*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

Nimra No ompas sul sit tiukat paikat! En tiiä tarkalleen tuosta jutusta, mut kuulostaa sille et ei oo kauheesti ylimääräistä tilaa siellä...

SSlle paljon onnee puolenvälin ohittamisesta!
Niin ne viikot todellakin vierii!!!!!!!!! =) Ja hienoo et Mytty voi hyvin!
Toivottavasti meni liikenteessä hyvin. Ne Suomen ajokelit voivat joskus olla aika hurjia... Jos siel osaa ajaa, niin osaa missä tahansa. Niin se on. Ikuisesti muistan kun tuli iso tukkirekka mutkassa keskellä tietä vastaan kun oli liukas keli. Siinä mul oli sellanen olo et nyt vietiin........... Kauhee tilanne. Onneks mahduin jotenkin lumipenkan reunan kautta takaisin tielle ja ei tullut naarmuakaan. Loppumatkan ajoin niin hitaasti, kun kintut löivät ripaskaa...
Saati sit hirvet ja muut hullut oliot jotka pomppii tielle ilman varoituksia... Niiden kans jää helposti toiseksi... :ashamed:
Toive Loistavii uutisii siellä siis!
On muuten jännä et sul oli ongelmia pienen sf mitan kans ja pelkoo pienestä vauvasta. Nyt sit luvataan kivan kokoista. Tuo on vaan hyvä asia siis. Ja tyttö on tulossa!!!!!!!!!

Huomasin muuten et kun rupesin päivittelee oli tyttöjä ja poikia tullut tähän pinoon aika tasan. Sit alkoi tulee poikii........... :eek: Heh, no tuskinpa mulla on ollut mitenkään osuutta asiaan :LOL: mutta tuollaisen huomion oon tehny! :ashamed:
Luce Aivan ihanalta kuulostaa tuo teiän meno. Niin se on palkinto kaikkia odottaa sateenkaaren lopussa. :p
snowball toivottavasti et sinäkin sairastu. :snotty: Tää on just tätä kun ilmat muuttuu........ |O Valitettavasti.
s-anttu niin varmaankin mummot ja viisaat laittavat liukuesteet... Katsii miettii varmaan sitäkin jos melkeen koko talven joutuu varomaan... :|
(.) Täällä alkaa vissiin olo paranemaan. :D Viime yönä nukuin kuin tukki, mitä nyt vessareissuu lukuun ottamatta... Eli en heränny siihen et yskin vaan ja et meinaan tukehtuu. :x Tänään sit olin duunissakin normaalimpi... Aivot toimivat paremmin ja sain paljon juttui tehtyy... Mulla on siis iloisempi mieli. :D

NP ja Tirri :xmas: 34+1

Oli kyl tosi liukasta! Huh! Mut selvisin.. Sit ennee huominen, mist pitäs selvitä.. Mut onneks suurin osa matkasta on motaria, ja siel ei oo liukasta. Ja mitäs muuta piti sanoo.. Nii! Työvuoro oli perseestä suoraa sanoen! Kaikki tiuski/ei osannu auttaa/ei välittäny auttaa ja sit asiakkaatki valehteli juomamääristä ja ties mitä. Ohhohhoijaa, jopas otti hermon päälle! Ennee huomine ja sit se on toistaseks ainaski ohitte tuo ravintolatyö!!

Huomenta!
mymmyryy jaksuja sinne ton krapulan kanssa! Mites sul nyt aikooko ne miten seurailla raskautta? Minkälaisia mömmöjä ne ovat antaneet et raskaus etenee hyvin? Kauheesti kyselen nyt, anteeksi..... :ashamed: Onko sulla parempi mieli nyt???
SS No ei hauskalta kokemukselta kuulostanut tuo sun ilta! :( Inhottavaa on et tollasien tyyppien kans joutuu duunii tekee... Sulla on ihan oikeus olla nostelematta raskaita. Kivat ihmiset auttaisivat kysymättä, eikä rupee urputtaa..........
Niin ja humalaisten laskutaitoon ei oo luottamista....... :headwall: Ihmiset aina yrittää päästä halvemmalla. :headwall: Mä jouduin omista tipeistä yhes paikkaa makselee puuttuvat rahat. Ei ollut yksi kerta kun juoksin jopa kadulla jonkun perässä huutaen... Siis voi V sitä hommaa välistä. Positiivisena voi sanoo et tienasin parhaana aikana hyvin (huom se oli tosiaankin kauheen juoksemisen tulos...........) ja tapasin jopa julkkui... Mut kyl se yleensä oli luksuksesta kaukana. :headwall:
Eli kuten sanoinkin aikaisemmin: hattuu sulle nostan!

NP jaTirri 34+2

Kiitos NP, se o muute kiva aina kuulla siun kommenttei tuosta ku tiiät mistä puhun :heart: Ja juu, eihä ne oikeen pysy laskuissa perässä, mut tässä oli kyse ihan huiputuksesta. Eli ne nimenomaan huomasivat, et yhen olivat saaneet ni silti valehtelivat, et en ole vielä saanut. Tuon huomasin siinä, ku yks mies sano et hänellä ei kyllä ole ollut konjakkia ja sit meinasin antaa sen sille ni joku oli et no oliha sulla ja se et no voi hän silti ottaa. Eli ne iha tahaltee halus sit vaa ilmatteeks enempi.. Noh, oha se kyl et alkoholi muuttaa yleensä ihmiset semmosiks. Useimmat ainaski.

SS Ihanii tollaset sikapossut! Kiva on "tyttöö" juoksuttaa (sehän on yleensä se asenne). Istua ja juoda ja käyttäytyä kuin täys mu*#$u.... just silleen et palvelevat ihmiset ovat idiootteja ja niil (sikapossuilla) on jokin ihme oikeus käyttäytyy kuin haluuvat..........|O
Tuota hommaa tein siis 8 vuotta, kunnes lopussa ei huumori enää riittänyt...
Et hauskaa se voi joskus olla... :x
Tietty ei kaikki oo tollasii, mut kun sellaisia yksikin sattuu, niin vetää mielen harmaaksi. Kiva sen jälkeen on sit hymyillä ja olla kuin paraskin auringonsäde... :headwall:
Sellasta se oli...

NP niinpä.. Mie en oo ko jotain pari sataa työtuntia tehny (+harjottelut päälle) ja mulle riittää jo nyt:p Kahvilas ois viel iha mukava, mut ku o isot asiakasmäärät ni semmoset paikat ei kyl oo mua varte.. Ku sillo työkavereista tulee vaa veetuuntuneita, elämäänsä kyllästyneitä ärisijöitä :D Eli juu'u, vaihdan todennäkösesti alaa jahka saan lapset täs välis "tehtyä". Ja jos ei tuu ku yks ni sit alottelen jo vähä aiemmi. Farmaseutiks ois ihana opiskella, mut se vaatii yliopistotason koulutuksen... Mut pitää viel miettiä jos siltikin menis sinne tai ees yrittäis :)

SS Sitä minäkin pelkäsin et musta tulee joku hapannaama... En nyt silleen haluu kenenkään elämänvalintoja morkata, mut mua kauhistutti ajatus et olisin joku 40v ja vielä ihmisii passaisin ja naama olis kuin norsunv...
Aina on vaihtoehtoja olemassa. Tietty on erilaisii paikkoi, kahviloita jne, sit on eri asia usein omistaa paikka kuin olla palkattu jne... Sit on tietty olemassa ammatinvaihto. Ongelma ton ammatinvaihdon kans on useesti, et joutuu sit taas aloittaa alusta. Eli on ekaks harjoittelija huonolla palkalla ja siitä kokemuksen ja ajan kans noustaan taas korkeemmalle. Et se on tos vaikeus. Monille on rahakysymys et voiko lähtee ees opiskelee... Meil mies on tosiaankin tehny kahta työtä et selvitään.
Oli miten oli, niin jos töihin menee, niin kyl työn pitäis olla sellaista et siitä tykkää. Turha on tuhlata elämäänsä työntekoon joka ahdistaa...

