*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

Nimra
Toive Mä ainakin löysin ihan tavis hyllyltä vaippojen vierestä :heart: Ostin ihan muutaman purkin varuiksi..

Täällä särkee selkää!!!!!!!!!!! Vihloo!!!!!!!!!!!!!! :saint: :D Jospa nyt taas alkais.. :heart: Ja se kassi on vieläkin pakkaamatta !!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: |O |O |O

Mymmyryy ja Sussoo. Täällä on kanssa tosi huono olo ja tissit jo kuppikokoa isommat ja masu kauhian kokoinen pallo jo nyt. En oikein pysty syömään kuin jotakin olemattomia juttuja. Välillä iskee hirveä mausteisen Chili ruoan himo ja jos sitten sellaista olen syönyt niin sitten tulee vielä huonompi olo..
Mulla on myös oireettomat raskaudet aina kesketyneet ja nyt olen tosi onnellinen näistä oireistani =)

Pamulle hirmuiset tsemppaukset tositoimiin!!! :D :D Ihanaa kun vauvoja syntyy! :xmas: :xmas:

Nimralle tsempitykset loppumetreille!! :wave: :wave:

EM kyllä mä varoiks sitä vaakaa vähän ravistelisin... :D no ei, ihan normaalilta kuulostaa. Itsellä kans pari viimeisintä viikkoa on tuntunut olevan painossa aika hurjaa nousua. Onneks jo aikaisemmista raskauksista tiedän odottaa sitä noin 18 lisä kiloa.

Nimra: Ihanan lähellä sulla on jo vaavin kotiin noutaminen, mutta kyl on tosi et ne vikat viikot on pisimmät....Sitten se alkaa kun vähiten odottaa sitä.

Oltiinpa tänään tytön kanssa niin reippaita et vihdoinkin purettiin trampoliini pois...vähän taas venähti sekin homma :ashamed: . Tyttökin tuumas et kohtahan tää pitää jo kasata takas kun on kesä..... =) . Hirmunen nälkä pääs yllättämään touhutessa, joten kai se täytyy lähteä jotain pöperöä kyhäämään koko perheelle ja palailla myöhemmin....

