*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

Kiitos NullPoints ja Nimra!!! Hormonien vuoristorata jälleen nousussa :D Mies tuli töistä kotiin ja jatkoi hoitopöydän kasaamista niin taas omakin mieli kohentui =) Ja kuten sanottu, pitäis nyt vaan keskittyä nauttimiseen pelon sijaan kun nää viikot tosiaan juoksee eteenpäin! =)

mymmyryy: Älähän vielä luovuta! Mulla oli alussa välillä päiviä ettei tuntunut koko raskaus yhtään missään ja välillä taas tuntui. Ei siis todellakaan ollut jokapäiväistä. Ymmärrän kuitenkin pelkosi! Aina kun itsellä oli parempi olla olin varma ettei masussa sitten voi olla hyvä olla... :hug: Nyt vain positiivisia tuulia sinne!!! :heart:

Nimra: Ääh, kurjalta kuullostaa sun olo! Tsempityksiä täältä!!! :hug:

Taas paremmalla miellellä oleva Toive81 ja mini 32+4 :saint:

Huomenta!
EM mä luulin et duunikoneissa olis ollut joku esto päällä. :LOL: No ei ihme ettei toiminut.... Hyvii juttui todellakin. Piristi aamun askareita kun luin noita. :LOL: :LOL: :LOL:
mymmyryy mul ei ollut kyl mitään kipuja alussa.
Nippailuja korkeintaan. Kyl ne kivut tulivat sit vasta paljon myöhemmin... Eli älä paniikoi siellä. Toisaalta en ihmettele et paniikoit, kun on sulta viety matto alta liian monta kertaa.
Poitiivisia ajatuksia sinne nyt! Kyllä se siitä aivan varmasti!
Danjuska Kiitos! Niin kaupassako sä oot duunissa? Mä olin esikoisen kans kaupassa viikonloppuisin duunissa (muuten opiskelin) ja mulla oli jalat mennä, kun siel sai vaan seisoo. |O Ei ollut hauskaa. :headwall:
Nimra Kyllä vauvoista näkee sen koko eron helposti, joten kyl joku 5kg vaaveli on ISO. :eek: Ei minua ainakaan huvittais sellaista punnertaa pihalle. Hattua nostan joka sellaisen ovat tehneet. Mä taidan olla aika raukkis sit, mut toi on mun mielipide......... :x
Toive Ihanaa et piristyit todellakin! Nyt tosiaankin nautitaan!
(.) Saatiin sit se kaappi kasattua. Minä luin ohjeita ja sanoin miehelle mitä tehdä. Kyl itsekin kökin vähä ruuvimeisselin kanssa, mutta sattuneesta syystä en kauheesti taipunu tekee paljoo... Eli kaappi seisoo ja on hieno. Eikä me ees riidelty kun sitä kasattiin. Sen verran oli monimutkainen juttu et tais jäädä viimeiseksi itsekasattavaksi jutuksi meillä. Varsinkin kun ne ohjeet olivat ihan p-stä. :$
Nyt menoksi....

NullPoints ja Tirri 33+1 :xmas:

Nimra
Nostellaanpas ekalle sivulle...

Yöstä voisin samalla kertoilla niin tulee ees jotain tekstiä :whistle: vaikka tuntuu, että mä kirjoitan tänne jo IHAN LIIKAA, kun ei oikein kykene muuhun kuin istumaan...ja kannettava on AINA tuossa vierellä :eek: :LOL: :headwall:

Joo, elikkäs menin sänkyyn noin klo 23 ja mies otti syliin...ja hyvin se meni.. siihen asti kunnes alkoi supistelut.. masua kiristi, tajuton menkkajuilinta, etova olo, maha sekaisin...sitten mies säpsähteli unissaan niin enhän mä omien "vaivojeni" kanssa saanut edes yrittää nukuttu :ashamed: joten matka kävi sohvalle (pienen vessaisttunnon jälkeen )... sohvalla alkoi taas supistelut ja kiristys.. :eek: no sitä on nyt siis tosiaan noita supisteluja, masun kiritymistä, menkkajuilintaa ym, kohta en tiedä uskaltaako oikein mihinkää enää lähteä.., kun tuntuu että kohta se sieltä itsensä puskee läpi! :snotty:

