*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

AAM
Sorry likat vaihteeks :ashamed: ..
mähän oon ihan kelkasta jäänyt taas ko tänne "unohtanut" tulla.. :D :ashamed:

Aivan mahtavaa !! ilokseni huomaan paljon tuttuja km-listalta ilmaantuneen tänne :eek: :) :) :flower: :hug: ihanaa! Leinikki ja mymmyryy ainakin :wave: ja muutkin tietysti.. :heart:

*nyt luen pikaisesti kiljoon sivua mitä olen missannut :D :LOL:

wit lööv Am & hippunen 18+5

leinikki mulla on ihan sama juttu ollu viimesissä parissa raskaudessa, että vatsa on löysällä ja välillä polttaa, niin peevelisti. Ne kivut on mulla ollu ihan järkkyjä :| . Onnea sinullekin pahoinvoinnista :D :heart: . Eiks ookin mukavaa :saint:
AM muistatko kun otin ton toisen puolen listan päivityksen ja mitä silloin sanoin?? No nyt se on tieteellisesti todistettu!! Palstan päivitys aiheuttaa raskautumista :LOL: :LOL: :attn: .
SS kyllä ne liikkeet tulee, kun vähiten odotat! :hug: :hug: .Varsinkin sitten ihan lopussa, kun mytty potkaisee virtsarakkoosi, niin toivot, että vähempikin riittäis :hug: .

SS No voi hitsi! Yritä olla nyt positiivisella mielellä siellä. :hug: Sä oot ollu vissiin ainoo joka on ollut tosi varma raskaudesta ja nyt on kurjaa kun sua harmittaa. Jospa se Mytty tajuis alkaa sua pian monottelemaan ettei sua huolettais. Se taitaa olla niin yksilöllistä millon alkaa tuntumaan. Kyllä se siitä! :hug:
AM Heips pitkästä aikaa! :wave: Kiva kun sun tuttui on tänne "päässy". Mukavaa et pääsette rupattelemaan. :D
mymmyryy tuopas on hauska juttu et palstan päivitys aiheuttaa raskautumista! :LOL: Tietty siihen varmasti muutakin tarttee! :LOL:
(.) Ei sit nukuttanut. Sain puolet vauvan vaatteista laitettua laatikoihin. Tajusin just et tossa satsissa ei ollutkaan yhtään vaatetta alle 5kg. :eek: Muistelen et on pakko jossain pienempiikin olla.... :eek: Huomenna totuus selvii kun se vika satsi tulee anopilta. Ei viittis lähtee aivan pienii ostelee (laiska). Laitoin huonommasta päästä vaatteita kirppis pussiinkin. Jos on pikkaisen nuhjaisia, mitä ne sit parin pesun jälkeen on. :ashamed: Kyl pienellä on oltava nätit vaatteet kuitenkin. ;)
Tajusin sit et mul puuttuu imetysrintsikat. Täytynee nekin ostaa. Aina jotain.

Kiitos teille! :heart: Ja mie oonki ollu varma raskaudesta, enkä oo murehtinu yhtään. Sillo 5 minsaa ennen np-ultraan tuli pelko, et entä jos.. Sit ku näki mytyn siellä elossa ja sydän sykki sekä kaikki hyvin, ni pelko meni yhtä nopeesti pois ku oli tullutkin. Nyt vaan on nii outoa, ku 14+3 tosiaan tunsin eka hipaisun ja 17+2 tunsin vähä enempiki möyryämistä. Ni sit ku se onki jääny vaan noihin tuntemuksiin, ni ei enää osaa olla varma onko mytty hengissäkään. Ois ollu helpompaa ku ei ois tuntenu niitä vähiäkään liikkeitä :/ Mut eiköhän tää tästä =) Onneks toi suru/murhe ain on tosi hetkittäistä mulla, enkä osaa sillai murehtia alituiseen :heart: Mut kiitos kun kannustatte!

