*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

oih, täällähän oli ihania isänpäivälahjoja, plussia ja haamuja! ONNEA!

huomenna taas poksuu, tiistaina neuvola.

Isi pakkas kamat ja muksut autoon, suuntana uimahalli! :D jee saavat melskata altaassa isin kanssa, musta ei oo kyll nyt lähtijäksi. . . :whistle:
ja mikä oliskaan kivempaa isänpäivänä kuin olla ja telmiä oman isin kanssa :heart:

ah, minä sain myös täten vähän omaa, rauhallista aikaa, joten nyt ulos kävelemään, vaikka keli onkin taas tasaisen tylsänharmaa...jospa vaan ei heittäis sadetta niskaan!

:wave: Pamuk

Oi että!! Haamuja senkus satelee!! Lisää vain! Onnea kovasti Leinikki ja mymmyryy!!!! :heart: :heart: :flower: Tosi ihana kuulla, et ny teille se onni humpsahti omalle kohalle taas! Ny vaa hirmuisen paljon tarrasukkia pikkuisille!! :heart: :hug:

Jaahas, nostetaanpa samalla ykkössivulle =) Profiilissa uusin masukuva. Pistetään nyt vähän mittojakin eli aamulla vyötärönympärys oli 91cm ja painoa siunaantunut nyt melkein 8kg! Kääks... Tiistaina se virallinen neuvola niin uteliaana odotan mikäköhän mahtaa tuo sf-mitta nyt olla. Rv 28+3 se oli 24cm... Tuskin nytkään keskikäyrälle päästään, mutta ihmettelen kovasti jos ei yhtään ole kasvanut =)

Toive81 ja Mini 32+0 :heart:

SS: Kiitos! Juu mä olen aina ollut aika sintti =) Siksi tuo masukin on pysynyt tuollaisena minipallona :D Kahdessa 4D-ultrassa(rv27+) ovat lääkärit sanoneet että tyttö on tulossa! Itsekin näin komiat häpyhuulet ja on kyllä ihmetys suuri jos päättääkin poikana syntyä:) Sitten on hyvin Mini piilotellut pippeliä =) Mini on aina ultrissa vastannut kooltaa viikkoja, mutta pää on kuulemma todella syvälle lantioon porautuneena, että sekin pitää masun pienenä (ja sf-mitankin). =)

toive no sitähää miekii muistelin, et tyttöä ois povattu! No mut eihää noi masujutut kyl ain läheskää ees pidä paikkaansa :p mie kai oireiden/oireettomuuden perusteella saisin pojan.. Vahva tyttöolo ois. Tai ainaki on ollu mut sit näin sen poikaunen ni men pasmat sekasin. Ei malttais oottaa synnytystä, et sais tietää kumpi tulee! :heart:

Kiitokset kaikille!
Munhan ei pitänyt kylläkään tänään testata, mutta... Elikkä selkeä haamun isosisko oli testissä, eli ihan hyvä viiva, mutta haaleampi kuin kontrolliviiva... Selkeetä :headwall: :headwall: .
En todellakaan uskalla vielä nuolasta ennen kuin... Niin monta kertaa on tippunut kovaa ja korkeelta. Huomenna soitto hoitavalle lääkärille, että mitäs ny, mitä tää nyt tarkottaa :saint: . Km-unen näin kyllä pari yötä sitten, joten eiköhän tässäkin huonosti käy (onpa positiivista selostusta :ashamed: :ashamed: ).
Pusuja kaikille ja voikaa paksusti! :flower: :heart:

Toive Ihana masu on taas kuvassa.
Tuosta tuli mieleen et olis munkin pian pakko päivitellä, kun on paisumista taas tapahtunut. :eek:
SS Minä neitiä odottaessa luulin et poika tulee - oli muka sellainen aavistus. :headwall: Sit ultrassa (rv33) ei tosiaankaan isompia vehkeitä näkynyt, joten olin siis väärässä. Nyt ei oo hajuakaan. Ei siis pienintä. Ens tiistaina se selviää. Jotenkin en vaan osaa ajatella et siel olis nyt jokin jolla olisi pippelit mukana ja kaupoissakin hypistelen vaan vaaleanpunaisia tavaroita.
Eli silleen........
Mymmyryy Miten paljon sul on menkat nyt myöhässä? Tiedän tunteen et ei meinaa malttaa sen testailun kanssa... Toivotaan nyt todellakin parasta, mut jos ei, niin aina on uusi kierto. :D
Mulla on sellainen toive ollut mielessä et ne jotka ovat pudonneet mun aikana täältä olisivat onnellisesti kasvattelemassa vatsojaan kun mä täältä häivyn. Muutama nimi on mielessä, mut jätän sanomatta etten turhaa stressiä kenellekään aiheuta. :x Jotenkin olisi ihanaa et kaikella olisi ihana loppu. Tietty aina ei niin käy, mutta toivoa aina voi. :D

nullpoints mulla on tänään kp 26/26-28. Ovis oli tuloillaan 27.-28. 10, ultralla bongattu. Ja se viiva on kyllä ihan selkee plussa, kun äskenkin( :LOL: ) kävin sitä tiiraamassa.
Mullakin on muutama ihminen tuolla toisella puolella, joille soisin todellakin sen plussan nyt ja siirron tälle puolelle. :hug:

nullpoints mulla on tänään kp 26/26-28. Ovis oli tuloillaan 27.-28. 10, ultralla bongattu. Ja se viiva on kyllä ihan selkee plussa, kun äskenkin( :LOL: ) kävin sitä tiiraamassa.
Mullakin on muutama ihminen tuolla toisella puolella, joille soisin todellakin sen plussan nyt ja siirron tälle puolelle. :hug:

Mymmyryy Pidän peukkui kovasti pystyssä!!!!!!!!!!!!!!! Kyllä noilla päivillä pitäis vissiin jo näkyykin...
Mä testailin neidin kans ku menkat oli viikon myöhässä ja sain vaan tosi haaleet viivat. Mies ei meinannu muka nähdä siitä et toinen viiva siel oli. :LOL:
Sen ekan km kanssa oli aika normaali viiva ja tän kans oli tosi vahva viiva. Mut toi todella vahvan syy oli siis se et olinkin pitemmällä kuin luulin........
Siis mitä mä yritän sanoo on se et ihan haalee voi olla siis todellakin onnistunut raskaus. (tulipa sekavaa juttua :headwall: )
Toivotaan parasta siis. Olisipa mukavaa et sinäkin tulisit tänne mukaan taas ja se, et toivotaan et nyyty olisi tuloksena tästä vierailusta. :heart:
Taidan lopettaa sepustamisen kun ei vissiin järki juokse ollenkaan. :headwall:

heips

se ois taas viikonloppu ohi.. palailtiin kotiin iltapäivästä kun mummola reissulla oltiin.
Poika antoi aamulla lahjat iskälle ja vei sen jälkeen myös ukille tekemänsä kortin.
Kakkuja tehtiin sekä voileipä- että ihan tavallista täytekakkua :p ja on tullut syötyäkin :ashamed:

oma masu ok. kovasti pikkuinen potkii ja sätkii :D

NP:
Huh kuinka paljon joudut ottamaan tavaraa mukaan :eek:
Itse en tainnut sairaalakassiin pakata muuta kuin dödön, pesuaineet hammasharjan jne.. muuten tuli kaikki kyllä sairaalan puolesta.. imetysliivit toi mies sitten kun tartti paremmat mitä sairaalan "liivit" oli... ja liivinsuojuksia. lähtöpäivänä toi sitten vauvalle omat vaatteet.

Nimra:
Mut onhan sulla viikkojakin jo ihan mukavasti... siis että kolmenkin viikon päästä voi synnytys hyvinkin jo käynistyä...jos oikein sinun viikot katoin :ashamed:
Ja tosiaan nuo painoarviot heittää helposti paljonkin. jos vauva ei ole paikallaan ja ei tarkkaa mittaa saada niin tulee helpostikkin heittoa.
Meillä pojasta annettiin painoarvioksi rv40+ että 3800g.. syntyi 41+1 ja oli 4250g.. mietin että viikossa voinut miltei puoli kiloa kasvaa...
Mut yritä olla turhia murehtimatta ja jos sektioon pääsytte niin sitten vaan luotat henkilökuntaan.. niin kuin joku täällä taisi aikasemmin sanoakkin kun oli sektioista puhetta.

