* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Muumi82 Minkä testin teit? Onhan sulla jo noita päiviä ihan reippaasti eikä tätiä näy eli toivoa on vielä :) Ehkä se näkyy vasta muutaman päivän päästä testissä. Mulle kävi just niin keväällä. Olin jo ihan varma, että se siitä kunnes muutaman päivän päästä testasin uudestaan ja ihan selvä plussa tuli. Toivotaan, että näin käy myös sulle :)

Kanelille onnea ensimmäiseen yrityskiertoon :heart:

Täällä on myös eka yritys menossa eikä paljon muuta enää päässä pyöri, kun ovis alkaa olla käsillä... :LOL: Yritetään nyt mennä joka toisen päivän taktiikalla ens viikon lopulle asti ja katotaan nappaako. Tosin miehen vuorotyö ja asettaa siihen omat haasteensa... Ollaan siis vapaalla ja töissä eri aikaan. Ne hetket, kun ollaan yhtä aikaa kotona vapaalla, on lapset läsnä. Ei pääse salaa päiväsaikaan harrastamaan petipuuhia, kun nuo varhaisteinit ymmärtää jo vähän liikaa :whistle: No eiköhän se onnistu vaikka pikaisesti jossain välissä.
 
Täällä ei merkkiä vieläkään menkoista. Tottakai tässä alkaa kehitellä pientä prosentuaalista mahdollisuutta plussaankin. Onhan mahdollisen kiinnittymisen aikaan mekaaninen este ollut jo pois tieltä, mutta tosiaan kyllä mahdollisuudet hyvin minimaaliset on tuon myöhäisen kierukan poiston jälkeen. TUhru puuttu, ummetus puuttuu, lämmöt korkealla edelleen. nyt kp 30. Alkais vain jo niin ei ehdi turhia toivoa.
 
Barbamama: Se testi oli predictor, oli tuolla kaapissa yksi. Kävin äsken hakemassa uuden testi ja täytyy sillä sitten testailla muutaman päivän päästä jos täti ei kurvaa paikalle. Mulla on kyllä aina tosi säännölliset menkat, joten sen suhteen lupais hyvää. Tytöstä tuli plussa vasta viikko kun menkat ois pitänyt alkaa!!! Voihan tuo kaavinta tosin sekoittaa kiertoa, mutta en oikein usko kun kaavinnan jälkeiset menkat tuli juuri kierron mukaan!! Odotellaan ja toivotaan että plussa pärähtäis viellä testiin :)
 
Pakko tulla teiltä kyselemään, että onko tämä nyt se one stepin viivanpaikka vai meinaako plussaa?
Tämä kuva ekasta testistä vielä testiajan ollessa voimassa(viiva tuli sen 45 sekunnin sisällä):

Tein toisenkin testin samasta virtsasta todetakseni oliko eka viallinen. Tässä kumpikin:

Klikkaamalla saa isommiksi.

Eilen illalla alkoi tuntua, että onko tässä nyt sittenkin tärppi käynyt. Tein jo kaksi testiä viime viikon perjantaina ja tän viikon maanantaina, ne oli puhtaan valkeita testialueelta. Eilen tosiaan huimaili siihen malliin, tissit on kipeät, väsyttää ja oon äkänen kuin talviunesta herätetty karhu :D

Paljon on plussia nyt sadellut! Valtavat onnittelut teille jokaiselle!!! Jospa minäkin saan liittyä joukkoon!
 
Rixutin: ihan selvästi plussa joten oikein paljon onnea :heart: ja tarrasukkia matkaan.

Itse tein äsken uuden testin ja plussahan sieltä ruutuun pärähti :) Olo on jotenkin jännittynyt ja sekava ja onnellinen. Ei oikein meinaa mennä jakeluun tämä tieto :heart:
 
Jippiii!!! Olen tosi onnellinen teidän puolesta =)

Rixutin ja muumi82 :hug: :heart: :flower: :heart: :hug:
Paljon tarrasukkia pikkuisille.

(.) Täällä alkaa kuume nousta molemmilla. Peittojen heiluttelun jälkeen mies alkoi heti pohtia tuleekohan sieltä tyttö vai poika tällä kertaa. Ihanaa, kun hänkin on taas niin innoissaan eikä pelkää enää uutta pettymystä. Oviksesta ei vielä havaittavia oireita ja nyt eletään kp 13.
 
