiset taustat. Sulla on vaan ollu paljon pahempi menetys :(. En tiedä miten itse tuollaisesta toipuisin.

Mulla ei ole enää ainuttakaan vauvantarviketta olemassa. Tai on tietenkin poikien vauvatavaroita muistoina, mutta ne on tarkoituskin pysyä laatikoissaan. Toisaalta ihanaa, että jos ja KUN tärppää saa ostella(=mies ostaa=)) kaikkea uutta ihanaa. Markkinoilla on nykyään niin paljon kaikkea ihanaa mitä ei silloin 7-8 vuotta sitten ollu. En tosin uskalla ostaa mitään ennekun ollaan vähintään puolivälissä.

Mä oon nähny ihan kummia unia viime yöt. Toissa yönä sain kaksoset, joista taistelin. Viime yönä rinnoista oikein syöksyi maitoa.
Pitihän sitä aamulla sitten räplätä tissejään ja tosiaan molemmista herui muutama maitotippa. En jaksa tästä erikoisemmin innostua, kun pari kiertoa sitten oli sama juttu. Muutama maitotippa herui ja nännit ihan törkeän kipeät. Ja ei edes viivanpaikkaa tullu testeihin.

Pojat lähtee isälleen viikonloppuna ja mä yritän käyttää ajan jotenkin hyödyllisesti. Pieni laihis on päällä, niin ainakin lenkillä käynti on suunnitteilla.

Tintteli-tyy kp 16/28
 
Lyhyesti ON: kp 27 ja viimeinen terolut otettu eilen. Vuodon odotan alkavan sunnuntaina tai maanantaina. Ovista ei tässäkään kuussa bongattu eli jäi varmaan taas tulematta kun ei ollut mitään oireitakaan. Muutenkin ollut aikas hiljaista makkarinkin puolella :|

Muutkin asiat tökkii, lähes kaikki, joten poistun takavasemmalle tuomasta huonoa tuulta muillekin.
 
Bassets: Voi sinua :hug: Älä nyt mihinkään poistu! Kyllä tänne saa purkaa myös pahaa oloa. Jospa meistä olisi jotain apua sinulle edes näin virtuaalisina tukisisarina. Minua ainakin kiinnostaa sinun kuulumiset oli ne sitten hyviä tai huonoja =)

tintti-tyy: Raskasta se olikin ja on yhä edelleen, mutta nyt elämään mahtuu jo muutakin kuin surua. Kaikesta sitä selviää vaikkei uskoisi. Voisko tuo maidontulo liittyä ovulaatioon? Sopisi päivien puolesta hyvin =) Lähde mukaan tuohon meidän painonpudotus haasteeseen, jos laihis on päällä. Meillä on punnitus maanantaisin. Lista löytyy keskustelun ensimmäiseltä sivulta. Ollaan siis kaikki asetettu joku oma tavoite ja merkitään maanantaisin kokonaispudotus tähän asti.

Miuski: Ihanaa =) Onnea puolivälin ylityksestä!

Maijamehi: Onko sulla raskausoireita? Entä, jos ovis olikin eri aikaan kuin luulit? Toivottavasti viipyminen johtuisi siitä toivotusta =)

Minnarun: Kuulostaa ovisoireilta ;)

kipakko: Miltei kaikki oleellinen on tallessa edellisiltä vaikka ovat jo isoja. Jotain pientä ehdittiin ostaa viime kesänä raskauden aikana, mitkä jäivät sitten käyttämättä. Turvaistuin on oikeastaan ainoa tärkeä asia mikä puuttuu. Ajattelin ottaa äitiyspakkauksen tilalle rahan ja ostaa istuimen sillä.
 
Sunflower11
ÄäÄÄääÄÄääÄ... Ei mitään tietoa oviksesta tai oviksettomuudesta.. Tää kierto menee siis ihan tunteella :D En oikeasti osaa sanoa, oli limailuja, turhrua, kipuilua, sit ei mitään moneen päivään.. sit nyt alko alavatsan tuntemukset, ehkä pienet nipistelyt, vähän enempi valkovuotoa..
 
no jos ovis on ollu aiemmin niin sit voi olla mahdollista et olisin raskaana. Vielä ei oo alkanu vuoto, joten ootellaan. Oireita ei oikeestaan oo, tissit kyl olleet vähän omituiset viime päivinä (ja mä oon myös saanut muutaman maito pisaran puristettua, imetyksen lopetin joskus tammikuussa)
 
Sunflower11
Niin se kai vois, mut jotenkin hankala kuvitella et ku aiemmissa kierroissa ollu kp 20 ja 18 ovis et nyt ois ollut joskus 10-14 välissä :D Noh, jää nähtäväksi :) eipä sille voi mitään tehdä enään jos on ollut :D tulevaisuuteen voidaan vaikuttaa ;) et jos onkin vasta tulossa niin..
 

Yhteistyössä