Täällä ollaan hyvin kipeänä ja väsyneenä.. (kaikkensa antaneena
)
Luminia Joo, ihan kivoja noista korteista tulee, mutta kova työ niissä on, joten sellaisen saava saa kyllä olla onnellinen
No ei vaine, mutta on se piirtäminen ja värittäminen näillä turvotuksilla ja nivelkivuilla aika saavutus! Joo, ei noiden oireiden kanssa mukavaa ole ollut, mutta on onneksi parempiakin päiviä välissä
ja kyllä se(kin) onneksi piristää mieltä ja se lopputuloshan tässä antaa kaikki kivut ja epämukavuudet sit anteeksi..ja niitä ei muistele (ehkä ) vauvan tulon jälkeen enää "niin" pahalla
Toive Me ollaan kyllä aikalailla samanlaisia.. Mulla on ehkä hiukan ("jo" ) helpottanut, mutta nyt synnytyksen lähestyessä...ajatukset pyörii lähinnä siinä, että onko tosiaan vauva terve, osaanko esim ponnistaa (ellei tule sektiota ) ja kaikkea synnytykseen liittyvää on siis tullut mietittyä ja sitä, että miten sitä sitten "pärjää" ja onnistuu, kun se h-hetki on käsillä ?!?!?! Mut mua tosiaan on alkanut (välillä ) pelottaa se, että onko vauva terve ja sillä on kaikki hyvin, se on kuitenkin sellainen mitä varmasti kaikki miettii..ja sen varmaan ensimmäisenä kysyy, kun homma on "ohi" ?
Mut kovasti täältä lähetän tsemppiä ja ihana juttu, että saatte siellä tavaroita valmiiksi pikkuiselle :heart: Ehkä se "pelko" on vaan suht "normaalia... ja uskon, että KAIKKI menee HYVIN ja et ole mielestäni yhtään liian ajoissa, samoihin aikoihin minäkin laittelin vauvalle sänkyä ym, kun ei sitä enää lopussa saa oikein mitään aikaa, kun on näitä vaivoja..
Mymmyryy Minä kans peesailen Rouva Pikkumyytä ja ElinaMariaa. Ei niitä kasvukipuaj tosiaan kovasti minullakaan ollut noilla viikoilla, eikä tosiaan joka päivä muutenkaan...Silloin kun ne alkoi niin niitä oli silloin tällöin kovina/lievinä ja ne muuttui koko ajan. Uskon kyllä, että KAIKKI KUNNOSSA :hug:
Itsellä taas... Varmaan on kohta hermot aivan riekaleina
Siis uskomatonta!! Mä olen istuskellut vessassa.. ja massua tyhjennellyt..
ja samaan aikaan ja erikseenkin oksettaa/etoo, mutta mitään EI tapahdu sen kummempaa.. menkkajuilintaa on ollut nyt koko päivän (muutamana päivänä ) ja vauva on rauhoittunut kyllä liikkeissään...laskeutuis myös
Olin todella huonovointinen monta tuntia eikä päästy mihinkään kauppaan, vaikka niin suunnittelin! |O |O no jos huomenna sitten.. ? Mies on jo ihan "hermona", kun näkee että toisella tekee pahaa ja on huono olla, mutta ei oikein voi auttaa... kun eipä noita kipuja mies voi poistaa.. eikä tuota etovaa oloa -Raukka, kun on epätoivoinen...
Tahtois auttaa..., mutta tietää ettei "tavallaan" voi muuta kuin olla vaan... ja :hug:
Jospa tämä tästä... mahaa taas vihloo, juilii, painaa, polttaa... joten sohvalla olen ja varmaan piiiiitkääään ennen kuin taivun taas nukkumaan
|O :headwall:
Huomenna olis sit siivouspäivä, JOS kunto antaa myöten
Ihanaa illan jatkoa kaikille :wave: Mä alan uneksia siitä uudesta kannettavasta
ja se sairaakassi ON huomenna PAKKO PAKATA tai muuten se vielä jää tekemättä :headwall: