**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

mymosa
Täällä alkoi menkat, jee.. eli laskin että mulla ois 6.5 asti aikaa pudottaa painoa..Ellei onnistu niin sitten saa mennä toukokuukin vielä ja katon jos käyn heinäkuussa sitten yksityisellä follikkeliultrassa.

Onneks on kevät ja mieli iloinen ja tekemistä, ei jouda aattelee..
 
mymosa
-1,7kg Siinä kokonaistulos tähän mennessä, eli 600g oli viikossa tippunut. Vaikka pelkäsin, että perjantain herkuttelut tuo painoa takasi päin.. Ja vyötärö kaventunut yhteensä 4cm :)

Juu olen hiilareita kyllä vähentänyt, ruisleipä on sellanen mistä en vaan voi vielä luopua, mutta kaikki riisi, pasta, vaalea vilja, makea ym on jätetty pois. Ja tuotahan mun on noudatettava jo ihan verensokerin takia.

Mieli on iloinen ja hyvä, vaikka vuodankin taas aika reippaasti.. kohta varmaan saa oikeesti ottaa pojan vaipat itekin käyttöön:LOL:
 
Sunflower11
Hieno tulos mymosa :)

Toiveet nousee täällä aivan luvattoman korkealle.. Kuvotusta on, mahassa korventaa semmoinen nälän ja polttelun välinen tunne,s emmonen lämpönen.. Keskellä vatsaa on pistellyt tänään :|
Tullaan taas tippumaan ja korkealta..
Miten vois ees n viikko ehkä oletetusta oviksesta tulla mitään oireita.. ei mitenkään..
 
Minäpä liityn joukkoonne jos vaan mukaan mahtuu? En nyt toistaiseksi ala päiviä laskea mutta katsotaan miten kuume alkaa nousta. Meillä siis lapset entuudestaan 6v ja 1v4kk ja kolmannelle mussukalle on tuossa helmikuussa lupa annettu tulla. Viikko sitten lauantaina testasin hennon plussan joka ei kuitenkaan ollut tiistainakaan vahvistunut ja torstaina alkoikin sitten menkat joten uuteen kiertoon on pakko katse suunnata.
 
Tervetuloa uusille :wave:

Barbamama:hug:

Sunflower Toivottavasti toiveet toteutuu!

Mymosa Kiva että olet piristynyt ja painonpudotus tuottaa tulosta!

Bassets :hug:

Täällä piinaviikko alkaa. Tänään dpo 8 menossa. Ensin ajattelin, ettei varmaan ole tärpännyt eikä oireitakaan ollut, muta eilen heikotti, nippaili ja väsyttänyt kyllä on, mutta aloitin työt maanantaina niin senkin takia väsyttää. No, tiedä häntä. En kovin korkeelta tipu jos täti loppuviikolla tulee, kun on ollut työn aloittamiset ja lasten päiväkotiin menot ym. Eli stressiä pukkaa.... Pupuiltu on kyllä oikeaan aikaan :)

Paino on kivasti pudonnut. Vaa'alle käyn huomenna. Viime maanantai jäikin multa jotenkin väliin. Karppauksella mäkin oon nämä kilot laihduttanut. Hyvä dieetti eikä tarvii nälkää kärsiä! Just tein ihanan kanasalaatin, johon tuli kastikkeeksi paaaaljon majoneesia! Nam :)

Oikein hyvää viikkoa kaikille ja plussa-onnea!
 
Sunflower11
Minnarun: Mulla ei, tai en tiedä, luulin että ovis meni jo kun limailutkin ja oli se "kuiva kausi" sen jälkeen :D

Täällä muuten painoa pudonnut si yhteensä -3,8kg. Siinä kokonaisuus, viikossa lähtenyt vaan 400g.. :(
 
mymosa: Hienoa! Onnea upeasta tuloksesta! :flower: Mikä sun kokonaistavoite on ennen kuin jatkatte taas yritystä?

raparperitaivas: Tervetuloa! :wave:

kultakurkku: Toivottavasti siemennykset tuottaa tulosta! ;)

Sunflower: Onhan sekin jo paljon. Katselepa jääkaapista sitä margariini purkkia ja ajattele, että susta lähti sen verran "ihraa" viikossa :D

Omaa napaa... Kokonaispudotus nyt -4,8 kg. Eipä mullakaan ole kovaa tahtia lähtenyt, mutta pääasia, että menee koko ajan alaspäin =)
 
Sunflower11
Barbamama: Onhan se :) Eikä pitäs kyllä niin orjallisesti puntaria tuijottaa, senttejäkin lähtee ja olo hyvä! Sehän se pääasia kaiketi on :)
Hyvä pudotus sinullakin!
 
