*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

NP eli jos aijaa.comiin esim lisäät kuvan (kannattaa rekisteröityä ni saa sen kuvan poistettuakin het jos haluaa) ni siin on niitä linkkejä sitten et joko iso kuva tai pieni kuva yms. Sit vain mustaat haluamas osoiterimpsun ja copy pasteet tähän, eli helppoa se on =)

WOOOOWWWWWWWWWWWWWWW
Te kerkesitte kirjoitella ku mä tääl näppäilin....
Hitsi sun masun kanssa Pamu!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: Siis ei ollenkaan oo mitään tullu perseeseen!!!!!!!!!! Huh! Kuten SS sanoikin tuollaiseksi kai poikamasua sanotaan jos sen masun malliin haluu mitään kattoo.... Tykki toi on todellakin, mut sul ei varmasti oo tullu ylimääräistä muuten. Kateellisena tota voi katsoa! :ashamed:
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

KIITTI! B)
Mä luulin et sen voi suoraan liittää jotenkin. Ei ihme siis et en osannu. :/ Taidankin heti mennä sinne ja kokeilla... Voisin jonkun typerän kuvan laittaa vaikka kokeeksi, et sit kun on jotain parempaa laittamista niin osaan. ;)

NP juu helppoa se on :) Siin on kummiski selvästi sanottu mikä linkki on mikäkin :) Eli siinä ku saat sen kuvan lisättyä ni sen alle tulee ne linkit. Ja aijaassa saat myös sen koon määritellä siinä ku lisäilet.

Juu, kumpa mullakaan ei perse leviäis mut vähä pahaa aavistelen et leviää :p

Neuvolassa on käyty perjantaina ja kaikki oli hyvin :heart: . Hb tosin oli vähän tippunut, nyt enää 125, mutta se ei varmaankaan ole mitenkään hälyyttävä lukema... Painoa oli tullut koko aikana huimat 200g :LOL: ja sykekin löytyi heti ollen 140. Eikös jotkut hätäiset ole jotain päätelleet sukupuolestakin sykkeen perusteella?

Pamulla on kyllä aika komea masu :D

SuukkoSuullekin
on jo nätti vauvamasu.

NP
toi sun PERSE kommentti kyllä nyt just lämmittää mieltä niin paljon, että kiitos kohteliaisuudesta! :D
on meinaan todellakin sellainen turvonnut ryhävalasolo...
mutta eipä tässä enää mene kauaa... ;)

SS, tosiaan ihan selkeä vauvamasu sulla!!

lenkki tehty, nyt kuorimaan perunat.

NP kyl sä osaat ;)

Nii mut ko mul o turvotustaki paljo ja masua ei oo olleskaan jos vetää sen sissään... :ashamed: Eikä missään tunnu et ois raskaanakaan.. Hö! :/

snowball aikaisilla vkoilla aina on korkeammat sykkeet. Mut en tiedä missä vaiheessa ne sit tasottuu. Mul 16+3 vkolla oli 166 pienen syke mut se tais jotain jumppaa siel sit harjottaa :D Ja eikös muutenkin se syke-ero oo minimaalinen, et se ei oikee paikkaansa pitäs. Jossain oli et tytöillä keskimäärin 143 ja pojilla 142. Joissain sanotaan taasen, et tytöillä yli 140 ka pojilla se tai alle. TOSIN jotkut sanoo sen toisteki päin.. Et poikasyke muka ois korkeempi.. Se mu mielest ei kyl käy järkeen ku joha aikuisilla miehilläki on syke alhasempi ku naisilla.. Tiedä sit..

Ihania kuvia kaikilla, masuja ja vauvan tavaraa! :heart:

Mä pistän kans tänään myöhemmin viikon poksumisen kunniaksi masukuvaa ja vaikka samalla meidänkin pinnasängystä, hoitopöydästä ja vaikka vaunuistakin ;) Tää siis ei ole meidän oma koti vaan vuokrakaksio täällä ulkomailla miehen työpaikan hommaama =) Kotona meillä on todella paljon pienempi makkari ja käy siellä kyllä sitten tila ahtaaksi kun keväällä taas palaamme sinne. :|

Mies oli eilen työporukan kans hummaamassa ja nyt makaa raatona sängyllä. No itseään saa syyttää! Mitäs joi niin paljon :LOL: Ei paljon sympatiaa nyt heru hälle kun vielä hain hänet yöllä kotiinkin, murr! :kieh: Eli jäi sitten omatkin unet todella vähäisiksi! Harkitsenkin pian päikkäreiden ottoa. Ulkona ois upea ilma, mutta ei vaan nyt jaksa lähteä... :/

Mitäs SuukkoSuun isäntä tykkäs isyyspakkauksesta? :wave:

Toive81 ja Mini 33+0!!! POKS!!!