SS Millos sulla on seuraava ultra? Tai sit neuvola visiitti et pääset sydämen tykytyksiä kuuntelemaan? Kyllä mua harmittaa ihan sun puolesta. Jos sul nyt on kauheen pitkä aika seuraavaan tarkastukseen, niin tosiaankin olis varmaan hyvä päästä tarkastuttaa tilanne. Koska muuten huolehdit ja pelkäät siihen asti. :( Jospa se mytty nyt tosiaankin tajuis antaa sulle muutamat monotukset muistutukseksi.
Mymmyryy :LOL: :LOL: :LOL: No meil on sit vissiin harrastettu seksii aivan turhaan! :eek: :headwall: ;)

Heipparallaa naiset!

Uuh...vimppa iso kasa pienen ihmisen vaatteita odottaa vielä silitystä ja laatikkoon laittoa, sitten ois hetken siistiä. Pinnasänkyyn laitoin tänään ihan ylisöpön Nalle Puh- reunasuojuksen =) Kyllä kelpaa Minin kölliä :D Päätettiin, että ostetaan ihan ohut petari ton patjan päälle kun se suojus rahisee tylsästi lakanan alla ja on varmaan aika hiostava siinä. Ja sitten ostetaan niitä helpompia lakanoita :D

Mini oli kovin aktiivinen varsinkin yöllä kun mies tuli töistä ja nyt taas kun mies lähti, niin hiljentyi Minikin :eek: Taitaa vauveli tykätä isukin äänestä kun niin kovin aina silloin innostuu :heart: Ilokseni täytyy teille todeta, että enää ei "sängyssä ole ollut kylmää" :D Olen NIIIN helpottunut, että pääsin peloistani! Yhtä aktiivista ei kuitenkaan ole kuin ennen raskautta kun mun paikat ei oikeasti vain kestä! Ja kyllä, käytämme liukastetta apuna. Mutta molemmat ollaan tyytyväisiä nyt oltu, ihanaa! :ashamed:

SS: Mulla oli välillä montakin päivää hiljaista masussa nuilla viikoilla. Sun vauveli on vielä kuitenkin niin pieni ettet millään voi kaikkia liikkeitä tuntea! Hällä on siellä tilaa olla vaikka missä asennossa vielä niin kaikki potkut ei välity sun hermoille. Oisko se ollut vasta rv25 jälkeen kun olisi hyvä edes päivittäin liikkeitä tuntea?! Mutta minäkin kyllä suosittelen neuvolaan kuuntelemaan jumpsutuksia niin ei tarvitse pyöritellä ajatuksia. Mulla oli(on) kotidoppleri niin se oli aina mun pelastus kun mini oli välillä useitakin päiviä hiljaisempi...Uskon, että Mytty voi ihan hyvin siellä masussa :hug:

Allusmamma: Kiva kuulla sinustakin!!! :)

Mutta nyt täytyy varmaan laittaa pian silitysrauta lämpiämään =) Palataan...

Toive81 ja Mini 32+6 (huomenna poksuu, jee!) :heart:

Miekii sillo mietin sitä dopplerin hankintaa mut sit aattelin, et osaan mie yleensä olla hermoilematta, et jospa se jäis vaa kaappiin pyörimään.. Ja ultra olis 27.11.. :| Aika pitkä aika ootella sinne asti.. Neuvola vasta 8.12. Noh, kahtoo nyt meenkö neuvolas käymää =) Pittää miettii =) Aika hyvin sain jo ajatukset pois.. Ja jos ei kaikki oiskaan hyvin ni enhä mä sitä pystyis estämäänkään..

Toive joo noi lakanat kahisee sen patjan päällä. Meil oli viimeksi sellainen venyvä/istuva froteelakana alimmaisena, se kun on pehmee ja miellyttävä. Sit oli sen päällä normaali lakana. Tuo toimi ihan hyvin meille ja aion samalla tavalla nytkin tehdä.
Noi on aivan ihania ne nalle puh reunasuojukset! :heart: Todellakin söpöjä!
SS Sen takii mua harmitti sun puolesta, kun mitä mä nyt oon sua oppinut tuntemaan tässä, niin oot aika realisti. Et turhasta paniikoi tai huolestu. Sit kun tänään tosiaankin olit murheissasi se sit pisti silmään. Jos vielä huolettaa niin mee neuvolaan ihmeessä. Aika pitkä odotus sul muuten on. :ashamed:
(.) Sain sit itseni kasattua ja menin ostelee ne imetysrintsikat. Viimeks ostin liian isot (2 kokoo isommat) ja ne olivat aina liian isot... Nyt ostin sopivat, ihan pikkasen vaan väljät. Karmeen isot jouduin ostaa siitä huolimatta, vaikka en oo mitenkään samantha foxi koskaan ollut..... Aina oon siis ollu normaali. On noi rinnat siis vissiin salakavalasti jotenkin kasvaneet. Ostin kolme paria: kahdet kauniit ja kuviolliset ja yhdet mustat. No on ainakin kivat nyt olemassa, niitä kun joutuu sit ihan urakalla katselemaan. :whistle:
Niin ja mukaan tuli sit kans muutama pienempi vaavin vaate, vaikka ajattelin etten mitään osta. :ashamed: Ne ovat sellaisii luonnonvalkeita, joissa on pikkusii nalleja... ihanii... :heart: Kun täs ei tosiaankaan oo 100% varmuutta kumpi tulee, niin mukaan sairaalaan lähtee siis vaan ne neutraalit vaatteet. Ihan varmuuden vuoksi siis.
Mä oon siis aivan hurahtanut nyt noiden kamojen kanssa. Ihana tunne toisaalta. Alkuaika kun meni vaan paniikoiden et tuleeko taas km ja en antanut/pystynyt ollenkaan laittaa tai ostaa mitään. Nyt sit on aivan ihanaa tää homma. :heart:
Taidan lopettaa terrorisoinnin nyt ja majoittua TVn eteen. Tuol joulukuisissa muuten on alkanut pikku hiljaa tapahtumaan. Mielenkiinnolla seuraan et alkaa niitä joulutonttuja putkahtelemaan. :heart:

Kaa
SS, älä vielä huolehdi liikkeistä. Meikäläisellä on liikkeet tuntuneet varmasti vasta pari viikkoa ja nyt on menossa rv 23. Istukka on etuseinässä. Eiköhän kaikki ole teilläkin ihan niinkuin pitääkin, älä siis turhia stressaa.

Kiitti taas tsemppauksista =) Mie oon jo aika hyvin saanu ajatukset pois siittä asiasta. Eli voipi olla, et hyvinkin jaksan ootella sinne ultraan! Ku mul on onneks ma-to töitä ja sit pe ja la on keikkahommaa klo 17.00-00.00. Saa ajatukset vähä toisaalle. Ja sit sitä seuraava vko on töitä ma-ke ni sithän se ultra jo onkin torstaina :heart: Ja onhan se totta, et näillä vkoilla ei useinkaan enskertalaine tunne. Mut se on just se, et ku on tuntenu jo pari kertaa ni alkaa miettiä, et miks nyt sit ei oo tuntunu kahteen vkoon :p Mut juu, en mie ressaa. Se pyssyy siel elävänä ilma mu ressiäkin jos on pysyäkseen B)

NP oi! Imetysliivit ihan jo ostit! Kiva! :heart: Mie oon aatellu ostavani carriwellin liivejä ku niis ne koot on niin väljiä, eli muokkautuu monelle eri koolle =)

Tein täytekakkupohjan ja plaah.. Ei tullu kyl kovi kummone ku lässähtikin :LOL: Eli tää oli siis mun eka kerta ku yritän yksinäni kakkua väsätä. Noh, jospa se kermavaahto sit korjais ne pikkuvirheet :D Ja huomenna siis annan miehelle sen isyyspakkauksenkin. Toivottavasti mies ei kauheessa krapulassa oo huomen ku tänää se on humputtelemassa :D Noh, jos onkin ni sitpähän saa vähän piristystä siittä pakkauksesta :heart:

Nimra
Moikkelis vaan kaikille. Tännehän olikin tullut paaaaljon juttua, kun en ollut hetkeen käynyt ... Nyt siis kirjoittelemaan, että ehtii vielä mukaan juttuihin :whistle:

Tauski82 Tervetuloa mukaan tänne odotukseen mukaan, viikkoja sinulle onkin kertynyt jo mukavasti. Toivotaan, että tällä kerralla kaikki menee hienosti loppuun asti :heart:

Toive Kiva, että saatte apua siihen ostoshommaan Se on IHANA asia ja varmasti kannattaa siitä olla iloinen!!! Tuosta babysitteristä niin äitini on hommannut sellaisen "keinuvan" työntekijältään (jolta saatiin myös pinnasänky, hoitotaso) ja hyvällä mielellä se on otettu kyllä vastaan ja varmasti ihan elämää helpottava jossain mielessä ainakin, niin haluan uskoa. Kyllä meillä ei oo lunta näkynytkään.. Niin näyttää taas surkealta tämä talventulo... :'( mä joskus olenkin miettinyt, että ... tuleekohan oma lapsi koskaan kokemaan sellaisia talvia mitä itsellä on pienenä ollut ?! Tuskin....