Täällä on ollut puhetta alkoholismista.. :hug: kaikille jotka ovat joutuneet sivusta seuraamaan.. tiedän itse mitä hel....tiä se on.. kyseessä siis oma sisko.. 3v nuorempi kuin itse.. ammattikoulu aikaan eksy väriin porukoihin ja se oli menoa.. en ees jaksa kertoa mitä kaikkea on myös läheisilleen tehnyt.. meidän perhe mukaan lukien.. viime jouluna ja uutenavuotena soitteli päissään ja aineissaan kotia.. äiti oli ihan rikki.. uuden vuoden jälkeen meni niin huonoon kuntoon että hiukset lähti päästä ja tajus mennä katkolla.. kevät olikin parempi kun sitten taas vietiin... pimahti serkkutytön synttäreillä ja ikkunat vaan putoili ja kävi serkkutyttöjen kimppuun huutaen uhkauksiaan....
sen jälkeen on vaan satunnaisesti kuultu.. hengissä kyllä on mutta voin sanoa että minun perhettä ei tule lähellekkään ennen kun on hoidossa käynyt.. ehkä oon tunteeton mutta haluan suojella omaa perhettä.. jos ihminen on noin arvaamaton ja voi tehdä niin julmia ja tunteettomia temppuja mitä se on meille tehnyt niin ei tule minun rakkaitten lähelle.

Kaalle vastailinkin toiseen pinoon jo. :)

ElinaMaria: Itse syön pääasiassa ruisleipää mutta vaaleaa menee kans.. enkä kyllä ole edes lukenut selosteita vaikka olen kyllä kuullut että pellavansiemen haitallista :ashamed: mut tuota en edes pojan odotuksen aikaan tiennyt :whistle:
enkä aio rueta hysteeriseksi edelleenkään... ei muuten uskaltais mitään syödä muuten.

Pamu
kuitenki vielä yhdessä kasassa suppareista huolimatta =)

Ja Leinikille ja Mymmyryylle suuren suuret onnittelut ja paljon tarroja mukaan pikkuisille!! hienoa! vetäkää muutkin perässänne tänne =)

unet kutsuu..

danjuska ja toukka 20+1 :D

Mukavaa marraskuuta kaikille :D Olen käynyt teidän juttuja lukemassa, mutta jostain syystä en ole saanut itse aikaiseksi kirjoitettua kuulumisia :ashamed: Kiirettä pitää opintojen ym. kanssa, enkä ole saanut laitettua vauvallekaan vielä mitään valmiiksi!

Oikein paljon tervetuloa uusille, ainakin Rouva Pikkumyy ja Leinikki muistuivat mieleeni ja kaikille muillekin tasapuolisesti :heart: mymmyryylle kovasti peukut pystyssä myös täällä, että haamu vahvistuu :heart:

Täällä on sujunut suhteellisen hyvin ja olo on ihan ok. Painokaan ei ollut noussut reiluun pariin viikkoon yhtään (siksi hyvä, kun on hieman ylipainoa) ja verenpainekin yhä alhainen. Eivät osanneet neuvolassa sanoa miten päin tämä ipana masussa köllöttelee, mutta se varmaan selviää ensi viikolla, kun on äitipolilla käynti. Kunpa vaan asettuisi pää alaspäin ihan kunnolla, kun on ollut aikaisemmin hieman poikittain... Kummasti aika vaan vierähtänyt, kun enää on reilu kuukausi laskettuun aikaan =)

Kuulumisiin ja voikaahan hyvin :heart:

T. surusydän ja ipana 34+3

Huomenta huomenta!

Pamulla siis poksuu tänään, onnea!
Hurjaa, sinäkin olet jo ihan loppu metreillä! Vau.

Ihania uutisia täällä viikonlopun aikana, Leinikille hirmusti paljon onnea plussasta!
Ja Mymmyryy, täällä on ainakin kaikki sormet ja varpaat pystyssä tsemppaamassa.
Tosiaan noilla kiertopäivillä kun olet niin hyvältä näyttää!!! Pidähän meidät ajan tasalla

Kaalle onnittelut liikkeistä! Jotenkin itselle tuli noiden liikkeiden tuntemisen jälkeen luottavaisempi mieli eikä enää tarvinnut kotidopplerin kanssakaan jännätä sydänääniä niin usein. Nyt tuosta dopplerin viime käytöstä onkin varmaan jo kuukausi aikaa. Neiti ilmoittelee itsestään niin aktiivisesti

Miten SuukkoSuulle meni se sinun työvuoro? Jotenkin itsellä alkaa nuo yövalvomiset verottaa voimia, toivottavasti menee nuo sinun vuorot ihan ookoo. Meillä on sovittuna vielä loppuvuodelle vaikka mitä menoa (parit pikkujoulut, kolmen bändin keikalle on liput+RadioRock Finlandiaan meinattiin vielä lähteä) ja ainoa mikä arveluttaa on se, miten pysyn hereillä
Kavereita Etelä-Suomessa meinattiin lähteä moikkaamaan vielä itsenäisyyspäivän aikaan, kun vielä jaksaa autossa istua. Sen jälkeen saavatkin tulla tänne suunnalle

Daizzilla on kyllä ollut hurjaa tuon sokrutaudin kanssa.
Toivotaan, että pysyy kurissa. Tosi paljon vaatii varmasti tarkkaavaisuutta tuo homma. Jotenkin kun on kuullut noista kavereiden ym.raskausdiabeteksistä, niin lähinnä on heilläkin ollut huolena vain vauvan kasvu, kun ei noin vakavasta ole ollut kyse, muuten pysynyt aisoissa.

Nimra mietti sektiota.. Minulla on taas jotenkin sellaiset fiilikset, että jännitän enemmän synnytystä kuin sektiota ja jos saisin valita, ottaisin mieluummin sektion. Niin hyvät muistot jäi viime sektiosta (no,alatiesynnytystä en ole edes kokenut). Muistan, kun samassa huoneessa synnärillä oli nainen, joka oli kuudennen lapsensa juuri saanut ja kun kyseli minulta synnytyksestä niin totesi tosi alentuvaan sävyyn, että "ai sektiolla, oletko pettynyt?" Ja minä aivan onneni huumassa pienistä vauvoistani siinä ihmettelin, että miksi ihmeessä, kaikkihan meni hyvin ja ennen kaikkea vauvat voivat hyvin. En tajunnut koko kysymystä silloin.
Sama kai se lopulta, millä tavoin vauva tulee maailmaan, jos kaikki menee lopulta ookoo. Milloin Nimra tiedät tuosta punktiosta ja jatkosta?

(.) Ei tainnut olla sittenkään hyvä juttu, että saatiin se sukupuoli selville ultrassa.. Olen shopannut ihan kauheasti tyttövauvan vaatteita! Huutonetistä kylläkin, sieltä saa tosi halvalla..
Seli seli.. Sanoinkin miehelle, että pitäisi olla joku esto koneella huutikseen, että pysyn sieltä poissa. Ne on vaan niin söpöjä..
Takana on siis se aika, jolloin en uskaltanut hankkia yhtään mitään.

Ihanalta kuulosti nuo Toiveen ajatukset äippälomasta ja siitä, että saa tehdä mitä vaan ja keskittyä vain vauvan tuloon ja vain olla.. Kuulostaa niin houkuttelevalta. Odotan ihan kamalasti, että pääsisi viimein vain jäämään kotiin. Viime viikon väsytti töissä niin kauheasti, ettei ollut tosikaan. Varmaan vaikutusta noilla surkeilla veriarvoillakin, en usko että ovat nousseet edelleenkään. Mutta töitä on enää tämä ja ensi viikko, sitten muutama hassu päivä joulukuun puolella. Kai tämän jotenkin vielä jaksaa..

Ai niin, Tiniin Ada oli aivan syötävän suloinen.
Ihanaa nähdä kuvia ja kuulla kuulumisia. Voimia vauva-arkeen teille sinne.

Jep, nyt töiden pariin taas!
Mukavaa viikon alkua,

Luminia ja jättineiti 28+3

Danjuska Viikonloppuna kaivelin ton listan esille mitä tarttee matkaan ja tuli melkeen kylmä hiki.
Itsekin tajusin et kauheeta sitä tavaran määrää: 3 x yöasuja, kylpytakki, lipokkaat, muovisandaalit suihkuun, 3 x siteitä, 3 x kertapikkareita jne jne jne.............. Siis joo. Todellakin totuus iski päin naamaa......... |O Tuolla sattui joulukuisissa toinen joka joutuu viemään kaiken mukanaan, joten on kiva et jonkun kans tota listaa saa mennä läpi, muuten voi helposti jotain olennaista unohtaa.......
Ajattelin et meen ostelee tänään mulle noita sairaalavaatteita ja huomisen jälkeen sit ne hygienia tavarat. Eli sit olis tällä viikolla tuo kassikin pakattuna.
Danjuska. Surullista kuulla et sun siskolla ei ole asiat oikein hyvin. :'( Ymmärrän että haluat suojella itseäsi tuollaiselta. On se alkoholi yksi juttu, mutta huumeet vielä järkympiä. Niin moni joka "pitää vaan hauskaa" ei osaa lopettaa ja jää sit huumeiden ja alkoholin orjaksi. Mulla on muutama kaveri (entinen), jotka pitää hauskaa vieläkin. Aina kun kuulen juttui, niin kyllä sydäntä kylmää. Helposti voisin itsekin olla noissa menoissa vieläkin, mutta onneksi elämä on näyttänyt et on paljon muutakin olemassa ja paljon parempaa. Mulle ainakin meidän pikkuneidin hymy aamuisin lyö laudalta minkä tahansa "kivan illan ulkona".
surusydän mukava kuulla et kaikki menee hienosti siellä!
Toivottavasti saat ne opiskelut tehtyy ja et saisit laitettuu vauvallekkin tarvittavat. Paljon kaikessa on hommaa todellakin. Sullakin viikot vaan poksuu ja ei tosiaankaan oo enää kauaa....
Täällä on Tirri kans majaillut pää ylöspäin, mut eilisen kopeloinnin (kaverini) jälkeen tultiin siihen tulokseen et se olisi:
. Sen verran tuolla on muljuttu, et ollaan siis osattu etelää kohti nyt suunnistaa. =)
Pamu
Onnee poksumisesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei siis tosiaankaan oo enää kauaa. Wau!

(.) Eilen sain laitettua hoitopöydän kasaan. Pikkuneiti halusi laittaa kaikki purkit ja purnukat siihen ja ei antanut mun koskee ollenkaan kun hän auttaa. :LOL: Sit se sanoi et se tulee vaihtaa vauvan vaipat siinä, mutta vaan pissavaipat. :LOL: Isi ja äiti saa kuulemma vaihtaa ne kakkaiset. :LOL: Minusta tuntuu et neidistä tulee varmasti tosi omivainen vauvaa kohtaan. Onkohan tuo yleistä 4v kanssa? Toisaalta ihan kiva noin, kuin et olisi kateellinen...... Tietty sellaistakin voi sattua, mut nyt ei vielä ainakaan. Sit se selosti et kun se on ollut isona siskona tarpeeksi kauan siitä tulee sit äiti... :eek: Mä vaan aattelin mielessä et en mä ainakaan haluu mummoksi ainakaan seuraavaan 20 vuoteen...... :headwall: :headwall: :headwall:
Huomenna on siis mun ultra ja kunnon tarkastus. Alkaa jo pelottamaan.
Sit keskiviikkona saapuu se minun tilaamani vaatekaappi, niin saadaan vihdoinkin kunnolla tilaa vauvanvaatteillekin. Viikonloppuna sit saan kaikki pestyt vauvanvaatteet anopilta takaisin. Itse olen oman osani täällä jo pessy.
Sit pitäis loput kamat takaisin tutuilta metsästää ja hankkii ne loput kestovaipat, niin se olisi sit siinä. :p Tekemistä siis on, mut asiat on hallussa. Kysykää muutaman viikon päästä uudelleen, niin vastaus voi olla toinen ja vastassa olla paniikkinen akka. :$

NullPoints ja Tirri 32+4

Kamala ku aika menee nopeesti nykyään, mihin ihmeeseen katos viime viikko
Rupesin tosiaan omaa edellistä kirjotusta ettimään, niin viikko on vierähtänyt... tuntuu ku eiliseltä. No onpahan sitten listaa tuossa lukea teidän kirjotuksia

s-anttu Siitä doplerista, ei kait siinä muuta ku ettei vauva liikaa hermostu ku tietää kuitenkin koska sitä kuunnellaan. Muistan kanssa joskus lukeneeni, ettei liikaa kannata sillä kuunnella, mutta olikohan kuitenkin ihan että päivittäin saa kuunnella ihan huoletta. Kyllä sillä jo tosi aikasessa vaiheessa kuuluu äänet (toiset huomattavasti aikasemmin ku toiset), mutta jos ei joskus saa ääniä kuuluviin niin ei saa menettää malttiaan, koska tosiaan on joskus todella vaikeeta ellei jopa mahdotonta saada niitä ääniä kuuluviin ku vauva pääsee niin hyvin vielä liikkumaan. Ja mulla ainakin on häirinny koko ajan edessä oleva istukka vauva sydän äänien kuulumista... Mutta ihan hyvä ostos kyllä on :D
Mammavaatteet mä oon ostanut pääosin kirppikseltä :p tai sitten ihan normivaatteita vähän isompana kaupasta. Mammavaatteet kun tuppaa olemaan ihan järkyttävän kaallita, niissä on joku ihme "mama" hintalisä :LOL: ja kuitekin aika vähän aikaa ne käytössä on niin en viiti satsata 50? paitaan :eek:

Luminia onnittelut prinsessan odotukseen :heart: noi painoarviot ei oikein vakuuta mua, sen verran heittoa on ollu niissä mittauksissa
mieän esikoinen mitattiin ultralla 3 päivää ennen syntymää sellanen 500g väärin, eikä ihan varmasti kerenny siinä välissä kasvaa tuota määrää
neuvolan käsin antama arvio piti paremmin paikkaansa...

Toive Toi Kela on kyllä tosiaan aivan liian hankala paikka saada mitään asioita järjestettyä, toivottavasti nyt kuitenkin asiat lutviutuu siun kannalta parhaiten

Kyllä sulla on söpö vauvamasu
tosi hoikka oot, ite uskalla edes mittanauhaa ottaa esille... no mittasin kuitenkin 107cm
eikä bmi ollu ennen raskautta yli20 vatta vaan kasvaa...

Nimra olitkin jo vastauksen saanu, mutta sanonpa nyt kuitenkin tosta liikelaskennesta. Mulle ei koskaan sanottu liikelaskennesta ku vauva liikku niin paljon masussa koko ajan. Esikoista odottaessa kuitenkin huomasin, että ihan varmasti ku rupesin kyljelleni ja ihan huvikseen rupesin laskemaan liikkeitä niin hän päätti ruvera nukkumaan
En sitten millonkaan yrittänyt liikkeitä laskea kyljelläni, ku aina hiljeni (paitsi öisin) kun kyljelleni siirryin. Tämän kanssa ei oo tullu mieleen liikelaskenta vielä ku enemmän olis järkee laskee niitä hetkiä kun ei liiku koko aikaa :D Mä oon vaan sanonut, että mieän lapset on itsepäisiä pienestä alkean :LOL:

NP Mä kanssa tossa tilasin kestoja, BumGenius -vaippoja. On sitten koko vaippa iän vaipat ku voi säätää nepeillä 4-16kg tosi hyviä kokemuksia toisilla noista vaipoista. Sitten oon vielä menossa kestis "oppiin" naapurille, ku se on ite vaan kestoillu poikansa kanssa, saa hyviä ohjeita ja vinkkejä. Äitee kerto, että oli pyytäny kaveriaan tekemään meiän pikkuselle villahousuja kestoiluun
meinas ihan kyyneleet tulla silmiin ku on äitikin tuollasta ajatellu ku oon vaan ohimennen maininnu kestoiluhalustani. Saa nähdä koska saan noi kestot, ku ulkomailta tilasin tutun kautta.
Ihanan ultrakuvan oot laittanu tohon, kyllä nyt ymmärtää miks oma vatta heiluu puolelta toiselle

Melkosen määrän tavaraa tosiaan joudut sairaalaan rahtaamaan...

Daizz
kauheeta minkä kuulosia oireita sulla on. Mä en noista sokruista ymmärrä mitään ku ei oo kokemusta, mutta todella vakavalta kuulostaa. Toivottavasti saat nyt oikeen lääkityksen, ettei uusia kokemuksia tule

lotta onnittelut ultrakuulumisista :heart:

Tinii oi mikä rinsessa teillä on
aivan ihanan nimen ootte valinnu. Onneks on masuvaivat helpottanut.

PikkuMyy
nyt ei sitten täältä lähdetä ilman nyyttiä :heart:

Leinikki Onnittelut plussasta ja tarrasukkia matkalle mukaan

mymmyryy Ihanan isäinpäivän lahjan ootte saanu, paljon tarrasukkia matkaan pikkuselle

Dajuska ikävän kuuloinen on siskosi tilanne
, ja ymmärrän kyllä että tahtoo itseään varjella asialta varsinkin kun on lapsia. Mä olen kokenut läheiseni menetyksen huumeisiin nyt jo reilu 10 vuotta sitten, en edes huomannut mitään, sitä se rakkaus teettää liian vaaleanpunaisin lasein katsoin maailmaa, onneks en ite langennu...

No niin piti tuossa välissä käydä "Meille tulee vauva" kattomassa...

