Kiukuttaa se perinteisin marmatuksen aihe.... Eli tänään työkaveri kertoi olevansa raskaana... Noooooooooh... ei se mitään mutta kun oli ainut tuttavapiirin lapsettomuushoidoissa oleva... Eikä minua todella ketuta yhtään se että heillä tärppäs, enkä ole hänelle itselleen kateellinen vaan äärettömän iloinen ja onnellinen tapahtuneen johdosta, mutta kiukkuan itseäni... Kiukkuan omaa katkeruuttani elämääni.... Kiukkuan sitä, että minua harmittaa menettää se ainut samassa tilanteessa oleva kaveri, jolta ei tarvii kuunnella niitä peruslöpinöitä ja olemattomia lohdutuksia.
Toki myös harmittaa että heillä oli ihan ekat hoidot vasta menty ja hetimiten tärppäs... Sapettaa se että joillain ne ensimmäisetkin yritelmät toimii ja toisilla ei.... (tuli vielä välikierrolla) Joo... kaikkea hyvää siis heille ja menen tästä itse nukkumaan vitutustani pois... Paruttu on jo ihan tarpeeksi...
Niin ja tuo ruotsin uutiset..... Että ottaa pattiin... Hemmetti... ja noin aikaisilla viikoilla jo lauletaan lehdistölle....
Toki myös harmittaa että heillä oli ihan ekat hoidot vasta menty ja hetimiten tärppäs... Sapettaa se että joillain ne ensimmäisetkin yritelmät toimii ja toisilla ei.... (tuli vielä välikierrolla) Joo... kaikkea hyvää siis heille ja menen tästä itse nukkumaan vitutustani pois... Paruttu on jo ihan tarpeeksi...
Niin ja tuo ruotsin uutiset..... Että ottaa pattiin... Hemmetti... ja noin aikaisilla viikoilla jo lauletaan lehdistölle....