Hyvää alkuiltaa kaikille
Onpas tänne tullut kovasti tekstiä sitten viimekäynnin... Muistankohan nyt kaiken mihin vastailen..
No yritän kuitenkin!
Unicco ja Heitu Tervetuloa iloiseen joukkoomme ja hurjasti Onnea kummallekin
Mymmyryy Voimia siihen pahoinvointiin - Se ei kyllä ole mikään hauska juttu, jos kovin pahaksi äityy... Onpas sulla ollut varsinainen hammaslääkäri... Oli jotenkin aika uskomattoman kuuloista tuo touhu, mutta hyvä että kaikki on kunnossa ja hampaat hoidettu!
iltsu-natsu Hui, mikä kaatuminen sulla on ollut, mutta hyvä että kaikki on kunnossa
Mulla hyppäs jo sydän ihan kurkkuun, mutta sain kuitenkin huokaista helpotuksesta! Mä pelkään aivan kaameesti tuota kaatumista ja nyt kävelel tooosi hiljaa ja joka paikkaan
Puhuit tuosta km:n pelosta... Niin no mä olen sellainen, että varmaan sinne rv 28 asti pelkäsin keskenmenoa ja nyt sitten loppuajasta ollaan kohtukuolemaa pelkäämässä, että en mä tiedä olenko mä noilta peloilta ollut ollenkaan "piilossa", mutta onneksi olen kuitenkin osannut myös ottaa jokaisesta kipeästäkin vaavin potkusta ilon irti
ja olen oppinut todella nauttimaan raskaudesta ja välillä tuntuukin siltä, ett miten siihen osaa suhtautua, kun kukaan ei enää olekaan masussa potkimassa vaan tuhisee vieressä... Mahtaakohan aamulla säikähtää, kun masu on poissa ? =)
Meritähti Puhuit tuosta, että ei osaa hahmottaa sitä, että oisi vauva tulossa... Mä olen vähän samanlainen.. tässäkin asiassa
Välillä tuntuu, että ei meille vauvaa tule, että massu on vaan muuten kasvanut ja välillä kivistää.. =) Vasta taannoin, kun kävin ystäväni luona joka sai lokakuussa vauvan ja mitä nyt olen lyhyen ajan sisällä vauvoja nähnyt niin vasta nyt on tullut itselle se olo, että meillekin tulee VAUVA
Se on siis todella myöhään konkretisoitunut ja varmaan synnytyksessäkin miettii, että mikähän tämän idea nyt taas olikaan... ?
Vauvahan se idea on!
ElinaMaria Kiva, että Dodo on taas löytänyt paikan mihin äitiä voi muksia
Hyvin siellä on kaikki - Mä olen aivan varma! Joo, mulla oli muuten yhteen aikaan noihin hamppari aterioihin himo, mut oisinko syönyt ihan muutaman raskausaikana... ehkä max 3 ateriaa... Eipä tullut mieleenkään, että se on sit ensimmäinen lasten ateria
Snowball Mukavaa, että olet päässyt vähän puhaltelemaa höyryjä keikalle ! On se mukavaa, että raskaana ollessakin pääsee ja voi tehdä vielä ihan normaaleita asioita
Ne on tärkeitä, että pysyy oma mieli rentona ja hyvänä =) uskon, että ne "eksyneet" pierut on niitä liikkeitä ja onnea niistä!!
Toive Tsemppiä sinne yksistään oloon =) Mulla tuo kääntyminen on ollut noiden kovien liitoskipuilujen jälkeen sellaista, että ihan rehellisyyden nimissä...en ole voinut edes seksin harrastamista miettiä, kun ei pysty haarojaan levittää
Mutta toivotaan, että sinulla ei niin pahaksi mene... Mähän en siis voi juuri haaroja levitellä, kun tuntuu, että repee ihan jokapaikka =) ja sängystä/sohvalta nouseminen on jo ihan kovan luokan suoritus..
