vierailija
Ihana KrisTässä vielä tuo tiktok
Ihana KrisTässä vielä tuo tiktok
Okei, täällä on ollut vaan yks, joka on tehnyt tällaista niin aattelin vaan, et ootko sama.No en tosiaan ole. Mä tykkään K:sta ja on hyvä että K:ta puolustetaan jos joku haukkuu mutta sanat säännöt täytyy koskea molempia, eikä niin että toista saa dissata miten vaan mutta puolustajien kimppuun hyökätään. Niin se on ollut pitkään. Viimeksi muuten puolustin yksityishenkilöä ja tasan tarkkaan puolustan myös muita jos näen että haukkumiseksi menee.
Ei kai nyt tarvi toista alkaa haukkumaan tasapuolisuuden vuoksi, jotain rajaa nyt!No en tosiaan ole. Mä tykkään K:sta ja on hyvä että K:ta puolustetaan jos joku haukkuu mutta sanat säännöt täytyy koskea molempia, eikä niin että toista saa dissata miten vaan mutta puolustajien kimppuun hyökätään. Niin se on ollut pitkään. Viimeksi muuten puolustin yksityishenkilöä ja tasan tarkkaan puolustan myös muita jos näen että haukkumiseksi menee.
Mäkin oon tuon suhteen vähän kahden vaiheilla. Toisaalta oon itekin täysin kyllästynyt noihin milloin kenenkin haukkujiin täällä, viimeksi meni ihan yli ne yksityishenkilöpuheet ja tänään trolli torppasi ihan kivan keskustelun. Tykkäisin kyllä huumorista täällä (siis oikeasti hauskasta, tuo tänpäiväinen nälvintähän ei oo huumoria nähnytkään) ja riskinä siinä Discordissa puolestaan on, että meno on vähän jäykkää ja tosiaan se että monet tulee vaan seuraamaan sinne. Toisaalta kyllä nuo trollitkin onnistuu nää ketjut helposti näivettämään, niin kuin tänään oli helppo huomata. En osaa sanoa mut oon avoin asialle, ois kiva tietää kuinka moni on kiinnostunut siitä?veikkaan että sinne tulee vielä enemmän taustailijaporukkaa kuin sinne B K discordiin. Ja mietin että mistä siellä siis olisi tarkoitus keskustella.?
Joo, kiinnostaa kyllä millainen biisi se on!Jännä nähdä, että millainen Stephanie biisi on. Onko kenties rokimpaa tyyliä vai miten. Ihanaa saada biisi, josta ei oo, kun yhden pienen pätkän tietoa
Mitä hittoa? Luepa nyt uudelleen, miten saatoit käsittää noin pieleen? Ei ketään pidä haukkua tietenkään, vaan kaikkia pitää voida puolustaa samalla tavalla, ilman että puolustajien kimppuun hyökätään. Parasta ois kun ei ois edes tarvetta puolustaa, jos kukaan ei haukkuis ketään, mut se ei näissä anonyymiketjuissa näytä toteutuvan.Ei kai nyt tarvi toista alkaa haukkumaan tasapuolisuuden vuoksi, jotain rajaa nyt!
No nyt tuli pätevä perustelu.Ja sössön sössön.
Ei Boitsu haise, voin todistaa. En tosin ihan nuuhkimaan alkanut.Nope, en tykkää haisevista miehistä.
Niin ja tänäänhän vain keskusteltiin ja kerrottiin mielipiteitämme mutta jonkun mielestä niitä positiivisia ei olisi kai saanut sanoa, koska hän oli eri mieltä.Kyllä asia on niin päin, että näissä ketjuissa on pitkään ollut yksi tai pari aggressiivista tyyppiä, joka itse torppaa sen muiden keskustelun, niin kuin tänäänkin selvästi. Tyyppejä jotka haluaa itse kritisoida ja näköjään selvästi myös suoraan haukkua jokereita, mutta kukaan ei sais sanoa vastaan heille, jos on eri mieltä. Sitten alkaa ulvonta ja nälvintä YHDESTÄ Bojanin puolustajasta, vaikka vastaan sanojia olis ihan selvästi useita. Puolustaminen yritetään leimata säälittäväksi ja noloksi. Tuo on suoraan kuin koulukiusaajan käsikirjasta tuo tyyli. Sekin on
Mielenkiintoista, että jos K:ta puolustetaan, koskaan ei ala sama valitus että nyt se yksi K:ta puolustava Marketta on täällä, se koskee vain B:tä että häntä ei sais puolustaa, onpa asia ihan mikä vaan.
