Kamala ku aika menee nopeesti nykyään, mihin ihmeeseen katos viime viikko
Rupesin tosiaan omaa edellistä kirjotusta ettimään, niin viikko on vierähtänyt... tuntuu ku eiliseltä. No onpahan sitten listaa tuossa lukea teidän kirjotuksia
s-anttu Siitä doplerista, ei kait siinä muuta ku ettei vauva liikaa hermostu ku tietää kuitenkin koska sitä kuunnellaan. Muistan kanssa joskus lukeneeni, ettei liikaa kannata sillä kuunnella, mutta olikohan kuitenkin ihan että päivittäin saa kuunnella ihan huoletta. Kyllä sillä jo tosi aikasessa vaiheessa kuuluu äänet (toiset huomattavasti aikasemmin ku toiset), mutta jos ei joskus saa ääniä kuuluviin niin ei saa menettää malttiaan, koska tosiaan on joskus todella vaikeeta ellei jopa mahdotonta saada niitä ääniä kuuluviin ku vauva pääsee niin hyvin vielä liikkumaan. Ja mulla ainakin on häirinny koko ajan edessä oleva istukka vauva sydän äänien kuulumista... Mutta ihan hyvä ostos kyllä on
Mammavaatteet mä oon ostanut pääosin kirppikseltä
tai sitten ihan normivaatteita vähän isompana kaupasta. Mammavaatteet kun tuppaa olemaan ihan järkyttävän kaallita, niissä on joku ihme "mama" hintalisä
ja kuitekin aika vähän aikaa ne käytössä on niin en viiti satsata 50? paitaan
Luminia onnittelut prinsessan odotukseen :heart: noi painoarviot ei oikein vakuuta mua, sen verran heittoa on ollu niissä mittauksissa
mieän esikoinen mitattiin ultralla 3 päivää ennen syntymää sellanen 500g väärin, eikä ihan varmasti kerenny siinä välissä kasvaa tuota määrää
neuvolan käsin antama arvio piti paremmin paikkaansa...
Toive Toi Kela on kyllä tosiaan aivan liian hankala paikka saada mitään asioita järjestettyä, toivottavasti nyt kuitenkin asiat lutviutuu siun kannalta parhaiten
Kyllä sulla on söpö vauvamasu
tosi hoikka oot, ite uskalla edes mittanauhaa ottaa esille... no mittasin kuitenkin 107cm
eikä bmi ollu ennen raskautta yli20 vatta vaan kasvaa...
Nimra olitkin jo vastauksen saanu, mutta sanonpa nyt kuitenkin tosta liikelaskennesta. Mulle ei koskaan sanottu liikelaskennesta ku vauva liikku niin paljon masussa koko ajan. Esikoista odottaessa kuitenkin huomasin, että ihan varmasti ku rupesin kyljelleni ja ihan huvikseen rupesin laskemaan liikkeitä niin hän päätti ruvera nukkumaan
En sitten millonkaan yrittänyt liikkeitä laskea kyljelläni, ku aina hiljeni (paitsi öisin) kun kyljelleni siirryin. Tämän kanssa ei oo tullu mieleen liikelaskenta vielä ku enemmän olis järkee laskee niitä hetkiä kun ei liiku koko aikaa
Mä oon vaan sanonut, että mieän lapset on itsepäisiä pienestä alkean
NP Mä kanssa tossa tilasin kestoja, BumGenius -vaippoja. On sitten koko vaippa iän vaipat ku voi säätää nepeillä 4-16kg tosi hyviä kokemuksia toisilla noista vaipoista. Sitten oon vielä menossa kestis "oppiin" naapurille, ku se on ite vaan kestoillu poikansa kanssa, saa hyviä ohjeita ja vinkkejä. Äitee kerto, että oli pyytäny kaveriaan tekemään meiän pikkuselle villahousuja kestoiluun
meinas ihan kyyneleet tulla silmiin ku on äitikin tuollasta ajatellu ku oon vaan ohimennen maininnu kestoiluhalustani. Saa nähdä koska saan noi kestot, ku ulkomailta tilasin tutun kautta.
Ihanan ultrakuvan oot laittanu tohon, kyllä nyt ymmärtää miks oma vatta heiluu puolelta toiselle
Melkosen määrän tavaraa tosiaan joudut sairaalaan rahtaamaan...
Daizz
kauheeta minkä kuulosia oireita sulla on. Mä en noista sokruista ymmärrä mitään ku ei oo kokemusta, mutta todella vakavalta kuulostaa. Toivottavasti saat nyt oikeen lääkityksen, ettei uusia kokemuksia tule
lotta onnittelut ultrakuulumisista :heart:
Tinii oi mikä rinsessa teillä on
aivan ihanan nimen ootte valinnu. Onneks on masuvaivat helpottanut.
PikkuMyy
nyt ei sitten täältä lähdetä ilman nyyttiä :heart:
Leinikki Onnittelut plussasta ja tarrasukkia matkalle mukaan
mymmyryy Ihanan isäinpäivän lahjan ootte saanu, paljon tarrasukkia matkaan pikkuselle
Dajuska ikävän kuuloinen on siskosi tilanne
, ja ymmärrän kyllä että tahtoo itseään varjella asialta varsinkin kun on lapsia. Mä olen kokenut läheiseni menetyksen huumeisiin nyt jo reilu 10 vuotta sitten, en edes huomannut mitään, sitä se rakkaus teettää liian vaaleanpunaisin lasein katsoin maailmaa, onneks en ite langennu...
No niin piti tuossa välissä käydä "Meille tulee vauva" kattomassa...
ON Eipä mitään ihmeellistä, vauva potkii ihan valtavasti ja heittää varmaan kuperkeikkaa tms. Aivan hirveen aktiivinen, mutta en valita
vaikka yöt meneekin enemmän tai vähemmän pyörimiseks, nytkin väsyttää niin, että pitäis päikkärit mennä nukkumaan. Närästys on ihan hirveetä, ja välillä tuntuu että pitää mennä oksulle. Koko ajan pitää olla jotain tunkemassa suuhunsa, ettei tuu huono-olo, saa nähdä mitä neuvolan vaaka taas huomenna kertoo
Rautaa oon nyt popsinu, niin että posket ihan punotta joten hemppa pitäis olla kunnossa
mutta senkin näkee huomenissa. Keskiviikkona onkin sitten se istukkaultra, näkee taas pikkusen
.
Meillä oli viikonloppuna vessaremontti, missä kaikki mikä voi mennä pieleen niin suurinpiirtein meni :headwall: Enistään kuormasta puuttu osia, oli vääriä osia, ja oli mittavirhe osia. Tuli hiemoisia sähkö ongelmia, ja sen takia meillä ei nyt sitten ole ollenkaan lämmitystä 2 huoneessa
onneks nyt on kuitenkin jo yli 5 astetta plussan puolella. Tänään onneks pitäis ongelmat korjaantua. Siinä menikin sitten lauantai ja isäinpäivä. Isäinpäivä muutenkin meni vähän suunnitelmista poiketen, ku me poitsun kanssa nukuttiin tyylikkäästi yli 9 ja isi oli itekseen keitelly kahvit ja paistanu pullat :ashamed: No oli sen verran levoton yö, ettei vaan herätty aikasemmin.
Peloista täällä on ollu puhetta, kyllähän se ihme kyllä oman masuvauvan menettäminen luo ihmeellisiä pelkotiloja seuraavaan raskauteen. Kyllä itekin miettii joskus, että mitäs jos jotain tapahtuu synnytyksessä, ennen sitä tai sen jälkeen. Mihinkään ei toki voi ite vaikuttaa, ja se siinä varmaan sen epävarmuuden tunteen nostaakin niin voimakkaaksi. No pitää vaan uskoa, että kaikki menee hyvin ja helmikuussa sylissä tuhisee oma odotettu pikku kolmonen
Opintoja oli muillakin täällä kesken. Opparia tääkin mamma täällä yrittää väsätä, mutta tekniikka ja muutkin asiat näyttää olevan pahasti vastaan. Huomenna on ohjaajan kanssa palaveri, ja pitäis saada pari paperia vielä töistä mukaan... on vaan tämä työnantaja puolen ohjaaja kadonnut kuin tuhkatuuleen, kukaan ei tiedä missä on ja mitenkään ei häneen yhteyttä saada
Ei siinä vo oikein kuin mennä palaveriin ilman papereita sitten, ja toivoa että ohjaajalle käy päinsä, että saa paprut sitten myöhemmin. 31.12.2008 loppuu opinto-oikeus ja siihen mennessä pitäis saada kaikki valmiiks...
Orchid ja pikku Rumpali 27+5