Minoon muuten pudottanut nyt suunnilleen 12kg tosin aikaa on mennyt joku 10kk ehkä, en nyt ihan tarkalleen osaa sanoa. Vielä aion pudotella ainakin yhden 8kg mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Samalla hiljaisesti toivon että painon pudotus auttaisi raskaaksi tulemista myöskin. Esikoista piti ihan tekemällä tehdä 1,5 vuotta, oli jo aika ekaan inssiin kun tulinkin luomuna raskaaksi. Esikoinen tosin on edellisestä liitosta ja miehessä oli meidän "lapsettomuuden" syy. Toista ihanaa kultamussukkaa tehtiin 8kk ja puolen vuoden jälkeen tehtiin alustavat tutkimukset tällä toisellakin kierroksella eikä mitään estettä raskaaksi tulemiselle pitäis olla. Pitäisköhän mennä ihan piruuttaan taas valittamaan kun en millään tule raskaaksi... on nimittäin molempien lasten kohdalla tullut luomutärppi heti kun on lääkärissä käyty :D Joo no vitsihän tuo nyt oli, en todellakaan ole lääkäriin menossa kun ei ole mitään syytä.
 
-6,4kg :wave:

Hitaasti se multakin lähtee ja välillä tulee takaisinkin pari kiloa, mutta pääasia että suunta on alaspäin.

Mua jännittää !!! Jotenkin sellainen olo et ois voinut jopa tärpätä, en tiedä mistä johtuu :)
 
Kiitos Barbamama ja Niisku74 :cool:

Oon tässä kuitenkin testaillut raskaustesteillä ja suureksi hämmästykseksi testiin tuli lauantaina haamu :confused:
Sunnuntaina ja tänään sitten ihan tyhjää valkoista. Olisiko sitten ollut kemiallinen? Ennemmin kylä uskon, että oli virheviiva. Kotitestin puikkotesti kyseessä.
Vuodon olis pitännyt alkaa eilen tai tänään. Vielä ei ole näkynyt, mutta mulla on ennenkin mennyt teroluttien jälkeen pidempään kuin 2-3 vrk. Torstaina otin viimeisen pillerin.

Vauvatavaroista oli puhe: Mulla on muuten kaikkea tallessa kun pojat vielä niin pieniä, toinen 1 v ja toinen 2 v, mutta iso osa vaatteista on palautunut tai palautuu pikapuoliin lainaajalle eli vaatteiden hankintaa edessä jos kolmonen saataisiin alulle.
Muita uusia hankontoja olis sitten varmaan uusi käytetty auto ja mahdollisesti kolmosten rattaat jos pian tärppäisi. Autosta ollemme suunnitelleet 7-9 paikkaista pikkubussia ja se varmaan tulee hankintaan vaikkei tärppäisikään :)
 
Viimeksi muokattu:
raparperitaivas tervetuloa!:flower:

Tosi komeita pudotuksia on tullut! Onnittelut niistä! :)

Itsellä on jumitus päällä, joten on tosi mukava lukea miten muilla putoaa paino. Antaa vahvistusta sille, että kunhan vaan otan itseäni niskasta taas kiinni alkaa miinusmerkki jälleen kasvaa. Popparit ja köyhät ritarit yms herkut ei ehkä ole ihan oikea ruokavalio jos painoa haluaisi saada alaspäin... :whistle: Onneksi on harvoin tapana herkutella, mutta vkl:na homma vähän lähti lapasesta.:p

VanamoBr mikä tilanne sinulla on, oletko plussannut?

Niisku74 koska ajattelut testata? Toivottavasti aavustelu osuu oikeaan. :heart:

Maijamehi oletko uskaltautunut tekemään testiä? Päiviä on kyllä jo mukavasti kasassa. ;)

Bassets kuinka herkkä testi kyseessä? Mihin aikaan päivästä teit? Toivotaan, että plussa pärähtää seuraavaan testiin! :heart:
 
Äidin onni: Minulle on tainut lipsahtaa Maijamehin lasten syntymävuodet listalle, niitä ei ollut aiemmin ollenkaan, mutta voisi laittaa -05 ja -10 =) ja yk:n voi kanssa lisätä nyt kun ovis tuli bongattua, eli yk1.