Noista vaatteiden lajitteluista ...niin olen laittanut aina aluspaidat, pikkuhousut samaan laatikkoon/bodyt hihaton+hihallinen samaan laatikkoon/sukat+"kengät" samaan laatikkoon/paksummat päälivaatteet samaan laatikkoon/housut+päälipaidat samaan laatikkoon ja sit sellaiset "paremmat" vaatteet (esim. äidin ulkomaanreissulta) niin samaan laatikkoon.. kokoja en ole laittanut mitenkään erilleen.. vaan vaatteiden mukaan. Niissä on vaan sellainen itselle sopivalla tavalla "järjestelty".. Jokaisella on varmaan erilainen tyyli ajatella (edes hiukan)

Tuosta seksistä... Kunpa sitä itsekin voisi olla!!!! Mä saan niin kamalia mahavaivoja..siis tirppi alkaa tosiaan hötkymään masussa orkun jälkeen, että tuntuu aika keljulta.. =( ja sit kun on nuo liitoskivut niin HUH HUH mitä tuo "työntäminen" tekee alapäässä!! Siis, ole onnellinen että teillä onnistuu =) Mä en tosiaan ole kyennyt enää muutamaan viikkoon, vaikka täältä löytyy liukkareita (jos minkälaisia) on myös muita vehkeitä :p joilla "avittaa" mutta ei tosiaan ole suppareiden ja kipujen kanssa kovin ollu enää positiivista tuo meininki ja kyllä mä tässä eilen vihjasin miehelle..., että varovasti voisi taas kokeilla, jos ONNISTUISI ilman ongelmia

SuukkoSuulle Mukava, että et kovin huolehdi. Mulla on ollut noiden liikkeiden kanssa aina enemmän ja vähemmän miettimistä, joten se on hyvä ettet stressaa liikaa, vaikka kyl niitä mieluusti tietenkin haluaa tuntea, mutta kuten aiemmin mainuttu niin vielä tulee aika jolloin tuntuu, että parempi olis ettei potkis virtsarakkoon tai puskis itseään läpi rintojen alta tai navasta tai työntäis päätään tuonne jalkoväliin, mutta onhan se kuitenkin helpottavaa...kun niitä tuntee... Kyllä kaikki on varmasti siis HYVIN :heart:

NullPoints Ihanaa, että olet saanut osteltua lisää tavaraa ja laitettua paikkoja valmiimmaksi Mäkin ostelin noita imetysliivejä (3) niin yhdet oli hiukan kupeista pienet, VAIKKA kuppikoko on G - Mua hävetti, kun ei mahtunut..eikä ole vielä ees maito noussu!!! mut sit nuo kahdet on ihanat ja sellaiset pehmeät =)

Täällä on perjantaina isäntä pullottanut tuon "projekti viinin" mun pikkuveljeni kanssa ja sitä tuli sitten 22 plo ja on kaikki muovitupet ja etiketit pulloissa, komean näköisiä pulloja ja kuulemma on hyvää viiniä :LOL: :LOL: No sitä en epäilekään.

Kävimme tänään sitten viemässä eräällä yhteisellä tutulle yhden pullollisen uutta viiniä ja siinä samalla isäntä sit kumos (ystävättären kanssa) 1 1/2 plo punkkua ja äsken kun tultiin niin nyt sen on jo pitkällää sängyssä.. eli viini teki tehtävänsä...

Täällä tulee siis räntää... :headwall: |O Noh, jospa se keli siitä paranisi!!

