**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

Lista päivitetty huomiselle.

miranda ja Heja :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon.

Hieno alku mymosa! Sekä pudotus, että mitta ovat komeat. Siitä se lähtee! :D

Barbamama hiljaa hyvä tulee. Pudotus on kuitenkin aina pudotus! :)

Sunflower millaista taloa kävitte katsomassa?

Minua vähän jännittää onko paino jäänyt junnaamaan paikoilleen vai josko vihdoin olisi taas vähän pudotusta. Onneksi tässä on vielä aikaa kun haluaisin olla tavoitteessa juhannukseksi. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tarvis kanssa ottaa itseään niskasta kiinni ja muutta ruokavaliota niin että sais painoa tippumaan. Ens viikonloppuna kaveri kyllä vissiin vie mut teatteriin ja silleen, en kyl varmaan uskalla mitään elli täti kaarra sitten paikalle.
 
Sunflower: Onnea sullekin hienosta pudotuksesta! =) Löytyikö taloa?

Olen huomannut tässä hitaassa painonpudotuksessa yhden mukavan edun - rinnat ei tyhjene :LOL: Yleensä mulla lähtee heti ensimmäisenä rinnat ja vasta sen jälkeen alkaa muualla tuntua. Nyt tuntuu jo housuissa, mutta tissit eivät olekaan (ainakaan vielä) tiskirätit :D Kyllähän nekin lopulta katoaa, kun riittävästi lähtee painoa, mutta onneksi ovat vielä tasapainottamassa tuota takamusta :D

Täällä on viimeiset piinahetket menossa. Nyt on ihan normiolo - ei tietoakaan tädistä eikä raskaudesta. Pari päivää oli vahva tätiolo, mutta se meni ohi. Väsymyskin vaihtui pirteyteen. Kummallista... :confused: Mitään mulle tyypillisiä raskausoireitakaan ei ole ainakaan juuri nyt. Siis oikeastaan oli sitä väsymystä ja tunteiden heilahtelua, mutta ne nyt voi johtua mistä vain. Öisin olen nukkunut nyt hyvin eikä pissilläkään ole tarvinnut juosta. Rinnat eivät kipeytyneet edellisessäkään raskaudessa (kaipa ne ovat jo riittävän venyneet edellisten jäljiltä...), mutta täyttyivät niillä paikkein, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Sekään ei siis kerro mitään. HÖH!

Huomasin, että olin merkinnyt kalenteriin edellisen raskauden kohdalla tehneeni kp 28 puhtaan negatestin. Jostain syystä plussaa en ollut merkinnyt kalenteriin, mutta muistan sen olleen joitain päiviä myöhemmin - ehkä kp 31? Ihan turhaan siis hankin mitään herkkiä testejä tms. kaappiin. Täytyy vain kärvistellä ja odottaa, että täti on myöhässä ennen kuin teen testiä.

Toki sitä viimeiseen asti toivoo, että nyt tärppäisi, vaikken siihen oikeastaan jaksa uskoa. Saisi täti nyt mun puolestani pysyä vielä ainakin muutaman päivän poissa. On tärkeitä työjuttuja, milloin en haluaisi olla masentuneena tädin kourissa... Viikonloppuna saa tulla, jos on ihan pakko... ;)
 
Laitanpa nyt tännekin, kun tuolla AV:llä jo kummastelin.. Meillä siis kaksi lasta, ja mies yllätti totaalisesti kääntämällä kelkkansa ja haluamalla kolmannen :O Itsehän voisin olla vaikka 4 tai 5 lapsen äiti, jos olisin itse vaan voinut päättää.

Mä olen NIIIIN yllättynyt, mutta kai minäkin sille kannalle olen kääntymässä?? Siis vauva? Meille vanhuksille? Ja joo, voi olla ettei vauvaa näy eikä kuulu, mutta ajatus jännittää ihan niinku sillo 10v sitten, kun ekaa alettiin yrittämään. Jaksaako, pystyykö, meneekö kaikki ok... Pliis help?
 
Whisky Peat: tervetuloa.