SS Turvotus kuuluu raskauteen. Tos on nyt kaksi vaihtoehtoo: sul on selkee vauvamasu TAI sä oot vetäny kebabia ja kaljaa liikaa! :LOL: :LOL: :LOL: Niin et on se vauvamasu!
Pamu Totuuden sanoin vain. :saint:
Snowball Mä oon kans kuullu tosta syke jutusta et korkeet viittaa tyttöön ja matalat poikaan. Saa nähdä pitääks toi sit mun kohdalla paikkaansa ollenkaan. Laitan tähän engl kielisen testin et saa sillä tutkailla kumpi on tulossa. Neidin kans tää piti paikkaansa. Nähdään sit pitääkö tällä kertaa.
http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html
Astioden pesuun ja sassiin.........

NP nii mut ko mul on ollu turvotusta nii kauan ko mie muistan!! Siis iha sillonki ku en ollu raskaana :ashamed: Tosin ny masu on entistä isompi eli kai siinä vaavimasun poikasta ainaki on.. Ja ny ei turvota ja on pien masu.. Ja vkot huitelee koht jo 20.. Eikä oireita mitään! :headwall: Pöh! On tääkin! Muka raskaana ja sit ei kummiskaa oikein! Tosin ei viel tarviskaan tulla vaivoja, sit ku niist parista keikkaillasta selviydyn ni sit vois alkaa jo tuleen et tietäs olevasa raskaana :saint:

SS Joo toi on hauska testi. :D Niin se sanoi et ei tarte kaikkiin vastata jos ei voi. Sit voit myöhemmässä vaiheessa tehdä uudelleen et tuleeko sama vastaus...
No jos ei oo totisinta totta tuo, niin ainakin pientä hupia. =)

Kyselen nyt täältäkin ku täältä saatan saada enemmän vastausia kuin tuolta kuumeilupuolelta.

Galluppia: Onks kukaan raskautunu heti jälkivuodon jälkeen ennen ekojakaan menkkoja? Miten raskaus on edennyt?

Ku mulla ei niit menkkoja oo viel kuulunu, ei näkyny keskeytyksen jälkeen (geneettinen keskeytys 16.10 rv:llä 18+0, kaavintaa ei tehty kun ei ollu tarvetta) mutta oireita alkaa olemaan ja vieläpä just sellasia mitä oireita oli ku esikoista odotin (eli siinä raskaudessa mistä saatiin vauva syliin saakka). Eli paleltaa, väsy, välillä huonoa oloa, rintoja vihloo....

Tarkotus oli oottaa ne ekat menkat, mutta en mä tätä voi mitenkään vahinkonakaan pitää JOS niin on nyt käyny...

Mutta kattellaan....... :whistle:

Ja kiitos vastauksista jo etukäteen. =)

Tervetuloa jo tänne kurkkimaan nöttiäinen!!!
Tohon sun galluppiin et yleensä tosiaankin ne suosittelee et oottais sen takii et on helpompi laskee se LA aika. Tietty on hankala sanoo et miten nopeesti kohtu on valmis uuteen raskauteen.
Mulla siis tuli kaks keskenmenoo peräkkäin. Ns menkat siis tuli 6 viikkoo ekasta km:sta (TM), sit tuli toisten "menkkojen" kans sikiö ulos ja sit ei tullutkaan menkkoi eli tulin raskaaksi... Senkin LA jouduttiin muuttaa... Eli tosi sekavaa menoo oli täällä ja olis ehkä kannattanut odotella kauemmin, mut kävi miten kävi. Onnellisena siis nyt odotellaan.
Toivottavasti sul olis tärpänny! Ja surullista on kuulla minkälaisen oot joutunut kokemaan.
Tule ilmoittelemaan miten kävi! :heart:

Nimra
Mulle tuli kauhee kuvausvimma :LOL: Noh, tässä on teille... meidän koko asunto.. jos joku haluaa nähdä millaiseen paikkaan ollaan vauvaa tuomassa :whistle: Just vieraat lähti.. että likaista on hiukan, vaikka koko aamun siivosin :ashamed: (pölyjä en ehtinyt pyyhkiä ennen vieraiden tuloa, kun kertoivat 30 min aikaisemmin tulostaan ja mä aloin siivota jo aamu yhdeksältä ja tein siinä välissä 30 torttuja ja sit isäntä käytti matot pihalla :heart: Mut huomenna jatkuu siis siivous tässä huushollissa.. , kun vaan pääsen ensi sieltä neuvolasta... Mä en ollenkaan muistanut, mutta neuvola mulla oli maanantaina ja sairaala-aika on(kin) vasta torstaina.. Menin päivissä sekaisin aiemmin, mutta ei kai se haittaa ? =) Pääasia, että johonkin aina välillä pääsee :p

No nyt ne kuvat... Tässä on siis ekaksi makuuhuoneesta Tuolla kirjahyllyssä on siis kaapeissa ja laatikoissa sitten kaikki vauvan tavarat ja vaatteet =)

Meillä on sit keittiössä vauntu, kun ei mahdu muualle :ashamed: Mutta menee ne tässäkin, kun sitten "varsinaisessa" käytössä ollessa viemme varastoon, jossa ne toivon mukaan pysyy tallessa, kun kamalasti ihmiset varastaa.. |O ja tässä on tämä meidän (melkein kahden absolutistin :LOL: viinahylly )

Sitten tulee vielä olohuone ja eteinen.. :whistle: Onkohan tää ihan tyhmää laitella nämä tänne :ashamed: Vie vaan turhaa tilaa :headwall: Noh, siis eteinen... siinäpä se.. ja vielä viimoiset.. Nyt oli kaikki...

