* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Lista päivitetty!

Takana rankka viikonloppu. Anoppi on nyt laskettu lepoon. Hautajaiset menivät hyvin jopa 3-vuotiaan kohdalla joka ei pistänyt pystyyn mitään omaa showta edes kappelilla. Oli lähes hiljaa siellä... Mitä nyt meinasi aloittaa Puuha Pete kaiken korjaa- soolon.... sain hillittyä hänet vaivoin..

).( Tänään olisi mulla lääkäri, mikä ajoitus. Pitäisi selvittää pco:n tilanne eli kuinka aktiivisena tuolla häärii. Kivut ovat olleet sangen kovat, mutta ei ole varmaa johtuuko tästä ilkimyksestä. Hiivan sain juuri hoidettua pois ja no, keskustelen tästä plussan muuttumisesta negaksi myös. Kuopusta ennen kun oli usea alkuraskauden km ennen mukana pysymistä ja en jaksaisi käydä sitä kaikkea läpi taas. No multa tosin ei kysytä tässä tilanteessa.
Pettymystä yritän niellä kovasti. Oli rankka paikka tiistaina, kun vuoto alkoi ja kivut jotka iskivät meinasivat saada mut soittamaan ambulanssin. En pystynyt istumaan jne... sain vetää burana 800 napaani kera paracetamolin jotta oli edes suht ok olo. En uskaltanut napsia vuotoa vähentävää lääkitystänikään, kun oli olo, että nyt on pakko antaa vuotaa ihan kunnolla. Ja vuotokin oli ihan outoa. Kerrankin taisin muistaa juoda tarpeeksi! No se siitä ja kohti uutta kierron huippua taas. Miehen kanssa juteltiin, että pitääkö pitää pari kk taukoa kohta ettei tulisi kuopuksen kanssa samaa tai liki olevaa syntymäpäivää....

Ihanaa, kun saatiin plussia! Paljon tarrasukkia matkaan teille!!

Ja tervetuloa mukaan Äidin onni ja Maijamehi! :kiss:
Laitelkaa sitten halutessanne tietoja mitä haluatte listalle. Nyt laitoin molemmat xx- listan kärkeen mukaan :)

Viimeksi muokattu:
Miuskille iiiiiiso :hug: Kiitos, kun jaksoit tulla rankan viikonlopun jälkeen taas päivittelemään listaa. Voi kumpa raskautuisit helpommin pysyvästi tällä kertaa. Toivottavasti saat lääkärireissulta jotain apuja asiaan. :flower:

Listan kärjessä näkyy olevan useampi, jotka ovat ylittäneet maagiset 28 päivää. Mitä kuuluu? Oireita?

(.) Eilen oli fiilikset taas sekavat ja tänään aikalailla positiiviset. Eiköhän tästä päästä kohtapuoliin itsekin yrittämään uutta raskautta :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Miuskille :hug: ja kiitos päivityksestä!

Meillä käytettiin lauantaina viimeiset rippeet toivosta ja heiluteltiin peittoa... Mies siis vihdoinkin kotiutui :D Tokkopa siitä mitään hyötyä kuitenkaan oli, treenistä kyllä meni ;) No se selviää parin viikon päästä.

Kertokaapas kokeneemmat tosta ovisken jälkeisestä ajasta... Mulla kun edellisestä on aikaa :whistle: Mitenkäs sen valkovuodon pitäisi muuttua, vai muuttuuko? Ja mitä muuta kuuluu asiaan? Eli mietin täällä mistä tiedän että ovis oli ja meni. Sen tulemisen kyllä tunnistan :D

Miuski00: :hug:.

Mulle vois päivittää tuonne kierron pituudeksi xx tilalle 28-30. Hyvin on samoissa pysynyt. joka toinen yleensä tuo 28 ja joka toinen 30. =D Nyt siis menossa ilmeisesti tuo pidempi kierto. Niin yk on siis se nolla. Ens kierrossa sitten vasta pääsee jännäämään.