Tauski ja Nuppu 21+3

Katherine Totta on tuo et pelot muuttaa tosiaankin muotoaan. Ekaks pelkää tosiaankin et ei elävää ole/tule ja sit pelkää et jotain on vialla/menee vikaan... Ainaista huolehtimista. Se on normaalia kunhan vaan nyt ei tosiaankaan se ota todellista valtaa koko elämästä. Ihan hyvin sulla tulee menemään ja pian on sullakin vaavi ulkona! :heart:
Allusmamma Paljon onnee et mieskin tunsi liikkeet! :p Se pistää isommankin körilään herkäksi. :)
Tauski Vaihdoin ton LA:n listaan. Muillekkin vihjeenä: tarkastakaa tietonne pliis! Mä kun oon itteni sanomassa irti pian, niin onhan se kiva antaa sellainen lista toiselle, mis ei olisi kauheesti virheitä. :ashamed:
NimraMeil laitettiin talkkii kun neiti oli isompi. Ekaks vaseliinia ja sinkkivoidetta (onks se nyt sitä suomeksi???)... Eli talkki ei tosiaankaan oo tärkein. Pakkaa ihmeessä nyt se sairaalakassi!!!!!!!!! :eek: Kun ei tosiaankaan tiedä millo tulee lähtö ja sua nyt suppailee... Ei varmasti saa kassia pakattua sillo kun/jos saa kunnollisii suppareita ja täytyy tosiaankin lähtee... :|
Orchid :wave:
EM Ei sul paljoo oo noussu! Mulla nousi heti paino ja sit nousi enemmän rv16-24. Nyt on ollut hitaampaa toi nousu, paitsi et on nahka masussa alkanut ahdistaa parina päivänä, joten vissiin kasvetaan taas kovasti. =) Eli heittelee millo nousee ja millä vauhdilla. B)
Toive hih. Sä arvasit kans et Pamu lähtee, vai? :LOL: Kiva et en ollu ainoo.... :whistle:
SusSoo Mun eka raskaus oli täysin oireeton ja terve typy siis tuloksena. Toinen oli oireellinen rv6-8 asti ja tuloksena TM rv12. Kolmatta en ees tajunnu et olin ees raskaana: km rv7. Ja tämän kans sit oireellinen rv6-8. Eli mul ei oo tosiaankaan ollut oireisiin katsomista. :whistle: Mut jos sulla tosiaankin on tolleen mennyt oireiden kans, niin toivottavasti sulle tulee aivan karmee olo! :LOL: :LOL: :LOL: Hurjalle toi kuulostaa et 6kk olis pelkkää ykää. :eek: Kauheeta. :x
Leinikki Samaa sinnekkin sit! Oireita ja paljon! (tuntuu kamalalta et toivoo toisille karmeeta oloo....... :ashamed: )
Tauski Siinä trampoliinin kokoomisessa on aivan kauheen iso homma. :eek: Meil se on ja sitä ei pureta (tääl kun ei oo pakkasia tai lunta... ulkomailla siis asustelen). Muutenkin oli ihan tekniikan ihmelapsena tarpeeksi se viime viikkoinen kaapin rakennus. Seuraavan minkä laitan pystyyn on se pinnis ja silläkään ei oo kiire, kun Tirri saa majailla tosiaankin ekaks korissa.
Mut noi on rasittavia noi isot koottavat hommat oli raskaana tai ei. :/
Missäs SS on???????????????????????????????
Duunissa??????????????????????????
Tajusin just et ollaan menty nyt marraskuun puolivälin ohi. Eli kerkeetkö & haluutko vielä ruveta päivittää tätä pinoo joulukuun alusta??? Mä siis oon irtisanomassa itteeni nyt... :ashamed: Hauskaa on ollut, mut on jonkun toisen jatkettava tätä hommaa kun sit joulukuussa todellakin mulla pitäis olla sit "parempaakin" tekemistä. Muille tiedoksi: en oo huomannu tällä puolella mitään bonusta tosta päivittäjän roolista. :LOL: :LOL: :LOL:

:wave:
NP ja Tirri :xmas: 33+4

NP katos ny, sussookin vahvistaa mun päivitysteorian!!

pamulla on ollu jänskät paikat :heart: .
em ihanaa, kun dodo möyrii! :heart:
(.) Huomena meno Hesaan klinikalle ja se on luvannu lumipyryä
. Pitää varmaan varata aikaa ihan kunnolla ja lähtee töistä puoli tuntia aiottua aiemmin, jos vaan pääsee.
Nyt vihloo mahaa niin peevelisti... Ja sellanen krapulaolo on lähinnä iltasin, öisin ja aamulla aikasin. Pakko pupeltaa koko ajan jotain, ja sitten se näkyykin...
Tultiin just saunasta
, me laulettiin kuopuksen kanssa siellä istuessamme vähän vicky rostia... Ja hauskaa oli
(voi naapureita)...
Mulla eka neuvola just ennen joulua. Ekaan ultraan pääsen neuvolan kautta parin viikon päästä, ihan kiva. Päivä kuitenkin kerrallaan.

iltoja

ihan ekaks omaa napaa ;)

eli siis kaikki oli niin kuin piti ja pikkuinen siellä heilutteli kovasti käsiään.. saatiin kuvakin jossa koko kämmen ja viisi sormea näkyvät :heart: yhteensä saatiion 7 kuvaa ja lääkäri oli tosi mukava =)
ja kun kysyttiin niin sanoi heti että pikku tyttö tulossa rli oli lauantainen lääkärikin oikeassa ;)

Katherine: :hug: ja toivottavasti pelot ei liikaa häiritse.. niin kai se on että tieto osittain lisää tuskaa :whistle: siis tarkoitan just noita että mitä kaikkea voi tapahtua ja tulla vielä mutkia matkaan. mut koita olla huolehtimatta. ihan varmasti pikkuinen hyvin voi!