Kiitos onnitteluista :heart:
Niin, selviä viivojahan nuo kyllä on, piti vaan varmistella asiaa :) Ja oireetkin kyllä puhuu puolestaan, ei vaan ole uskaltanut niitä liikaa kytätä, kun negoja sain aiemmin. Lueskelin, että nuo testit antaa plussan monesti myöhään vaikka herkkiä on olevinaan. Kai tuohon nyt voi luottaa kuitenkin. Kylläpäs sitä onkin epäileväinen... Johtunee viime kuun haamuista, jotka ei kestäneetkään. Tänään saatu viiva tosin oli vahvempi kuin viime kuun viivat yhteensä :)

toivottavasti tämä onni nyt kestää! Teen varmaan nuo loput 5 testiä ennen kuin kunnolla uskon!
Muumille myös onnea kovasti!

Tulkaahan kaikki perässä odottajiin!!
 
Kyllä minä heinäkuun pinoon ilmottauduin!! kierron mukaan laskettu aika 1.7.

Nyt vaan kaikki perässä sinne nauttimaan odotusajasta, olis niin mukavaa saada "tuttuja" sinne :)

Barbamama: kiva kun mies noin innolla mukana ja puhallan sulle paljon plussatuulia :heart: Toivottavasti tavataan heinäkuisissa.

Ja kiitos kaikille onnitteluista!!!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Rixutin ja muumi!!! Toivottavasti päästäisiin joukolla teidän mukaan :) Meneekö jo heinäkuulle vai vieläkö kesäkuisiin pääsitte?
Juhannusvauva olis meille tulossa menkoista laskettuna :heart:
vai oliko se juhannus aina kesäkuun viimenen viikonloppu? No jokatapauksessa sinne viimeseen viikonloppuun laskettuaika menee.
 
Viimeksi muokattu:
no nythän niitä plussalaisia on tullu oikeen kunnolla tänne =) paljon tulee kesävauvvoja :heart:

täällä niin omituinen tilanne taas ku vaa voi olla. maanantaina loppu terot. keskiviikkona ois pitäny menkat alkaa. torstaina oli gyne. sisätutkimukses tuli pikkasen verta ja se on jatkunu MUTTA ainoastaan ruskeena tuhruna. kunnon vuoto ei oo vieläkää alakanu. maha ei oo kipeä,ei mitää menkkakipuja, MUTTA alaselkä ja oikea kylki on kipeät. ja oksettava olo. lämmöt laski tosin sitte viikonlopun aikana takas 36.3een :( nyt en oo tänää mitannu,mitä näyttää. NIIII ja tissit, ne on pitkästä aikaa ku nuorella tytöllä ;) ukkoki huomas :p en taas tajua,mistä on kyse.........
 
Valtavan suuret onnittelut plussanneille!!! :flower:

Miuski kiitos tietojen päivityksestä!

Täällä suunnassa ei mitään uutta. Tein varmistusnegan. Kuukautiset kun eivät ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen, mutta "yritystä" on, olen ottanut jälleen tavaksi tehdä kerran kuussa testin. Jos sattuisi käymään niin, ettei vuotoa tulisikaan ja huomaisin olevani raskaana, olisi edes joku aavistus siitä miten pitkällä mennään.

Esikoisen jälkeen kuukautisia sai odotella kauan. Sitten kun ilmaantuivat kierto oli useamman päivän pidempi kuin ennen esikoista. Olin jo aika epäilevä sen suhteen toimiiko oma kroppa ollenkaan kun kierto alkoi kerran venyä selvästi yli normikierron. Tein kaksi negatestiä. Tätiä ei näkynyt eikä kuulunut vaikka menkkaoireita oli. Epäilin jotain olevan pahasti vialla... "Vika" oli salamatkustajassa, joka paljastui lopulta säännöllisen kierron mentyä 8 päivää yli haalean haamun muodossa. 10 päivää normikierron päälle tuli rehti plussa. Melkoisen opetuksen sain siitä, että vaikka kierto olisi säännöllinen useamman kuukauden, ovis voi joskus tapahtua huomattavasti myöhemmin kun olisi kuvitellutkaan...
 