Kyllä huomaa, että menkka oireet tuntuu nyt paljon vahvemmin kun on annettu lupa uudelle tulla. Niihin ei vain ole niin kiinnittänyt huomioita kun ei ole mitään puhetttakaan ollut. Kaikki perus "raskaus oireet" tissikivuista, turvotukseen, lämmön nousuun ja vattan nippailuihin. Hauskaa. :LOL:

Hei!
täälläkin ois yksi kuumeilija lisää, jos vaan mukkaan mahtuu. Kolmas siis haaveissa. Pojat -08 ja -10.
Tällä hetkellä menossa 10/26. Imetyksen lopettamisen jälkeen on tainnu olla kahet menkat, ellei tää edelline sit ollu km, kun kierron pituus veny 37päivään, jota ei oo koskaan tehny. Ja vuoto oli poikkeuksellisen runsasta, mut ei kipuja. Joten ehkä vaan myöhäset menkat, tiiä sitte. : /

Onnittelut kaikille jo plussanneille!

Huomenia kaikille!

Isot onnittelut plussanneille!!! Tarrasukkia mukaan :hug:

Ja tervetuloa uusille! Hyvä saada uuttakin porukkaa ettei koko pino pääse kuihtumaan... tietysti toivomme että vierailunne on lyhyt mutta antoisa :D

Miuskille erityis :hug:

Sitten sitä omaa napaa.... elikkä tuota noin. En oikein tiedä mitä ajatella, tänäänhän mulla on kp 28/28-30 ja tekaisinpa aamulla testin kun tilasin mammaksilta 4 testiä. Kyseessa davidin testi, herkkyys 25.

Heti testiajan kuluessa esiin piirtyi toinenkin haaleampi viiva, en erottanut väriä, mutta viiva erottui kyllä ilman suurempi kääntelyitä. Nyt kun testi on kuivunut erottuu viiva tosi selkeästi ja mun mielestä siinä on kyllä vaaleanpunaista..... <3

onkohan tuo testi kuinka luotettava??? Ei tosiaan kokemusta itsellä aiemmin. Ja eikä sen viivanpaikan kai ihan selkeä kuuluisi olla? pelkään että kuvittelen tuon värin :D

Ei mulla mitää oireiluakaan kyllä ole, menkkakivut on välillä tosi kovat, mutta ilman vuotoa siis....

Mutta mutta... tietysti teen testin uudestaan varmaan huomenna ja ylihuomenna ja sitä seuraavana päivänä mutta mutta, onko se nyt näin että minäkin pääsen kesäkuisiin littymään?? :D

Lista päivitetty! Tervetuloa uusille! :wave:

Eilen olin siellä lekurissa. Sain lähetteen ultraukseen jossa katsotaan, että onko kohtu tyhjentynyt kunnolla ja munisten tilanne myös + jotain muuta.... Alkuraskauden km on hänen mielestään mulla siis taas kerran ollut. Verikokeisiin pääsen muutaman kk jälkeen jos ei ala kantaa hedelmää tämä yrittäminen, mutta ihan ensin siis nyt jännäillään mitä ultrassa sanotaan. Mitään isoja kasvaimia ei tuntenut olevan tai muuten ylimääräistä, kun teki gynetutkimuksen. Otti näytteitä alakerrasta ja saatan saada vielä antibiootonkin tässä. Epäilee, että voisi olla römpsätulehdus taas kerran, mutta ei pahana, hiivakin näytti olevan vielä osittain mukana eli hoito senkin suhteen jatkuu.

Nyt tässä pelkään ihan turkasen paljon, että mitä ultrauksessa paljastuu. Onko tuomio, että mulla on tuolla kaikki ihan epäkunnossa... onko kystia... onko mitä... mistä nämä jatkuvat kivut tällä kertaa johtuvat..

Mut se musta ja omanapaisuudesta... anteeksi purkaus...

omanapaisuutta luvassa:

ikävä oikeanpuoleinen kipu herätti minut yöllä ja näin aamusta juilii vielä olen hieman ymmälläni kp 20 menossa ja luulisin oviksen jo tapahtuneen, testit eivät siis ole vielä käytössä. Alkaa olla pelko, viimeiset vuodet menkkakivut on ollu kauheita jos miussa onkin jotain vikaa :| taidan hommata ne testit ens kiertoon jos siitä sais osviittaa että tapahuuko sitä edes yhtään mitään... ei kovin aktiivista hommailua tässä kierrossa mutta toiveet on korkealla silti saa nähdä.. jostain syystä ei edes rinnat oo vielä hellänä. olis pitäny pitää kirjaa noista kierto tuntemuksista ni sai vähän edes tarkkailtua...flunssaa pukkaa päälle olo on aika imakka :( jospa tämä taas kerran tästä... yhdelle ystävälle kerroin kun on ihana haastella jonkun kanssa tuntemuksista ni hän lohdutti (itse yritivät 1 1/2 vuotta kakkosta että nämä ensimmäiset pettymykset on kovimpia sen jälkeen jo helpottaa...siihen on uskottava =)