Ystäväni sai lapsen (pojan) 10.11 :heart: Nyt on siis neljästä kaveruksesta kolme saanut pojan..ja mä olen siis "viimeinen" niin saas nähdä, että kumpi on tämä viimoinen.. :whistle: Tyttöä kyl toivoisin, ettei kaikki olis poikia, mutta otamme rakkaudella pojankin vastaan !!!!!!! Mua on vaan alkanut pelottaa itseään tosi paljon se, että onko vauva terve.. , jotenkin kaikki unet ja kaikki on kamalia, kun ne on älyttömiä painajaisia :headwall: :eek: Jospa se siitä... ja vauva olisi terve!

Kipuja ei ole mitään nyt uusia tullut..vanhat ovat seurassa kyllä pysyneet..., mutta suppareita sais tulla enemmän.... :wave: :p Tänään on sitten siivottu häkkivarasto - IHANAA!!! Siellä on ihan tilaa, kun vietiin kaikki mikä on vähänkin turhaa ja kauan ollut käyttämättä niin surutta roskiin. Huomasi kyllä, että kaikkee k****a sitä ihminen varastossaan säilyttääkään.. :eek:

Tänään otin sit samalla joulukuusen sisällä (muovia) ja laitan se päiväksi jossain vaiheessa pystyyn testimielessä, kun kissaa saattaa kiinnostaa ja jos paljon sit repii ja raapii niin poishan se on laitettava, joten ajattelin tämän testata ennen joulua..niin pääsee sit "helpommalla", kun tietää etukäteen, että laittaako vai ei :whistle: Toivottavasti kissa ymmärtäisi olla koskematta! Jouluvalot ja kyntteliköt täytyy vielä käydä hakemassa kaupasta kuhan tulee ensimmäinen äitiyspäiväraha ... 5 vai 6.12 ... :D Se on kyl just "pahast" LA:n aikaan.. :ashamed:

Nyt laittelen tän tekstin ja sit menen nukkumaan itsekin, jos saan nuo supparit loppumaan sillai "kätevästi" :LOL:

Nimra + KultaMuru rv 38

Nimra
Tuossa on hetki sitten otettu massu kuva... Pieni kumpu :heart:

Tässä on makkarista...Tällainen järjestys... ja vaipat on mukavasti tuossa roikkumassa "kenkätelineessä" pinniksen vieressä niin ei tarvii yöllä kavuja tuonne sängyn toiselle puolelle.. missä on sit vaatteet ym.. (kirjahyllyn laatikoissa ja kaapeissa )

Tässä on vielä kuva tuosta sängyn päiväpeitosta, kun äitini on sitä tehnyt monta monta vuotta.. Se on siis ristipistoin tehty.. ja se on IHANA :ashamed:

Siinäpä ne sit olikin... :wave:

Nimra mä en jotenki pysty mitään hyvää ajatella kotitekoisesta viinistä.. Isä kun sitä tuppas aina tekemään (ku oltiin siskon kans 10v-> ) ja meillä se meni likipitäen: kotiviini= kauhea känni = kauhea riita viiden aikaan yöllä baarista kotiin tultua joka vkonloppu. Sen vuoks vähä ikävähköt muistot enkä osais yhtää varmaa ite sulattaa jos mies tekis viiniä täällä :D Mut hyvä, et siula on hieman terveempi suhtautuminen asiaan :LOL: Mie oon kaavoihini kangistunu.. Tosin siinä oon kyllä edistyny, et ei saunakalja haittaa yhtään. Joskus 4v sitten vielä häiritsi erittäin paljon jos kumppani joi yhdenkin kaljan vkolla.

Mutta jos menis nyt nukkuun =) Mies on humputtelemassa iha eri kaupungissaki ni jos huomen sitä sit heräis ja viimeistelis täytekakun ennen ku mies tulee kotiin. Mie en saanu ostettua isyyspakkaukseen korvatulppia :ashamed: Tyhmässä pikku ässässä (s-market) ei niit ollu. Hö! Tylsyys.. Noh, mut annan pakkauksen siittä huolimatta huomenna :)

Nimra ihana päiväpeitto! :heart: Mie en varmaa pystyis oleen jos pinnis ois noi kaukana :LOL: Ko must tuntuu et sen pitää olla hirmu likellä ku ei jaksais nousta kunnolla öisin, et ei heräis kunnolla. Mut saapi ny kahtoo mikä järjestys meille tulee.. Riippuu ihan myös siittä, missä asutaan ku vaavi syntyy. Jos mentäski jo isompaan ni sit ehk mahollista laittaa pinnis lähelle. Tosin niin on tässä kaksiossakin tilaa, kunhan heivaa tän tiettaripöydän hiien kuuseen (lue= olkkariin) ensin.