NullPoints: Ihania kuvia oot laittanut kirjoituksiisi =) Toi Karvinen aivan ihana! :D Juu mä just mietiskelin tota pientä sf-mittaa ja totesin, että turhasta sitä paniikkia itselleen silloin väänsi! Menin kuitenkin käyrien sisäpuolella ja vauva aina ultrassa normaalinkokoinen! Mulla se kasvuspurtti tais vaan tulla paljon myöhemmin ja vielä kun esikoinen kyseessä niin ehkä silläkin osalta vaikutus masun kasvuun jne. Odotan kyllä mielenkiinnolla keskiviikon neuvolaa ja uutta sf-mittatulosta. Eikös se alakin taas hieman laskea kun alkaa synnytys lähestyä?!? Mulla on kyllä Mini niin syvälle lantioon porautunut (eilinen hoitajakin sen huomasi), että tuskin vauva siitä pääse enää syvemmälle vaan sitten onkin jo ulkona :LOL: Mutta mitä sillä kiinnittymisellä tarkoitetaan?

Toive81 ja huomenna poksuva Mini 33+6 :heart:

NP niinpä. Tosin alasta pidän noin muutoin ja asiakaspalvelusta, mutta nuo isommat asiakasvolyymipaikat on antaneet erittäin huonon kuvan. Pitää vielä miettiä. Se farmaseutin ura vaan kiinnostais aika paljon =) Toki se ois sit aika haastavaa ku ois lapsetkin yms. Joten sitä pitää viel miettiä tarkoin :) Mies ei oikein tahdo ymmärtää kuinka ahistavaa tuol on tehä töitä.. Tai kyl se sillai ymmärtää ja tsemppaa, mutta joskus sit on sil asenteella, et no rahaahan sä vaan siel tienaat, et älä välitä niistä muista. Mut hieman vaikee olla välittämättä :headwall:

Toive
Niin noit kivoi kuvii saa Glitter Graphics:stä. Karvinen on aina hauska! Sen ilme on aina niin mainio! =)
En tiiä miten sun kohtu on, mut olisko se siis tosi takana jotenkin? Toi kiinnittyminen siis tarkoittaa et vaavin pää on alhaalla. Lopussa se on niin kiinnittynyt et se ei enää heilu siellä. Sitä ne ainakin mulla kokeilivat joka kerta et heiluuko se vai ei lopussa.
Mul on nyt siis sellainen tilanne et Tirri on poikittain (eli ei ainakaan oo kiinnittynyt...)... Sitä oon tos miettinyt kovastikin, et tulevatkohan ees "sorkkimaan" eli tutkiskelemaan sitä kohdun tilannetta ja avittaa avautumista. Kun on suunniteltu sektio, niin turhalle tuollainen toiminta minusta kuulostaa... :/ En tiiä ollenkaan.

Täytynee kysellä muualta jos joku tietäis asiasta... :|

NP: Koskaan ei ole ainakaan mainittu, että olisi kohtu taaksepäin kallistunut, tiedä sitten. Ahaa, ne alkaa vielä "ravistelemaankin" vauvelia =) Viime yönä heräsin siihen kun Mini potki ihan törkeän lujaa kylkiluihin! Ei ole ennen sinnekään mua yltänyt potkimaan :D Toivottavasti ei parkapieni itseään loukkaa =) Oisko sulla tai vauvalla siis vielä mahdollisuus itsekseen kääntyä oikein päin? Vai menisitkö joka tapauksessa sektioon?

