V
vierailija
Vieras
Kasikytluvussa oli parasta se kun pääsi bylsimään nuoria gimmoja.
Enää ei pääse.
Ai sä olet niin vanha. Olet siis palstan setämies
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kasikytluvussa oli parasta se kun pääsi bylsimään nuoria gimmoja.
Enää ei pääse.
Olen eri, mutta tarkoitat varmaan KY:tä, se on Arkadiasta noin 100 m. Siellä oli Club 77, jossa itse kävin, en muulloin kuin klubi-iltoina.Tavastia oli pettymys ja käytiin siellä vain kerran, Täffällä muutamia kertoja, Vanhalla Polilla, en muista paikan nimeä mutta oli yliopistoporukan paikka lähellä Arkadiaa oli ihan jees.
Ei kai nyt alle kuusikymppinen vielä kovin vanha ole. Kasarin nuoret ovat sen ikäisiä. eriAi sä olet niin vanha. Olet siis palstan setämies![]()
Miten niin et osannut arvostaa, pidit itsestäänselvänä vai?Tavallaan osasin, tavallaan en.
Ois pitänyt bylsiä enemmän kun kerta oli mahdollisuus.
Kerran mies otti minua poninhännästäni kiinni ja tukisti. Sanoi sitten, että joskus vielä itket miesten takia. Itkenyt en ole, mutta murheita tuli kuin lunta tupaan.Miten niin et osannut arvostaa, pidit itsestäänselvänä vai?
Itselleni oli ihan selvää, että saan kenet tahansa miehen, jonka haluan. Vasta vuosikymmenten jälkeen tajusin, ettei se ollutkaan kaikille muille nuorille naisille normaalia eli pidin sitä itsestäänselvänä. Tuskinpa se myöskään oli kaikille nuorille itsestäänselvää, että flaksi käy, ei kasarilla eikä nykyäänkään. Miehet saavat pakkeja niin paljon, se vain on elämän laki. Ja ainakaan itse en osannut siihen aikaan yhtään asettua miehen asemaan, vaan käyttäydyin tahattoman julmasti ja kevytmielisesti useamman kerran.
Ei kai nyt alle kuusikymppinen vielä kovin vanha ole. Kasarin nuoret ovat sen ikäisiä. eri
Olen eri, mutta tarkoitat varmaan KY:tä, se on Arkadiasta noin 100 m. Siellä oli Club 77, jossa itse kävin, en muulloin kuin klubi-iltoina.
Samoin kuten myös lonkero.80-luvulla juotiin sinisiä enkeleitä, ampiaisia, lumikenttien kutsuja, rommikolaa ja dry martineja tai ainakin meidän opiskelijaporukat joi. Oma suosikki oli sininen enkeli.
Tavastia oli se mun paikka 18-20 kesäisenä.Tavastia oli pettymys ja käytiin siellä vain kerran, Täffällä muutamia kertoja, Vanhalla Polilla, en muista paikan nimeä mutta oli yliopistoporukan paikka lähellä Arkadiaa oli ihan jees.
Kai sitä nuorena nuoria.Kasikytluvussa oli parasta se kun pääsi bylsimään nuoria gimmoja.
Enää ei pääse.
Mulle tulee kasarista mieleen koko vuosikymmenen kestänyt taloudellinen nousuputki, joka sitten päättyi 90-luvun Suureen Lamaan.Jos pitäisi valita yksi sana mikä tulee kasarista mieleen, se on DINGO!
Kyllä, kasari oli kultakausi Suomen historiassa, monellakin tavalla. Ajateltiin, että Neuvostoliitto on mennyttä eikä koskaan palaa. Sellaista optimismia on tänä päivänä vaikea kuvitella.Mulle tulee kasarista mieleen koko vuosikymmenen kestänyt taloudellinen nousuputki, joka sitten päättyi 90-luvun Suureen Lamaan.
