Huomenta päivää kaikille!
Täällähän tulee oikeasti tätä juttua niin, että paljon koneella olevana...täytyy tunnustaa, että tuntuu kohta (taas ) tippuvan kyydistä
mutta IHANAA teidän kuulumisia on lukea ja usein täällä kyllä tulee oltua
Joten kirjoitelkaa vain ihmeessä lisää :wave:
Pamulle Tosiaan onnellista ja mukavaa päivää ja voih...jokohan on nyytti sylissä.. :heart: Onnea jo kovasti etukäteen!!! :wave:
Sussoo Tervetuloa ja paljon tarrasukkia mukaan matkaan :heart:
Danjuska Söpö vauvamassu on sielläkin
ja onnea ultraan :wave: Tulehan sitten kertomaan miten siellä meni.
ElinaMaria ja SuukkoSuulle Onnittelut kummallekin vielä liikkeiden tuntemisesta - Se on kyllä ihanaa, kun niitä tuntee.. Tosin loppuvaiheessa itse välillä "syyllistyy" siihen, että toivoisi niiden olevan välillä EI niin kipeitä :ashamed: mutta sitten kun niitä ei muutamaan tuntiin tule.. niin johan on taas "hätä"
Tää taitaa olla niin tätä... :snotty:
s-anttu Tsemppiä ultraan ja ilmoittele sit miten siellä mennee =) Kaikki varmasti hienosti!
Mymmyryylle myös tsemppiä, kaikki menee varmasti hyvin :hug:
Katherine Minulla ei enää tosiaan liikkeitä tule ihan joka hetki, kun vesseli on muutenkin ISO ja ne on pääasiallisesti tosiaan sellaista työntymistä, että tuntuu..ahdistavalta, mutta EN valita, kun saa tuntea, että pikkuinen on hengissä.., vaikka äippää välillä tuo "työntäminen" tosiaan ahdistaa :ashamed: kun ei saa hengitettyä, kohtu harjoittelee...ja huh huh, mutta mä tosiaan olen yrittänyt rauhoitella itseäni noista liikkeistä, kun se on vaan sellaista kyljen kääntämistä ja työntämistä..
jos ei tosiaan ole muutamaan tuntiin mitään kuulunut niin silloin saatan itse tökkiä ja herätellä, että ollaankos sitä vielä tämän maan kirjoissa... :heart:
AllusmammaOnnittelut sinnekin liikkeistä :heart:
Tauski oli myös saanut miehensä kokemaan liikkeet, Onnea :wave:
Sit tätä omaa napaa :ashamed:
Neuvolassa kuultua...
Verenpaine: 136/85 (noussu 124/77 mikä on mun "vertailu" tulos )
Pissa: Puhdas
Paino: - 127g/vko (yht.12,3 kg )
SF-mitta: 35,5 cm (nousua 0,5 cm 6.11 lähtien )
Tarjonta: RT
Syke: 150
Liikkeet: ++
Neuvolatäti sanoi, kun massua kokeili, että isolta veikalta tuntuu ainakin näin päältä päin :ashamed:
Millainenhan jätti sieltä ilmestyy.... :snotty: No pääasia ,että kaikki oli/on kunnossa eikä mitään vikkaa missään.., vaikka aamulla stressasi hiukan vauvan liikkeistä :ashamed: :headwall: :headwall: mut sit tuli muutama työntö ja rauhoituin.. =)
Ostin nyt ehkä niitä viimeisiä tarvikkeita kotiin ja sairaalaan.. jos sais sen kassin pakattua..
ja ostin varulta ihan muutaman tölkin korviketta niin ei tarvii heti juosta ostamaan.., jos tarvii kun näytti säilyvän
ja sit liivinsuojia, siteitä.. ja siitä poiki(kin )
kysymys Onko järkevää ostaa sitä talkkia (ja jos sillä merkitystä asiaan niin tulemme siis kestoilla menemään.. ) ? Mä en nimittäin sitä ole vielä ostanut..
ja otan jos se on järkevää!
Nyt muihin puuhiin, palailen taas :wave:
Nimra + KultaMuru 37+5 (kohta alkaa rv 39
) Sais jo syntyy :heart: