Nimra No ompas sul sit tiukat paikat! En tiiä tarkalleen tuosta jutusta, mut kuulostaa sille et ei oo kauheesti ylimääräistä tilaa siellä...
SSlle paljon onnee puolenvälin ohittamisesta!
Toivottavasti meni liikenteessä hyvin. Ne Suomen ajokelit voivat joskus olla aika hurjia... Jos siel osaa ajaa, niin osaa missä tahansa. Niin se on. Ikuisesti muistan kun tuli iso tukkirekka mutkassa keskellä tietä vastaan kun oli liukas keli. Siinä mul oli sellanen olo et nyt vietiin........... Kauhee tilanne. Onneks mahduin jotenkin lumipenkan reunan kautta takaisin tielle ja ei tullut naarmuakaan. Loppumatkan ajoin niin hitaasti, kun kintut löivät ripaskaa...
Saati sit hirvet ja muut hullut oliot jotka pomppii tielle ilman varoituksia... Niiden kans jää helposti toiseksi... :ashamed:
Toive Loistavii uutisii siellä siis!
Huomasin muuten et kun rupesin päivittelee oli tyttöjä ja poikia tullut tähän pinoon aika tasan. Sit alkoi tulee poikii........... Heh, no tuskinpa mulla on ollut mitenkään osuutta asiaan mutta tuollaisen huomion oon tehny! :ashamed:
Luce Aivan ihanalta kuulostaa tuo teiän meno. Niin se on palkinto kaikkia odottaa sateenkaaren lopussa.
snowball toivottavasti et sinäkin sairastu. :snotty: Tää on just tätä kun ilmat muuttuu........ |O Valitettavasti.
s-anttu niin varmaankin mummot ja viisaat laittavat liukuesteet... Katsii miettii varmaan sitäkin jos melkeen koko talven joutuu varomaan... :|
(.) Täällä alkaa vissiin olo paranemaan. Viime yönä nukuin kuin tukki, mitä nyt vessareissuu lukuun ottamatta... Eli en heränny siihen et yskin vaan ja et meinaan tukehtuu. :x Tänään sit olin duunissakin normaalimpi... Aivot toimivat paremmin ja sain paljon juttui tehtyy... Mulla on siis iloisempi mieli.
NP ja Tirri :xmas: 34+1