Tässä ollaan nyt ja odotellaan..., että olis edes hetki rauhallista ja ei kovin tulis ahdistavaa oloa - Vauva on tosi rauhallinen, että kaippa se voisi hiljalleen asettua oikeaan asentoon ja laskeutua.. :whistle:

Väsynyttäkin väsyneempi Nimra +Hiljaisempi KultaMuru rv 38

Jokohan sitä kans uskaltautuis liittyä teitin joukkoon....Kohtukuoleman takia menetimme pienen tyttäremme Rv 23+5 02/08, nyt sitten uudelleen raskaana ja Rv 21 menossa ja laskettuaika on 27.03.2009. Tyttäremme poismenosta huolimatta lasken että tämä on 4 lapsemme. Olen jo pitkään kanssa taustaillut ja lukenut juttujanne, mutta oma pelko tämänkin vauvan menettämisestä on pitänyt taka-alalla. Nyt sitten on perus ultrat käyty ja kaikki on tähän asti mennyt hyvin (koputtaa puuta), kolmen viikon päästä on kuitenkin vielä lisä ultra ja jatko raskauden seurannasta ei vielä ole tietoa. 20% mahdollisuus on että tämäkin raskaus päätyy kohtukuolemaan, joten hengähdän varmaan helpotuksesta vasta kun vauva on sylissäni. Liikkeet tästä pienestä on tuntunut jo onneksi viikosta 13 asti ja se on kyllä vähän rauhoittanut mieltä =) .

perjantaita

ja hyvää alkavaa viikonloppua kaikille =)

Tauskille tervetuloa! :hug: kokemasi ja tyttäresi menetyksen johdosta!
Kovasti toivon että päästän kaikki loppuun asti tällä kertaa =)

Nimra: jaksuja oloon.. mut eikö tuo mahan "tyhjentyminenkin" saata olla oire/merkki lähestyvästä.. ainakin ihan niin kuin oisin jostain lukenut.
Ja ootas vaan kun ne todelliset tuskat pamahtaa päälle ;)
Juu just tuota mietin että saako siellä valita sektion/käynnistyksen jos niin haluaa mutta siis sen verran luin ilmeisesti väärin etten hoksannut että sulle on niitä suositeltu.
Iteltä ne ei varmaan kyselleet mitään moisista sen takia kuin kuitenkin pituutta 171cm ja sanoivat että hyvin mahtuu tulemaan. Poika olin syntyessään sen 4250g.. ja ei kyllä haittais jos seuraava ois himpun pienempi ;)
Turhaahan sitä on tiettävästi tosiaan paikkojaan revityttää jos on tosiaan tuollainen mahdollisuus että vauva niin iso että ei mahdu tulemaan. Luotat vaan henkilökuntaan, :hug:

Tuosta koko asiasta niin poikahan ei mistään isoimmasta päästä ollut mitä maailmaan tulee harva se kerta mutta näytti päälle kolmi kiloisiin vauvoihin verrattuna aika jätiltä sairaalassa =)
Vaikka nyt kun kattelee valokuvia niin tuntuu että ei se oo iknä voinut noin pieni olla :LOL: :heart:

NP
: Juu kaupassa oon. vielä pitäis tämä ilta ja huominen jaksaa.. ei mitään jos vaan ei noihin kinttuihin särkis. lakuyö oli kans yhtä tuskaa kun mahaa kivisteli :|

danjuska ja toukka 20+5

Tauski84 :hug: ja onnea raskauteen! Hyvä, kun liikkeet tuntunut jo aikaisin. Olis kai se hyvä, että sais enemmän seurantaa sinne loppuunkin. Tulee ainakin itselle parempi olo. Kaikki menee hyvin. :heart:

ElinaMaria, sulle mun täytyis sanoa kiitos kaunis!!! Siitä, kun joskus tuolla km-puolella mainitsit, että sua oli auttanut, kun kirjoitat blogia. Aloin sillon itsekin kirjoittaa. Ei oikeasti olis tullut silloin muuten mieleen siinä sekavassa mielessä. Ja se on aika hyvää terapiaa. :)

Ja sitten: Olisko tyhmä laittaa tekstiviesti ihmisille, että meille olis vauva tulossa? Siis aika suuri osa jo tietää. Plussauspäivänä taisin kertoa jo kolmelle ja seuraavana lisää... Mutta ei kaikki vielä tiedä. Olisko parempi vaan kertoa aina kun näkee tai jos on muutakin asiaa vai laittaa erikseen joku kiva viesti? Mun tekis mieli kuuluttaa koko maailmalle, että me ollaan taas raskaana... :D Meinasin mä nyt sen ens tiistain ultran odottaa, jos se siellä hengissä olis, niin sitten. Mutta toiveet mulla on korkealla ainakin. :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Tauski82: Tervetuloa mukaan ja pahoittelut rankasta koettelemuksesta :hug: Ihanan aikaisin olet jo tuntenut liikkeet! =) Itse aloin kans niitä tuntemaan rv14+ lähtien. Ihanaa masunkasvatusta!

ElinaMaria: Loistava linkki, kiitos! :LOL:

(.): Voih, tiedättekö mitä?! Anoppi+appi lupas kustantaa meille turvakaukalon! :p Täällä ois nyt alennuksessa upouusi Gracon turvakaukalo maksaen nyt 140?. Mielestäni ei kovin pahan hintainen? Ollaan käytettynäkin katsottu, mutta taas yksi perhe oli ehtinyt ostaa sen :kieh: Käytettynä olisi maksanut 90?, minkä vuoksi tuo 140? ei tunnu nyt kovin isolta summalta ja ois ihan uusikin...Anoppi näytti vihreää niin varmaan se käydään maanantaina ostamassa.

Ootteko ajatelleet ostaa (tai jo ostaneet) babysitterin? Sellaisen mikä menisi kans heti? Oisko jotain suositteluja millanen kandee ostaa? Me aateltiin sellanenkin ostaa niin saa tarvittaessa kädet vapaaksi, kun tuo mies paljon poissa kotoa ja meillä vielä koirakin pyörii jaloissa niin saisi sitten Minin tarvittaessa siihen hetkeksi =)

Taas pyörii koneellinen vauvelin nuttuja ja kasa odottaa jo silitystä! Mies tänään taas työreissussa ja tulee yöllä joten on ainakin puuhaa :D Täällä taas NIIN ankea keli...sataa vettä ja kaikki harmaata,tylsää! Tahtoo lunta! Joko sitä on Suomessa? Ei varmaan vielä etelään ole ehtinyt? :wave:

Toive81 ja Mini 32+5 :heart:

Muoks: Tuli vielä sellanen mieleen, että oonko ihan hassu kun on olo, että Mini syntyy jo ennen laskettua aikaa? Varmaan on silläkin vaikutusta kun kahdella kaverilla esikoiset syntyi molemmilla viikon ja kaksi viikkoa etuajassa...Jotenkin ehkä jopa vähän salaa toivoisinkin, että Mini putkahtaisi maailmaan jo joulukuussa ollen tietysti kunnossa! Mies taas toivoo, että menisi tammikuun puolelle ettei ole joskus katkera meille että on syntynyt vuoden lopulla :LOL: Musta ihan hassu! Saapahan sitten joskus tuplasti enemmän lahjojakin!!! :D

Mut vois varovasti lisätä listalle:
3 tulossa, km:t 12/07, 04/08, 07/08. La on heinäkuun jossain vaiheessa... 20tai22 pvä. Ikää on 28-v. Mitäs vielä?
Paniikki on ehkä lientynyt. Tänään on mahaa vihlonut!!! Ou jee!
Kiitokset kaikille mieltä rauhoittaneille :heart: :heart: .Joudutte vielä monet kerrat mun paniikkia hälventämään :saint: . Lueskelen rauhassa juttujanne ja perehdyn tilanteisiinne uudestaan.
tauski :hug: :hug: ja tervetuloa hyvään pinoon keskustelemaan :heart: .

Ja niin nyt täytyis keksiä uusi työnimi :xmas: :xmas:

Hei taas! :D
Kuten huomaatte duuni kiireet taitavat olla ohi, kun kerkeen täällä palloilemaan! :D
Tauski Sydämmellisesti tervetuloa joukkoomme! :heart: Sulla onkin aikamoinen kokemus takana. :eek: :hug: Tuo on varmasti ollut rankkaa. :hug: Hienoa et olet jo noin pitkälle tässä raskaudessa jo päässyt ja kaikki on hyvin. :flower:
Minä laitan noi sun tiedot listaan mukaan ja jos haluat jotain lisätä/korjata, niin ilmoittele! :wave:
Mymmyryy Minä olenkin odotellut milloin saan sulta luvan laittaa sut "virallisesti" meiän listaan. Ilolla sen siis teen nyt. :D

Ja HYS ois sairaala!
Ja niin, kysympä täälläkin pinossa: Onko teillä kokeiltu kortisonia raskaana pysymiseen? Mulla aloitettiin nyt kortisonilääkitys. Ja ensi viikolla käynti klinikalla. Saas ny nähä mitä siellä suunnitellaan...

Iltapäivää!

Miksei kukaan varoittanut kuinka rankkaa vauvan vaatteiden pesu ja varsinkin silitys voi olla? :D Varsinkin kun en mikään varsinainen silitysmestari ole :D Sanoinkin miehelle, että tämä on ainutkertainen panostus, kun Mini on syntynyt en onneksi enää ehdi silittämään yhtään mitään! :D Hei kysymys, ootteko jotenkin jaotelleet vaatteet laatikoihin? Vinkkejä otetaan vastaan! Esimerkiksi koon mukaan, onko body vai potkuasu, housut, paita yms? Tossa hoitopöydässä on vain 3 laatikkoa ja nekin aika pieniä. Ois vaan kiva saada kaikki vaatteet sinne mahtumaan ja vielä järkevästikin. Kun jäävät pieniksi, pakkaan ne säilöön niin tulee isommille tilaa samalla. Kunhan joskus ollaan taas kotona (Suomessa) niin säilytystila suurenee kertaheitolla.

Ja huomasin tossa kun pistin pinnasänkyyn lakanaa, että olisi pitänyt ostaa sellainen lakana minkä saa HELPOSTI patjan ympäri niin ettei tarvitse tunkea lakanan reunoja patjan alle. Sellanen "lakanapussi" vai mikäs se onkaan nimeltään. Ei lähde sitten sieltä irtikään jos vauva on jossain kohtaa kova meuhkaamaan. Lisäsin jo tämänkin ostoslistaan. Onneksi nuo 2 lakanaa mitkä ostettiin ei kalliita olleet ja muutenkin tylsän tuntuiset. Taidan leikata niistä harsot kun ovat sellasta pehmeää miellyttävää kangasta. ;)

Äh, olen ihan loppu! Huomenna vielä paljon laskostettavaa laatikoihin kun vasta tänään sain pestyä värilliset vaatteet :D Mutta kivaa tämä kyllä on ollut!

Mitäs muut ovat tänään touhunneet?

Väsy Toive81 ja väsy Mini 32+5 |O

Heh, heh, hee Toive! Meil on ihan samat hommat mielessä!. ;) Mä nimittäin aion lajitella vaatteet tänä iltana kans. :LOL: Tää sattui hauskasti! :LOL:
Mulla on ajatuksena et laittaisin koon mukaan laatikoihin. Eli pienimmät ylimpään ja sit laatikossa laitan eri kulmiin eri kamat.... Tuosta tuli mieleen ettei aivan silmittömästi voi luottaa kokoihinkaan. Vaikka olisi kyse uusista vaatteista. Eli kannattaa mittailla toisiinsa kans pikkasen et ne koot ovat todellakin oikeita.
Minä inhoon silitystä. Katselin vaavin vaatteita ja niis ei ollu ryttyi... Pakko on valitettavasti silittää petikamat........... :|
Uutisia: Ostin ekat "vaatteet" pikkuiselle. :D Eli ostin jouluhatun ja tossut. :LOL: Täytyyhän pienimmälläkin pukin odottajalla olla sit joulukamat päällä. Olin aika tunteita täynnä kun niitä katselin. :'( Voi noita hormooneja... :headwall:

NP: On muuten ihan totta ettei tosiaan voi kokoihin täysin luottaa! Just tänään ukkelille sanoin, että osa 56cm vaatteista on tosi pieniä, ihan kuin 50cm muutamat mitä ostettiin...Sit huomasin sellaisenkin, että suurimmassa osassa ostetuissa vaatteissa oli koko lapussa 50/56 ja tosi pikkasen olosia, että enpä enää katsele vain hintalapun kokoa! Eli taitaa mulla jäädä suurinosa vaatteista tosi äkkiä Minille pieniksi! Noh, haaveena varmasti joskus toinen lapsi niin sitten on ainakin vaatteita valmiiksi ja paljon! :D Toivottavasti vauva tykkäisi (ihan varmasti...) kun häntä puetaan niin saisi ahkerasti käytettyä varmaan nopsaan pieniksi käyviä kuteita :LOL: Mutta nuin minäkin vähän ajattelin laatikoihin lajitella!!! =)

Ihanat kuteet olet jouluvauvallesi ostanut! Hän on varmasti todella söpönen ne päällään! :heart:

iltaa ja hyvää alkavaa/alkanutta viikonloppua kaikille!!

tauski & mymmyryy, virallinen tervetulotoivotus! täällä on ihania ihmisä ympärille, mukaan vaan! :wave:

vihdoin on hoitopöytä paikallaan, mutta tavaroita en saanut paikalleen kuin murto-osan kun alko supistelemaan...että jäi sekin homma...no ei voi mitään, jospa vaikka huomenna lisää, mies heti patisti huilimaan mikä onkin ihan hyvä. Lähtivät vielä muut happihyppelylle pihalle.

Ihanaa kun on viikonloppu!!!

toive, mä oon jaotellut koon mukaan vaatteita, ja sit just bodyt omaan kasaan ja semmosta...vaatteet olis tuossa muuten valmiina mutta ne pitäis vielä saada hyllyille. Ja kait tässä pitäis se oma kassikin jossain välissä pakata... =)

palaillaan....
Pamuk ja kolmonen rv38+4

Huh, olo on vähän parempi kun mies toi mulle SeaBand- pahoinvointi rannekkeet. Ainakin pystyy vähän paremmin syömään. Tämä pahoinvointi on aika kova yllätys kun pojan raskaus aikana ei ollut kuin sellaista kalvavaa pahoinvointia mutta ei tarvinnut nieleskellä oksennusta niin kuin nyt. Edelleenkän en ole oksennellut mutta siinä rajalla on koko ajan jos ei pidä rannekkeita. Mua myöskin huimaa paljon... ja masua nipistelee :heart:

Sori en jaksa nyt taaskaan mitään kommentoida kun on hirveen väsynyt olo.

