*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

Sussoo!! Ihania uutisia sinulla!! Nyt sitten todella paljon tarriksia matkaan mukaan! Minulla myöskin samoina päivinä la, niin ainakin uskoisin. Mulla oli niin myöhään ovis tärppikierrossa että omien laskujen mukaan niin olisi. Mutta se selviää ultrassa ens kuun alussa :heart:
Toivon kyllä niin paljon että sinun raskaus nyt onnistuisi :hug: :hug:

heippa

kivaa miten paljon juttua tullut :D

Toive ja Nimra: teillä oikein napakan ja näpsäkän näköiset masut =)

Pamu: Siis oon sulle kamalan kade jo tässä vaiheessa ;) :D
NP:tä toistaakseni sulle ei oo kyllä grammaakaan tullut ylimäärästä!! takaapäin ei ees huomaa että raskaana oot ja loppu metreillä :D :LOL:

Oih, ja Sussoolle hirmuisesti onnea!! hieno juttu! tervetuloa mukaan :D

Pitäisköhän kohta itsekkin kokeilla kuvan laittoa.. jos vaan osaan.. :ashamed:

SS:
Älä huoli noista liikkeistä.. mulla ekat tuntui joskus rv 17 ja sitten oli pitkään hiljaista.. istukka edessä joten vauva mykytti sitä ;)
Aivan selvä vaavimasu =)

okei.. kokeillaas.. kuvassa on.. (ainakin pitäis olla :LOL: ) rv 20+1 otettu kuva... eli on sitä mahaa jo :ashamed: :whistle:

hih hei onnistui =)

kertokaas vielä että vaikka poistaisin kuvan tuolta aijaasta, niin pysyykö tuo kuva tuossa??

juu ja jos sitten omaa napaa vielä...
eilen oli siis työpv.. jouduin kuitenkin lähtemään kesken pois kun alkoi supistella ja tulla kipuja :|
soitin päivystykseen että tartteis sairasloma lapun.. sanoin että en tartte välttämättä lääkärille aikaa kun on ruuhka ja tiedän että menee levolla ohi.. no miltei väkisin laittovat mut odottamaan ja makuuttivat minua melkein 1,5tuntia siellä.. sanoivat että soittaavat gynelle.. no tutki sitten ja kaikki oli ok. vaavi tosi vilkas.. jytysi eilen taukoamatta yöhön asti..
saatiin pieni veikkaus sukupuolestakin mut huomenna lisää rakenneultran jälkeen jos varmistuu ;)

tänään tuossa siivoilin yläkerran lattiasta kattoon niin jo alkoi hirveä kipu tuolla alapäässä :/ että lepoa vaan niin kuin lääkäri totesikin.

käytiin muuten viimein ostamassa se vitriini keittiöön :D tulee parin viikon sisällä ja ihanaa saada viimein kaapit järjestykseen ja enemmän tilaa!

danjuska ja toukka 21+1

Heippa vaan kaikille! Onpa tullu paljon tekstiä ja kivoja kuvia! :heart: Pakko kommentoida Pamu k:n kivaa mahaa, että onpa komea ja mahtavaa, kun ei niitä kiloja ole muualle tullut. Hiukka kade siis...
Toive81, sun mies meinas, että vauva vois olla "katkera" jos syntyykin tämän vuoden puolella. Tuskin! Mä oon ite syntyny vuoden viimeinen päivä ja se on ihan mukavaa. :) Sulla on kivat vaunut! Mä meinasin viimeks ostaa sellaset, ehkä violetit. Mutta en nyt tiedä ostanko nyt. Täytyy kattoo, mutta ne on musta ainaki hienot. Mut näin mä jossain sellaset inglesina classicit ja ne vois olla kans vaihtoehto. Ei kellään olis kokemuksia..? Mutta mulla onkin aikaa vielä miettiä...
Tänne oli tullut pahoinvoivia uusia! Onnea raskauksiinne! Ja toivottavasti olis oikeen paha olo, että tietää ainakin että on raskaana... No, joo sopivasti kuitenkin... :)

Mulla on ultra ylihuomenna. Jännittää, mutta toiveikkaana ollaan kuitenkin. Olis sitten kohta se suurin keskenmenoriskikin takana. Välillä pelottaa enemmän ja välillä vähemmän. Mulla alkoi jo vähän tuo iskias tuntumaan... :( Ärsyttää, jos se jo tässä vaiheessa iskee. Laitoin kyllä sellasen terveyspatjan itelle. Siis mitä materiaalia se nyt onkaan, semmonen, mikä on aika jäykkä ja siihen uppoo ja hankala nousta ylös.. No, joo olipa hyvin selitetty. :LOL: Mutta se ainaki viimeks autto ainaki vähän. Että jospa ei tulis vielä ihan tosi vaikeeta...