niinuska Ahaa, täällä on sit ihan paikkakunta tuttuja!!! =) vaikka en sillai sinua tunne niin kiva, että Saarijärvi on tuttua seutua
Isäni on sieltä kotoisin ja äitini Jyväskylästä... Mutsilla on kangaskauppa Saarijärvellä ja ollut siellä varmaan kohta 20 v...Isä on sit putkimies ja työssä milloin missäkin =) että sellainen perhe siellä on ... ja pikkuveli asuu tuossa kerrosta alempana samassa talossa =) Tällä hetkellä kyllä Kolhossa työnsä puolesta viikot, mutta kämppä sillä on siis lähellä
ja viikonloput on sitten avokkinsa luona (yhteisessä kodissaan) Lehtolassa.
Oxford: Onnea puolivälin saavuttamisesta ja ilmoittele sitten rakenneultra kuulumiset :wave:
frizzante: Onnea ensimmäisestä äitiysloma päivästä!! Siitä se odotus ja touhu sit vasta alkaa..tai ainakin itsellä tais käydä sillai, että sit vasta alkoi tosissaan sitä asuntoa ja elämää laittamaan uusiin kuosiin. Ihanaa, että olet kotosalla 1,5 v. Mäkin haluaisin olla mahd pitkään, mutta ex avokin tekemän velan (ja oman takaamisen) takia mun täytyy mennä mahdollisimman pian töihin... =( joten mä en valitettavasti ole yhtä onnellisessa asemassa, joten on ihanaa kuulla, että joku pystyy olemaan!
tauski: Kiva, että siellä menee tasaisen mukavasti =) Ja toivotaan sinne lumista joulua!!
Danjuska: Toivotaan, että nukkumatti sut löytää =) ja tsemppiä muutenkin :wave:
SuukkoSuulle: Mukavaa, että ultrassa oli hienot uutiset!!! Loistava juttu ja kovasti nyt onnea loppuaikaan =)
Noh, omaa oloa... sit. Aamulla heräsin TAAS tuohon pahoinvointiin ja huh huh, koko päivän ja toista ollut jo sellainen olo, että ellei ruokaa ole suussa koko ajan niin laatta lentää |O |O Mä haluun tän vauvan oikeasti jo masusta syliin niin pääsee normaalinpaan olotilaan
Mut tuntuu, että EI se SYNNY, vaikka päällään hyppis
Aamu alkoi sit muuten pyykin pesulla, tiskaamisella, suihkukäynnillä... ja aamiaisen laitolla.. Sit käytin isäntää yliopistolla ja kaupassa, kun meinas illalla grillailla...
Mä taidan tosin tyytyä italian pataan, ettei sit tule TAAS oksu :x ... kun mulla on tosi huono olo...ja kaikki ylimääräinen haju etoo jne :ashamed:
Tässä on ollut tosissaan jo valmista kauraa sairaalaan jo pidemmän aikaa ja toivonkin, että kohta matkalla oltais synnyttämään :heart: Mä jo niin odotan ja odotan, että milloin ne vedet poksahtaa sohvalle
:saint: Noh, tulee jos tulee...ja odotuttaa jos odotuttaa... Toive taisikin jo huhuilla, että joko olen nyyttiä hakemassa... ? Voi kun oisin!!! B)
Eilen illalla tai yöllä.. Alkoi tekeen ihan sairaasti mieli mokkapaloja ja mä sit leivoin puoleen yöhön, että sain mokkapaloja
No, nyt niitä on sit tuolla kaapissa ja rd:n kanssa niitä ei sit koko aikaa mässytetä niin pittää vähän "säännöstellä"
Isännällä on keskiviikkona (ens viikolla ) joku labratyöskentely niin oli tuumannut ohjaajalle, että synnytysvaroituksella tulee
Mä tuumasin isännälle, että uskon sun ihan rauhassa saavan siellä olla... EI tää tule täältä pois.. :headwall: :headwall:
Nyt kuitenkin ruoan pariin!!! :wave: