Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Riippu minkä ikäisille olis kurssit suunaattu. Jos pitäis olla samassa ryhmässä kun ryyppäävät 15-16 vuotiaat niin en todella päästäis.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:Mä olin 14 v. Englannissa kielikurssilla 5 viikkoa ja hauskaa oli ja kaikki meni hyvin!mut riippuu kyl ihan lapsen luonteesta että päästäiskö..
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Riippu minkä ikäisille olis kurssit suunaattu. Jos pitäis olla samassa ryhmässä kun ryyppäävät 15-16 vuotiaat niin en todella päästäis.
Mun käsityksen mukaan ovat omissa ikäryhmissään eli 13-14v ja sit 15-16v jne
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:Mä olin 14 v. Englannissa kielikurssilla 5 viikkoa ja hauskaa oli ja kaikki meni hyvin!mut riippuu kyl ihan lapsen luonteesta että päästäiskö..
Asuitko isäntäperheessä vaiko jossain asuntola-tyyppisessä majoituksessa ?
Muksu on nyt päättänyt että lähtee ens vuoden kesänä kurssille....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Riippu minkä ikäisille olis kurssit suunaattu. Jos pitäis olla samassa ryhmässä kun ryyppäävät 15-16 vuotiaat niin en todella päästäis.
Mun käsityksen mukaan ovat omissa ikäryhmissään eli 13-14v ja sit 15-16v jne
Juu, opiskelun ajan. Mutta vapaa-ajallahan voi tehdä, mitä mieleen juolahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:Mä olin 14 v. Englannissa kielikurssilla 5 viikkoa ja hauskaa oli ja kaikki meni hyvin!mut riippuu kyl ihan lapsen luonteesta että päästäiskö..
Isäntäperheessä asuin, sellasen vanhan naisen luona joka ei ollu oikeestaa ikin kotona sillon kun minä olin, mutta kiva hän oli. Aktiviittejä oli tosi paljon, joka päivälle jotain. Ja maksullisillekkin retkille kannattaa mennä. Diskossa käytiin suunnilleen joka ilta tanssimassa ja pitämässä hauskaa, ei kyllä ryypätty kun en muutenkaan ole kova juomaan ja jos kielikurssilla jää kiinni viinasta niin lähetetään kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:Mä olin 14 v. Englannissa kielikurssilla 5 viikkoa ja hauskaa oli ja kaikki meni hyvin!mut riippuu kyl ihan lapsen luonteesta että päästäiskö..
Isäntäperheessä asuin, sellasen vanhan naisen luona joka ei ollu oikeestaa ikin kotona sillon kun minä olin, mutta kiva hän oli. Aktiviittejä oli tosi paljon, joka päivälle jotain. Ja maksullisillekkin retkille kannattaa mennä. Diskossa käytiin suunnilleen joka ilta tanssimassa ja pitämässä hauskaa, ei kyllä ryypätty kun en muutenkaan ole kova juomaan ja jos kielikurssilla jää kiinni viinasta niin lähetetään kotiin.
Joo, toi sääntö mua huvitti (ainakin silloin nuorempana). Varsinkin kun oltiin Lontoossa retkellä yön yli, niin kurssin vetäjätkin ryyppäsivät siellä, ja englantilainen ns. tutor jopa osti joillekin juotavaa...