Nyt alan keskittyy tohon idolsiin loppuun. :) Onnea odotuksiinne!!! :heart:

Moikkatimoi!
Puoli päivää meni esikoisen huoneen siivouksessa. Se oli sanalla sanoen kaatopaikka!! Mutta tulihan tehtyä. Muut huoneet jäi sitten siivoomatta, vaikka tarkotus oli siivota enemmänkin. En pode huonoa omaatuntoa siitä.
Mites te jotka ootte suunnilleen samoilla viikoilla (4+5), niin mitä oireita teillä on? Uteliaisuutta peliin.. :ashamed:
Mulla ois tiistaina käynti klinikalla ja vähän jännittää :| ´. Ultrausta en halua, koska viikkoja on vielä hyvinkin vähän, niin en sitten panikoidu, kun sykettä ei vielä löydykkään.

Ihania mahoja teillä :heart:
sussoota ehdinkin tänne jo odotella. Tervetuloa oikeelle puolelle. Samoilla viikoilla mennään :heart: :heart: :D

VOI ETTÄ SusSoo onnea kovasti!! :heart: Mahtava homma!!! :D Tervetuloa!!

Kaalle jaksuja lantiokipujen kanssa!!

Pamu siis voi hurja tuota sun massua!!!

Suukkis ihanaa että miehes tykkäs pakkauksesta.

Ihania kaikkia tavaroita teillä jo... meillä ei vielä mitään. Ehtiihän tuota...

(.) muks muks.
Joka ilta vasemmalla alamasulla pikku Dodo muksii.... voi miten on ihanaa. :D Nyt ei ole enää epäilystäkään ettei olisi vauvelin liikkeitä.

EM ja Dodo 14+5 :heart:

Nyt tuossa ko juteltii jotai miehen kans ni yhtäkkii tunsin kaks pienen pientä potkua!! :heart: Jospa sitä kohta alkais tuntea useammin. Ja ny ainaki tuli vähä varmempi olo taas, että kyl se siel elossa ois :heart: Ainaki toivottavasti tunsin oikein. Ny se tuntu sillai tosi oudolta ja isommalta liikkeeltä ku enne :saint: Eli het ku alkaa mutista siit, ku ei mitää tunne ni jo tuntee jotai :LOL:

Heips!
Täällä onkin tapahtunut sen jälkeen kun mä vilkaisin. :D
Ekaks tervetuloa SusSoo!!!!!!!!!!
Nyt on tosiaankin tainnut tärpätä siel "toisella puolella" monellakin. :D Kaikkiko siel nykyään päivittää (mymmyryyn teoriaa)? :LOL:
Onneks olkoon todellakin ja paljon limaa ja muuta mukavaa täältäkin. Minä kun en siel toisella puolella koskaan majaillu, niin uusii ootte mulle! Hauskasti teil on sattuneet noi LA:t. Oli vissiin kiireinen ilta monella suunnalla. :whistle:
Laitoin tuonne listaan SusSoo sun antamat tiedot, joten katso et tulivat nyt oikein ja et haluutko lisäillä vielä jotain.

Toiveella kans masu kasvaa kauniisti ja toi pinnis on aivan hurmaava.
Siinä tulee Mini näkemään monta kaunista unta.
Nimra Oli ihan hauska tehdä teiän talossa virtuaali kierros. Tosiaankin on ihan kivasti tilaa siellä. Eikä pienet lapset paljoo tilaa tosiaankaan tarte. Enemmän lämpöö, rakkautta, hoivaa jne. Meil tulee olemaan tiukat paikat täällä ainakin. :ashamed: Talo on kuin pommin jäljiltä, kun mä oon vaan keskittynyt et saisin kaikki pestyy ja kassit kasattua. Nyt on se tehty luojan kiitos, joten katse siirtyy muihin juttuihin..........
Leinikki olisko sulla tulossa kaksoset? Heh, onhan sekin aina mahdollista.
Mäkin rupesin turpoo nopeeta ja yhtä siis odotan, joten on niin yksilöllistä tuo. :ashamed:
SS Onpas mukava et mies tykkäsi pakkauksesta.