Niisku ja Bassets: Toivotaan plussaa b=)d

Kipakko: Kyselit vauvatavaroista ja vitamiineista, meillä on kaikki vauvatavarat jäljellä (esikoisenkin), mutta olen sellainen himo shoppaaja että varmastikaan en pysty pitämään itseäni kurissa sitten kun se plussa pärähtää :LOL: Kuopukselle ostin matkarattaatkin jo tyyliin rv14 (huomauttaisin että niitä ei saa makuuasentoon :whistle:) jotka pääsevät vasta kohta vihdoin käyttöön. No tuplarattaat kai täytyy ostaa mikäli tässä ei montaa vuotta jouduta yrittämään. Ja vitamiineista, eli minä aloin ottamaan ladyvita plussaa (eli sitä odotus ja imetys) jo kun alettiin kuopusta yrittämään ja syön niitä vieläkin. Ainakaan haittaa niistä ei edellisessä yrityksessä ollut, kun tärppäsi heti :)

ON: Tänään olisi dpo2 ja muniksia pistelee vieläkin välillä, alkoi jo viikko sitten :confused:
 
Äidin onni: Aamupissasta kaikki tehty. Se eka, lauantain, oli 20, sunnuntain ja maanantain 10 (mikä se suure nyt olikaan) eli herkkä lauantaina ja erittäin herkkä sunnuntaina ja maanantaina.

Kiitos tsempistä, mutta uskon kyllä sen tesin näyttäneen väärin. Ovista en tikuttelulla löytänyt lainkaan ja peuhattuakin on tullut tosi vähän tässä kierrossa. Ja sitten tosiaa nuo kaksi negaa seuraavina päivinä.
No kaikenlaisia oireita olen kyllä kehitellyt kuten rintojen särky ja aristus, nänninen arkuus ja voimakkaat kuukautiskivut, turvotus ym. (nämä oli esikoisesta ekat oireet), mutta samathan oireet on usein ennen kuukautisia :confused:
 
mymosa
barb, tuo 5kg ainakin on saatava pois ennen yrittämistä.. mieluiten tietty 10kg, mutta en taida malttaa sinne asti. kun yritys alkaa niin jatkan pudotusta niin kauan kun onni käy. Sitten mennäänkin ihan ruokavaliolla ilman laihuttamista.
 
Mullon huono olo :( Vissiin mahatautia pukkaa, kun läheltä on liipannut aika monta kertaa. Salilla kävin, ja kovin oli takkuista meno, vaikkakin jaksoin juosta 20 min yhteensä jne. Yritän tässä samalla pureskella ruokani mahdollisimman hienoksi, jos tulee tarvis you-know-what :D

Paljonko teillä painoanne pudottaneilla on ollut löhtöpaino/nykyinen paino? Mä painoin enimmilläni n. 84kg - saman, minkä enimmillään raskaana... Nyt painan noin 75 kg. Aloitin taas tänään Jutan ohjeilla syönnin, sillä mulla on ennätys -3kg/vko. Nyt kun ei raskaana ole tms. voi viikon pari mennä hyvin näin :) Vaikka ihan hyvin tässä syödä saa, nälkää ei tartte nähdä.
 
Tulenpa mukaan tähän keskusteluun :) Kauan olen näitä lueskellut, mutta nyt myös päätin liittyä keskusteluun :) Eli täällä yk 4 ja kp 13 ja tänään tuli ovistestiin plussa :) Toivottavasti tärppää tästä kierrosta, yritys ainakin kova.
 
Painosta: Painoin vielä viime vuonna tähän aikaan melkein 80kg, tällä hetkellä paino keikkuu siinä 68 nurkilla. Mutta mulla on vielä pudotettavaa kun olen vain 155cm pitkä. Zumballa olen kyllä saanut itteni tiivistettyä aika kivaksi jo, vatsanseutu ei luultavasti ikinä palaudukaan kunnolla kun esikoisesta sain järkyttävät raskausarvet plus että tehtiin perätilan vuoksi sectio ja arpi on pystysuunnassa. Mutta hällä väliä, olo on vallan mainio kun olen noinkin paljon jo keventynyt.

Vitskuista: Kaapista löytyi purkinpohjat jotain raskaus/imetys/vauvanyritysvitamiinia, napsin ne pois ja ostan sit jotain lisää, eivät tosiaan ole pahitteeksi yritysaikanakaan.

Vauvatavaroista: Meillähän toi pienin on niin pieni vielä että nukkuu päiväunetkin vaunuissa joten melkeistä kaikkea meiltä löytyy. Jumppamatto ja sitteri oli lainassa joten ne täytynee jostain kirpputorilta käydä etsimässä sit aikanaan mutta esim. kaukalo on tuolla edelleen odottamassa ja rintapumppu on esikoisen ajoilta asti jne.
 

Yhteistyössä