Nimra: sinähän kiidät viikoissa :D juu lähtö tule kun sitä tosiaan vähiten odottaa =)
Itse pakkasin kassin loppullisesti vähän ennen laitokselle lähtöä.. (tosin oli siellä jo jotain valmiina kun esikoinen teki väärän halytyksen pari pv:ää aikaisemmin millon mutka synnmärillä käytiin) mut hyvin kerkesin pakata.. tietty eriasia jos kiirus lähtö tulee niin parempi olla kassin valmiina ;)
Mulla oli sillon päivällä ihan normaali olo.. käytin koirat aamusta aikasin lenkillä, siivoilin ja mitä kaikkee nyt teinkään.. pikkusiko tuli illalla ja käytiin vielä makkaraperunat vetämässä kymmenen maita grillillä :whistle: puolilta öin alkoi sitten kauheet kivut..

Ooo, Ja Pamulla varmaan jo käärö sylissä! Kovasti jo kuulumisia odotan :D :heart:

NP: juu itekkin just mietin että mitä hittoja jos alkaa tämmöstä olla tämä jo tässä vaiheessa.. että vähänkään kun rehkii niin alkaa tuntua :|
esikoisen aikaan kun sai tehä mitä tykkäs ja kävin vielä kuukautta ennen syntymää hevosta ajamassa. (tosin kuopat ei tuntunu enää mukavilta siinä vaiheessa..)

Pesin kyllä päivällä pesuhuoneen ja saunan niin hyvin sain pestyä.. lopussa alkoi taas tuntua ikävältä joten jätin hirveän jynssäämisen.. peskööt mies sitten vielä jouluksi ja hangatkoon kunnolla :LOL:

ihanaa saada poitsu huomenna kotiin :heart: kovin on niin hiljasta ilman pikku miestä!

danjuska ja Vilma 21+2 :heart:

Hei :wave:
En ole viikkokausiin ehtinyt käydä lukemassa kuulumisianne saati kertomassa omiani, mutta nyt korjasin asian ja luin koko listan läpi.
Onnittelut ensiksi kaikille uusille plussanneille :heart:
Ja mukavaa huomata, että sama jengi pyörii täällä hyvissä voimissa ja mahat kasvaa :D

Oma maha on lisäultran mukaan nyt paria päivää vaille 20 viikkoa (muutin toiseen maahan ja tekivät tarkistusultran, siellä vauva näytti olevan viikon edellä ). Muutetaanko Suomessa enää näin myöhään laskettua aikaa? Täällä uhkasivat aikaistaa, jos vielä rakenneultrankin mukaan vaikuttaa olevan monta päivää edellä. No, samapa tuo kai on.

Vauva heittänyt viimeiset pari viikkoa kunnolla volttia ja tuntuu liikkuvan aina kun olen paikallani. Tänään alkoi tuntua myös liikkuessa. Aloin jo miettiä, että onkohan sillä kaikki hyvin, kun liikkuu niin villisti :eek: :D Tuntuu ja näyttää siltä kuin tyyppi haluasi tulla nahan läpi.

Joku täällä kertoi harkkasupistuksista, itsekin sain nauttia niistä tässä joku päivä. Onneksi kuitenkin menivät ohi ja nyt ei tarvitse varoa liikkumista.

Yritän taas adaptoitua kirjoittelemaan tänne useammin. Voikaa hyvin =)

Oxford ja bebe 18+5 (19+5)

Iltaa!!!!!!!!!!!

SS Juu ei tää homma tosiaankaan vie paljoo aikaa tai oo vaikeeta. Menee ihan sivussa kun muutenkin majailen täällä. :D Mä voin sit ennen sitä sit tosiaankin lähettää vaikka yv:n parista jutusta ja jos tartet apuu, niin autan ei haittaa. Yritän nyt katsastella et kuuluuko mistään parii kadonnutta lammasta tosta listan huipusta. Jos ei niin tapahdu, niin taidan laittaa tiedot poistoon. Ainahan ne saa takaisinkin jos nyt on sellainen tilanne. :kieh:
mymmyryy niin vissiin on joku taika tuossa.
Heh. :kieh: Pääasia on tietty et jokin tuottaa tulosta. =) Siel kantsis vissiin laittaa se päivitys sellaiseksi et kaikki sais päivittää ainaki silloin tällöin. Silloin kaikki pääsis sit pois sieltä.

