Täällä ollaan varmaan ihan tuon näköisiä.. Odotellaan ja odotellaa ...ja silitellään masua.. ja taas ootellaan..
Onnea uusille plussanneille
Leinikki ja Mymmyryy
Kaa Onnea liikkeistä!!
Toive Ihanaa, että sielläkin on kaikki kunnossa ja hommat sujuu hyvin!
Täällä on puhuttu noista siemenistä.. ja ruoasta. Mä en ole juurikaan mitään erityistä varovaisuutta noudattanut. Ihan syön normaalisti (rd-diagnoosilla) ja mies ja minä ollaan puhuttu, että ei aleta kovin stressaamaan noilla ruoka-aineilla...mies on sitä mieltä ja oikeastaan minäkin, että jos lapselle tulee tai on jotain niin todennäköisesti hänelle olisi tullut/tuli se ilmankin kokoaikaista tarkkailua, mutta sanotaanko näin, että järjen kanssa mennää käsikkäin tässä ruoka-asia jutussa ja siihen päätökseen ollaan tyytyväisiä :wave:
Olen tosiaan tehnyt itse vähän muita hommia nyt tässä muutaman päivän.. niin ei oikein ole enää energiaa riittänyt tänne.. :ashamed: On tosiaan tuo setä juttu ja sitten tuo ulostotto asia ollut tässä listalla.. ja olenpa tehnyt nalle puh-joulukorttejakin (käsityönä) niin siihen menee aikaa ja ne eivät siis ole vieläkään valmiita
mutta ne on kyllä ihania!!
Sain muuten hyvän uutisen itselleni!! Saan siltä yhdeltä ihmiseltä, kuka oli osatakaajana mun kans niin ulosoton kautta rahaa
Edes jotain hyvää!!
NullPoints Hienoa, että ultrassa oli kaikki mallillaan
Tuo jouluaatto on varmaan aika "harmillinen" toisaalta, mutta toisaalta IHANA lahja :heart: Kunpa itse tietäisi, että .. . milloin se oma kulta tuolta masusta tänne kotiin saapuu..
Myö jo niin ootellaan!!!!
Itsellä on kyllä sellainen olo, että jos siellä 17.11 keskussairaalassa todetaan, että kaikki (keuhkot kypsät) ja kaikki kunnossa... niin me ollaan täsä mietitty, että voitais haluta joko käynnistys (siis jos järkyttävän ISO) tai sit otettais mieluusti se sektio niin ei menis itsellä ihan tuonne jouluun..., kun haluaa kuitenkin joulurauhan ja esikon kanssa siinä voi olla "haastetta" vähän enemmänkin.. Siinä rauhallisuudessa..
Mä tuossa hoksasin juuri, että en ole ees ehtinyt ajatustakaan luomaan tuolle.. sairaalakassille.. hhmmp, täytyy varmaan tällä viikolla alkaa sitäkin hiukan miettimään ja laittamaan valmiiksi....? ettei tarvii synnytykseen lähtiessä sitä pakata. Täällä sanottiin, ettei sinne kannata paljon mitään ottaa, että melkein kaikki tulee sairaalalta... ja noh, mä tietenkin otan ne sit sieltä.. ?! jotenkin ei viitsis heti tehdä kotiin likapyykkiä ym..
Oma olo... noh, välillä hyvä,välillä huono. Nukkumaan on hankala mennä, kun harjoitussupistukset vetää mahan niin kireäksi, että hyvä olo on kaukana ja ... sitten mä täällä istuskelen...ja odottelen, että jo rauhoittuisi olo.. Olisi jo kyllä ihan valmis synnytykseen =) Nuo liitoskivut(kin) on tuntuneet muutaman päivän olevan ihan muualla.. =) Hieno juttu! Olenkin tänään jaksanut "painaa" sit kotona...ensimmäiset piparit ja tortut leivottu
ja pesin (taas) 3 koneellistä pyykkiä...Tietääkö kukaan mistä tuo kamala pyykkimäärä tulee =) ? ja meitä on vielä "vain" 2
Isännälle tuli tänään postin kautta uusia vaatteita..ja ai jai, kun olin osannut ostaa taas hyvin sopivat vaatteet ukkokullalle :heart: Kyllä on taas hienoja kuteita ja hhmmp... joutuu perässä kävelemään ja ihailemaan
Isänpäivänä tosiaan käytiin kummankin meidän porukoilla pienet muistot "isyydestä" heillekin viemään, muttei mitään sen ihmeellisempää ... ja noh, ehkä se käyminen on enemmänkin se "juttu" ?
Isännälle mä ostin sit kakun ja lahjaksi "vaan" arpoja..mistä ei kyllä voittanut mitään.. :| ja omalle isälle ostin 2 arpaa ja kummastakin voitti
Noh, ehkä sen oli tarkoitus mennä niin päin..?
Kävimme myös viikonloppuna tuolla Äänekoskella erään ystävämme luona ja jee!!!!!!!!! Hänen elämässään on kerrankin käännytty oikealle osoitteelle eli elämä näyttää menevät mallikkaasti kerrankin hienosti eteenpäin!!
Siis me ollaan ukon kanssa molemmat niin onnellisia hänen puolesta ja varsinkin, kun hän oli mennyt miesystävänsä kanssa (salaa
) kihloihin - Siis ihana asia, että hänelläkin vihdoin, kaikkien vaikeuksien jälkeen on elämä lähtenyt ylöspäin :heart:
Makselin äsken laskuja... Mistäs ne sit oikein tulee
|O Siis tuossa..huh huh, jotenkin oikein pelottaa, että miten niitä vaan tuntuu olevan, koko ajan ja vaikka maksaa kokoajan niin ne ei lopu..
Nyt on mentävä vielä hetkeksi muihin askareisiin, mutta kaikille tasapuolisesti onnea ja iloa!!!
Nimra + KultaMuru 36+5
P.S. En ole nyt muutamaan päivään ees ajatellut liikelaskentaa... , kun ei toisella näy olevan enää tilaa.. niin jotenkin en jaksa enää siitä huolestua - ainakaan niin paljon! Kunhan ees silloin tällöin moksauttaa niin olen tyytyväinen :heart: :heart: ja isäntä sit herättelee ... kun tökkii massua ja hihkuu, että heräti.., vaikka välillä tekisi milie sanoa, että ei tarvii herättää, kun tulee niin tukala olo sitte.., mut IHANA, kun toinen jo odottaa ihan silmät kiiluen ja puhelee jo isyyslomasta.. :heart:
Vielä on pakko kysyä, että onko muilla sellaista
oiretta, että mahasta kuluu ihan ihme "pärinää"..? Siis hankala selittää, mutta kuulosta siltä, kun siellä ... pääsis ilmat pihalle.. sellainen "plörinä" ehkä ne on vaan suolisto ääniä..? mutta erittäin ihmeellisen kuulosta
NullPoints Unohdin sinulle vielä sanoa, että meillä on tuo Tirppi poikittain....enkä edes uskalla ajatella, että millloin se mahdollisesti kääntyis oikein..
Johan sen olis kyllä aika kääntyä B) Toivotaan parasta! Ja aina ultrien aikana se on nätisti rt-tilassa
tahallaan "hämää" veikka noita ulkopuolisia tarkkailijoita