Danjuska Siel on kans yks kaunis masu! Voi et kun sulla alkoi jo tollasii suppareita. :eek: Tulee aika pitkä loppuaika jos nyt jo alkavat tollasina. :ashamed: Nyt vaan ota rauhallisesti siellä! :heart:
s-anttu siel kans tsemppii vaivoihin ja myös siihen ultraan. Tuuhan sit kertoo miten meni! :wave:
mymmyryy tsemppii sullekin tiistaille! :hug: Kyllä se siitä hyvin menee aivan varmasti. :heart:
Kaalle kans jaksamista kipuihin! Tääl meitä taitaa ollakin aikamoinen raihnainen porukka. :LOL: Toiset yrjöö ja toisilla vaan paikat muuten levii....... Kolotusta ja kipuja. Ja niin me kuitenkin kaikki halutaan raskaaksi tulla/olla. :headwall: No, palkinto on sit sen arvoinen. :D
EM Hienoo et liikkeet jatkuu ja SS Tais vihdoinkin Mytty tajuta et pitää itsestään ruveta ilmoittelemaan pikku hiljaa....

(.) Taas menoks vaan... Huomiseen kaikille! :wave:

NP ja :xmas: Tirri 33+3

SusSoo: Oikein paljon onnea ja tervetuloa tänne!!! :flower: Paljon vauvaliimaa täältä heittelen :wave:

SuukkoSuu: Eiköhän se vaavi siellä monottanut sua =) Varmasti helpottava tunne!!!

ElinaMaria: Ja siellä kanssa tunnetaan useamminkin liikkeitä! Ihanaa! Siitä ne vain sitten alkavat voimistua :D

s-anttu: Ultraan paljon peukkuja! Varmasti kaikki on siellä hyvin ja vauva kasvaa kohisten =) Toivotaan ettei iskias pahennu!

Danjuska: Sielläkin sievä masukuva =) Mulla on lepo aina auttanut supistuksiin. Tosin ne ovat olleet niitä kivuttomia. Mutta nyt lepoa, lepoa!!!

(.) Mini on varmaan taas muuttanut asentoaan hieman viistoksi. :eek: Tuntunut koko päivän tossa oikealla kyljessä erittäin kova kohta joka kohoilee ja siitä saisi napattua ihan kiinnikin :D Ja vasemmalla puolella on havaittu hikkaa pitkin päivää :p On kyllä välillä miehellä naurussa pitämistä kun yhtäkkiä saatan pompata soffalta ylös kun Mini tekee yllätys "hyökkäyksen": kova kohta nousee kyljessä ja samalla kutitetaan nivusista ja pyllykin siinä samassa muljahtaa vatsan poikki, ugh! :whistle: Mutta en mie valita! :x Saa myllätä masussa niin paljon kuin tykkää =)

Toive81 ja jumppari-Mini 33+0 :heart:

no niin Arvon Ihanaiset Naiset, kanssaodottajat siskot!
myöhäistä iltaa vielä...

se päivä mitä on pitkään ja hartaasti odotettu on totisinta totta aamulla!
jännittää ja pelottaa, se kait kuuluu asiaan, silti kuitenkin ihan luottavaisin mieli lähden tästä
kohti sairaalaa aviomieheni kainalossa heti aamutuimaan. ennen kukon laulua.
meidän lapsi katselee kohta meitä silmiin!

aika moista tunteiden vuoristorataa on ollut viime päivät, varsinkin eilinen tämä päivä.
yö nyt varmaan sitten menee vain aamua odotellessa...
menen tästä vielä suihkuun ja sitten huilimaan.

pitäkää siis peukkuja ja palaan pinon kuulumisien kera kunhan pystyn.

