NP joo no mul on onneks ihan vaa tää vuoro (keikkahommaa ku teen) ja sit pari helpompaa vuoroo parin vkon päästä (vain viinin kaatelua ja blokkaamista) ja maanantaina sit alotan yhe lyhkäsen työn hyllyttäjänä, iha eri firma ja ala siis Mut just toi, et mä en haluu siel pyörtyä ni en viitti noit vuoroi juurikaan tehdä. Tai ylipäätään noit tarjoilijan keikkoja (oon tehny niit siis henkilöstövuokrausfirman kautta). Ku ei oo paikkoina muita ko semmosia ison volyymin asiakaspaikkoja ni mieluummi sit oon kotona. Ku siin kerkee just ja just kokista hörpätä välillä, et sais vähä energiaa. Ni se on aika rankkaa ny ku raskaana on. Enkä haluu riskeerata, et jos pyörtysinki ja kaatusin ni syyttäsin kyl aina itteeni jos tää raskaus menis sen vuoks kesken.
EM juu kyl me hyvis väleis ollaa äipä kans =) Mie ain annan sille eri juttui lahjakskii (esim kirjan joho kirjotin paljo omia juttuja), et se piristyis. Sillä on siis masennusta paljonki eikä voi asuu yksin ku ei pysty huolehtii itestää sillai kute pitäs. Ja sillai hyvin tullaa toimeen et se soittelee ain kerta pari kahteen vkoon (en jaksa useammin ku ei sillai oo hirmusti asiaa) ja se ei muista varhaisdementiansa vuoks oikein, et mitä se on sanonu/kysyny ja mitä ei ni meinaa välil vähä ärsyttää. Se on siis viel alle 50 -vuotias. Et erittäin nuori viel. Mut sitä se alkoholi teettää. Mut ei sitä jaksa katkera olla, mä kummiski oon onnelline, et musta tuli vahva ihminen myös noiden juttujen vuoks =)
EM juu kyl me hyvis väleis ollaa äipä kans =) Mie ain annan sille eri juttui lahjakskii (esim kirjan joho kirjotin paljo omia juttuja), et se piristyis. Sillä on siis masennusta paljonki eikä voi asuu yksin ku ei pysty huolehtii itestää sillai kute pitäs. Ja sillai hyvin tullaa toimeen et se soittelee ain kerta pari kahteen vkoon (en jaksa useammin ku ei sillai oo hirmusti asiaa) ja se ei muista varhaisdementiansa vuoks oikein, et mitä se on sanonu/kysyny ja mitä ei ni meinaa välil vähä ärsyttää. Se on siis viel alle 50 -vuotias. Et erittäin nuori viel. Mut sitä se alkoholi teettää. Mut ei sitä jaksa katkera olla, mä kummiski oon onnelline, et musta tuli vahva ihminen myös noiden juttujen vuoks =)