Kiukkuketju

OI MIKSI, OI MIKSI en tehnyt toista lasta silloin vähän yli parikymppisenä sille silloiselle miehelle!! Mitä siitä, että mies oli epäkypsä isäksi ja meidän suhde oli paska ja oisin jäänyt yksinhuoltajaksi.

Nyt kun vihdoin on hyvä mies niin kolmekymppisenä onkin munasolut loppu! VOI VITUTUS!
 
Nyt ottaa päähän kaikki; lääkärit ja heidän tapansa lähteä kokeilemaan mitään hitaasti, normaalisti lapsia saaneet ja heidän asenne lapsettomia kohtaan (jos ei ole omia lapsia ei voi osata kasvattaa lapsia), epäluottamus omaan kroppaan ja sen toimintoihin & kaikki lapsiperhe hehkutus ohjelmat. Kiitos veistähän ei muuten ole käännetty haavassa tarpeeksi. Vitutuksen määrä täytyy olla suoraan verrannollinen pms oireisiin, mihin muutenkaan.
 
Taas kaipaan avautumisen paikkaa, olen vihainen itselleni koska minusta lapsettomuuden myötä katkera paska ja maailman epäoikeuden mukaisuus riistää onnen kaikesta. Tälle kaipuudelle ei tunnu ikinä löytyvän loppua.
 
simpli > Katkeruuden tunteet kuuluu asiaan lapsettomuuden pitkittyessä. Sen tunteminen ei tee sinusta huonoa ihmistä, vaan todistaa inhimillisyytesi. Anna niille tunteille lupa ja käsittele niitä. Siten voit päästä niistä irti aikanaan. Voimia! Samoja tunteita on mullakin ollut ja edelleen välillä on. Raskasta niitä on kantaa, mutta me selvitään tästä. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Sannukka1
Ei tullut jouluplussaa, ei vaikka kaksi alkiota siirrettiin reilu pari viikkoa sitten. Perjantaina, tasan 2 viikkoa siirrosta, veri lensi tukilääkityksestä huolimatta. Ihan ku tässä nyt oliskaan onnistumista odotettu. Noh odotettiinhan sitä, kun kaksi sain kyytiin, että kai edes toinen kiinnittyy.. Mutta ei, niin ei. Kyllä tässä sydän särkyy niin moniin osiin, ettei mitään rajaa:'(. Lääkkeet survotaan ajallaan, eletään ihmisiksi, otetaan vitamiinit, rukoillaan ja toivotaan, syödään terveellisesti ja ihan mitä vain plussatuulia puuskutetaan, mutta ei niin ei:(

PRKL.

Tässä sitten vuodetaan ja odotellaan postista painajaiskortteja, joissa MUIDEN tenavat tekohymyineen, tonttulakit vinossa on istutettu kinokseen poseeramaan niin helvetin hyvää joulua. Onhan joulu sentään perhejuhla. Nih. :stick:
 
Ärsyttää, kiukuttaa, surettaa, itkettää. Sain 3. ICSI/IVF:n tuoresiirrosa elämäni ensimmäisen plussan 3 vuoden yrityksen jälkeen. Ehdin käydä hätäpäissäni ultrassakin, jossa näkyi yllättäen 2 sykkivää sydäntä (alkio oli jakautunut). Leijuin jo jossain ionosfäärin paikkeilla, kun viime keskiviikkona (1,5 viikkoa plussasta) tulin ryminällä alas ja onneni huutoutui viemäristä. Voi HELVETINPERKELE! Miksi pitää ihmisiä kiusata näin? Ja miksi pitää olla niin tyhmä, että menee lankaan ja luulee, että nyt on SE meidän vuoro?
 
Viimeksi muokattu:
Mustapää: Olen niin siun tunteessa mukana. Itellä kokemus tuulimunaraskaudesta, jossa kauan odotettu plussa paljastui ultrassa siis turhaksi. Sitten 2ivf tuore siirto toi plussan, mutta valuen sitten pian viemäriin, oli kuin joku olisi vetänyt puukolla vanhan haavan auki. Mikä pistää vihaksi minulla on lääkäreiden hokema että asia on positiivinen... Joo todellakin, voi prkl kun lohduttaa...
 