Suomi oli parhaimmillaan 80-luvulla, eikä siihen enää koskaan ole paluuta.
Mitä oli tapahtunut ennen kun mies tukisti? Aikamoista, jos mies katsoi oikeudekseen käydä sinuun käsiksi sen takia, että annoit pakit. Nuo voivat olla vaarallisia tapauksia.Kerran mies otti minua poninhännästäni kiinni ja tukisti. Sanoi sitten, että joskus vielä itket miesten takia. Itkenyt en ole, mutta murheita tuli kuin lunta tupaan.
Kaipa kyseessä on ollut kuuluisa Karman laki.
Sitä saa mitä tilaa.
Otin opikseni enkä enää leikitellyt miesten tunteilla. Siihen aikaan en katsonut saippuasarjoja, joissa on yllättävän paljon viisauksia. Uusimmassa jaksossa tehtiin tulella kodissa energianpuhdistusta. Jakso on muutaman kuukauden kuluttua MTV:ssä.
Kasari teki koko Euroopasta onnellisen mantereen: kommunismi, tuo vasemmistolainen verinen ideologia, romahti ja kansat vapautuivat sen ikeestä.Kyllä, kasari oli kultakausi Suomen historiassa, monellakin tavalla. Ajateltiin, että Neuvostoliitto on mennyttä eikä koskaan palaa. Sellaista optimismia on tänä päivänä vaikea kuvitella.
Juuri näin. Samaan aikaan osunut talouden nousukausi voimisti optimismia ja ainakaan nuori ihminen ei osannut ajatella, että nousukautta usein seuraa laskusuhdanne.Kasari teki koko Euroopasta onnellisen mantereen: kommunismi, tuo vasemmistolainen verinen ideologia, romahti ja kansat vapautuivat sen ikeestä.
Sen ajateltiin tuovan ikuisen rauhan Eurooppaan.
Juu tuo oli ihan klassikko, mulla oli keltainen muovinen taskumattiEkat kännit tuli vedettyä vanhempien viinakaapista pöllityillä juomilla, jotka pantiin retkipulloonKaikki sekaisin siis. Ei ollut kovin hyvää, mutta ajoi asiansa. Aika pian sitten saatiin joku vanhempi hakemaan Alkosta juomia, siitä on peräisin kammoni valkoviiniä kohtaan, se oli jotain Feteascaa, makeaa itäblokin viiniä, joka aiheutti mojovan päänsäryn. Vanhemmat antoivat mun kotona juoda viiniä 15v. synttäreistä alkaen ruuan kanssa, siksi monet kaveritkin halusivat tulla meille "syömään". Se oli ihan iso lasillinen punkkua, mutta väkeviä ei tarjottu, vaikka aikuiset olisivat juoneet sellaisen kahvin kanssa.
Yölinja oli paras! Sauri oli niin empaattinen paisti kun kerran vahingossa soitti itsaripuhelun jälkeen I'm a creepParhaita kasarisarjoja oli kotimaiset Tankki täyteen ja Pulttibois! Ai että, muistatteko Pekka Saurin Yölinjan? Nauhoitettiin sitä kavereiden kanssa c-kaseteille ja kuunneltiin aina seuraava viikko uutta lähetystä odotellessa![]()
TavaTavastia oli pettymys ja käytiin siellä vain kerran, Täffällä muutamia kertoja, Vanhalla Polilla, en muista paikan nimeä mutta oli yliopistoporukan paikka lähellä Arkadiaa oli ihan jees.
Muistan!!!Yölinja oli paras! Sauri oli niin empaattinen paisti kun kerran vahingossa soitti itsaripuhelun jälkeen I'm a creep![]()
Juu tuo oli ihan klassikko, mulla oli keltainen muovinen taskumattisieltä on varmaan muuten tullut kammo lähes kaikkia alkoholijuomia kohtaan eli ihan hyvä että tuli pöllittyä ja yrjöttyä
![]()