Oi, Pamulle kovasti onnea ja tsempityksiä sektioon!! Vai oliko se, että käynnistetään... hmm.. Muistelisin et suunniteltu sektio? No mut onnee vaavinhakureissulle ja tuuhan sit kertoon taas miten meni ja näyttään kuvaa ihanasta pienokaisesta! :heart: :hug:

EM sie se tunnet enempiki liikkeitä jo noi varhaisilla vkoilla, onnea!! :heart: :flower:

Hauska tuo NP:n kirjotusvirhe, limaa mukaan :LOL: No juu, mie oon väsy ni naurattaa noiki :p

s-antulle
tsemppiä ylihuomiseen ultraan!! Ja toivotaan, et se iskias ei siittä ainakaa pahenis ja alkais vaivata koko aikaa :hug:

Danjuskalla oli söpö masu! :heart:

Ja oli kyl helpottavaa tuntee niit pikku tum tum potkuja :heart: Iha pikku ilmakuplilta ensi tuntu mut kyl mä uskon et ne ol potkuja, ku ei oo ikinä kyl pieruista tommosia tuntemuksia tullu ja luulen kyl erottavani eksyneen pierun potkuista :LOL:

Mut nyt nukkumaa ni jaksaa huomenna sit töissä =) Onneks ei oo ku kuuden tunnin päiviä ni ei käy kovi raskaaks vaikka koko aika pitääki kävellä ja seistä B)

SS & mytty 19+2

Pamu Mä arvasin et se on huomenna. B) Oon koko viikonlopun ootellu et sanoisit sen. B) Vedin muutamasta jutusta omat johtopäätökset. B) MUT ONNEE MATKAAN!!! Tuu sit tosiaankin kertoilee ne sektion jälkilöylyt ja ilouutiset. :heart: :heart: :heart:
SS hih no joo......... limaa tai liimaa joo. Limaa tarttee et se liimautuisi eiks juu? ;)
Pakko mennä nukkuu nyt.........

Huomenta!

EI sitten ollutkaan valkoinen maa vielä kun heräsin....ois niin ihana saada lunta... :whistle:
Muutama vuosi jo mennyt ihan vesikeleissä, tahtoo valkoisen joulun!!!!

danjuska ihana masu sulla! ja noin pitkällä jo kuuluukin näkyä tietenkin!!! :hug: loistavaa, nyt antaa mennä vaan... :saint:

pamulle tsemppiä, mutta taidat jo olla hakemassa nyyttiä, ihanaa!!!! :heart: :heart: kerro kaikki sitten, ensi tunnelmat ym. ym. :hug:
s-antulle huomiseen ultraan iloista mieltä!! kaikki on reilassa ja upeeta nähdä pikkanen!

elinamarialle iso halaus liikkeiden jatkuvasta tuntemisesta :hug: !! ihana kuulla että noin hyvin siellä kaikki on...nauti ja iloitse, niin kuin varmasti teetkin... tää on niin unique aikaa..... :saint:

täytyy varmaan käydä kurkkimassa tuol joulukuisissa, niin saa nähä vähän mikä on jengin mieliala näillä viikoilla... toisaalta on ihan intona ja oottaa, mutta mulla pelot kummittelee matkassa (joo vieläkin, ne on vaan muuttaneet muotoaan ) kelaan istukan toimintaa loppuun asti...oon kuullut ettei se lopussa toimi aina kunnolla tms..???? joo pötypuhetta, toivotaan.... ja sitten että selvitäänkö molemmat hengissä synnytyksestä ja oisko vauva terve...ym. ym... nää on nyt näiden viikkojen pelkoja... että taitaa mun raskaus olla oikea vuoristorata, onnea seuraa aina pelko ja toisinpäin... :ashamed:

vauvan liikkeet ei tosiaankaan tunnu enää sellasena sirkustelttamaisena venkoiluna suuntaan ja toiseen mitä vähän aikaan sitten.. nyt vaan "työntelyjä" ja niitäkin paljon vähempi...joo terkkakin sanoi ettei tilaa ole enää niin ym. ym. mutta huolilleni en mitään voi...vain liikkeet pitävät minut järjissäni..ai, ihanaa potku!!! ihan kuin se ois halunnut viestittää äipälle että lopeta jo ... ;)

nyt kahvimukin täyttöön...
ihanaa maanantaita!!

kathe ja kulta 34+2

AAM
Ja heti kun sain itseni tänne toissa päivänä "raijattua" niin sähkökatko tuli heti miten mun viestin jälkeen ja pilas sitten sessiot... ja meni rauhakin saman tien :( :kieh:

Nyt töihin palattua "lepäämään" :D ja nyt on aika lukeakin kunnolla..

