Oli puhetta sektiohaavasta.
Mulla esikoinen tosiaan syntyi sektiolla, kiireellisellä sellaisella. Neuvona Englannissa oli, etten tulisi raskaaksi ennen kuin kaksi vuotta olisi kulunut.
No pillerit petti jostain syystä ja keskimmäinen syntyi 1.2kk esikon syntymän jälkeen. Minulle oli tärkeetä saada alatiesynnytys, ettei tulisi toista sektiota.
Kauhistutti ajatus, etten saisi ajaa autoa, nostaa esikoista jne.. Muutenkin paraneminen oli nopeampaa. Mulla tulehtuu aina haavat, joten kaksi pientä ja kipeä tulehtunut haava kuulosti aivan mahdottomalta yhtälöltä.
Joku myös kyseli, kuinka pärjää. Itse koin pärjääväni hyvin kahden pikkuisen kanssa. Tosin en mä paljoa heidän ekoistaan vuosista muista, mutta onneksi olen kirjoittanut asioita ylös.
Kolmashan syntyi, kun esikko oli neljä- ja keskimmäinen kolmevuotias.
Nyt isommat tulee hyvin toimeen ja muutenkin pienenä heistä oli toisilleen paljon seuraa.
Muuta höpinää. Me mietitään vakavasti yhteenmuuttoa takaisin. Meillä menee loistavasti. Itse haluaisin/toivoisin, että ensi vuodenvaihteessa muuttaisimme yhteen. Ei sitä ennen.
Me myös puhumme, että olisi kiva saada myös toinen perään.
No tuskin onnistuu, kun tämänkin kanssa meni reilut neljä vuotta. Mutta joskos antaisi mahdollisuuden tulla, jos tullakseen.