Niin ja tuonne listalle en vielä uskalla, kun en tiedä laskettua aikaakaan vielä. Se selviää joulukuun 3 päivä näkyykö ultrassa mitään elävää yksilöä.. Mutta omat veikkaukset olisi se 20-22 päivä niin kuin Mymmyryylläkin =) =)

leinikki eiks ookin hyvä päivämäärä :saint: .Me ei sitten poistuta täältä ennen heinäkuuta!
Toive mä oon laittanut yhteen laatikkoon bodyt, seuraavaan housut/potkarit ja viimeseen unihaalarit, sukat, rätit jne... Isot alimmaisiksi ja pienet päälimmäisiksi.

Heh-heh-hee.......... Pakko oli laittaa tuo tuohon alkuun........ Jotenkin musta tuntuu et toi on mun kuva.

Nimralle ja Danjuskalle Molemmille jaksamista! :hug:
s-anttu mä en kenellekään laittanut tekstareita. Ajattelin et ne sit näkee ja kuulee jos noin on. Laitoin kyl Facebookiin vihjeen, joten silloin sellaiset, jotka eivät näe/kuule muuten tajusivat asian. Kaikki tekee omalla tavallaan. Tuskin on silleen oikeeta tai väärää todellakaan. Minusta jos haluat kaikille ilmoittaa tekstarina, niin se on ihan ok. Ihmiset kyl siitä tajuu sit et ootte aivan innoissaan. :heart:
Toive Mulle lupailtiin neidin kans etten koskaan tuu LA näkemään. Olin siis sit varautunut jo rv37 et pian tulee lähtö. Sit kun ei tullutkaan, niin auta armias miten pitkiä ne kaks vikaa viikkoo oli. :headwall: Neiti siis syntyi 40+0. Mut olis kai ne ihan helposti antaa mun mennä ylikin, tilanne meni sillo vaan liian vaaralliseksi. Luulen et jos sitä ei olis tapahtunut, niin olisin varmaan menny sinne rv42 helposti. Neidillä kun ei ollut kiirettä....
Eli mitä mä sanon on se et ei kannata odottaa et aikaisemmin tulee meno, koska pettymys on sit suuri ja aika menee hitaasti. Jos sit tosiaankin tulee lähtö, niin se onkin sit suuremmoinen ylläri. :heart:
mymmyryy mä en tosta kortisoonista oo ees kuullu.
Onhan tuo tosi hyvä et ne antavat sulle nyt kaikki mahdolliset jutut et tää nyt onnistuisi! Täällä tosiaan olis ollu vika yritys ennen tutkimuksiin menoo. Mitään kikkoja siis ei olla tän eteen sen enemmän tehty...:heart:
Mukava tosiaan et teil on noin lähekkäin LA:t Mymmyryy ja Leinikki. Te voitte siis yhdessä pitää haikaran kiireisenä.
Leinikki toivotaan ettei toi krapula olisi pitkäaikaista! Jaksuja sinne kans. :hug: Niin ja toi heinäkuun loppu on ihan hienoo aikaa saada lapsi. Meiän neidillä on ihan h-kuun lopussa synttärit.
(.) on sellainen olo et flunssa taitaa olla tulossa. :headwall: Mä kun halusin niin paljon tehdä kaikenlaista, mut taitaa tää viikonloppu sit mennäkin osittain ainakin lepäilyksi. :headwall: Terveys ensin ja sit muut jutut. Niinhän se on. :ashamed:

NullPoints :snotty: ja Tirri :xmas:

Mymmyryy. Kättä päälle, me ei tältä palstalta poistuta ennen h-kuun loppua! =) =) Eli nyt sitten käyttöön ne kaikki pakkelit ja naulapyssyt, ja vielä vähän hakaneuloja :p kohdunsuulle, jottei meidän pikkuiset pääse karkuun. Ja myös paaaljon positiivista mieltä matkaan mukaan vaikka kuinka vaikealta tuntuukin. Pakko vähän tsempta jotta jaksaa tän raskaan alun jotenkin. :D :D