Ihania uutisia taas viimoisilla sivuilla tietysti sen lisäksi että Pamu on jo tositoimissa :hug: :heart: niin noteerasin tietysti Rouvan ja Sussoonkin olevan täällä.. joo ja se päivittäjän pesti siellä km-listalla voipi olla että toimii.. :whistle: :whistle: ;) mun ennustajan kasipallo on nyt tosiaan levossa ollut tovin jo.. :ashamed:

Nättejä kuvia teillä on kodeistanne ja eritoten masuista... ( . ) :) mua ei ainakaan haittaa katsella.

) .) Nyt pitää hehkuttaa.. tännekin :) ukko tunsi eilen liikkeet ekaa kertaa taas pitkään aikaan. Syötiin suklaata ilta/yöpalaksi .. joo teidän terveellistä :D :p mutta iski himo ja hippunen iski monottaen ja laitoin sit ukon käden masulle ja ensin ei tuntenut ja sti tuli kunnon nappaus ja ukkoki oli no että jo potkas ja hörähti oikein että nyt hänkin tunsi.. :) :heart: sen jälkeen hoksas ne heiveröisetkin liikkeet.. voi että. Kyllä oli suloista.. vieläkin kun tuo esikoinen ehtisi olla paikallaan hetkon niin että tuntisi edes jonkun liikeen..

nyt töitä edes vähän... :whistle:
AM & hippunen 19+0 :heart:

NullPoints Ei muuta korjattavaa listassa, kuin laskettuaika mikä olisi se 27.3.2009. Vaikka eipä kai tolla nyt niin väliä kun ei mulla ole yksikään laskettuunaikaan asti pysynyt masussa :) .

Pamulle hurjasti onnea vaavista :heart:

s-anttu
Tsemppiä ultraan, hyvin se menee :hug:

SusSoo Onnea plussasta ja tarrasukkia ojentaa matkalle mukaan.... :heart:

Meillä kans eilen mies tunsi ekan kerran liikkeet, kun kerrankin malttoi tarpeeksi kauan odottaa. Se ei niitä kyllä tykkää kauheesti tunnustellakaan, kun tuntuu kuulemma jotenkin inhottavalta. Itse kyllä hymyilen aina kun mahassa muljuu :) ... Ja kyllä niitä sit itse kaipailee synnytyksen jälkeen. Mutta tässä tää nyt taas tältä erää....pitää lähtee koira ulkoiluttamaan ja varmaan vähän yrittää siivota...muuten istun täs koneella taas koko päivän... ;)

Nimra
Huomenta päivää kaikille!

Täällähän tulee oikeasti tätä juttua niin, että paljon koneella olevana...täytyy tunnustaa, että tuntuu kohta (taas ) tippuvan kyydistä :eek: mutta IHANAA teidän kuulumisia on lukea ja usein täällä kyllä tulee oltua :whistle: Joten kirjoitelkaa vain ihmeessä lisää :wave:

Pamulle Tosiaan onnellista ja mukavaa päivää ja voih...jokohan on nyytti sylissä.. :heart: Onnea jo kovasti etukäteen!!! :wave:

Sussoo Tervetuloa ja paljon tarrasukkia mukaan matkaan :heart:

Danjuska Söpö vauvamassu on sielläkin :p ja onnea ultraan :wave: Tulehan sitten kertomaan miten siellä meni.

ElinaMaria ja SuukkoSuulle Onnittelut kummallekin vielä liikkeiden tuntemisesta - Se on kyllä ihanaa, kun niitä tuntee.. Tosin loppuvaiheessa itse välillä "syyllistyy" siihen, että toivoisi niiden olevan välillä EI niin kipeitä :ashamed: mutta sitten kun niitä ei muutamaan tuntiin tule.. niin johan on taas "hätä" :eek: Tää taitaa olla niin tätä... :snotty:

s-anttu Tsemppiä ultraan ja ilmoittele sit miten siellä mennee =) Kaikki varmasti hienosti!

