Olitte kaipailleet...
? Täällä minä edelleen olen.. YHDESSÄkasassa...,valitettavasti :headwall: :headwall: EI meinaa tämä jakautuminen onnistua, mutta eipä olla sitä kyllä yritetty millään spemukalla käynnistääkkään..
Mulla kun ei tuo alapää kyllä ole nyt kovin.. miten sen sanoisi...suotuisa, kun sitä särkee |O
Oxford Hyvä, että ultrassa kaikki mallillaan. Meillä oli painoarvio rakenneultrassa 465 g ja vko oli ultran mukaan 22+1 eli en osaa kyllä tuon pelkän painon mukaan sanoa, että onko teillä miten "edellä" tuo aika.. ?
Mymmyryy: Kovasti jaksuja täältä sinne :hug:
Painosta: on ollut puhetta.. Mulla sitä on tullut nyt yhteensä.. hhmmm 11,6 kg MUTTA mullahan sitä oli jo omasta takaa liikaa, joten onneksi ei ole tuon enempää noussut!!! Eikä oikeastaan enää voi niin noustakaan, kun kohta se pikkuinen sieltä jo tulloo - Oli keino mikä tahansa
ElinaMaria: Mukava kuulla, että siellä on kaikki kunnossa ja neuvolassakin kaikki mallillaan. Onnea serkkusi raskauden puolesta myös! Toivottavasti saatte piakkoin uuden koneen
Toive: En ole huomannut sillai isännän poissa ollessa tai vieressä ololla olevan mitään vaikutusta vauvan liikkeisiin, mutta siivotessa ja Iskelmä-radiota kuunnellessa (kaksi äidin suosikkia
) niin silloin laittaa kyllä vaavi jalalla koreasti! Ikävää nuo bailut ja pullojen särkemiset |O - Mä en ole ikinä sellaisesta välittänyt ja mä olen kyllä sellainen, että jos vaan itsellä on ollut vähänkin huonompi päivä niin käyn vähintään kerran sanomassa tai kaksi ja sit jos EI LOPU niin mua ei ahdista soittaa kyllä poliiseille! Sen verran mä haluan rauhalliseti olla, että en ala kuuntelemaan mitään yletöntä möykkää enää klo 24 jälkeen... Meillä on ollut täysi joulu jo viikon ainakin
Mä olen vähän sellainen joulufriikki
Rakastan joulua.. Ihana massu sulla :heart:
Unicco: Hauska oli lukea sun juttu
Mä muistan itse alkuajoista nuo kaameet masun ilmavaivat... Aivan jotain tajutonta
EI siis kertakaikkiaan mitään mielekästä enää ollut..., ku tuntui että peräpää paukkas ihan missä ja milloi vain ja aina täysillä..
Niinuska: En osaa noista tykytyksistä sanoa, mutta uskoisin niiden olevan liikkeitä
? Onnea siitä!! Jos tunnet tuolta Saarijärveltä yhtään Reinikka sukunimistä niin voisin sanoa, että sammaa sukua on kanssani
Mun nimihän on Suvi Karvinen, mutta os. Reinikka
Kleopatra: Onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon turisemaan :wave:
Daizz, Katherine ja Danjuska: Mukava kuulla, että teillä kaikilla menee hyvin B) On se ihanaa, kun saa vaan olla ja nauttia!
Snowball Mukavia hetkiä sinnekin - Se aika alkaa jossain vaiheessa mennä niin nopsaan eteenpäin =) ettet huomaa, kun tuo 4 kk on jo mennyt ...
NullPoints: Sinun ideasi saa myös täältä kannatusta :wave:
Omaa oloa..sitten.. Täällä EI siis mene hyvin |O Mä en oikeen enää saa nukutuksi ja joka paikkaa särkee, närästys on AIVAN KAAMEE |O |O ja tänä aamuna herätessä sai juosta vessaan, kun valkovuotoo vaan tulee ja tulee...
:kieh: :kieh: Siis mä jo luulin, että pääsen synnärille, että vedet meni niin.. EIKÄ MITÄÄN :headwall: :headwall: Noh, sain tässä sit toissapäivänä vai eilen.. kuulla, että olen mitannut sokerit väärin |O |O |O |O Voi hoosianna sanon minä!!! :headwall: Siis, nyt EN epäile etteikö olis sokerivauva tulossa ja mahdollisesti vielä makrosominen.. Mä olen siis mittaillut nuo paastosokerit niin kuin paastokokeessa 12 h tauko eikä sellaista siis saa olla (pitkää taukoa ) ja mulla oli sit ihana ylläri aamulla kun mittasin (8 h tauolla ) niin arvo 6,2 |O |O Joopa, oli kyllä 4,8 sit 12 h jälkeen, MUTTA SILTI :x Ruoanjälkeiset arvot kai suunnilleen olleet ok, MUTTA niissäkin on siis UUDET ohjeet... ja mä EN tiennyt.. :kieh: Pitäis mitata 1 h arvo ja alle 7 (muistaakseni ) ja mulle on annettu ohje, että 7,8 ja 1,5 h arvo :headwall: Että mukava juttu!!! Noh, pahaa oloa täällä on vieläkin ja eilen otin hiukan glögiä niin Huh huh, kun tuntui että oksu tulee ihan het.. :$ Ei onneksi tulut B)
Neuvolassa käytiin tänään ja ... Siellä kaikki kunnossa, painoa lisää 100g/vko ja sf 37 (NOUSSU !! |O ) Muuten kaikki ok.. Eli siellä EI tullut hullua hurskaammaksi eikä antaneet enää aikaa neuvolaan, kun poli aika on to ja siellä saavat kuulemma jo sitten tehdä tutkimuksia.. ja sanoa, että mitä tehdään ja milloin
Mut jos sanovat, että normi synnytystä odotellaan niin neuvolaan on mentävä.. Mä en odota kyllä mitään "normaalia", kun kuulin että olen mitannut sokerit ihan päin p*****tä :headwall:
Olen mä täällä kotosalla touhuillut joten kuten.. miten jaksan ja tänään käytin isäntää vielä autolla pienellä lenkillä niin ei tarvinnut sen vesisateessa ajella ympäri kyliä..kyllä tuleekin TAAS mukava "talvi"
Sain kuitenkin avata kahdesta kalenterista ensimmäiset luukut :heart: Isäntä avas sit yhdestä :xmas: Jotain mukavaa kuitenkin!
Tuossa se teki itselleen hiilijauhetta...niin yhtäkkiä kuulu kauhee kilinä ja kolina ja kaikki hiilet ja murskaamiskuulat levis lattialle, vaatteille ja tietokoneen näppiksille :kieh: Ei muuta kuin imuri käteen...
ja just eilen siivosin koko kämpän
No ei täällä muuta.. joulutorttuja leivottu, karjalanpaistia oon tehnyt... Yritän pitää kämppää kasassa ja isännän ruoassa, että voin sit "huolettomana" olla sairaalassa, vaikka ei mun tarviis nytkään huolehtia
Vähemmällä ja helpommalla isäntä pääsee, kun EN ole kotona
Nimra + KultaMuru loppumetreillä....