Phuuh. Ei vieläkään menkkoja. Ihme tiputtelua välillä. Välillä paperiin ihan verta ja sitten taas jotain ruskeaa tai melkein mustaa. Alkais nyt ihan oikeat menkat niin pääsis jo yrittään. Jos ei nyt viikolla ala, niin aloitetaan yritys joka tapauksessa. Kierukka kuitenkin poistettu jo kohta kk sitten :/

Tahtois niin jo päästä jännäämään teän kanssa :)
 
Whisky Peat Tervetuloa! :flower: Toivotaan, että teillä tärppää pian. :)
Mitään tietoja ei ole pakko kertoa. Voit valita haluatko olla "taustailemassa" jolloin listassa on vain nimi vai haluatko ilmoittaa kiertopäivät (kp). Lisäksi voit kertoa lastesi syntymävuodet, tyttöjä, poikia. Yk eli yrityskierto ilmeisesti on ensimmäinen. Meillä on menossa myös painonpudotushaaste. Maanantaisin on punnituspäivä. Siihenkin tervetuloa jos siltä tuntuu. :) Minä olen ainakin tämän kuun päivittäjänä, eli yritän joka päivä käydä muokkaamassa etusivulle kiertopäivät ja muut jutut kohdilleen. Kaikki muutokset listaan toivoisin vahvistettuna ja punaisella, niin eivät pääse vilahtamaan ohi silmien. ;)

Hieno pudotus Sunflower! :) Miltä talot näyttivät? Lupaavilta vai joltain ihan muulta?

Barbamama Minä täällä jännäilen jo sinun puolesta miten käy. :whistle: Toivotaan, että tämän hetken oireettomuus lupaisi hyvää. ;) Kuopuksesta minulla ei ollut oireita, itseasiassa se tärppikierto oli oireettomin kaikista kierroista. Muiden kiertojen lopulla oli aina milloin mitäkin...

kultakurkku jospa ne hanat aukeaisi piakkoin ja yritys pääsisi alkuun. Kauanko kierron tasaantuminen yleensä kierukan poiston jälkeen kestää, onko kenelläkään tietoa?
 
Moip!
Saako liittyä seuraan?
Olen 27 vuotias kahden tytön äiti, tytöt on syntyneet -06 ja -08.
Pikkukolmosta pikkuhiljaa yritellään, toiveissa olisi jos -12 keväälle tai kesälle sais tilauksen toimituksen = )
 
Kiva, että mukaan mahtuu :) Meillä tosiaan tilanne on se, että mies yllätti totaalisella takinkäännöllä, vieläpä aprillipäivänä :DD Ihan en heti uskonut, että tosissaan on. Tänään kävin kuitenkin poistattamassa hormonikierukan. Vielä ei yritetä tästä kierrosta, koska yhdet kuukautiset olisi hyvä olla ensin. Niistähän pääsin kätevästi eroon tuolla kierukalla liki pariksi vuodeksi.. Eikä edes ihan kamala vauvakuumekaan ole vielä tullut, mutta kyllä se siellä on... ollut aina, kaikki nämä vuodet. Pakkoisäksi en kuitenkaan ole miestäni halunnut huijata :)

Meillä on tyttö vm. 2003 ja poika vm. 2005. Siinäpä jotain aluksi.
 
Ihanaa taas uusia =) TERVETULOA =) ja pikaisesti terve menoa...

Uutisia odottelen yläpäässä heiluvilta.. tuntemuksia ?

täällä alkaa kierto olla siinä vaiheessa et odotellaan ovista en meinaa tässäkään kierrossa tikutella mutta toivoa aion sitäkin enemmän =) josko kevät laittais hormoonit hyrräämään, tuntuu että on ollu aika paljon painolastia ja nyt tuon auringon myötä taakka tuntuu käyvän kevyemmäksi =) voi kun se pikkuinen ilmoittaisi tulostaan, viime aikaiset koettelemukset on tehny niin älyttömän hyvää meidän parisuhteelle koen valtavan suurta yhteyttä ja tosiaan täydennämme toisiamme on ollut aikoja kun on tuntunut että elämme ihan eri planeetoilla ja uskon että niitä hetkiä on tulevaisuudessakin mutta juuri tällä hetkellä voima jonka mieheltäni saan on aivan uskomaton ja koen olevani onnekas että kaiken maailman juttujen jälkeen olen tämmöisessä tilassa =) kyllä se on hassua kuinka suhde muuttuu, aluksi oli suuri rakkaus ja nyt rakkauden rinnalle on tullut monta monta asiaa joiden kanssa on hyvä kulkea yhdessä eteen päin...
 
Katselin netistä ovistikkuja. En ole koskaan käyttänyt, mutta ajattelin että voisi olla kokeilemisen arvoinen asia.. mulla kun kierto on aina ollut 30 - 50 päivää, niin ajoitus ei aina ihan natsaa.. Nyt on tullut näköjään jotain sylkitestejäkin, jotka eivät ole edes kertakäyttöisiä. Kylläpä on asiat muuttuneet sitten vuoden 2004 :D
 
mymosa
Nyt on tilattu ovistestejä lisää, digit varmistamaan muuten mennään iha halppisliuskoilla ja fertestillä. Toki sitten kun yrityksen taas aloitan niin kahessa ekassa kierrossa se ultra kertoo kannattaako ees tikuttaa.

Menin kyllä tilaa muutaman raskaustestinkin :ashamed:
 
Sunflower11
Tervetuloa uusille :)

Äidin Onni: Oli muutama lupaavakin :) vähän pohditaan ja käydään kattelemassa lisää :D

Täällä ovis lähenee, vaaleanpunaista tullut paperiin aamulla :D Kivutkin on.. aamulla sit testaan vaikkei pitänyt ;)
 
Donna ovulaatiotesti tilattu :) Reenaan sillä sit tämän ekan missattavan kierron ja toivon pääseväni tositoimiin sitten pikapuolin. Vajaa viikko sitten olisin kuollut nauruun, jos joku olisi väittänyt meidän ryhtyvän näihin puuhiin :D No, onpahan totaalinen yllätys kaikille, jos vauvan tästä vielä saamme..
 
Päivitykset tehty huomiselle valmiiksi. En ehdi illalla/huomenna tod. näk. koneelle ollenkaan.
Laitoin sinut Whisky Peat menossa mukana- listalle. Ilmoittele sitten kun pääset kierrosta kärryille mitä laitetaan ja siirrän sinut sitten tuohon kiertopäivien mukaan muuttuvaan listaan. :)

Sunflower ovisplussaa toivotaan! Ja viisautta talonvalintaan. Vaihtoehtojen punnitseminen ja asioiden ennakoiminen on joskus tosi vaikeaa, varsinkin jos hyviä vaihtoehtoja on paljon. Me päädyimme ostamaan pari vuotta sitten vanhan hirsirunkoisen talon, jota on sitten vähitellen rempattu. Kaikenlaisia tuli kierrettyä läpi ennen ostopäästöstä ja kyllä tuntui tosi hurjalta, kun välittäjä esim. silmää räpäyttämättä väitti talon olevan kunnossa, vaikka rakenteista näki paljaalla silmällä sanottavaa, home haisi jne... Homehelvetin läpikäyneenä tuntui turvallisimmalta etsiä talo, jossa ei ole ollut juoksevaa vettä ja tehdä siitä mieleinen.

Barbamama mikä tilanne?
 
Täti tuli kylään aamusella eli mulle voi päivittää kp 1 yk 8 : /

kipakko: Tervetuloa!

Minnarun: Ihanaa, että teidän suhde on vain vahvistunut koetusten myötä =) Kumpa tosiaan kevät ja aurinko veisi stressin mennessään ja toisi uuden elämän alun tullessaan =)

mymosa: Oletteko jo tehneet päätöksiä koska jatkatte yritystä?

Onnea ovistestailuihin! b=)d
 
Sunflower11
Barbamamalle pahoittelut tätäkin kautta!

Äidin onni: Kiitos, noista homehelveteistä haluamme kyllä pysyä kaukana koska perheessämme on 2 (minä ja mies) astmaatikkoa ja allergikkoa, että veikkään ainakin miehen reagoivan melkein heti jos semmoseen astutaan sisään. Meillä tulee perjantaina kiinteistövälittäjä tänne, katsotaan paljonko tästä sitten kehtaa pyytää :)
 

Yhteistyössä