Huomenta huomenta Rakkaat Ystävät
Täällä on aamu alakanut...taas aivan liian normaalisti, kun eilen jo näytti niin hyvältä, että olis sairaalaan menty, mutta EI |O Täällä sitä vielä ollaan..
Eikä tunnu toisella olevan muuta tarvetta, kun kylkeä kääntää :/ Noh, jospa sitä sais tänään aikaan taas kunnon suppareita, kun meinasin kävellen uskaltaa mennä neuvolaan hakemaan sokerimittariin liuskoja ja samalla voisi itsekin ottaa muutaman kuvan... tuosta
lumesta kun sitä nyt KERRANKIN ON :heart: On tuo kuvaamisharrastuskin jäänyt vähälle, kun on ollut ja on edelleen kaikkia kolotuksia.. siksi(kin ) sitä jo mielellään haluis sen nyytin ulos tuolta, että pääsis jo liikkumaan paremmin
ElinaMaria Kivoja kuvia, talvi on siis sielläkin ... Ihanaa ja mukava juttu, että oma olosinkin on jo parempi
Tuo flunssa, kun EI OLE mistään kotoisin :headwall:
Mymmyryy Täältä myös suuren suuri :hug: ja kovasti tsemppiä :wave:
Snowball Auton kanssa yleensä saattaa käydä ihan mitä vain ... Ne on välillä just tuollaisia, että toimii ei toimi, toimii, ei toimi... :|
Kärppänä Heinälatoon Mukava kuulla, että sielläkin menee mukavasti aika eteenpäin ja massu ja vaavi kasvaa hyvin :heart: Kyl menee aika nopeaan!
niinuska Mukavaa, että siellä menee kivasti kanssa elämä ja vaavin kasvatus masussa mukavasti eteenpäin :wave: Mulla on melkein kaikilla kerroilla ollut sama neuvolatäti. Kerran oli kätilöharjoitteli ja sai kyllä mun verenvärin valkoiseksi...säikäyttämällä, kun ei löytänyt vauvan sykettä
|O mut sit oma terkka etsi ja löyty HETI :heart: ja sain "lohdutukseksi" katsella vauvaa ultralla :saint:
Danjuska Kyllä se pikkuinen siellä vielä kääntyy ja varmaan monta kertaa
Mulla on välillä ollut vaikka miten päin, mutta ultrassa aina ollut nätisti RT-tilassa... =) Kuhan on välillä kiusannut mutsia vaihtamalla kotona paikkaa
Toive Kyllä, se on uskomatonta, kun näkee tosiaan pikkuisia elämänalkuja... Niin silloin aina havahtuu, että onhan itsellekin tulossa
:heart: Siis IHANAA!! Tuo sauna on kyllä sellainen mitä kaipaa, jos sitä ei ole. Meillä oli kerran ranskalaisia kavereitani eräältä leiriltä ja he halusivat saunaan niin istuivata vaatteet (uikkarit päällä ja pyyhe ympärillä ) lauteilla EIKÄ puhettakaan siitä, että olisivat heittäneet löylyä
No isä heitti sit löytyä niin johan tuli koko poppoo ulos saunasta, kun eivät tajunneet isää
Mukava, että siellä menee hyvin ja on tullut luntakin
Kaa Mukavaa, että kaikki on siellä hyvin B)
Luminia Hyvä, että siellä on mallillaan sokerit
Niiden kans on kylä inhaa, jos eivät ole kohdallaan.. :/ Itsellä on ihan hyviä arvoja tullut, mutta silti sitä miettii, että onko synnytyksessä sit miten iso lapsi ja mahtuuko oikeasti.. ja mites sit vauvan vartalon koko ja hartiat ym..., mut eiköhän kaikki ole ihan ok.. ? Niin, siihen on vain luotetteva. Ajelehan varovasti sitten ne työmatkat :wave: No meillä oli nuo etunimet jo sillai "suht" tiedossa ja sit kyselin, että mikä niiden kanssa kävis ja ehdotuksissa nousi esille nuo kaksi Linnea ja Elias ja me ihastuttiin niihin ja isäntä sanoi, että parempi ei hän keksi niin ne on sitten nyt keksitty. Tosiaan äkkiä tuli nimet, mutta Ah miten helpotti!! Nyt ei muuta kuin odotellaan tosiaan joko Anni Linnea tai Aapo Elias Karvista saapuvaksi.
NullPoints Mä olen suorastaan kade sulle, kun sulla on niin seesteinen vaihe, ilman kipuja ja muita tuntemuksia
Mahtavaa, että on hyvä olla! Joo, mä olen maistellut glögiä ja pipareita silloin tällöin ja Ai että, ne ON HYVIÄ
Piparikakkutalo pitäis leipoa :heart: Olishan se nätti tuossa olohuoneen pöydällä :xmas:
Omaa napaa vois sit hiukka kirjoitella.. Siis kaikki on valmiina ja vauvaa odotellaan ja tässä on nyt menty 2-3 yötä niin, että selkää, reisiä, polvia polttaa ja kivut ovat enemmän ja enemmän siirtyneet tuonne alavatsalle kireinä poltteina
ja myös vihlonta alapäässä (noin muutenkin ) on lisääntynyt
Eilen jo ajateltiin, että josko tässä pääsis sairaalaan, mutta ÄH, vielä ollaan kotona ...eikä nyt tunnu mitään :headwall: :headwall: Jospa se pikkuinen hiljalleen suostuisi tulemaan tosiaan isän ja äidin lämpöiseen syliin :heart: ja uuteen, toisenlaiseen kotiin :saint: Mä ajattelin tosiaan tänään siivota ja sit käydä lenkillä, vaikka veikkaan, että se lenkki ottaa koville, kun tuo kävely ei enää ole mikään mielekäs puuha...kaikkine kolotuksineen, mutta kaipaan niitä suppareita :wave:
Nimra + :heart: 38+6