Nyt on palauduttu sairaalasta, mutta vastailen ensin niin kerron kuulumiset sitten...
orchid Onnea oppariin ja sulla on ihana massu :heart: Mä vaan entistenkin läskien kanssa leviän kuin pullataikina...jokaiseen suuntaan |O Kaveri vaan tuumas, että tyttö tulee... Eipä tiedä vielä
SuukkoSuulle Tätä omaa perfektionismia on tosi hankala selittää muille, mutta ...siis meillä on mies tosi oma-aloitteinen ja se on IHANAA, mutta mä olen yleensä se syy, että mies "ei tee" mitään. Siis EI ole tosiaan mikään mammanperässä kulkija ..ja haihaittelija vaan todella reilu ja tekevä ihminen
:heart: Kyllä se täällä pärjää, mutta kuten voisin todeta niin suurin syy siihen on se minkä
snowball kertoi. On niin oma rutiini ja tapa, että mielellään tekee itse ja olenhan päivät kotona niin se on musta kivasti miehelle tehty, kun ei tarvii heti alkaa rättiä heiluttaan
ja kyllä mäkin haluan, että (kissan kanssa ) väh kerran viikossa tuo imuri kiertää myös sohvat ympäriinsä ja käy kaikissa nurkissa
Vaikka uskon, että isänä imuroi kyllä hyvin! Siisti oli hänen asunto silloin, kun ensimmäisen kerran kävin
snowball En osaa kyllä sanoa mitään tuohon oksenteluun, kun itse kärsin vain pääpiirteissään kuvotusolosta...jota on ollut(kin ) sitten läpi koko raskausajan :x Tänään viimeksi, kun olin menossa aamulla sairaalaan niin ei oikein tiennyt, että miten olis ollut, että olo paranee
ElinaMaria Onnea lumen tulosta sinne :wave: ja kiva, kun pikkuinen muistuttaa potkuilla äitiä ja isää :heart:
NullPointsilla taitaa mennä "tasaisen hyvin".Se on hyvä asia, kun sulla on loppukuusta se sektio
Nyt sit näihin oma napa-asioihin....
Supistaa, supistaa ja hiukka verta tihkuttaa..taisi alapää reagoida tuohon sisätutkimukseen
No ihan hyvä toisaalta
Mua väsyttää ihan sikana, kun nukuin viimeyönä varmaan tunnin... ja senkin huonosti :$
Noh, pissa oli siis puhdas ja kun alettiin ottaa käyrää niin ei siitä mitään tullut, kun hävis aina välillä, mutta liikkui pikkuinen ja hakkas mittaria.. joten josko ois vaan ärsyyntynyt siitä..kuuntelusta ja asennosta ? Toivotaan näin!!! Sit mentiin ultraamaan ja siellä kyllä vauva rauhoittui ja teki niitä hengitysharkkoja
ja sit katsoi virtaukset napanuorasta ja se oli OK ja sitten selitti jostain "nuorasta/siteestä" mstä pystyy mittaamaan sikiön voinnin ja sen, että miten sillä siellä menee niin EI onnistunut sekään :kieh: |O EI saatu kunnon käyrää, mutta kaippa se oli vaan vaikea mitata, kun ymmärsin että ekoja kertoja niitä katseli...
Alkaa vaan hirvittää, kun mikään EI onnistunut, mutta KAIKKI ON kunnossa... Siis ottaa tuosta taas selvää!!!
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Noh, sit mitattiin sitä painoarviota ja tulokseksi saatiin 3,6 kg ja paino laskettuna-aikana noin 4 kg - kasvaa kuulemma nätisti omalla käyrällään yläkäyrän tuntumassa.. :ashamed: Noh, jospa kaikki olis siis OK :heart:
Kävin magneettikuvassa ja lääkäri soittaa sitten, kun on katsellut ne mun kuvat, että millainen tilanne siellä oikein on, että mennäänkö sektioon vai ei, kun luonnollinen synnytyshän on aina parempi ja varsinkin, kun on tuota ylimääräistä niin lisää leikkausriskejä, mutta jos haluan niin uskon, että saan sektion... Mä en vaan tiedä, että mitä tehdä ?!?!? Kumpi se sit on hyvä ?!? Oikeasti ?
Noh, tarkasti tilanteen tuolla alhaalla ja siellä olis sit melkein tavara kypsää hommiin
No ei ihan, mutta lähes. Kohdunkaula melkein kokonaan pois ja pehmennyt, sisäsuu auki ja tuntui hyvältä
Lienekkö mitä tarkoittaa ? Ulkosuu kuitenkin kiinni, mutta pää jo tiukasti alhaalla, että näin sitä mennään :wave:
Nyt on levättävä, kun tulloo supisteluja, kun otti tuo ronkinta vähän ...tuonne alas :x
Nimra + :heart: 38+1