Toive Teilläkin on ihana pinnis ja sinulla kaunis vauvamasu :D

SuukkoSuulle Sinullakin on selkeä vauvamassu :p

Pamu Sulla on kyllä mahtava masu B)

Snowball Hyvä, että kaikki oli kunnossa :heart: tai siis ON kunnossa :wave:

Täällä on tätä "samaa".... tänään on ollut taas masukilla hiljainen päivä, meinasin jo huolestua, mutta kyllä se siellä on asentoa vaihtanut ja muutaman potkun(kin) antanut niin en ole vielä hätääntänyt (ihme kyllä :whistle: )

Just olen tekemässä ruokaa... grillifile uunissa kerma-sipulikastikkeella ja sit on peruna-porkkanamuusia :p Nam nam :snotty: Täällä oli tänään tuon isännän ystävän vaimo ja heidän tyttö (1,5v) niin voi että ....itselläkin kohta.. :heart: kovasti jo leikki kissan kanssa ja oli alkuun tietenkin hiukan ujo, mutta nopsaan "piristyi"!!!!!!!! :LOL: Huomenna siis neuvola ja toivottavasti kaikki on kunnossa... Nyt ei muuta tällä erää, mutta saatan vielä illemmalla täällä kirjoitella.. :eek:

Väsy Nimra ja Hissukka KultaMuru rv 38

Ihanaa täällä on joku kuva albumi vimma kaikilla!

Pamulla on kyllä ihan selkee poika masu.

Muutenkin ihania masukuvia kaikilla!

Tässä minun eka masu kuva: rv 5+

Ja mulla on normaalisti ihan pömpötön masu :LOL: :LOL:
Mutta nyt se aamusta iltaan tällainen pömppö, tämä ei siis ole mikään iltaturvotus masu :D Toivottavasti siellä masussa nyt sitten olisi kaikki kunnossa...

SusSoo
Moikka!
Mä voisin ilmoittautua myös tähän pinoon. Kaksi vahvaa viivaa ilmestyi testiin eli tällä hetkellä ainakin raskaana ollaan. Kovasti jo väsyttää, joten IHANAA mulla on oireitakin!!!
Mun "historiaan" kuuluu keskenmenoja, mutta myös kaksi onnistunutta raskautta. Eli odotan kolmatta lasta. Km:t mulla on ollu 02/05, 01/08, 05/08 ja 08/08. Tämä vuosi on ollut kovin hedelmällinen, mutta valitettavasti surullinen keskenmenojen vuoksi.
Pelko persiissä olen, mutta toivotaan parasta.
Ai niin... laskettuaika olisi noin 20.7.09
:heart: Sussoo

Ihanaa Sussoo!! Onnea onnea!! :heart: :hug: :heart: (mie oon entinen miracle)

Nimra kauhian tilava asunto teillä! Montas neliöö? Me just kahteltii rivarineliöö ja siin ois 86 neliöö ja ois nii ihana päästä sinne (kahtellaa ny mite oman asunnonmyynti menis ym. et ehtiikö se mennä jo siin vaiheessa)! Se ei älyn tilava oo sillai, mut just sopiva ja ois siin yks huone "liikaa". Mie oon tottunu semmoseen, et en tykkää jos o liikaa tilaa :D

Mies kyl tykkäs kauheesti siit isyyspakkauksesta sekä myös siit miu täytekakusta!! Se ol nii otettu et sano, et melkei tulee tippa linssiin ku tämmösii olin keksiny sille. Olin kolme koneellista pyykkiäki pessy (yks tosin ei ollu ku päiväpeite ko muuta ei sinne mahtunu sil kertaa) ja tiskit pistäny peseytyy ja semmosia. Kaakkua mies ei viel oo ku maistanu ku eka syö ruokaa mut kehu kyl kovasti =) Iteki kyl tykkäsin tosi paljon vaiks ite sanonki ja ite teinkin. Mut oli kyl ihana nähä miehen reaktio ku oli nii otettu ja innoissaa noist jutuista :heart:

Nimra
SuukkoSuulle Ihanaa, että teillä on mies tyytyväinen ja iloinen :heart: Hieno homma!!! No tota, meillä on 60 m2 tässä kaksiossa... :snotty: Ihan tämä meille riittää, kun asuttiin ensimmäinen 3 v (melkein ) 35 m2 yksiössä missä ei ollut ees parveketta, että tää on jo "ruhtinaallinen" eikä varmaan tästä muuteta ainakaan ennen kuin mies on koulun käynyt loppuun ja tietää mihin menee/hakee töihin, kun ei jaksa sit pikkuisen kanssa muuttaa kovinkaan tiuhaan ja mielellään jo sit vaikka ihan omaa(kin) ajattelisi :p

Yhteistyössä