Viimeksi muokattu:
Muumi82: Onnea!!!!:heart:Ihanaa!

Mä en tiedä meniskö testin ostamaan vaiko eikö. Mulla voi kuitenkin sekoittaa tuo kierukan poisto, vaikka kuparinen onkin... oireita on kyllä kumpaankin suuntaan, mutta joitain tuttuja menkka oireita puuttuu. Voi huoh. En mä sitä negaakaan haluais nähdä niin jos nyt odotais vielä.
 
Voi miten paljon plussia on nyt tullut. Ihanaa, paljon onnea kaikille! :flower:

Täällä aktiivinen peittojen heiluttelu meneillään. Ovista en ole vielä havainnut, mutta kaiken varalta on taktiikkana aktiviteettia joka toinen päivä.... :) Ois ihana päästä heinäkuisiin odottelemaan.

Eilen oli muksujen kanssa kyllä sellainen tappelupäivä, että mietin olenko ihan järjissäni jos kolmannen vielä haluan. Mutta kyllä minä haluan, voi itku miten paljon haluankin!!!!!
 
Kiitos muumi82! :)

m0308: Oletko testaillut? Voihan se tuhruttelu johtua gynetutkimuksestakin. Aika hyviä oireita olisi ainakin ;)

Leo81: Mitä oireita on ollut? Missä vaiheessa taas poistitkaan kierukan? Itse raskauduin keväällä heti ehkäisykapselin poiston jälkeen. Se poistettiin kuukautisten aikana ja tosiaan pari viikkoa siitä tapahtui jo hedelmöitys :) Ainakin tuosta kapselista gyne sanoi, ettei haittaa mitenkään sen poiston jälkeen ja näin tosiaan oli.

sportylle ja muillekin kovasti onnea h-hetkille! Mennään yhdessä isolla joukolla heinäkuisiin =)
 
Onnittelut Rixutinille ja Muumille :flower: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja loppuun saakka :)

Tässä kierrossa ei ole kiinnostanut oikein fiilistellä pätkääkään. Ovistestejä olen tehnyt yhden ja ajattelin tehdä vasta sitten ensi viikolla kun vanhojen merkkien mukaan ovis olisi käsillä. Ajatukset on (onneksi) paljon muussakin kun vauvaprojektissa, niin toivon, että stressin helpottaminen ja kova toivominen toisi sitten tulosta.
 
Onnea plussanneille, nythän niitä alkoi ropisemaan!!! :flower: :flower::heart: :flower:

Ja olikohan joku uusikin ilmoittautunut tässä palstahiljaisen viikkoni aikana... TERVETULOA!!!

"Lomareissu" kuusamossa vietetty, huh, täytyy myöntää, että lomailu oli kaukana tästä reissusta, ristiäisvalmisteluja koko reissu, ja lauantaina siis ristiäiset jossa pääsin komean pienen miehen kummiksi :)

Terolut:eja syön 2xvrk, joku tietävä, aiheittaako nuo herkistymistä... Olin siellä ristiäisissä nimittäin POIKKEUKSELLISEN herkillä :D, ajattelin, että kaverit ja vieraat varmasti ajattelee, et tuo on kyllä raskaana kun tuollain vollottaa :)
Muuten eivät ole aiheuttaneet sivuoireita... Raskautumisodotukset eivät tässä kierrossa kovin korkealla ole (oikeastaan lainkaan), vaikka pupusteltu on taajaan... en tiedä johtuuko näistä teroista, vaikkei niillä raskautumista estävää vaikutusta ole, vaan ennemminkin päinvastoin... en tiedä... Mutta hyvillä mielin silti, odottelen vaan että saan Terot loppuun ja odottelen, josko vuodot olisi nyt sitten Terojen avulla tasaantunut.

Kuusamossa satoi kunnolla lunta kun lähdettiin, täällä Hämeessä puolestaa tulikin sitten vettä ja oikein urakalla... Mukavampia syyskelejä kolmatta kaipaaville toivottelen ja entistä hurjemmin plussatuulia nyt kun on saatu putki päälle :D ++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

Yhteistyössä