NP. Heinäkuu on hyvä kuu koska olen itsekin syntynyt h-kuun 8 päivä :D :D
Toivottavasti et tule hirveän kipeäksi, kurjaa olla vkloppuna kipeänä. :wave:

Tauski. Tervetuloa tänne minunkin puolesta vaikken täällä ihan virallisesti ole. Ja suuret pahoittelut menetyksestäsi. Uskoisin että tällä kertaa kaikki menisi nappiin. :hug: :hug:

Leinikki ja Onnimuru rv 4+3 ? keksin jopa työnimen :D :D

Tauski :hug: tervetuloa ja toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hienosti. :)

(.) tänäänkin tunsin pienen pieniä liikkeitä... :) Samassa paikkaa kuin toissapäivänä. Nyt oon varma et ne on niitä! :D Osallistuin nenäpäiväbingoon, en voittanut. :D

Lähden tampereelle pariks päiväks, soon moro! :wave:

EM ja Dodo 14+3 :heart:

Kysymys kaikille: Onko kellään ollut alkuraskaudessa sellaisia ongelmia mahan kanssa että se on ihan sekaisin, melkein ripulilla joka aamu. Luulin eilen aamulla että olin syönyt jotakin epäsopivaa, mutta tänä aamuna on vielä huonommassa kunnossa maha, pari kertaa saanut laukata vessaan aika kiireellä. Esikoisen alkuraskaudesta muistan vain kovan ummetuksen, mutta nyt on kyllä ihan päinvastoin. Sitten tyhmänäni hyppäsin aamulla esiko anssa sängystä ylös ilman SeaBandeja ja hyi he**tti että on ollut pahaolo koko aamun. Just ja just sain juotua lasin appelsiinimehua ja sain rannekkeet laitettua niin siinä huilaillessani puolituntia vasta alkoi olo helpottamaan. Eli kyllä tämä mun pahoinvointi on vaan pahenemaan päin... Onneksi! :heart: :heart:

Tsemppiä mymmryylle ihanan pahoinvoinnin kanssa. :D

EM Taitaa ne liikkeet siis olla todellisia. :heart: Mä luulin ekaks et suunnilleen kuvittelen ne ekat liikkeet, mut totisinta totta ne olivat........
Leinikki Niin on kipee olo. Jokaista jäsentä särkee ja kurkkuun sattuu. Heräilin koko yön ja jopa menin laittaa pesukoneen rullaamaan kun en muuta keksinyt. :ashamed:
Pelottaa vaan et olisi angiina tulossa kun kuumekin meinaa pukata. Ei huvittais lähtee lekuriin, mut pakko on jos ei olo parane. :whistle:
mymmyryy ja leinikki toivottavasti pysyy noi pahoinvoinnit jotenkin kurissa. Mul kun ei tuollaista ollut, niin en osaa kuvitella.......... :ashamed:
Vatsasta. En huomannu itse sen erikoisempaa, mut mä en kyl yhtään ihmettele et menee jos on muutenkin krapulainen olo. Kaikki vaikuttaa kaikkee.
(.) Taidan mennä takaisin makailee............. Ei oo voimia. Ja minä kun kuvittelin et tekisin sata juttuu tänään. Ei tuu onnistuu.
NullPoints ja Tirri 33+2

Mua kyllä harmittaa ku vieläkää en liikkeitä tunne :| Kohta pitää jo mennä varmaan neuvolaan tarkistuttaan ku ei kestä koht oottaa... Ku alkaa jo pelottaa, et onko kaikki hyvin.

Ostin täytekakkutarpeita =) Ja vois tehä siis kakun ja huomenna koristella. Ja sit jos antais jos sen isyyspakkauksenkin. Kummiski oon jo ostanu noi jutut ja jos kaikki ei ookaan hyvin ni tuskin mie sit niit viittin antaa sitä ainakaa sillo. Eli samahan se on antaa nyt =)

SS & mytty 19+1

Yhteistyössä