G: Päästäisitkö miehesi/vaimosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Laskeskelin eilen että noi "jäätie rekkakuskit" tienas 27000-20000?/2kk.
Ja siitä tulikin mieleen, että päästäisitkö puolisosi kahdeksi kuukaudeksi ulkomaille töihin tuota rahaa vasten.
Mä päästäisin.

Riippuu työstä.

Se on niin vaarallinen työ, että sen takia en varmaan päästäis. Vaikka mies on sanonut että olis valmis menemään... Liekö sit itekään tajunnu kuinka hullunrohkeeta hommaa se touhu on.

Eihän tuo ole edes iso summa jos meinaa että on sitten töissä vaan tuon 2kk vuodessa.Mieluummin mä näkisin mieheni ihan tavallisessa työssä vaikka sitten vaan tylsässä koto Suomessa..Etenkin kun omalla alallaan on parempi kuukausipalkka sitten.Jos siis ajattelee että koko vuoden tulot on tuo 20000?..

Meillä oli tuosta kerran puhetta ja kyllä mä varmaan antaisin mennä jos mies itse haluais.

Ihan pienen summan takia en suostuis kahta kuukautta olemaan lasten kanssa yksin, mutta tuo on jo sellainen summa että voisin kyllä harkita.

No en minä häntä omista, että sinällään tyhmää kysyä "päästäisinkö", niinku päästäisinkö koiran pihalle.. :kieh: pilkunnus*inta sikseen: En tykkäisi hyvää jos lähtisi, en HALUAISI että lähtee koska olisi aika shokki itselle ja lapsille olla erossa nuin pitkä aika, mutta jos itse haluaisi niin mikäs siinä sitten, sittenpä menisi :)

Jos siitä rekkajutusta puhutaan, niin olisi kyllä arvokeskustelun paikka. En haluaisi, että puolisoni lähtisi raiskaamaan luontoa ja vaarantamaan terveyttään jonkun noin turhan asian takia.

Yhteistyössä