Mä olen ilmeisesti sinisilmäinen, mutta en nyt valtavaa kritiikkiä jokereita kohtaan ole havainnut. Tuota hajutyyppiäkö tarkoitetaan. Mikä YKSI Bojanin puolustaja? En nyt päässyt kärryille, vaikka luin viestejä taaksepäin. Ehkä ei ole tarpeenkaan. Anteeksi.Kyllä asia on niin päin, että näissä ketjuissa on pitkään ollut yksi tai pari aggressiivista tyyppiä, joka itse torppaa sen muiden keskustelun, niin kuin tänäänkin selvästi. Tyyppejä jotka haluaa itse kritisoida ja näköjään selvästi myös suoraan haukkua jokereita, mutta kukaan ei sais sanoa vastaan heille, jos on eri mieltä. Sitten alkaa ulvonta ja nälvintä YHDESTÄ Bojanin puolustajasta, vaikka vastaan sanojia olis ihan selvästi useita. Puolustaminen yritetään leimata säälittäväksi ja noloksi. Tuo on suoraan kuin koulukiusaajan käsikirjasta tuo tyyli. Sekin on
Mielenkiintoista, että jos K:ta puolustetaan, koskaan ei ala sama valitus että nyt se yksi K:ta puolustava Marketta on täällä, se koskee vain B:tä että häntä ei sais puolustaa, onpa asia ihan mikä vaan.
Kovat on luulot. Mä taas uskon, että sinne ei tule yhtä paljon porukkaa, koska iso osa ei voisi enää puhua yhtä rumasti nimimerkillä vaan siksi haluaa pysyä täällä anonyyminä. Vain pieni osa on valmis siirtymään, ja aika moni on täältäkin jo BK Discordissa, kun kerran kaikilla palstoilla käy.veikkaan että sinne tulee vielä enemmän taustailijaporukkaa kuin sinne B K discordiin. Ja mietin että mistä siellä siis olisi tarkoitus keskustella.?
Mä nuuhkaisin kyllä kun Kultsalla halaamaan pääsin Ei todellakaan haiseEi Boitsu haise, voin todistaa. En tosin ihan nuuhkimaan alkanut.
Eli mikä haastattelu? Niitä käännetään nyt niin vauhdilla ja tulee tiktokkiin, tumppuun tai youtubeen niin en oo varma mikä on uusin.Olipa haastattelu tai oikeastaan haastattelijat tuossa viimeisessä JokerOutSubsin kääntämässä tv-haastattelussa! Melkein myötähäpeä tuli haasttelijakaksikon puolesta.
Aiemmin kuvattu. Joksujen stooreissa sneak peakkiä yms. Toi vaan näytetään tänäänNo onkos tää nyt tältä päivältä vai joku vanhempi juttu?
24 minuta sa Zoranom Kesićem on Instagram: "Specijalna epizoda “24 minuta” u potpunosti posvećena tragediji u Novom Sadu biće emitovana u subotu u našem redovnom terminu od 20:30. Večeras u 21:30 na Nova S biće prikazana poslednja epizoda, snimljena pre tragedije. ... Epizoda 350: - Evropa moj dobar drugar! Kako nam se Fon der Lajen ursula u život - Ekskluzivno! Nastavak snimka iz hotela u Nišu: kako je Gaga Antonijević oborio Bjelu i peglao ga pesnicama u glavu - Kružni Aca Šapić samo sa žutim i zelenim. A zreo je za crveni! - Istorijski momenat: Ona čudna sa Pinka - prva žena koja je kročila u Ameriku. I Dragan. ANALITIČAR Srdjan Jovanovic GOST Bojan Cvjetićanin SVIRA Joker Out"
900 likes, 4 comments - 24minuta on November 6, 2024: "Specijalna epizoda “24 minuta” u potpunosti posvećena tragediji u Novom Sadu biće emitovana u subotu u našem redovnom terminu od 20:30. Večeras u 21:30 na Nova S biće prikazana poslednja epizoda, snimljena pre tragedije. ... Epizoda 350: -...www.instagram.com
Tää on just hankalaa kun tekevät monta haastattelua tms samana päivänä ja sit kun ovat samoissa vaatteissa ni ei enää tiedä onko nähty jo vai eiAiemmin kuvattu. Joksujen stooreissa sneak peakkiä yms. Toi vaan näytetään tänään
B:llä oli aiemmin kuva tuolta stooreissa niin siitä myös päättelin, et toi on kuvattu etukäteen ja nyt tulee tänään ulosTää on just hankalaa kun tekevät monta haastattelua tms samana päivänä ja sit kun ovat samoissa vaatteissa ni ei enää tiedä onko nähty jo vai ei
K1televizijaEli mikä haastattelu? Niitä käännetään nyt niin vauhdilla ja tulee tiktokkiin, tumppuun tai youtubeen niin en oo varma mikä on uusin.