ON Eipä mitään ihmeellistä, vauva potkii ihan valtavasti ja heittää varmaan kuperkeikkaa tms. Aivan hirveen aktiivinen, mutta en valita
vaikka yöt meneekin enemmän tai vähemmän pyörimiseks, nytkin väsyttää niin, että pitäis päikkärit mennä nukkumaan. Närästys on ihan hirveetä, ja välillä tuntuu että pitää mennä oksulle. Koko ajan pitää olla jotain tunkemassa suuhunsa, ettei tuu huono-olo, saa nähdä mitä neuvolan vaaka taas huomenna kertoo
Rautaa oon nyt popsinu, niin että posket ihan punotta joten hemppa pitäis olla kunnossa :) mutta senkin näkee huomenissa. Keskiviikkona onkin sitten se istukkaultra, näkee taas pikkusen
.

Meillä oli viikonloppuna vessaremontti, missä kaikki mikä voi mennä pieleen niin suurinpiirtein meni :headwall: Enistään kuormasta puuttu osia, oli vääriä osia, ja oli mittavirhe osia. Tuli hiemoisia sähkö ongelmia, ja sen takia meillä ei nyt sitten ole ollenkaan lämmitystä 2 huoneessa
onneks nyt on kuitenkin jo yli 5 astetta plussan puolella. Tänään onneks pitäis ongelmat korjaantua. Siinä menikin sitten lauantai ja isäinpäivä. Isäinpäivä muutenkin meni vähän suunnitelmista poiketen, ku me poitsun kanssa nukuttiin tyylikkäästi yli 9 ja isi oli itekseen keitelly kahvit ja paistanu pullat :ashamed: No oli sen verran levoton yö, ettei vaan herätty aikasemmin.

Peloista täällä on ollu puhetta, kyllähän se ihme kyllä oman masuvauvan menettäminen luo ihmeellisiä pelkotiloja seuraavaan raskauteen. Kyllä itekin miettii joskus, että mitäs jos jotain tapahtuu synnytyksessä, ennen sitä tai sen jälkeen. Mihinkään ei toki voi ite vaikuttaa, ja se siinä varmaan sen epävarmuuden tunteen nostaakin niin voimakkaaksi. No pitää vaan uskoa, että kaikki menee hyvin ja helmikuussa sylissä tuhisee oma odotettu pikku kolmonen

Opintoja oli muillakin täällä kesken. Opparia tääkin mamma täällä yrittää väsätä, mutta tekniikka ja muutkin asiat näyttää olevan pahasti vastaan. Huomenna on ohjaajan kanssa palaveri, ja pitäis saada pari paperia vielä töistä mukaan... on vaan tämä työnantaja puolen ohjaaja kadonnut kuin tuhkatuuleen, kukaan ei tiedä missä on ja mitenkään ei häneen yhteyttä saada
Ei siinä vo oikein kuin mennä palaveriin ilman papereita sitten, ja toivoa että ohjaajalle käy päinsä, että saa paprut sitten myöhemmin. 31.12.2008 loppuu opinto-oikeus ja siihen mennessä pitäis saada kaikki valmiiks...

Orchid ja pikku Rumpali 27+5

Pikaiseen...kirjottelen et hengissä ollaan...just ja just.
Olo on viime keskiviikosta lähtien ollu aikamoinen...pieniä hetkiä ihan jees...ja välillä oksettaa...särkee päätä...huimaa...kaikki äänet hajottaa päätä...väsyttää...huimaa...jne jne...kävin tänää neuvolassa otettii kaikkia juttuja...ja arvoja...Kaikki oli ihan ok.Määräsi nyt lepoa muutaman pvän....

Ja mä pääsin yllättävästi näkemään meijän rakkaan pikkusen ihanan maaliman rakkaimman ihanuuden... Siellä se ihanasti hengitteli tai teki harjotuksia...näkyi ihan selkeesti Vähän se muju näytti nii rakkaalta nuppuselta. Piristi mun mieltä näije olojen lomassa ihan kauheesti.Siellä sitä köllöteltiin...

Hmmh...Ottaa pattiin ku muksut mölyää ja riekkuu eikää yhtään tajua et äitii ottaa päähän ihan kaameesti se meteli ja riehuminen.Ja sit mulla o hermo ihan kireellä...ja rähisen niille...pikku parat.Keksivät kaikki maholliset jutut nyt just...

Mä poistun huilimaan taas...palataan...

Daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen mötkyn pötkylä 31+3

Ps.kopioin tuolta toisesta pinosta...ei jaksas millää kirjottaa...halusin vaan ilmasta et täällä ollaan...yhes koos...vielä..