Onnee huomiselle kliniikka visiitille ja lumimyrskyyn.

Danjuska & Nimra Sen takii huolehdin siitä laukusta, kun mulle sanottiin et se on pakattava just. Nimittäin jos tosiaankin vedet puhkee ja vaavi on poikittain (eiks se vieläkin oo poikittain Nimra) niin voi tulla hengenvaarallinen tilanne. Ei suppareiden ja paniikin seassa ainakaan mulla tulis laukkuu pakattuu.... :ashamed: En nyt haluu lietsoo paniikkia, mut parempi on olla vaan varautunut... :ashamed:
Danjuska toivotaan tosiaankin et rauhoittuis tuo nyt muutamaksi viikoksi. Mul ei suppaile ollenkaan ja tokaa tosiaankin odotan. Ei siis pienempiäkään tuntemuksia. Ehkä hyvä vaan niin mun tilanteessa...... :$
Laita vaan sun mies hommiin. Mun mies silitti vaaville lakanoita eilen. Ihan kiva et noihinkin hommiin saa joskus apua. Ja tuntuu et nekin tajuu paremmin kun joutuvat vaavin tavaroiden kans tekemisiin. :LOL:
Oxford kiva kuulla et sinunkin raskaus on jatkunut hienosti!!! Täällä toisaalla (ulkomailla kans) vaihtavat ekassa ultrassa LA jos se poikkeaa. Luulen et varmaankin vaihtaisivat jos olis jo viikon verran heittoo....
Muistan kun mul oli esikoisen kans taistelu koska ne väittivät LA olevan toisen. Mun piti ihan melkeen hermostua et kai mä tiedän milloin meil oli seksiä... :eek:
Ja se oli ihan muutamasta päivästä kiinni. Nyt meni LA uusiksi kun heittoo oli huimat 3vkoa...
(.) Sain tänään sähköpostia et mun koeaika on parin päivän päästä ohi. :eek: Sit kun näin mun pomoo kysyin et saanks mä huomenna siis potkut. Se vaan naureskeli et ei...
Kuitenkin siis huomenna on palaveri mun pomon ja omistajan kanssa mun kehityksestä jne... No jos ne olisivat tyytyväisiä ja eivät potki mua pihalle, niin hyvä. :( Jos saisin palkankorotuksen niin vielä parempi. =) Saa nähdä miten käy...

:snotty: ja :xmas:

Danjuska ihanaa!! Onnea prinsessan odotukseen!! :heart:

kiitti Tauski ja NP... joo ei se paino oo paljon noussu mut ku yhtäkkiä viikossa tollei!! :p vähän vaan ihmettelen ku ei koko raskauden aikana oo muuttunu ja sit yhtäkkiä PAM 1,5 kiloa lisää... nojaa. :D Viikon päästä perjantaina neuvola. Jospa niitten vaaka olis oikeessa.... :LOL:

Oxford kiva kuulla sustakin!

(.) tänään ei ole liikkeitä tuntunut... :| mutta ehkä dodo lataa akkuja kun on jo monta päivää möyrinyt. :D

EM ja Dodo 14+6 (huomenna poksuu!!)