Toive
Kyllä toi vauveli siis voi vielä kääntyä. Ihan ekassa ultra kuvassa vaavi oli poikittain. Sen tajusin nyt kun kävin viimeks siel tarkastuksessa ja ne sanoi mis istukka on. Kotona katselin sit sitä kuvaa ja hoksasin et poikittain se sit oli silloin jo... sen jälkeen ei oo hajuu miten siel ollaan oltu. Sit varmaankin 2kk sitten minusta tuntui et Tirri olisi potkinut paljon virtsarakkoo ja istunu sen päällä, joten vissiin oli pää ylöspäin. Sitä mun kaverikin luuli kun kokeili. Sit oli niitä armottomia liitoskipuja, luulen et silloin Tirri oli tunkemassa päätä alas ja ei tykänny ollenkaan siitä toiminnasta. Nyt ei oo niitä kipui ollut aikoihin (yli 1kk???).
Jonnekkin 36viikkoon asti vaavit voi kääntyy itekseen, joten aika alkaa loppuu pian.... Meiän neiti oli alaspäin jo rv29 lähtien, joten mul on nyt sellainen olo et tuskin tää enää kääntyy......
Sektioon täs oli muutenkin ajatus... Kun on alla jo yksi, niin voin valita... Se oli viimeks aika rankka kokemus, mikään ei toiminu ja lopuks tosiaankin saatiin leikkauksella iso tyttö (iso pää kans) pihalle. Mul ei oo taaskaan ollu suppareita ollenkaan, joten vois olla aika jumissa noi paikat taas loppu vaiheessa. Eli silleen ollaan samaa rataa menossa kuin viimeks... Mä vaan en kestä sitä ajatusta et olisin niin heikkona kun olin viimeks, sen takii haluunkin suunnitellun sektion kuin et siihen taas ajaudutaan. Niin ja mulle eivät haluu antaa käynnistys tippaa, kun kohtu voi revetä siit vanhasta sektiohaavasta... Silloin vasta olisikin vaarallista. :/
Eli sellasta on se meno täällä.
Niin se sf mitta tosiaankin nousee 36:een ( noin rv36) ja sit alkaa laskemaan (tuo on nyt ihan muistista... joku korjaa mua jos väärin muistan...).
Niin ne laittaa sormet molemmin puolin vaavin päätä ja sit tosiaankin liikuttelevat et miten se heiluu......... Lopussa siis ei pitäis heiluu pahemmin. Se ei tunnu kauheelta. Toi alakerran rämpläys mua enemmänkin huolettaa. :x

moro

onpas varsin rento päivä ollut =)
aamusta heti ulos.. käytiin puistossa ja sitten kodalla makkaraa grillaamassa välipalaksi :D

sen jälkeen otettiin koko sakki pienet päikkärit. Teki terää vaikka sain aamulla köllötelläkkin pidempään.

Toive: Juu mulla kans tarkistivat esikosta että miten on kiinnittinyt ja tais olla loka-marraskuun vaihdetta kun sanoivat että vauva laskeutunut ja alkanut kiinnittyä.. syntyi sitten joulukuun alussa..

En tiiä miks mutta mulle niiltä ajoilta jäi semmoinen muistikuva että oisivat sanoneet että on hyvä jos vauva kiinnittynyt ja että ei voi sitten enää mennä napanuora kaulan ympäri.. mut nyt kun aloin miettimään niin eikö se voi periaatteessa jo mennä ennen kiinnittymistä jos on mennäkseen.. korjailkaa jos olen vääräsää.. rupesin vaan asiaa pohtimaan ;)

Mymmyryylle
jaksuja kestokrapulaan!

en sitten oo saanu siivottua tuota eteistä ja kodinhoitohuonetta.. mies oli sitä mieltä että ehtii ne viikollakin.. mitä suotta rentoa lauantaita siihen käyttää ;)
ja osittain kai totta.. ei ne hommat karkaa ja olkoot mies sitten poitsun kans joku iltapäivä ja välillä kaverina siivouksissa jos tartten.

omaan napaan ei uutta.. vähän hiljaisempi tyttönen vaihteeksi ollut. tosin tasaisesti liikkeitä on.. ehkä oottaa univelkoja takas kun useita päiviä tuntu että meuhkaa aivan koko ajan.

danjuska ja vilma 22+0 :D

NP yksäriä laitettu!!!
danjuska Munkin ois täytynyt siivota, mutta kun ei jaksa niin ei jaksa :headwall: . Imurointi ja lattian pesu jäi tekemättä ja yläkerran wc:n pesu.Alakerran wc:n pesin jo eilen. Pyykkikone on päällä ja astianpesukoneen justiinsa tyhjensin. Miksi meillä on niin sekaista???

(.) Kävin sitten kaupassa ja ostin pienen lanttu- ja porkkanalootan ja söin niitä punajuurien kera. Hetken olo oli hyvä, mutta nyt taas ihan järkky olotila. Mutta nauttikaamme huonosta olosta :LOL: . Mä lupasin etten valita pahoinvoinnista, jos se takaa hyvän ja mahtavan lopputuloksen.
Mymmis ja ?? 5+?
Työnimi edelleen keksimättä :ashamed:

Ihmeellistä lukea teidän sf-mittojen ja painon kasvun seuraamisista, tulen melkein kateelliseksi! |O Täällä ei tutkita/seurata neuvolassa lähes mitään. Sykettä ei lasketa vauvalta, ei mitata kohdunpohjan korkeutta, eikä punnita minua. Eikö ole aika käsittämätöntä? Eikä lääkäri tee sisätutkimusta (yksi käynti viikolla 20 ja seuraava viikolla 32, en tiedä onko siellä jo enemmän tutkimuksia). Ylös merkitään vain verenpaine ja - onneksi perusteellisen tuntuiset - ultratulokset. No, olen laiha ruipelo ja vauva potkii tuossa hieman yli navan korkeudella jo eli ei tässä mitään hätää. Välillä tuntuu vain, että Suomessa on asiat osaavimmissa käsissä.

Palaan astialle....

Nimra
Täällä yksi oikeasti (väsynyt ja flunssainen )Karvinen kirjoittelee :wave: (sellaisen sukunimen sain tuolta isännältä häistä lahjaksi :LOL: )

Mä olen siis aivan tuhottoman väsynyt... Viimeyö meni ihan suppailujen parissa ja ne alkoi tuossa klo 23 ja heräsin sit klo 03 ..., kun isäntä vahti mua, kun makasin ja huokailin sohvalla..puoliunessa :ashamed: Sit mentiin sänkyyn ja siellä pystyin sit olemaan johonkin klo 9 asti aamulla...ja vessan kautta sohvalle ja supparit seurana niitä onkin nyt sit ollut niin reilust, että ei ole tarvinnut mitään tehdä... Selkää on poltellut puoli päivää, mutta siinäpä se :headwall: :headwall: :headwall: Tapahtuis eikä meinais

Välillä ihan ärsyttää jo, kun porukat ja puolitututkin soittelee, että joko joko ?? Millaiset sulla on fiilikset, joko lähtö lähenee ?!? :kieh: |O |O :headwall: :headwall: Siis mähän olisin jo mennyt jos saisin itse päättää!!! On inhottavaa, kun koko ajan kysellään, mutta itse tietää ettei mitään tapahdu :headwall:

No sain onneksi nuo joulukortit tänään valmiiksi niin ei tarvii niistä stressata Niistä tuli tosi kivat..no ainakin omasta mielestä. Vielä olisi sitten, kun tirppi tuolta syntyy niin nimiäiskorttien teko :whistle: Niissä on hiukan helpompi homma, mutta kuitenkin.. Itse tedään nekin, mutta materiaali on "valmiimpaa" kuin noissa joulukorteissa.

Mä tajusin tänään ukon kanssa, että meillä ei ole ees nimivaihtoehtoja keksitty!!! :eek: :eek: Tässä pitäis kuitenkin alkaa sitä ihan oikeasti miettiä :ashamed: No, tässä sitä nyt yritetään sit mietiskellä... :heart:

Pikkujoulutkin jäi isommalta porukalta väliin, kun mua tasaseen on suppaillut sen tutkimuksen jälkeen ja tirppi hiljaisempi niin yritän nyt vain levätä... levätä ja laittaa kodin tip top kuntoon, mut flunssa vie voiton |O |O |O

Mä en nyt jaksa kamalasti kommentoida, kun on oikeasti flunssa, palailen kun olo on parempi, mutta kaikille jaksuja ja kaikissa vaiheissa :wave:

Nimra + :heart: 38+3

Iltoja naiset!

Hurjan paljon onnea Pamuk ja Luce pikkuisten syntymän johdosta :heart: Nyt pääsette vihdoin nauttimaan ihanasta vauvantuoksusta!

Meritähdelle onnittelut plussaamisesta ja pikkuiselle tarrasukkia kilokaupalla mukaan!

mymmyryylle jaksuja pahaan oloon :hug: Täällä kans kokemusta pahoinvoinnista ja todella rankasta sellaisesta...

SuukkoSuulle onnittelut puolivälin saavuttamisesta :heart: Niin ne viikot vaan kuluvat ja liikkeetkin alkavat pikkuhiljaa vahvistua!

NullPoints Mullakin on ollut vauva tälläkertaa aika pitkään poikittain masussa: pää alhaalla vasemmalla ja jalat oikealla ylhäällä. Nyt on alkanut onneksi jo hieman kääntyä pää suoraan alaspäin ja kovasti toivon, että pysyy tässä asennossa...

Danjuska meillä jäi siivoukset kokonaan tänään tekemättä :ashamed: Ajattelin, että huomenna täytyy ottaa itseä niskasta kiinni (ja samalla myös komentaa perhe siivoamaan :whistle: )

Nimra Sinulla taitaa olla pian edessä sairaalaan lähtö, ainakin "oireista" päätellen. Varmasti turhauttavaa odotella ja vielä kun tutut soittelevat ja kyselevät, niin ärsyttäähän se. Minulla lapset syntyneet aikaisemmin vasta lasketun ajan jälkeen. Nyt kyllä toivoisin, että syntyisi muutamaa päivää ennen laskettua aikaa, että pääsisin jouluksi kotiin. Kun on tuo verenohennuslääkitys päällä, niin pitää olla sairaalassa niin pitkään synnytyksen jälkeen, että arvot tasaantuvat. Tsemppiä viime metreille :heart:

toive81 Hieno juttu, että pikkuinen on jo hyvissä asemissa odottamassa =)

Oxford Harmi, ettei siellä niin tarkkaan seurailla raskaanaolevia kuin Suomessa. Onhan se mukava tietää aika tarkkaan missä mennään, varsinkin jos on ikäviä kokemuksia takana. Onneksi liikkeet tuntuvat, niin voi itsekin seurata tilannetta.

( . ) Täällä käyty eilen neuvolassa ja viime viikolla äitipolilla. Kaiken pitäisi olla ok. Vauva onneksi on tällä hetkellä pää alaspäin ja toivottavasti pysyy näin synnytykseen asti. Oma painokin on pysynyt suhteellisen hyvin kurissa, sillä reilussa kahdessa viikossa oli tullut vain 500g lisää, joten kaikenkaikkiaan hieman vajaat 11kg tähän asti (vähemmän kuin aikaisemmissa raskauksissa). Ultrassa antoivat vauvalle viime viikolla painoarvioksi 2880g eli aika hyvänkokoinen kaveri on tulossa. Tosin vanhemmatkin lapset ovat olleet nelikiloisia syntyessään, niin ei tarvitse jännittää, että mahtuuko syntymään. Uskomatonta, miten lähellä h-hetki alkaa jo olla! Meilläkin pitäisi olla kuukauden kuluttua vauva talossa :D

Tsemppiä kaikille odottajille :heart:

Terkuin surusydän ja ipana 36+2

Nimra
Meillä on nimet valmiina :heart: Eli on kaksi vaihtiehtoa, kun emme tiedä tulevan veijarin sukupuolta, mutta nimet saimme tänään päätettyä :heart:

Anni Linnea Karvinen tai Aapo Elias Karvinen :heart: :heart:

Letkeetä sunnuntaita kaikille!
Täällä oli taas tosi levoton yö kun yskitti vaan......
Ihanaa......
Oxford No ei mis minäkin oon ole mitenkään perusteellista hommat.
Kyl Suomessa on varmasti paremmin asioiden perään katsomisen laita.
Neuvolassa katsotaan aina vaan vaavin syke, vapaalla kädellä sf mitta (katsovat myös miten on kiinnittynyt pää myöhemmin), verenpaine ja virtsasta sokrut & proteiinit. Itse aina menen siel omin nokkini puntarille, koska kotona meil ei sitä oo.
Sit noilla synnärilekuri vierailuilla ekas ultrassa katsovat et LA on oikee (rv14) ja toisessa et miten vaavi kasvaa (rv31; iso/pieni; ja asento). Muuten ne katsovat noissa veret, paineet jne ja mittaavat ihan mitalla sf mitan. Loppuvaiheessa katsovat myös kohdun tilanteen.
ELI missään vaiheessa ei tarkasteta mitenkään miten terve lapsi on. Eli seuloja ei oo olemassa tai kunnon ultrausta, jossa tutkittais kaikki........ :headwall:
Eikä mulle esikoisen kans tehty minkäänlaista painoarviota. Viimeks sanottiin vaan samalla tavalla kuin nytkin et isohko vauva on tulossa (aika ympäripyöreesti sanottu). Niin ja kun ne puhuivat et mahtuuko ne vaan totesivat et mahtuu varmasti mamma on aika iso. Niin oon mä tietty normaalia pitempi (173cm) mut se nyt ei takaa et mulla välttämättä on isot luut... Tuo jäi sit täydeksi arvoitukseksi sit, koska sitä ei enempää tutkittu ja sektio sit tuli...
Eli huonompaa palvelua tosiaankin saa, mutta toivottavasti tulos on lopussa sama.
Danjuska Mul ei oo tietoo tosta napanuora hommasta. Ekaa kertaa taidan tuosta kuulla.

Laiskasti täälläkin eilen otettiin. Ei vaan jaksa aina olla tehokas. Jos nyt tänään sais lisää tehtyy, niin ei talo kaadu niskaan........
Mymmyryy Täälläkin on sekaista. KUKA SOTKEE??????????? |O
Nimra Laita vaan puhelimet kiinni jos alkaa ärsyttää ihmisten kyselyt. Ne eivät tosiaankaan ketään auta. Mä oon vaan aatellu et ihmiset soittelee sen takii kun ne haluu heti tietää jos on jotain erikoista ilmassa. Jotkut jopa haluuvat olla ekoja sen kans. En tiiä. Suurinosa varmaankin soittelee kun ne välittää.
Teillä on kauniit nimet valmiina. Mun arvaus on et tyttö teille on tulossa. ;) Katsotaan siis osuinko oikeaan.... :$
surusydän pian on sielläkin lähtö käsillä. Toivotaan et sinä pääset jouluksi vaavin kans sit kotiin, ettet koe "samaa kohtaloa" kuin mä. Rankkaa sullakin on ollut noiden piikitysten kanssa. Onneksi oot loppusuoralla nyt!
Missäs Daizz on?????????? Kaikki ok???????????
(.) Masussa on taas mieletön rumba meneillään. Maha vaan heiluu. Jospa saisin omat laiskat luuni liikkeelle nyt olisi mukava. :ashamed:

NP ja Tirri :xmas: 34+3

Nimra
Mun on PAKKO avautua.... :ashamed:

Mua siis ärsyttää tuo yksi nainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O Prkl, että voi olla elämä hankalaa... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Anteeksi avautuminen :ashamed:

Yhteistyössä