Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

Limperi et varmasti ole ainoa joka pähkäilee vaunudilemman kanssa. Tai minähän jo tiedän mitä haluan ja sattuu olemaan sieltä kalleimmasta päästä. Mies on sitä mieltä, että ostetaan käytettynä sellaset hyvät mitä eteen sattuu. Ja värillä ei oo muka väliä.. argh, MIEHET! Kyllä minun kauan toivotun lapsen vaunujen värillä on väliä. Itkutkin piti jo kerran aiheesta tirauttaa :D

Mä oon jo kolmatta päivää 37 asteen "pikkukuumeessa". Nokka on vähän tukossa ja ihan julmettu pääkipu. Pitäsköhän soittaa neuvolaan? Töihinkään en menny.. ja kaikkein eniten tässä huolettaa se, että en ole tuntenut pikkusen liikkeitä kolmeen päivään. Yleensä tunnen joka päivä pitkin päivää.

Kävin eilen uhmaamassa pääkipua saunanlauteilla. Ei tuntunut edes pahalta, mutta kun tulin pois saunasta ja istuskelin olkkarissa yöpaituli päällä, niin yhtäkkiä huomasin että mun toinen tissi tiputtaa nestettä. Paita märkänä siinä sitte nauroin ja itkin että nytkö tämä sitten alkaa. Ekat maidot tissistä rv19+3. Toivottavasti ei ihan mahdottomaksi ylly..
 
Viimeksi muokattu:
Onnellinen Mä taas olen taipumassa käytettyihin, pitäisi vain löytää mieleinen malli.
Mä en ihan periaatteesta aio pistää tuhatta euroa kiinni yksiin lastenvaunuihin, eli sen takia aion hankkia käytettynä. Hyväkuntoisista, pari vuotta vanhoista olen valmis maksamaan n. 50% alkup. hinnasta, eli en oletakaan saavani niitä ilmaiseksi, mutta mallista on vielä kovaa keskustelua.
Mutta värillä on toki väliä :)

Onko kenelläkään kokemuksia/suosituksia Turun seudun 3D ultrista?
Meillä on rakenneultra 8.2 mutta päätettiin että jos siellä ei sukupuoli selviä, niin mentäisiin käymään Turussa vielä 3Dssä kurkkaamassa sukupuolta.
 
Omaa napaa..

Soitin tyroksiini arvot. Pompanneet 30-kertaisiksi vajaassa kuukaudessa. Sain suoraan neuvolalääkärille ajan muutaman tunnin päähän.
Huoli vaavin kasvusta on kova, samoiten kuin liikkeet vähentyneet. No yhden aikaan selviää.

MiiJane
 
MiiJane ihana maha. Repesin kuitenkin nauramaan, koska kuvan alla oli mainos ”Suomen edullisimmat hotellit”. Jokseenkin osuva :D

Vaunuista tosiaan oon maininnukin, että tiedän todellakin mitkä haluan ja ne myös hankin! :D Ehottomasti etin viimeseen asti käytettynä, mutta jos ei löydy, niin sitten tilaan Saksasta uutena. Mulla taas päinvastoin kun Limperillä. Värillä ei oo mitään väliä. Tuo merkki ja malli sen sijaan on ehdoton. Yhdestäkään ominaisuudesta en suostu tinkimään.

Takana pitkä autoreissu + nuo talvikelit, joten täällä lähti tilaukseen raskausajan turvavyön ohjain. Mulla ainakin turvavyö saa pitkillä matkoilla hirveen paineen tunnen alavatsaan ja näin ollen tunteen, että olis koko ajan pissahätä.

Päästiin miehen kanssa jo yhteisymmärrykseen tulevan tytön nimestä:heart: Ei sitä kuitenkaan 100%:sti osaa luottaa tuohon rakenneultran tyttölupaukseen, vaan mietittiin varuilta jo pojan nimiäkin.