Mymmyryylle myös tsemppiä, kaikki menee varmasti hyvin :hug:

Katherine Minulla ei enää tosiaan liikkeitä tule ihan joka hetki, kun vesseli on muutenkin ISO ja ne on pääasiallisesti tosiaan sellaista työntymistä, että tuntuu..ahdistavalta, mutta EN valita, kun saa tuntea, että pikkuinen on hengissä.., vaikka äippää välillä tuo "työntäminen" tosiaan ahdistaa :ashamed: kun ei saa hengitettyä, kohtu harjoittelee...ja huh huh, mutta mä tosiaan olen yrittänyt rauhoitella itseäni noista liikkeistä, kun se on vaan sellaista kyljen kääntämistä ja työntämistä.. :whistle: jos ei tosiaan ole muutamaan tuntiin mitään kuulunut niin silloin saatan itse tökkiä ja herätellä, että ollaankos sitä vielä tämän maan kirjoissa... :heart:

AllusmammaOnnittelut sinnekin liikkeistä :heart:

Tauski oli myös saanut miehensä kokemaan liikkeet, Onnea :wave:

Sit tätä omaa napaa :ashamed:

Neuvolassa kuultua...

Verenpaine: 136/85 (noussu 124/77 mikä on mun "vertailu" tulos )
Pissa: Puhdas
Paino: - 127g/vko (yht.12,3 kg )
SF-mitta: 35,5 cm (nousua 0,5 cm 6.11 lähtien )
Tarjonta: RT
Syke: 150
Liikkeet: ++

Neuvolatäti sanoi, kun massua kokeili, että isolta veikalta tuntuu ainakin näin päältä päin :ashamed: :eek: :whistle: Millainenhan jätti sieltä ilmestyy.... :snotty: No pääasia ,että kaikki oli/on kunnossa eikä mitään vikkaa missään.., vaikka aamulla stressasi hiukan vauvan liikkeistä :ashamed: :headwall: :headwall: mut sit tuli muutama työntö ja rauhoituin.. =)

Ostin nyt ehkä niitä viimeisiä tarvikkeita kotiin ja sairaalaan.. jos sais sen kassin pakattua.. :whistle: ja ostin varulta ihan muutaman tölkin korviketta niin ei tarvii heti juosta ostamaan.., jos tarvii kun näytti säilyvän :D ja sit liivinsuojia, siteitä.. ja siitä poiki(kin ) kysymys Onko järkevää ostaa sitä talkkia (ja jos sillä merkitystä asiaan niin tulemme siis kestoilla menemään.. ) ? Mä en nimittäin sitä ole vielä ostanut.. :whistle: ja otan jos se on järkevää!

Nyt muihin puuhiin, palailen taas :wave:

Nimra + KultaMuru 37+5 (kohta alkaa rv 39 :eek: ) Sais jo syntyy :heart:

Jestas ku olitte saanu tekstiä yhen viikonlopun aikana :eek: meinasin ihan nopeesti tulla lukemaan kuulumiset ja vastailemaan tässä töiden lomassa, mutta mutta ei taida tää loppu työpäivä siihen riittää :LOL:

Palailempa sitten astialle iltasella :wave:

Pamu Oi teillä on jo varmaan oma nyytti turvallisesti kainalossa tuhisemassa :heart:

Orchid ja pikku ---piip--- joka yrittää koko ajan työntyä kyljestä tai navasta ulos :LOL: 28+5 :heart:

Hei!

Kiitos vaan kaikille onnitteluista... on se ihanaa tuntea noita liikkeitä. Mut ei ne tunnu aina kun tekis mieli niitä tunnustella... :LOL: vielä ne tulee vähän niinkuin tuurilla just silloin kun oon rauhassa. :)

voi nimralla on jo vauvan tavara-arsenaali valmiina. :D Hienoa!!

katherinelle tsemppihalaus :hug: koitahan pärjäillä niitten kaikkien pelkojen kanssa! kaikki on varmasti ihan hyvin ja pian tekin saatte vauvelin syliin. :heart: Nyt vaan luottamusta kehiin!! :hug:

Voih.... jokohan Pamun vauveli on nähnyt päivänvalon? :heart:

(.) Ensilumi satoi eilen! :) Pikkuisen jäi maahankin. Jee!! :D Mut kävin äsken vaa'alla... siis viikko sitten paino oli 57,5 ja nyt äsken 59!! :eek: Siis voiko nousta viikossa noin vai onkohan meijän vaaka jotenkin hajalla? vai onks toi ihan normaalia... :/