SS Juu ei tarte tosiaankaan kun vaan kun tarttee. Ilolla aina lisäilen porukkaa ja siirrän sit tonne syntyneiden listaan. Sit kun tulee huonoi uutisii niin kyl harmittaa poistaa..... :( Jospa niitä ei tulis paljoo sullekkaan. :/

Huomenta!

s-anttu nyt vasta muistin että mun piti sulle sanoa että kiitos. :) Hienoa jos se kirjoittaminen auttoi sinua! Jotenkin mun on aina ollut helpompi kirjoittaa asiat kuin puhua, ja ei sitä kukaan olisi koko aikaa jaksanutkaan viime keväänä kuunnella mun itkuja. Mut nyt blogi on muuttunut odotusblogiksi. :)

(.) eilen kun ei illalla tuntunut liikkeitä niin Dodo korvasi sen yöllä mun vessareissun jälkeen.
Varmaan kymmenen minuuttia kesti dodon yölliset zembalot. =)

EM ja Dodo 15+0!!! (POKS VAAN!!!) :heart:

Heippa vaan! Ja terveisiä ultrasta. Kiitos kaikille, jotka sinne onnea toivottivat, se kannatti. Kaikki oli hyvin. Niskaturvotuskin mitattiin, vaikka ensin mietin, etten edes halua, koska minusta ei olisi ollut jatkotutkimuksiin. Se oli kuitenkin ok. Koko vastas viikkoa 12, joten pysyn laskuissa ja olen nyt 11+5. Taidettiinpa ohittaa se suurin km-riski. :) Nyt meitä aletaan seurata äitiyspolilla, toivottavasti useammin kuin kerran. Sen näkee sitten. Oli sama ultralääkäri kuin viime raskaudessa ja huomas, että käytös oli erilanen viimeisen tapahtuman jälkeen. Hoki monta kertaa, että mitä vaan voi tietenki sattua, vaikka kaikki nyt hyvin. Joo, sehän me kyllä tiedetään. Ehkä liiankin hyvin.

ElinaMaria, mulla on sama, että helpompi ilmaista itseään kirjoittamalla, vaikka oon mä nyt opetellu puhumaankin jo, en kyllä vieläkään maailman avoimin ihminen varmaan ole. Mutta edistystä kuitenkin. :) Ihana, kun tunnet jo liikkeitä paljon! :heart:

Katherinella oli pelkoja. :hug: Vaikka olis miten "typeriä", voihan niitä käydä tarkistaa jossain jos siitä saa vaan itselle paremman olon. Ei kannata ainakaan yksinään maalailla piruja seinille. Kaikki on hyvin, eikä enää pitkään odotustakaan! :heart:

Niin joo, mun ikä on 26 ja sairaala TYKS, kun noita tietoja kattelin, niin niitä en ollutkaan paljastanut vielä. Mukavaa päivää kaikille!!! =)

Mie koitan nyt kovasti aktivoitua tän kirjoittamisen suhteen, kun pomo on sairaslomalla niin pääsee töissä surffailemaan ihan rauhassa (mikäli on siis muuten rauhallinen hetki)

EM ja SuukkoSuulle Olivat tunteneet jo liikkeitä :heart: . Onnea niistä. Mie olen kovasti koittanut niitä iltaisin kuulostella ja eilen jotain epämääräistä tuntui, mutta epäilen, että oli vaan eksynyt pieru :LOL:

Mymmyyry ja Sussoo Onnea plussista (en ole tainnut vielä onnitellakaan teitä :ashamed: )

Ostin lauantaina mammafarkut, mutta en ole vielä ehtinyt käyttää niitä, kun niitä pitää muokata vähän ensin. Tämmöiselle "hongankolistajalle" (177cm) kun nuo lahkeet tuppaa jäämään aina lyhyiksi... Pitää purkaa käänteet ja ommella sinne vähän lisää kangasta mistä tekee sitten uudet käänteet niin ettei ne näy päällepäin.

Juuri kun kehuin rauhallisuutta töissä, niin sinne se rauha sitten taas katosi... Nyt takaisin työn pariin ja paremmalla ajalla taas lisää :wave:

-Snowball & peikko 15+1 (OHO!!)