LittleOne 20+5
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
vähänkö oon kade teille ketkä voi/saa/täytyy ostaa vaunut,niitä on nyt niin ihania malleja jne,mutku itte ei tarvii vaunuja kun on sit 4 pientä kersaa,pitäs ostaa ne kolmosten vaunut+niihinkin ois saatava lisäksi seisomalauta =S varmaan kivannäköinen kärry tulee olemaan =D
 
  • Tykkää
Reactions: *Elba*
Juu ekaa odotan :) neuvolantätikin sanoi että ekat liikkeet voi tuntua vasta viikolla 22-24, et ei pitäis huolestua mutta kun muillakin jo tuntuu.. :)

Hirveesti tekis mieli jo ostella kaikkee, mutta miehen kanssa sovittiin että vasta rakenneultran jälkeen.. ja siihen vielä YLI viikko.. höh.

Vaunudilemma tulee sitten täälläkin olemaan.. liian paljon mistä valita! ja kyllä värillä on väliä.. en mä pojalle haluis pinkkejä vaunuja.. tai tytölle vaaleansinisiä.. väreinä harmaa ja ruskea ois mielekkäimmätä tällä hetkellä ja ne molemmat kyllä sopis niin pojalle kuin tytöllekin..
sitten rakenneultran jälkeen pitää alkaa pähkäillä kunnolla.

Toivottavasti arvot tasottuu Miijane!
 
Limperi meille tulee Quinny Freestyle 3xl:t ja ominaisuuksien puolesta vm.2010, 2011 tai 2012. Hyvä myös sanoa, että värillä ei oo väliä, koska kyseisiä yhistelmiä ei saa kun mustina, tummansinisinä, beigeinä ja punasina. Ei siis löydy edes mitään räikeitä kirjavakuosisisna :D Mustilla, mustalla kopalla, jos uutena hankitaan.
 
ÄÄh, en ala! Meillä siirtyy rakanneultra jo toiseen kertaan. Tällä kertaa just sen takia että tie on myrskyn takia nyt sitte suljettu eikä sitä avata tänään missään vaiheessa. Piti siis olla se ultra tänään. Ja niinku me miehen kanssa oltiin huolissamme että se ei pääse sinne kun koneet ei lentäneet. Eilen illalla se kuitenkin pääsi lentämään ja mä hain sen kaikkia luonnonlakeja uhmaten sieltä 100 km päästä. Hitto kun olis tajunnut vaan jäädä sinne argh (ultra samassa paikassa)! No onneksi saatiin uusi aika jo perjantaiksi. Ensin se meinas että vasta 7.2 mutta löys onneks ton toisen ajan. Mutta odottavan aika on NIIIIN pitkä :D Onneks se ajanvaraustäti ymmärsi. Täällä ei kukaan kysele mitään jos sanoo ettei sään takia voi tulla. Mulle vois muuten iän päivittää 26 kun pääsin vanhentumaan kuun alussa. Meinasin että laitan sen sitten sen sukupuolilupauksen kanssa päivitykseen mutta ehkä me ei vaan koskaan päästä sinne ultraan :p
 
Viimeksi muokattu:
Miltsu, en mäkään jaksais millään odottaa, meillä rakenneultra vasta 14.2 ja tuntuu et kaikki muut on jo käyny :D

Miijane onpa kamala tilanne, en tiennyt että arvot voi noin nopeasti heittää ja noin paljon. Toivottavasti vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja selviätte säikähdyksellä! Tsemppiä! :hug:
 
Heippa kaikille piiitkästä aikaa!!

Mä silloin ihan lokakuun alussa ilmoittauduin mukaan mutta se taisi jäädä päivittämättä listaan. Nyt kun pikkuhiljaa *toivottavasti* alkaa tämä alkupahoinvointi jäädä taakse ja muutenkin olo tasaantua.

