Rouva Pikkumyy Haluan ensin sinulta pyytää anteeksi, mutta mulla vaan kilahti tuohon
Lentoemon tyyliin (taas ) kerran... Siis tietenkin saa kysyä =) Ei sitä kukaan kiellä ja hyvä se on, jos se omaa mieltä saa rauhoittumaan, mutta minä en vain pidä hänen tyylistä esittää asioita ja linkittää sillä hänen laittamat linkit eivät ole tieteellisiä julkaisuja missä olisi aiheita tutkittu niin paljon, että sen voisi todistaa niin vakaaksi asiaksi, että sillä olisi merkitystä. Haluan vain, että ihminen tekee oman päätöksensä asioissa ja tekee sen niin, että hänellä on itsellä ja puolisolla hyväksi kokema päätös :heart: Tuollainen ylenpalttinen linkittäminen ja hysteerisen elämän vahtiminen ei tosiaan auta tässä maassa ketään ja saa vain muut (ainakin minut ) pahalle päälle.. ja sanon vielä senkin, että olemme mieheni kanssa yrittäneet nyt lasta 3v ja kaksi menetystä on sille matkalle tullut :'( mutta emme siltikään jätä normaalia elämää elämättä..
vaan se on meille se paras, että yritämme elää mahdollisimman normaalisti niissä rajoissa missä tunnemme olevamme hyvissä voimissa niin sielun kuin ruumiinkin puolesta :heart: ja olemmehan menossa synnyttämään tätä kauan kaivattua vauvaa sairaalaan missä tämän vuoden lokakuussa syntyi sektiolla hoitovirheen takia kuollut vauva... :'( :'( eli vaikka heillä oli synnytykseen mentäessäkin kaikki kunnossa niin eivät saaneet elävää lasta syliinsä..eikä kotiinsa, joten näiden omien kokemusten ja tuollaisten asioiden ilmaantuessa pidän aika pienenä "pahana" sitä, että syön metua ja värjään hiukseni. Tehkää te kuitenkin kaikessa sellainen päätös mikä teille on paras ja mikä saa teidät tuntemaan olonne hyväksi, älkää antako toisen syllistämisen niihin liikaa vaikuttaa.
ElinaMaria ja NullPoints Kiitos kun jaatte tuota mun "tuskaa" tuosta aiheesta :hug: Siis mä vaan totaalisesti menetin hermoni, kun en ymmärrä tuota, että jokaiseen keskusteluun ja mielipiteeseen pitää heittää jostain "ties mistä" temmattu "tutkimus", että näin ei kannata tehdä.., kun silloin se vauva vasta sairas onkin.. Joopa joo |O |O |O Siis mä olen teille kertonut, että mieheni on kemisti niin se sanoi, että sitä ei mitkään linkit heilauta suuntaan eikä toiseen.. eikä kolmanteenkaan
ellei niissä ole täydellistä tieteellistä julkaisua ja useita lähteitä missä ja miten asiaa on tutkittu, joten painan nuo
Lentoemon "tutkimukset" siis aikalailla villaisella
Musta tuo syylllistävä asenne vaan ON TÖRKEÄ :headwall: |O |O |O Siis kukaan EI KUKAAN tee tahallaan lapsellee PAHAA eikä SAIRASTUTA lasta syömällä metua.. |O Siis, mua jos haluaa niin KAIKESTA löytää PAHAA ja KAIKKEA voi tutkia ja linkittää ja vaikka mitä, MUTTA silloin EI TARVITSE mitään tehdäkään.. Pitäisi asua jossain kalvon sisällä, olla syömättä ja juomatta..mites sit hengitys ?!? Eli maalaisjärjellä pääsee pitkälle
ja se on TERVETTÄ! :wave: Kamalaa tosiaan lukea noita juttuja, että jos ette tee niin kuin MINÄ niin TEILLE tulee vähintää lapsi joka on päästä varpaisiin asti sairas |O |O Ja sitten tuo, että kerran sanoin laittavani leipäni päälle kinkkua metua niin sain vastauksen, että: Mä en sitten ymmärrä noita äitejä jotka ottaa TIETOISEN RISKIN sairastuttaa lapsensa |O Siis johan on perse!!! En ole yhtään sen HUONOMPI kuin "ARMAS
Lentoemo " vaikka en jokaista pilkkua nu*****an raskaudessani ja se EI TEE minusta yhtään välinpitämättömänpää äitiä!! :kieh: :kieh: Prkl! Anteeksi kiehuminen..., mutta NIIN ÄRSYTTÄÄ, vieläkin :ashamed:
Danjuska Hhhhmmmm, mikä seisomalauta
? Onko mulla vielä((kin ) jotain hommaamatta
Mymmyryy Voimia sinne hormoonihirviön kanssa :hug: Mä olen niin tottunut tuolla omassa työelämässä kaikenlaiseen, että huh huh.... raksa on raksa, mutta silti niin rakas :heart:
Toive Myös täältä löytyy myräkkä
:wave: Kyllä niitä kuvia kandee ottaa
Mä en juuri ole montaa ottanut, kun mulla on tuota omaakin massua niin paljon ettei kasvua ihan heti edes huomaa :ashamed: Nyt sen jo kyl huomaa
NullPoints Me suorastaan ollaan ihan rakastuneita noihin nimiin :heart: Mä haluun jo sen oman Anni Linnean tai Aapo Eliaksen
!!! Meille on kyllä moni sanonut, että tyttö teille tulee... elikkäs Anni Linnea :heart: Voih... IHANAA
Tsemppiä kaikille jotka sitä tarvitsee :hug: :wave:
Mun piti tänään siivota.. |O Siis HUOM..piti - No huomenna se on viimeistään tehtävä :saint: Mä leivoin tänään pipareita ja torttuja niin jotenkin väsyin jo sit siitä.. :headwall: No, toivotaan että huomenna on parempi jaksu päällä :snotty: Tänään onkin suppaillut jo kipeämmin...
En ole kyl aikaa ottanut...tai ees vilassut kelloa
kai niitä oikeasti jo pitäis alkaa tarkkailla..
Meillä on kissalla edelleen tuo juoksu... EI jaksa kuunnella :kieh: :kieh: :kieh:
Mun piti myös mennä käymään kaupassa.. Joopa, eihän tuonne myrskyn keskelle viitsi mitään mennä tekemään... kävely ja olo on muutenkin hiukka tumpelon oloista niin ... jätin kaupoissa pyörimisen toiseen päivään B)
Mä tein tänään tuon karvojen siistimisenkin .. jos se auttais
Tuskinpa Tirppi tajuaa karvojen lähdettyä alkaa syntymään, mut oman mielihyvän vuoksi...ettei ole kaamee sänki sit, JOS sattuis..
Nimra + :heart: 38+4