Nimra
SuukkoSuulle Se on kyl kaunis peitto :heart: Sitä aina ihailen, kun ohi menen.. :whistle: No mulla on tuohon sänkyyn matkaa ehkä sellainen.. 1 m :D tai 2 m... niin uskon, että saattaisiin jaksaa nousta ;) Meillä kun on tuo tila (kaksio ) rajallinen ja huoneen malli + tavarat ovat sellaisia, ettei niitä saa ihan niin kuin olisi (ehkä ) halunnut, mutta katsoo sit jos menee kovin hankalaksi.

Joo, mulla ei sillai ole tämän nykyisen miehen kanssa juuri ongelmia tuon alkoholin nauttimisen kannalta, kun harvoin ottaa ja jos ottaa niin harvoin sellaiseen pisteeseen, että menee pientä hiprakkaa pahemmaksi :D Hän kun on 23 v muistaakseni maistanut ensimmäisen kerran edes alkoholia :p ja juo siis erittäin sivistyneesti. Mä olen juomani juonut, sillä aikoinaan otin niin tarpeeksi etten enää kiinnnostu asiasta ollenkaan ja aiempi mieheni kun oli/on juoppo niin ... ei tosiaan jaksa enää sellaista ja nykyinen mieheni tietää etten suvaitse kaatokänniä joka viikonloppu enkä ala haastaa kännisen kanssa riitaa! |O :headwall: Siitä kun ei mitään hyvää seuraa eikä mun mies tosiaan ryyppää (sanan varsinaisessa merkityksessä ) ja meillähän on viinakaappi minkä olen meidän yhteisen aikamme alettua ostellut ja hyvin siellä pullot säilyy :wave: Meillä on ehkä noin 20 viinapulloa (siis yli 25% ) ja mietoja juomia on sit varmaan jotain 50... :whistle: ja niistä teen miehelle tai itselle ( tosin en raskausaikana ) niin ehkä kerran tai pari kuussa drinkin..., joten ei juurikaan käytetä :LOL: Mut kauniita ne on katsella :ashamed:

Vuosi sitten jouluna ostettiin laivalta tummaa rommia 1 L ja omena bacardia 1 L niin ei olla vielä ees avattu mokomia pulloja.. pölyt pyyhin pari kertaa kuussa :snotty: :LOL: Siellä on vanhin pullo yli 3 v vanha ...ja korkki kiinni :ashamed:

Kyllä miehes ilahtuu huomenna!!!!!!!!!! Onnea jo etukäteen :wave:

Ompa nimralla kauniisti sisustettu makuuhuone, kaikki niin hyvin lähellä ja imetystuolikin huoneessa, se onkin hyvä idea! :heart:
Ja todella kaunis tuo pinnasängyn päiväpeite! :heart:

Kaikille ihanaa sunnuntaita..lähden taas minityövuoroon :heart:

:wave:

Nimra
Rouva Pikkumyy Kiitos sanoistasi ja mukavaa työvuoroa sinulle. Se imetystuoli on meidän sohva, jonka sain töistä, kun eräs hotelli luopui siitä ja ennen kuin saivat roskikseen keikattua niin mä otin sen :LOL: Sit vähän korjasin sitä ja nyt se on meillä :snotty: Mulla on vielä tarkoitus siitä ottaa tuo (vuodejuttu ) sisältä pois ja laittaa vanerilevu tuohon istuin osan alle, mutta massu on ehkässyt sen, että se on vielä tekemättä :whistle: Ja ... ehkä vielä päällystän sen uudelleen, mutta siihen tarvii sit äitiä :heart: kun siltä saa kankaan (kangaskauppias siis ) ja sit se osaa ommella ja nauvoa asiassa eteenpäin.