Olen ahkerasti lukenut teidän juttuja, mutta kun kännykällä lueskelee niin vastaaminen on niin mahdottoman hankalaa. :whistle:

Onnea kaikille no tietysti siitä että ollaan tänne asti päästy mutta myös erityisesti jo kaikille puolivälin saavuttaneille. ;) -Nimim. 20+3 :) :) :)

Tänään oli rakenne ultra ja kaikki oli meidän pienellä *rummunpärinäää* tytöllä hyvin. Meillä kun tuo 3v poika on jo, niin on ihan kiva saada nyt sitten tyttökin. Varsinkin kun tuo tämän raskauden alkupahoinvointi ei niin suuresti innosta lisää lapsia tekemään.

En kyllä millään malta odottaa että pääsee katsomaan tuon isoveljen jäljiltä olevat vauvatavarat läpi ja sitten sitä että pääsee kattelemaan vähän nuita pinkkejä juttujakin..... JIPIIIIII!!! Nyt on sitten hyvä syy lähteä kaupoille kun tahtoo tyttövärejä.. :whistle:

Nyt yritän olla aktiivisempi myös kirjoittamisen kannalta.. Ja varsinkin kun tässä vain omia juttujani kertoilin...

Terv. Kristis ja Minitytteli 20+3

Päivityspyyntö: 14.6./ Kristis86/26v./2.lapsi/NKL/Tyttölupaus
 
Viimeksi muokattu:
Neuvolalääkäriltä kotiuduttu.

Neljän viikon päästä kontrolliverikokeet. Jostain syystä kehoni reagoi tosi herkästi kilpparimuutoksiin. Nyt annosta nostettiin suht reippaasti.

Lukenu nyt vajaatoiminnan seurauksista sikiölle. Parempi olisi olla lukematta.

Tämä tosin selittää oloni, joka huonontunut aika reippaasti parin viikon sisällä.

Sorry omanapaisuus.. Ei oikein virtaa muiden juttua kommentoida, lukemassa käyn silti päivittäin. :)
 
MiiJane tsemppiä! olen samaa mieltä että kannattais varmaan kauhutarinat jättää lukematta mutta minkäs sitä utelias ihminen itselleen voi.. Pidän peukkuja sulle ja pienelle :hug:

Kristis nyt olet listoilla, tervetuloa mukaan! :)
 
:D Elba, mietin ihan samaa. Kovin on tyttövoittoista täällä.

ITse vähän tyttöä toivon, mutta nää tilastot kyllä näyttää vähän huonolta sen suhteen. :D Liekö sitten kolmas pojanpallero tuloillaan. Mutta tämä ryhmä on näitä todennäköisyyksiä uhmannut aina. Kun mietittiin, että täytyyhän jonkun nyt seuloissa kiinni jäädä,., mutta niin vaan mentiin puhtain paperein. :flower:
 
Mä oon kallistunut siihen että kolmas poika meille tulee, eli mitä toidennäköisimmin tulen tasoittamaan tuota suhdelukua :) viikon päästä se selviää, toivottavasti.

MiiJanelle paljon tsemppiä, koita olla kaikesta huolimatta levollisin mielin!

Annintähti 20+1
 
Aamulla ois rakenneultra klo 10 :) Olen viimeistä viikkoa yövuorossa, saas nähdä kuinka sekasin oon aamulla kun joutunut koko yön valvoa. En silti malttais oottaa aamuun! Alkuraskaudessa oli vahva poikaolo mutta nyttemmin kääntynyt tyttöoloksi, naamaankin sen verran finnejä tullut että vois tyttö olla. No toivotaan että huomenna selviää, mieskin ihan innoissaan oottaa huomista. Kyl se vaan on niin kiva nähä taas tuo pikkuinen :heart:
 
Mulla kanssa hyvin vahva tunne, että meille tulee toinen poika. Viikon päästä ollaan myöskin täällä viisaampia, ehkä. Jännä tosiaan, kun ennen raskautta ja raskauden alussa halusin niin vahvasti tyttöä, mutta nyt kova toive toiseen pojanviikariin. Tosin osittain luulen tän johtuvan siitä, että olen saanut seurata sivusta kahden 3-4 vuotiaan tytön prinsessaleikkejä ja toivonut etten joudu noita leikkejä lähempää seuraamaan ;)

Terese ja rv 19+1
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1

Yhteistyössä