Kyllä taas tietää olevan täys p* ihminen, eikö minulla ollut oikeutta kuulla siskoni vauvan syntymästä häneltä suoraan?!! Ei hänen mielestään! Vaan lueppa se fb:stä mistä muutkin, siis voi jumalauta!! Kuulama kun en ole ollut tukena hänen raskaudessaan niin en ole ollut siinä listassa ketkä tietoa ovat odottaneet ja ei sitten kerinnyt/muistanut ilmoittaa, vaan on hällä kyllä ollut aikaa kaksi tuntia syntymän jälkeen ilmoittaa se facebookiin!! Siis voi haista -PIIP-!!! No en sitten oiskaan halunnut tietää, pitäköön tunkkinsa perkele...
Rikkirevitty-olo :'(
 
Mustapää täällä sama homma! sain elämäni ensimmäisen plussan viime ke ja ehdin muutaman päivän olla maailman onnellisin.Kunnes yläkerran herra alko vittuileen ja vei sen kaiken onnen pois samantien. Varmaan naureskelee nyt partaansa että todellako muka luulit että ois teidän vuoro..ihan ku tässä ei ois paskaa tullu niskaan jo ihan tarpeeks. NIIN PASKAA ETTEN VOI KÄSITTÄÄ! Siiehn päälle vielä työkaveri kommentti että "no nyt ainakin tiedät että voit tulla raskaaksi" EI PALJON LOHDUTA JUST NYT!!
 
Nousee ihan itku kurkkuun kun lukee näitä, niin samankaltaisia on ajatukset :'(

Kyllä nyt täytyy purkaa tätä omaakin tilannetta...

Ärsyttää, kiukuttaa, surettaa, masentaa!!! Kaikki raskauteen/vauvoihin liittyvät uutiset! Niin tutut- kuin tuntemattomat pallomahat ja lastenvaunuja työntävät hymyilevät äidit! Voi että sanon minä!

Ja saanen avautua eräästä ystävästä, joka erityisesti ÄRSYTTÄÄ!..heillä esikoinen sai alkunsa sormia napsauttamalla! Ajatuksen voimalla melkein..kuuntelin hänen iloja ja suruja koko odotuksen ajan, ihastelin vauvantavaroita ja käytiin niitä yhdessä shoppailemassa, viimein lapsi syntyi ja reippaana menin heti sairaalaan katsomaan pientä nyyttiä, vein tuoreelle äidille suklaata ja vauvalle lahjan..vaikka koko 9kk SATTUI SYDÄMEEN JA KURISTI MAHAN POHJASTA! Yritin olla onnellinen heidän puolesta..no, ajattelin että kyllä se minun vuoro on seuraavaksi! Mutta auta armias, nyt ystävä kuumeilee pikkukakkosesta ja suree ja voivottelee minulle, kun ei heillä tärppää!! Ja he ovat yrittäneet ihan vasta pari kuukautta!! SIIS PARI KUUKAUTTA! MITÄ V**tua!! Tietää meidän lapsettomuudesta ja hoidoista ja silti nyt vain kääntää taas asiat itseensä! Ja kehtaa vielä kysellä aina kun nähdään, että " jokos on vauva tulossa", hei haloo! Joo kyllä niitä ihmeitä tapahtuu, mutta jos niin olis käyny ni ehkä hyppisin riemusta kiljuen ja kertoisin asiasta hänelle. Hän kokee nyt että ymmärtää minua ja että oltas samassa veneessä, kun ei heillä heti ekasta laakista tärpänny..ja hokee että "kyllä se teille vielä tulee, kun ei stressaa ja plaa plaa"..vitut. Anteeksi kiroilu, mutta eikös se ollu täällä sallittua? :D
 
Ärsyttää.. Sain tossa kuukauden sisään kuulla, että yks tuttu on raskaana ja ne ei ole edes miekkosensa kanssa yrittäneet. Ärsytti jo silloin ja nyt ärsyttää vielä enemmän kun kuulin etteivät he ole edes iloisia asiasta.. Murrrr olis se vauva voinut tulla meille eikä heille!!!
 