Heippa taas tosi pitkästä aikaa!!! Ja onnea pienen nyytin saaneille :heart: Olittepas taas olleet niin ahkeria, etten ehdi enkä kyllä jaksakaan lukea niin paljoa :ashamed: Pikaisesti tulin käymään, meillä on kohta lääkärineuvola ja ultrataan ekaa kertaa. Jänskättää ihan mahottomasti!!!! La muuttui neuvolakäynnillä ja nyt se on 17.6 ja varmaan tänään muuttuu lisää... Täällä on ihan mahdoton kiire ja väsymys ja raksalla on heiluttu niin ettei mitään rajaa... Palataan myöhemmin kertomaan ultrakuulumiset :wave:

hp rv 9+6 (eikä vieläkään työnimeä :headwall: :ashamed: )

Nimra

Musta on tullut laiska... Mä olen aivan sekaisin jo, kun tänne olikin ilmestynyt näin paljon tekstiä - Mulla on alkanut aivan tajuton etova olo..., kunhan ei oksennustautia tule |O No täällä olen vain sohvalla istuskellut..., jotenkin olen aivan vetämätön :ashamed: Tein kauheet tiskit aamupäivällä.. sain pyykättyä koneellisen, tein ruoan ja hiukan siivoskelin niin nyt olenkin sit siitä lähtien ollut ihan pökerryksissä :eek: Ei jotenkin jaksa ollenkaan... yhtään mitään. Miten jotkut jaksaa ??? :whistle: Mä kun kävelen hetken tai olen seisaaltaan niin sit onkin harkkasupparit seurana tunnin pari...ja illalla sit supistuksia... ja kävely alkaa sattumaan jo muutaman sadanmetrin matkan jälkeen.. :x

Täällä tuntuu monella menevän tosi hyvin!!! Ja sehän on vain ja ainoastaan hienoa :heart: Kaikille hurjasti tsemppiä :wave:

Mä olen ihan onneton tuon kassin pakkaamisessa... |O |O Se on siis pakkaamatta vieläkin :headwall: :headwall: :headwall: Kaveri kyseli tänään mun oireista ja sanoi, että korkeintaan viikko menee, kun on vaavi sylissä.. B) No siis mä toivon samaa, mutta voi olla, että tuolla tuo vielä majailee... ja piiiiiiitkäääään :kieh: Mun tuurilla :snotty:

NullPoints: Ei pitäisi vaavin enää olla poikittain.... pää suht alhaalla oli ainakin viimeksi neuvolassa :D ja massukaan ei ollut kuukauden aikana kasvanut (siis sf-mitta ) kuin 0,5 cm, että hyvin se sinne on "porautunut" ... :LOL: :LOL:

Mä näen vaan kamalia painajaisia... :eek: :kieh: :headwall: |O Siis, ihan sama milloin ja missä nukun niin ne on painajaisia... |O Mä haluun eroon niistä :kieh:

Tänne ei siis kuulu mitään uutta... Paitsi, että mä haluan kysellä, että onko kamalaa jos tuleva äiti ottaa sairaalaan kannettavan tietokoneen ?

Masukki on pääasiassa mun vasemmalla puolella mahaa ja yrittää puskea itseään sieltä läpi, mutta ei anna läskit niin paljon periksi :LOL: että sieltä tulis ulos :whistle: Aikalailla on vieläkin liikkeet vähnyneet ja niistä ajattelinkin sit keskustella tuolla sairaalassa. Siitäkin tuli mieleen, että miten ne näillä viikoilla ottaa sitä punktiota keuhkojen takia, kun onhan se täysaikanen eikä synnytystä estetä, jos se alkaa itsestään :D Ihmettelen vaan...

Onko teillä muilla mahoissa sellaista aivan ihmeellistä kuplintaa ?!?!? Siis niin oudontuntuinen olo, kun masussa kuplii.... milloin missäkin :eek:

Nimra + KultaMuru 37+6

Sateista tiistaita! :kieh:

s-anttu: Kivoja ultrakuulumisia, jee! Onnea! :flower:

Oma napu: Nyt on turvakaukalo ostettu :D Graco merkkinen ja ostettiin uutena kun käytetty oli aika nuhjuisen näköinen ja hintaa niiden välillä oli vain 40?...Tämä taisikin olla nyt viimeinen isompi hankinta vauvalle ellei ole nyt unohtunut jotain oleellista =) Unipussikin tarttui mukaan ja sijauspatja ja kosteita peppulappuja =) Täytyy rauhoittua tän shoppailuvimman kanssa ennen kuin rahnat loppuu!

Toive81 ja Mini 33+2 :heart:

Nimra
Jessus kun polttaa selkää.. :x tai sillai vihloo...kolottaa.. prkl - :ashamed: Ei tunnu hyvältä... Mä olen niin "poikki"... Mä ajattelin tänään laittaa illemmalla sen kassin pakettiin, ettei oikeasti tule "hätä" :LOL:

Siitä tuli uusi kysymys mieleen, että onko teillä muilla ajatuksena laittaa sänkyyn tai missä nyt oleskelette istuen/maaten niin suojaa ettei esim lapsivesi (jos tulee kerralla ) niin kastele ihan koko sänkyä/patjaa....? Mä kun en tajua tuostakaan, että miten ne sit oikeasti (siis vedet ) "lorahtaa" :eek: :LOL: :LOL: Mä taidan olla aika avuton :whistle:

Taas alkoi nämä "menkkakivut".... |O |O

s-anttu Voi miten ihanaa et kaikki oli hyvin!
Onnea! Niin se pahin km riski siis on sullakin ohi. Toivottavasti helpottaa siis tuon osalta nyt.

Laitoin tonne listaan sit ne vikatkin tiedot. :heart:
snowball :wave:
herkkupeppu vaihdoin LA:n ja vaihdetaan uudelleen jos tarttee! Toivottavasti meni hyvin siel tutkimuksissa tänään! :heart:
Nimra ota vaan aikaa kotihommien teossa. Tuskin nyt kauhee kiire on mihinkään. Ne hommat ei ainakaan katoo vaikka hitaamminkin ne tekee. :LOL: Niin ja sä oot viimeisilläsi, joten tuskin nyt sua kukaan laiskaksi haukkuu....
Mulla on vissiin menny ohi et vaavi on sit kääntyny. Sen takii sul sit onkin kipui paljon kun se on porautumassa alas... =)
Mä en ota kannettavaa sairaalaan. Ei siel oo yhteyksii ja vaikka oliskin en ota. En mä ainakaan ketään moittis jos ne ottaa mukaan. Itse en ota, koska tiedän et ensinnäkin sektion jälkeen istuminen sattuu (tai siis se istumaan nouseminen), sit tulee varmasti paljon vieraita käymään ja haluun keskittyy vaan ja ainoastaan vauvaan.... Tuun siis olee poissa viisi päivää netti yhteyksistä, mut enköhän sen kestä. :D
En tiiä miten voimalla ihmisillä ne vedet tulee pihalle. Mulla silloin tuli suht koht nopeeta ja kauan. Tuskin nyt kenelläkään tulee kuin saavista, mut en tietty voi tota vannoa... :ashamed: Eli siis luulis et kerkeet alta pois ennen kuin koko peti lainehtii. Noi suojat nyt ei oo paha idea silleen muuten, koska kun kotiudut jälkivuoto voi olla sen verran pahaa vieläkin... Eli suojaa ainakin patjoja tahraantumiselta. Mulla oli alla vanha pyyheliina aivan varmuuden vuoksi. =)
Toive meil siis on Gracon vaunut ja se turvakaukalo. Lainattiin sitä tutuille ja vieläkin on ihan hyvässä kuosissa, vaikka siis tulee kolmas majailija siihen... :D
(.) Mun koeaikaa siis jatkettiin 3kk:a. Sanoivat et jos teen hyvää työtä, niin minusta tulee sit täyspäiväinen. Silleen harmittaa ettei nyt vielä sitä tapahtunut, mut ei voi mitään. Kuitenkin on aika pienestä kiinni toi homma. Sanoivat et mun täytyy alkaa ottaa enemmän vastuuta ja hommat mitä teen on oltava virheettömiä. Kiva silleen tuollaista painetta on mulle antaa. :/ Eli nyt mammaloman alkuun asti on oltava tarkkana kuin porkkana. Sama on homma, kun meen takas mammalomalta. Tietty mun duuni on tosiaankin tarkkaa hommaa, mut joo... lisää paineita tuli nyt niskaan. Mun pomo sanoi jotenkin et hän ei tuu ikuisesti olee tossa firmassa, joten mun kantsii oppii nopeeta... Tuli vaan mieleen et onkohan sil ajatus lähtee lätkii.......... Mä kun oon sen ainoo alainen, niin kyl mulle kelpais sen palkka jne. :p Mut siis tuo tarkoittaa et nyt tosiaankin hippulat vinkumaan.... |O