EM ja Dodo 14+6 :heart:

Ha haa pamu k! Mä jo meinasin, että menikö mun aavistukset mönkään, ei menny! Voi ku ihanaa!!! Siellä taitaa jo nyytti olla sylissä. Ei malttais odottaa, että tulet kertomaan kuulumisia miten kaikki mänt!!! Onnea kuitenkin jo näin etukäteen :hug:

Nimra: Elähän huoli siitä vauvelin koosta...Uskon, että hyvin hää sieltä ulos mahtuu :) Ja tosiaan alkaa sunkin aika olla jo vähissä, jaiks!!! :D

Tauski82: Kivaa, että miehesikin sai tuntea pikkuisen liikkeet. Miehet ovat kyllä niin hellyyttäviä kun bongaavat ne B) Ihan tohkeissaan :D

EM: Painon nousu taitaa olla kovin yksilöllistä! Mulla vaaka näyttää melkein aina kilon enempi jos masu ei ole toiminut sinä päivänä! Yritänkin aina punnita itseni aamulla kun vatsa on juuri toiminut. Mulla paino nousi tosi laiskasti aina rv25 asti (n.3kg), mutta nyt onkin tullut yhteensä jo 10kg! Eli minä otan tällaisen loppukirin :)

(.): Muakin jo jänskättää perjantainen ultra! Vaikka olen jo monessa ultrassa juossut niin kuitenkin... katherine, uskon, että pelkosi ovat ihan normaaleja. Täällä ollaan samanlaisessa vuoristorata kyydissä, että huh huh! Välillä parempia päiviä (onneksi ollut nyt useammin), mutta välillä se pelkopeikko alkaa tuolla pääkopassa murisemaan tylsiä kommentteja... :kieh: Mutta me ne nyytit saadaan, eiks je!!! Näin uskotaan ja luotetaan!!!

Hölmö kysymys: myydäänkö noita korvikkeita (nestemäisiä ) kaupassa ihan huoneenlämmössä ja löytyvätkö ne pilttipurkkien kanssa samalta suunnalta??? :attn:

Täällä aurinkoinen ilma, mutta aika kirpakka! Asteita n.4...Hyrr...Palataan!

Toive81 ja tänään jälleen rauhallisempi Mini 33+1

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja toive81:
Hölmö kysymys: myydäänkö noita korvikkeita (nestemäisiä ) kaupassa ihan huoneenlämmössä ja löytyvätkö ne pilttipurkkien kanssa samalta suunnalta??? :attn:
Löytyy sieltä pilttipurkkin suunnilta.. :D tai ainakin pitäis... :whistle:

SusSoo
Pamu k:lla on jännät paikat. Jokohan vauva on maailmassa?

Päivittämisestä... Huomasin viime keväänä, että kovasti tuolta kuumeilupalstalta kaikki päivittäjät raskautuu äkisti. Joten päivitin sitten huhti-toukokuussa sitä meidän listaa ja raskauduinkin heti samalla kierrolla. Tosin sekään ilo ei kauaa kestänyt. Kyllä siinä päivittämisessä jokin taika taitaa olla.

Mymmyryy kyseli alkuoireista eli mulla on jo kohtalaista väsymystä aamusta iltaan ja semmoista etovaa oloa koko ajan. Ei niinkään okseta, mutta semmonen "öklöolo" koko ajan. Oireettomat raskaudet ovat mulla aina keskeytyneet. Ja ne raskaudet joiden oireet ovat hävinneet jo rv6, niin ovat myös keskeytyneet. Eli toivon ihan hirveitä ja karmeita oireita!! Molemmissa loppuun menneissä raskauksissa oksensin ekat kuusi kuukautta, joten siihen nytkin tähtään :$ :whistle: Voi kuinka toivonkin, että nyt kaikki sujuisi hyvin. Ihan riittävästi menetyksiä tälle vuodelle on jo koettu.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Onnea teillekin odotuksiinne!

-Sussoo-

PS. Esikoinen hiihtää tuolla ulkona lumi pöllyten. Meidän perheessä on muutama urheiluhullu!

Yhteistyössä