Moikkelis vaan kaikille. Tännehän olikin tullut paaaaljon juttua, kun en ollut hetkeen käynyt ... Nyt siis kirjoittelemaan, että ehtii vielä mukaan juttuihin
Tauski82 Tervetuloa mukaan tänne odotukseen mukaan, viikkoja sinulle onkin kertynyt jo mukavasti. Toivotaan, että tällä kerralla kaikki menee hienosti loppuun asti :heart:
Toive Kiva, että saatte apua siihen ostoshommaan
Se on IHANA asia ja varmasti kannattaa siitä olla iloinen!!! Tuosta babysitteristä niin äitini on hommannut sellaisen "keinuvan" työntekijältään (jolta saatiin myös pinnasänky, hoitotaso) ja hyvällä mielellä se on otettu kyllä vastaan ja varmasti ihan elämää helpottava jossain mielessä ainakin, niin haluan uskoa. Kyllä meillä ei oo lunta näkynytkään..
Niin näyttää taas surkealta tämä talventulo... :'( mä joskus olenkin miettinyt, että ... tuleekohan oma lapsi koskaan kokemaan sellaisia talvia mitä itsellä on pienenä ollut ?! Tuskin....
Noista vaatteiden lajitteluista ...niin olen laittanut aina aluspaidat, pikkuhousut samaan laatikkoon/bodyt hihaton+hihallinen samaan laatikkoon/sukat+"kengät" samaan laatikkoon/paksummat päälivaatteet samaan laatikkoon/housut+päälipaidat samaan laatikkoon ja sit sellaiset "paremmat" vaatteet (esim. äidin ulkomaanreissulta) niin samaan laatikkoon.. kokoja en ole laittanut mitenkään erilleen.. vaan vaatteiden mukaan. Niissä on vaan sellainen itselle sopivalla tavalla "järjestelty".. Jokaisella on varmaan erilainen tyyli ajatella (edes hiukan)
Tuosta seksistä... Kunpa sitä itsekin voisi olla!!!! Mä saan niin kamalia mahavaivoja..siis tirppi alkaa tosiaan hötkymään masussa orkun jälkeen, että tuntuu aika keljulta.. =( ja sit kun on nuo liitoskivut niin HUH HUH mitä tuo "työntäminen" tekee alapäässä!!
Siis, ole onnellinen että teillä onnistuu =) Mä en tosiaan ole kyennyt enää muutamaan viikkoon, vaikka täältä löytyy liukkareita (jos minkälaisia) on myös muita vehkeitä
joilla "avittaa" mutta ei tosiaan ole suppareiden ja kipujen kanssa kovin ollu enää positiivista tuo meininki ja kyllä mä tässä eilen vihjasin miehelle..., että varovasti voisi taas kokeilla, jos ONNISTUISI ilman ongelmia
SuukkoSuulle Mukava, että et kovin huolehdi. Mulla on ollut noiden liikkeiden kanssa aina enemmän ja vähemmän miettimistä, joten se on hyvä ettet stressaa liikaa, vaikka kyl niitä mieluusti tietenkin haluaa tuntea, mutta kuten aiemmin mainuttu niin vielä tulee aika jolloin tuntuu, että parempi olis ettei potkis virtsarakkoon tai puskis itseään läpi rintojen alta tai navasta
tai työntäis päätään tuonne jalkoväliin, mutta onhan se kuitenkin helpottavaa...kun niitä tuntee... Kyllä kaikki on varmasti siis HYVIN :heart:
NullPoints Ihanaa, että olet saanut osteltua lisää tavaraa ja laitettua paikkoja valmiimmaksi
Mäkin ostelin noita imetysliivejä (3) niin yhdet oli hiukan kupeista pienet, VAIKKA kuppikoko on G - Mua hävetti, kun ei mahtunut..eikä ole vielä ees maito noussu!!! mut sit nuo kahdet on ihanat ja sellaiset pehmeät =)
Täällä on perjantaina isäntä pullottanut tuon "projekti viinin" mun pikkuveljeni kanssa ja sitä tuli sitten 22 plo ja on kaikki muovitupet ja etiketit pulloissa, komean näköisiä pulloja ja kuulemma on hyvää viiniä
No sitä en epäilekään.
Kävimme tänään sitten viemässä eräällä yhteisellä tutulle yhden pullollisen uutta viiniä ja siinä samalla isäntä sit kumos (ystävättären kanssa) 1 1/2 plo punkkua
ja äsken kun tultiin niin nyt sen on jo pitkällää sängyssä..
eli viini teki tehtävänsä...
Täällä tulee siis räntää... :headwall: |O Noh, jospa se keli siitä paranisi!!
Ystäväni sai lapsen (pojan) 10.11 :heart: Nyt on siis neljästä kaveruksesta kolme saanut pojan..ja mä olen siis "viimeinen" niin saas nähdä, että kumpi on tämä viimoinen..
Tyttöä kyl toivoisin, ettei kaikki olis poikia, mutta otamme rakkaudella pojankin vastaan !!!!!!!
Mua on vaan alkanut pelottaa itseään tosi paljon se, että onko vauva terve.. , jotenkin kaikki unet ja kaikki on kamalia, kun ne on älyttömiä painajaisia :headwall:
Jospa se siitä... ja vauva olisi terve!
Kipuja ei ole mitään nyt uusia tullut..vanhat ovat seurassa kyllä pysyneet..., mutta suppareita sais tulla enemmän.... :wave:
Tänään on sitten siivottu häkkivarasto - IHANAA!!! Siellä on ihan tilaa, kun vietiin kaikki mikä on vähänkin turhaa ja kauan ollut käyttämättä niin surutta roskiin. Huomasi kyllä, että kaikkee k****a sitä ihminen varastossaan säilyttääkään..
Tänään otin sit samalla joulukuusen sisällä (muovia) ja laitan se päiväksi jossain vaiheessa pystyyn testimielessä, kun kissaa saattaa kiinnostaa ja jos paljon sit repii ja raapii niin poishan se on laitettava, joten ajattelin tämän testata ennen joulua..niin pääsee sit "helpommalla", kun tietää etukäteen, että laittaako vai ei
Toivottavasti kissa ymmärtäisi olla koskematta! Jouluvalot ja kyntteliköt täytyy vielä käydä hakemassa kaupasta kuhan tulee ensimmäinen äitiyspäiväraha ... 5 vai 6.12 ...
Se on kyl just "pahast" LA:n aikaan.. :ashamed:
Nyt laittelen tän tekstin ja sit menen nukkumaan itsekin, jos saan nuo supparit loppumaan sillai "kätevästi"
Nimra + KultaMuru rv 38