NP ja :xmas:

Tänään oli sitten eka neuvola ei se sitten ihan niin turha käynti ollutkaan kuin mitä ajattelin. Otettiin ainakin Hb mikä oli mukavaksi yllätykseksi laskenut 122. Minä kun kärsin liian hyvästä hempasta ja sitä on epäilty osasyyksi noihin epäonnisiin raskauksiin mutta nyt se on mulle aika alhainen tuo hemppa lukema. Yleensä se huitelee mulla jossakin 144. Sain myös lähetteen vielä pissaviljelyyn jossa tsekataan ettei mitään piileviä tulehduksia löydy, samaten mun kilpirauhas arvokin vielä katsotaan pian. Terkka sanoi että tehdään nyt kaikkea ihan varmuuden vuoksi että raskaus saisi näiden puolesta olla ihan turvassa. Onneksi tuo terkka oli tosi mukava ja ymmärsi mun huolen.
Sain myöskin taas kerran äitiyskortin ja kotimatkalla mietiskelin että mulla alkaa olemaan näitä kortteja jo aikamoinen pino kotona ja että mahtaakohan tämäkin kortti päätyä siihen isompaan pinoon :( Viime yönä näin myös unta että verta tuli paperiin vessa käynnillä ja aamulla aika vapisten menin vessaan, no ei onneksi verta tietenkään ollut. Mutta kyllä tämä alitajunnassa vaan yölläkin ilmeisesti pyörii. Ja se että eilen kuulin että yksi kaverini oli saanut keskenmenon ja tänään toinen soitti että hänellä epäillään kohdunulkoista, ei varsinaisesti mun oloani helpota... Kyllä tästä vielä rankkaa tulee..

Mutta oireita on edelleenkin vaikka muille jakaa, ja siitä on hyvä mieli. Koskaan ennen mulla ei ole ollut näin isot tissit tässä vaiheessa raskautta :D Voi että kun aika menisi nyt nopeasti ja pääsisi sinne ultraan mikä on 3 joulukuuta.
Mieskin on kohdellut mua ihan silkkihansikkain koko tämän pari viikkoa, kai sekin kovasti pelkää mitä tuleman pitää. Olin vanhempieni luona viikonlopun pojan kanssa kyläilemässä ja kun tulin sunnuntaina kotiin, mies oli siivonnut koko talon vessoja myöten. Kyllä niin paljon lämmitti sydäntä <3

Nimra: Mä pistin esikoisen loppu odotuksesta sellaisen ison frotee muovin lakanan ja patjan väliin. Kangaskaupoista ainakin saa ostaa metritavarana. Mä ostin silloin samalla vauvallekin niitä muutaman kappaleen. Huomasin että synnytyksen jälkeenkin se froteemuovi oli tosi hyvä, kun jälkivuoto oli aika mahtavaa muutaman päivän ja sitten mun epparihaava parani tosi hitaasti niin nukuin ilman pikkuhousuja se froteenpäällä, niin jopas alkoi haava paranemaan. Ei päässyt lankaan likaantumaan meidän uuden sängyn petari.
Tsemppiä viimeiseen rutistukseen.

S-antulle paljon onnea hyvistä ultra kuulumisista!!

E-M. Onnea taas poksumisesta ja ihanaa että liikkeet tuntuu jo aika säännöllisesti!

Leinikki ja Onnimuru rv 6+1 tai 5+2 ? =)

Yhteistyössä