JudeD: Ihan selvästi siinä on väriä, eli varovainen plussa onnentoivotus!!:heart: Huomenne sitten uutta testiä kehiin ja vahva plussa siihen :)

Tervetuloa Äpyli :heart:

Omasta olosta; Ei mitään ihmeellistä, ei oikeastaa edes niitä vähäisiäkään oireita, muutamaa repäisykipua lukuunottamatta!! Näinköhän täti kurvaa lauantaina kyläilemään :(

Tulin välillä kurkkimaan mitä teille kuuluu :D ja mie oon sitä mieltä, et JudeD taiat olla raskaana :heart:. Mie sain meinaa samanlaisen viivan just Davidin-testillä ja seuraavana päivän se vahvistui :D. Eilen oli jo tosi tumma. Varmistin myös muilla testeillä ja plussaa näytti, ku joku täältä oli saanu väärän plussan sillä, mut eiköhän tuo siulla tarkota vaan yhtä asiaa :D. Joten varovaiset onnittelut :flower:.

Miuksi00 :hug:! Toivottavasti siel ultrassa ei löydy mitään vakavaa, jaksuja :hug:.

Ja muille tulkaahan perässä tonne odottajiin :p!

mymosa
Minä suhtaudun oman kokemuksen jälkeen hyvin varauksella noihin davidin testeihin.. Mutta onneks muilla toimii..

En jaksa nyt kauheesti taas täällä, ärsyttää oma menkattomuus ym.. katotaan palailenko.

Kiitos kaikille :kiss:

Vieläkin on aika epätodellinen olo koko asiasta... huomenna on kyllä pakko testata vielä uudestaan, noita samoja testejä mulla on vielä kolme kappaletta. Testiä on tullut pyöriteltyä käsissä ja vähän on haalistunut väritkin jo, mutta selkeästi viiva kuitenkin näkyy.

Hirvittäviä menkkakipuja mulla on, joten saa nähdä miten käy. Ja paleltaa kovasti!

Mymosa oliko sulla millainen kokemus näistä testeistä sitten, on multa mennyt ihan ohi... ?

:)

Kiitos siskot!

Mä tosiaan pelkään mitä tuolta löytyy. Oltiin tuossa mun porukoilla ja juttelin ihan äitini kanssa tietyllä tasolla tästä asiasta. Ei siis tiedä, että yritetään vaavia, koska muuten olisi jo varmaan siellä Espanjassa minne uhkasi heidän muuttavan mikäli lisäännytään vielä.... kuulema 4 lasta on jo ihan mega paljon ja saati sitten 5. Mutta se on mulle vasta 3. ja mulle ja miehelle se toinen yhteinen jos häntä edes suodaan....

Sain siis jo teininä tuomion, että tulevaisuudessa voipi olla lähes mahdotonta saada lapsia. No mulla on 2... antaa siis toivoa, mutta nää kivut.... vittu mitkä kivut! Anteeksi kiroilu, mutta sattuu taas niin *ouidsgr79832432598247ri :sti!!!!

Jeps, mutta yritän taas kerran saada ajatukset muualle ja käyn sipsipussin kimmppuun kuin sika limppuun.

mymosa
: Häntä pystyyn, mä tarvin sut henkiseks tueks omaan nousuun, noustaisko siis yhdessä?

mymosa
JudeD mullahan david näytti haamua, vieläkin testi tallessa ja tuo perkeleen haalea vaaleanpunainen viiva siinä.. mikään muu testi ei sitten näyttänytkään mitään. Ja lopulta myös tuo david myös negaa..

miuski kovasti yritän olla positiivinen.. miehen kanssakin kinaa, kun hermot tiukilla ja oma fiilis ihan tiessään.. Tosiaan sitä henkistä tukijaa tartteis täälläkin.

Yhteistyössä