Sunflower: Onnea sullekin hienosta pudotuksesta! =) Löytyikö taloa?
Olen huomannut tässä hitaassa painonpudotuksessa yhden mukavan edun - rinnat ei tyhjene
Yleensä mulla lähtee heti ensimmäisenä rinnat ja vasta sen jälkeen alkaa muualla tuntua. Nyt tuntuu jo housuissa, mutta tissit eivät olekaan (ainakaan vielä) tiskirätit
Kyllähän nekin lopulta katoaa, kun riittävästi lähtee painoa, mutta onneksi ovat vielä tasapainottamassa tuota takamusta
Täällä on viimeiset piinahetket menossa. Nyt on ihan normiolo - ei tietoakaan tädistä eikä raskaudesta. Pari päivää oli vahva tätiolo, mutta se meni ohi. Väsymyskin vaihtui pirteyteen. Kummallista...
Mitään mulle tyypillisiä raskausoireitakaan ei ole ainakaan juuri nyt. Siis oikeastaan oli sitä väsymystä ja tunteiden heilahtelua, mutta ne nyt voi johtua mistä vain. Öisin olen nukkunut nyt hyvin eikä pissilläkään ole tarvinnut juosta. Rinnat eivät kipeytyneet edellisessäkään raskaudessa (kaipa ne ovat jo riittävän venyneet edellisten jäljiltä...), mutta täyttyivät niillä paikkein, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Sekään ei siis kerro mitään. HÖH!
Huomasin, että olin merkinnyt kalenteriin edellisen raskauden kohdalla tehneeni kp 28 puhtaan negatestin. Jostain syystä plussaa en ollut merkinnyt kalenteriin, mutta muistan sen olleen joitain päiviä myöhemmin - ehkä kp 31? Ihan turhaan siis hankin mitään herkkiä testejä tms. kaappiin. Täytyy vain kärvistellä ja odottaa, että täti on myöhässä ennen kuin teen testiä.
Toki sitä viimeiseen asti toivoo, että nyt tärppäisi, vaikken siihen oikeastaan jaksa uskoa. Saisi täti nyt mun puolestani pysyä vielä ainakin muutaman päivän poissa. On tärkeitä työjuttuja, milloin en haluaisi olla masentuneena tädin kourissa... Viikonloppuna saa tulla, jos on ihan pakko...