Mulle tuli kauhee kuvausvimma
Noh, tässä on teille... meidän koko asunto.. jos joku haluaa nähdä millaiseen paikkaan ollaan vauvaa tuomassa
Just vieraat lähti.. että likaista on hiukan, vaikka koko aamun siivosin :ashamed: (pölyjä en ehtinyt pyyhkiä ennen vieraiden tuloa, kun kertoivat 30 min aikaisemmin tulostaan ja mä aloin siivota jo aamu yhdeksältä ja tein siinä välissä 30 torttuja ja sit isäntä käytti matot pihalla :heart: Mut huomenna jatkuu siis siivous tässä huushollissa.. , kun vaan pääsen ensi sieltä neuvolasta... Mä en ollenkaan muistanut, mutta neuvola mulla oli maanantaina ja sairaala-aika on(kin) vasta torstaina.. Menin päivissä sekaisin aiemmin, mutta ei kai se haittaa ? =) Pääasia, että johonkin aina välillä pääsee
No nyt ne kuvat... Tässä on siis ekaksi makuuhuoneesta
Tuolla kirjahyllyssä on siis kaapeissa ja laatikoissa sitten kaikki vauvan tavarat ja vaatteet =)
Meillä on sit keittiössä vauntu, kun ei mahdu muualle :ashamed: Mutta menee ne tässäkin, kun sitten "varsinaisessa" käytössä ollessa viemme varastoon, jossa ne toivon mukaan pysyy tallessa, kun kamalasti ihmiset varastaa.. |O
ja tässä on tämä meidän (melkein kahden absolutistin
viinahylly )
Sitten tulee vielä olohuone ja eteinen..
Onkohan tää ihan tyhmää laitella nämä tänne :ashamed: Vie vaan turhaa tilaa :headwall: Noh, siis eteinen...
siinäpä se.. ja vielä viimoiset..
Nyt oli kaikki...
Toive Teilläkin on ihana pinnis ja sinulla kaunis vauvamasu
SuukkoSuulle Sinullakin on selkeä vauvamassu
Pamu Sulla on kyllä mahtava masu B)
Snowball Hyvä, että kaikki oli kunnossa :heart: tai siis ON kunnossa :wave:
Täällä on tätä "samaa".... tänään on ollut taas masukilla hiljainen päivä, meinasin jo huolestua, mutta kyllä se siellä on asentoa vaihtanut ja muutaman potkun(kin) antanut niin en ole vielä hätääntänyt (ihme kyllä
)
Just olen tekemässä ruokaa... grillifile uunissa kerma-sipulikastikkeella ja sit on peruna-porkkanamuusia
Nam nam :snotty: Täällä oli tänään tuon isännän ystävän vaimo ja heidän tyttö (1,5v) niin voi että ....itselläkin kohta.. :heart: kovasti jo leikki kissan kanssa ja oli alkuun tietenkin hiukan ujo, mutta nopsaan "piristyi"!!!!!!!!
Huomenna siis neuvola ja toivottavasti kaikki on kunnossa... Nyt ei muuta tällä erää, mutta saatan vielä illemmalla täällä kirjoitella..
Väsy Nimra ja Hissukka KultaMuru rv 38