Mulla olis tänään kotona "työpäivä". Miehen opiskelelu kaveri on tulossa avokkinsa ja heidän lapsensa kanssa (1,5 v ) käymään ja mä jo otin torttutaikinan sulamaan ja alan kohta vääntämään kahvileipää ja sit matot on valmiina miehelle, että käy harjan ja piiskan kanssa tuolla raittiissa ulkoilmassa B)

Arvatkaas mitä näin, kun heräsin aamusella :eek: !?!?!? Täällä sataa lunta :p :wave: IHANAA :heart:

juu-u ihania ja kivoja kuvia oli täällä niin mäkin innostuin! :D

aivan mahtavaa kun ei sada vettä!! siitä olen oikeesti nyt iloinen ja onnellinen, eli ylös ja ulos! Nimra, voih LUNTA! se vasta oliskin, mutta Aurinkoa on nyt kyll kaivattu!
pinnasänky on täälläkin valmiina ja pedattuna :heart: vieressä hoitopöytä johon lapset jo kantaa nukkejaan vaipanvaihtoon.

mies on hemmotellut ja tehnyt ihanaa ruokaa eilen ja nytkin on sisäfile tuolla sulamassa, nam! :p täällä suunnalla siis kaikki hyvin, asukki jumppaa omaan rytmiin kuten aina, nyt vaan jo niin odotan että saan katsoa häntä silmiin ja ottaa tissille :heart:
suurin jännitys ja pelko alkaa väistyä innokkaaseen odottamiseen, kuten pikkulapsi odottais Joulupukkia, mulla on semmonen olo :xmas:

palaillaan tässä kyllä vielä! :)

ihanaa sunnuntaita kaikille pinoon,

Pamuk ja kolmonen rv 38+6

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Pamu wow!! Jopas on iso masu ja työntyny täysin eteen :LOL: ihana! :heart: Olikos tuo nyt se kuuluisa poikamasu? Eikös tyttöö oottaes leviä vähä joka suuntaan eikä vaan masusta?
poikamaha joo, niin ne kaikki koko ajan sanoo... mutta mulla kyllä oli tytöstäkin aika samanlainen...että jospa muuten ihmisen lanteiden mallista kiinni millanen maha!! :D

kyllä tässä on kantamista :whistle: oon välillä tuntenut itseni ketteräksi kuin ryhävalas konsanaan :LOL:

SS Ihan selkee vauvamassu on siellä! Eli vaikka Mytty ei potki, niin on aivan varmasti kasvanut kivasti!

Nimra Tiukka pakkaus on sielläkin! Onpas kiva katsella muiden masuja.
Muuten miten te osaatte liittää kuvat tähän tekstiin????????????????????? Mä osaan laittaa profiiliin, mut en tähän.
Ihan ajattelin jo tulevaa et vaavin kuvan voisin sit tekstiin laittaa, enkä tuonne profiiliin. Niin ja muutakin jos sille tuntuu tietty. Eli pliis auttakaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oot muuten Nimra kivasti laittanut kaikki kamat. Tuo kenkäteline juttu oli tosi nerokas! Niin ja tietty päiväpeitto on kaunis. Se on sit rakkaudella kans tehty.

Noista imetysrintsikoista sen verran et tosiaankin ne täytyy kokeilla ennen kuin ostaa, koska koot heittelee eri merkeissä. Vähäkö ahdisti sovituskopissa kokeilla... Otin ekaks liian pienet ja laitoin myymäläapulaisen hakee isompaa kokoo sit...
Niin ja siinä sovitusjonossa sattui sit joku mummeli, jolla oli puheliripuli. Kauheesti kiinnosti mun masu.
Mut itseasiassa se muori saikin mulle ihan kivan mielen. Se kun totesi et mul on napakka masu ja et ei uskois et laskettuaika on niin pian. :D Ihanaa näin päin. Neidin kans tosiaankin kun ihmiset melkein juoksi karkuun et jos se valaana oleminen sattuu olee tarttuvaa....... :LOL:
(.) Huonosti nukuin kun kurkkuun sattuu vaan. Mietin pitäiskö lähtee päivystykseen vai ei. Ei oo hyvä olo, mut ei kauheen huonokaan. En tiiä. Jospa täs katselisin muutaman tunnin asiaa ja sit menen jos alkaa sattuu pahemmin. ;)

NullPoints ja Tirri 33+3

Yhteistyössä