No ei tietenkään ole, kyllä sinäkin sen tiedät. Tässä ei ole kysymys koosta, vaan siitä että näissä jutuissa mennään liian henkilökohtaiselle alueelle. Ihan samaa rasvaista arviointia, mistä miehiä syytetään. Oletan siis, että suurin osa näistä hihittelijöistä on naisia.No samalla lailla täällä hihitellään kuinka bojanilla on tosi iso heppi, hihih. Sekö on sit ok?
Tästä on pakko olla ainakin osittain samaa mieltä kyllä Boitsu puhua osaa.mä näkisin B:n musauran jälkeen poliitikkona, vastaustyyli on jo nyt oikein sopiva siihen hommaan. Mahdollisimman leveetä ja laveeta
Voihan ne olla jo eri teillä, vaikka yhdessä Lontooseen lensivät.Eli varmaankin ovat vielä Lontoossa.
No juuri eilen olivat yhdessä metrossa .Voihan ne olla jo eri teillä, vaikka yhdessä Lontooseen lensivät.
Etkö itse usko hänen olevan koskaan tositoimissa, kun sitä pitää täällä palstoilla todistella jatkuvasti. Menehän kasvamaan.Joo, Boitsu parka Onneksi saa tosiaan itse päättää, eikä kukaan huolehtija voi pakottaa siveysvöihinkään.
Ei B sinun luoksesi lennä, vaikka kuinka toistat tuota lausetta.B lentää ja panee.
Onneks eiEi B sinun luoksesi lennä, vaikka kuinka toistat tuota lausetta.
Nyt kyllä huijaatOnneks ei
Kattelen kaukaa mieluummin, haisee kuulemma.Nyt kyllä huijaat
Ne jutut on vaan niitä K n rakkaudentunnustuksia.Kattelen kaukaa mieluummin, haisee kuulemma.
Ja sössön sössön.No ei tietenkään ole, kyllä sinäkin sen tiedät. Tässä ei ole kysymys koosta, vaan siitä että näissä jutuissa mennään liian henkilökohtaiselle alueelle. Ihan samaa rasvaista arviointia, mistä miehiä syytetään. Oletan siis, että suurin osa näistä hihittelijöistä on naisia.
Nope, en tykkää haisevista miehistä.Ne jutut on vaan niitä K n rakkaudentunnustuksia.
No vihdoin.Joksujen Ljubljanan toinen keikka myös loppuunmyyty
Joo mullekin vähän turn offNope, en tykkää haisevista miehistä.
Kyllä asia on niin päin, että näissä ketjuissa on pitkään ollut yksi tai pari aggressiivista tyyppiä, joka itse torppaa sen muiden keskustelun, niin kuin tänäänkin selvästi. Tyyppejä jotka haluaa itse kritisoida ja näköjään selvästi myös suoraan haukkua jokereita, mutta kukaan ei sais sanoa vastaan heille, jos on eri mieltä. Sitten alkaa ulvonta ja nälvintä YHDESTÄ Bojanin puolustajasta, vaikka vastaan sanojia olis ihan selvästi useita. Puolustaminen yritetään leimata säälittäväksi ja noloksi. Tuo on suoraan kuin koulukiusaajan käsikirjasta tuo tyyli. Sekin onEi ole kieltämistä ei, mutta käytännössä tuo ilmi mielipiteen, että asioista on turha keskustella, koska 'he itse tietää mitä tekee'. No, eipä siinä sitten, keskustelkoot itsekseen sitten.
veikkaan että sinne tulee vielä enemmän taustailijaporukkaa kuin sinne B K discordiin. Ja mietin että mistä siellä siis olisi tarkoitus keskustella.?Minä oisin valmis siihen kompostin Discordiin jos muut on?
Oletko se, joka aina valittaa, jos puhutaan K:sta ja että K:ta ei koskaan haukuta?Kyllä asia on niin päin, että näissä ketjuissa on pitkään ollut yksi tai pari aggressiivista tyyppiä, joka itse torppaa sen muiden keskustelun, niin kuin tänäänkin selvästi. Tyyppejä jotka haluaa itse kritisoida ja näköjään selvästi myös suoraan haukkua jokereita, mutta kukaan ei sais sanoa vastaan heille, jos on eri mieltä. Sitten alkaa ulvonta ja nälvintä YHDESTÄ Bojanin puolustajasta, vaikka vastaan sanojia olis ihan selvästi useita. Puolustaminen yritetään leimata säälittäväksi ja noloksi. Tuo on suoraan kuin koulukiusaajan käsikirjasta tuo tyyli. Sekin on
Mielenkiintoista, että jos K:ta puolustetaan, koskaan ei ala sama valitus että nyt se yksi K:ta puolustava Marketta on täällä, se koskee vain B:tä että häntä ei sais puolustaa, onpa asia ihan mikä vaan.
Joksujen uus tiktok. Stephanie promoa feat Kris
Joksujen uus tiktok. Stephanie promoa feat Kris
No en tosiaan ole. Mä tykkään K:sta ja on hyvä että K:ta puolustetaan jos joku haukkuu mutta sanat säännöt täytyy koskea molempia, eikä niin että toista saa dissata miten vaan mutta puolustajien kimppuun hyökätään. Niin se on ollut pitkään. Viimeksi muuten puolustin yksityishenkilöä ja tasan tarkkaan puolustan myös muita jos näen että haukkumiseksi menee.Oletko se, joka aina valittaa, jos puhutaan K:sta ja että K:ta ei koskaan haukuta?