Katherine Totta on tuo et pelot muuttaa tosiaankin muotoaan. Ekaks pelkää tosiaankin et ei elävää ole/tule ja sit pelkää et jotain on vialla/menee vikaan... Ainaista huolehtimista. Se on normaalia kunhan vaan nyt ei tosiaankaan se ota todellista valtaa koko elämästä. Ihan hyvin sulla tulee menemään ja pian on sullakin vaavi ulkona! :heart:
Allusmamma Paljon onnee et mieskin tunsi liikkeet!
Se pistää isommankin körilään herkäksi.
Tauski Vaihdoin ton LA:n listaan. Muillekkin vihjeenä:
tarkastakaa tietonne pliis! Mä kun oon itteni sanomassa irti pian, niin onhan se kiva antaa sellainen lista toiselle, mis ei olisi kauheesti virheitä. :ashamed:
NimraMeil laitettiin talkkii kun neiti oli isompi. Ekaks vaseliinia ja sinkkivoidetta (onks se nyt sitä suomeksi???)... Eli talkki ei tosiaankaan oo tärkein. Pakkaa ihmeessä nyt se sairaalakassi!!!!!!!!!
Kun ei tosiaankaan tiedä millo tulee lähtö ja sua nyt suppailee... Ei varmasti saa kassia pakattua sillo kun/jos saa kunnollisii suppareita ja täytyy tosiaankin lähtee... :|
Orchid :wave:
EM Ei sul paljoo oo noussu! Mulla nousi heti paino ja sit nousi enemmän rv16-24. Nyt on ollut hitaampaa toi nousu, paitsi et on nahka masussa alkanut ahdistaa parina päivänä, joten vissiin kasvetaan taas kovasti. =) Eli heittelee millo nousee ja millä vauhdilla. B)
Toive hih. Sä arvasit kans et Pamu lähtee, vai?
Kiva et en ollu ainoo....
SusSoo Mun eka raskaus oli täysin oireeton ja terve typy siis tuloksena. Toinen oli oireellinen rv6-8 asti ja tuloksena TM rv12. Kolmatta en ees tajunnu et olin ees raskaana: km rv7. Ja tämän kans sit oireellinen rv6-8. Eli mul ei oo tosiaankaan ollut oireisiin katsomista.
Mut jos sulla tosiaankin on tolleen mennyt oireiden kans, niin toivottavasti sulle tulee aivan karmee olo!
Hurjalle toi kuulostaa et 6kk olis pelkkää ykää.
Kauheeta. :x
Leinikki Samaa sinnekkin sit! Oireita ja paljon! (tuntuu kamalalta et toivoo toisille karmeeta oloo....... :ashamed: )
Tauski Siinä trampoliinin kokoomisessa on aivan kauheen iso homma.
Meil se on ja sitä ei pureta (tääl kun ei oo pakkasia tai lunta... ulkomailla siis asustelen). Muutenkin oli ihan tekniikan ihmelapsena tarpeeksi se viime viikkoinen kaapin rakennus. Seuraavan minkä laitan pystyyn on se pinnis ja silläkään ei oo kiire, kun Tirri saa majailla tosiaankin ekaks korissa.
Mut noi on rasittavia noi isot koottavat hommat oli raskaana tai ei. :/
Missäs
SS on???????????????????????????????
Duunissa??????????????????????????
Tajusin just et ollaan menty nyt marraskuun puolivälin ohi. Eli kerkeetkö & haluutko vielä ruveta päivittää tätä pinoo joulukuun alusta??? Mä siis oon irtisanomassa itteeni nyt... :ashamed: Hauskaa on ollut, mut on jonkun toisen jatkettava tätä hommaa kun sit joulukuussa todellakin mulla pitäis olla sit "parempaakin" tekemistä. Muille tiedoksi: en oo huomannu tällä puolella mitään bonusta tosta päivittäjän roolista.
:wave:
NP ja Tirri :xmas: 33+4