Työkaveri kysyi tänään että "jokos sinulla on parempi mieli?". Aiemmin tänä vuonna kun hän valitti surkeita työoloja, ja totesi heti perään että "onneks mä pääsen kohta eläkkeelle!" ...Meille oli just tehty 2.IVF ja siirron jälkeisissä lugesteronin herkistämissä tunnelmissa sanoin sille vitutuspäissäni että mulla on vaan loputon työura edessä eikä edes äitiyslomaa ole luvassa ja eläkkeellekkään tuskin aikanaan pääsen, niin, itkuksihan se meni. Hän sitten yritti kai lohduttaa että hänen sukulaisistaan joku pariskunta oli "koittanut kaikkea" ja lääkärit oli sanoneet ettei heille tule lapsia, ja simsalabim! nyt jo kolmas biologinen on tulossa, kun luopuivat jo toivosta ja lopettivat liian yrittämisen.
Sanoin silloin että joo, joillekkin käy niin mutta ei se tarkoita että meille käy niin.
Tänään siis kyseli vointia ja kerroin ettei raskaus alkanut taaskaan ja ajattelin lopettaa nämä raskaat hoidot. Että voisi alkaa henkisesti eheytyä ja keskittyä elämässä johonkin muuhun. Mä voin olla onnellinen ilman lastakin, ainakin haluaisin olla. Taas hän kertoi saman tarinan näistä ihmeen kokeneista sukulaisistaan, loppuun totesi että tulee se ihme vielä teillekkin... totesin että enpä usko. Meidän perheeseen kuuluu nyt, ja aina kaksi aikuista ja koira. Jos se ihme tapahtuisi, olisi se enemmän kuin tervetullut. Sillä ihmeellä on tosin ollut mahdollisuus ilmestyä jo kohta 4 vuotta.

Mikä siinä on että jokun kumminkaimanserkun yksittäistapaus on sama kohtalo kaikille? Miksi sitä pitää tyrkyttää? Kun kyllästyttää totaalisesti tässä hetkessä koko aihe muutenkin. Eikä tämä eläkeikäinen ole ainoa. Näitä ohjeita satelee joka tuutista. Piimän juonti ei ainakaan tuottanut tulosta :LOL: "Voi se tulla muutekin" no joo, voi, todennäköisyys on vain häviävän pieni. Voi olla että tukossa olevat torvet aukenee millin ja ne supersimpat löytää sen muniksen. Siis mahdollisuus siihen on ehkä 1:100000000000000000000. MIKSI PITÄÄ TYRKYTTÄÄ MIKSI??! Raivostuttavaa.

Kylläpä helpotti kun sain sanottua sen tähän :kieh:

Melargia mulle on käynyt melkein samalla tavalla oman siskoni kanssa. Tosin työkaveri (on mun siskoni kaverin äiti) näytti omasta kännykästään että tyttö tuli! En osannut muuta kun tuijottaa hölmistyneenä. Eipä ole liikoja tullut sotkeennuttua heidän elämäänsä kun tuli sellainen olo että mua ei siihen kaivata.
 
RBAM Sympatia:hug: Mistä noita kaiken maailman tietäjiä ja viisastelijoita riittää?! Itse miettinyt, että jos joskus osais sanoa jotain jauhot suuhun -tyylistä heille, loppuiskohan se älyttömien kommenttien tulva..
"Lohduttavaa" kuulla etten ole ainut jolla käynyt näin siskonsa kanssa, vaikka ei tämä mikään kiva asia ole ollenkaan. Melko shokeeravalla tavalla sinä uutisen olet saanut tietoon! Saanko kysyä onko siskosi pitänyt sinuun yhteyttä? Mutta sama tunne täälläkin, ettei minua kaivata siellä heidän elämäänsä..

Miksi tämä on näin vaikeaa ja täyttä tuskaa koko hiton elämä?!!!:mad:
 
Melargia ollaan siskon kanssa ihan hyvissä väleissä, kai. Yhteyksissä ollaan lähinnä vaan fb:n kautta. Kävin sen pienen tytön 1-vuotis synttäreillä (kun kutsuttiin) vaikka olin viime keväänä melko rikki ekasta IVF:ta. Pikkuinen katseli mua niinkuin vierasta, eikä ihme, vierashan mä hänelle olenkin. Hän täyttää kohta jo 2 vuotta.
Siskoni kävi meillä viimeisillään raskaana ollessaan ja siksi ihmettelenkin tätä "ilmoitusjärjestystä". Sanoin toiselle siskolleni silloin kun lapsi syntyi, että on se vaan niin väärin kun omaa ei saa (en silloin edes tiennyt kuinka vaikeaksi tämä lapsettomuus vielä menee), ja toisten onneen ei saa osallistua.
Hali :hug: sinulle, toivottavasti siskosi ymmärtää joskus kuinka tökerösti on käyttäytynyt.
 

Yhteistyössä