Luminia kiitos kysymästä, meni oikein hyvin! Mie pari kertaa siel menin penkille istumaan vaikka ois kiire ollutkin. Mut pakko kuunnella itteensä ja parempi varmuude vuoks välil hengähtää. Sain extratunnin siis eli olin 1.00 asti ja sit viel 35 kilsaa ajoin kotiin. Iha hyvin meni, kiirettä piti ja jalat tohjona sen jälkee:D Kotio ku tulin ja levähin sängyllä ni en meinannu päästä ees ylös ku olin niin jumissa ja sattu alaselkään/lantion kohille. Mut onneks mies hiero sekä jalkoja että selkää/peppua ni autto jo suuresti ja pääsin ylöskin :D Tänää sit olin töissä 6h, mut apteekissa hyllyttämässä. Mul on ny semmonen pieni jobi. On vaa pari vkoo ja sit helmikuussa enempi vuoroja.. Sit jäänki jo taas mammalomalle :heart:

Mie oon iha pihalla taas kirjotuksista... pitäs keskittyy joku kerta lukemaan kunnolla eikä vaan silmäillä läpi. Ny tosin nii väsy et ei vaan jaksa.. :ashamed:

häpeävän vähän keskusteluihin osallistuva SS & mytty 18+3

Heips!
Joo sattui hauskasti silmään toi ultra kuva Glitter Graphicsissä. Aika todellisen näköinen sintti siin on. ;)
Orchid Kiva tietää et ihmisillä on hyvii kokemuksia just noista vaipoista. Mä oon saanu jo monta pakettii anopilta kertakäyttösiä... En oo jaksanu sanoo et kestoilla tääl aiotaan mennä. :ashamed: No ei haittaa, koska ajattelin et ihan ekaks käyttäisinkin kertakäyttösii muutenkin. Vaikka noi kestot pitäis olla heti sopivii, niin jotenkin vaan arveluttaa.
Ja sairaalassa joutuu ainakin käyttää kertakäyttösii, joten ei noi vaipat mee hukkaan. Sit tosiaankin kun oon jaloillani, niin siirryn noihin kestoihin.
Juu tavaraa tulee mukaan kauheesti sit sairaalaan. Kävin tänään ostaa kolmet yöpuvut ja huomenna rahan tuhlaus siis jatkuu........

Onpas sullakin monta rautaa tulessa. :eek: Opiskelut, talojutut jne... Sellasta se välistä tosiaankin on. Kiirettä pitää.
daizz ajattelinkin sua jo aikaisemmin et miten nyt oikein voitkaan.
Kurjaa et on noin takkuista.
Yritä jaksaa!

mymmyryy

SS Kiva et meni hyvin. Minusta ei olis tuollaiseen. Ei varmaan olis ollut koko raskauden aikana, kun on ollut sellainen väsymys iltaisin. Mut hyvä et meet miten jaksat, etkä yritä leikkii liian urheaa. :wave:
(.) APUA huomenna siis on ultra!!!!!!!!!!!!!!

Tuollaiset on siis mun tunnelmat. Tuskin tulen aamulla tänne hermoilemaan. Illalla sit on vasta aikaa tulla kertoo kuulumiset. Oon vaan nyt jo kauhusta kankee........... Pitäkää mulle peukkuja pliis!!!!!!!!!!!!!!

NullPoints ja Tirri 32+4 |O

NullPoints Juu nyt o takkuillu ihan kauheesti tähä raskauteen...kaik ja maholliset.Isännälle tänää sanoinki et ei nää raskaudet oo aina tämmösiä...et esim mu aikasmemat o o ollu sillee helppoja raskauksia et muuta ku o antanu palaa..mut nyt o sit varmaa niieki eestä. :ashamed: Raukka toinen ku o ukkelille eka ni on ihan hukassa...iha ressinä.Jospa tää tästä...loppua kohe...eihä täs loppuje lopuks oo kauaa...
Nou paniikki ultraan...tsemiä vaa..se o ihan sika ihana tunne ku näkee pikkusen... :heart: Voin sanoo...
Kyyl mä tääl yritän...huilata nyt muutaman pvän ja sit tuusata taas pikkuhilijaa jotain noit remontti hommia...Päästii muute isännän kans omaan huoneeseen ja isompaa omaan sänkyyn mis kaik peitot ja tyynyt ja lakanat ja kaikki ihan uusia...aika tosi ihanaa :D Lauantaina saunan jälkeen ku sinne mötkähti ni nam...tuntu makosalta.. :p

Tsemii nyt huomiselle... =)

Mä rupeen odottelee ukkelia vihdoin kotiin...

Yhteistyössä