G: Päästäisitkö miehesi/vaimosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Carlos74

Vieras
Laskeskelin eilen että noi "jäätie rekkakuskit" tienas 27000-20000?/2kk.
Ja siitä tulikin mieleen, että päästäisitkö puolisosi kahdeksi kuukaudeksi ulkomaille töihin tuota rahaa vasten.
Mä päästäisin.

No jos mun mies haluais mennä ulkomaille töihin niin tottakai se menis. Mut jos se haluis kavereiden kans ryyppään esim kuukaudeks jonnekki niin kyllä joka välissä nalkuttaisin siitä :D

En päästäis tuohon hommaan, ollaan itseasiassa puhuttu miehen kanssa tuosta. Ei se oo kuitenkaan sen arvosta. Kun ajattelee mitä kaikkea voi sattua. Mut johonkin "turvalliseen" työhön päästäisin, jos haluaisi lähteä, mutta tuskin haluais meitä jättää niin pitkäks aikaa.

Juu, en ajatellut pelkästään tota rekkakuski hommaa, vaan yleisesti. Ja varmaan se jotain vaarallista olis jos siitä noin paljon maksettais. Toisaalta en mäkään haluais että vaimo olis jossain henkensä kaupalla töissä, vaikka siitä isot massit saiskin...

No en mä antais sen mitään hengenvaarallista homma tehdä (tosin saattaahan se vaikka kuolla työmatkallakin joten... ) mutta pois se saisi pariksi kuukaudeksi lähteä jos se siitä saa noin paljon rahaa, melkein puolen vuoden tulot :o

Yhteistyössä