Kesäkuun Keventäjät

Kiitos kukkasista =)

Olis kyl kiva ku mieskii huomais,mut on vissii viel liikaa tuot elopainoo ettei pienet pudotukset näy :/
Yhet ihunat housut ajalt enne raskautta ja 10liikakiloo meni tänää hyvin jalkaan ja kiinni :eek: :D

Rooibos teetä nautin ja huomis illan kermassa haudutettuu kirjolohta oottelen :p

Kui kummas työ ootta noi reippait kuntoilijoit???!!! ...iha kade oon ku en saa ihtiäin ees vaunulenkille :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Kui kummas työ ootta noi reippait kuntoilijoit???!!! ...iha kade oon ku en saa ihtiäin ees vaunulenkille :ashamed:
Meillä koira ruvennu velvoittamaan ja itsekin oon kiinni siihen jääny. Vesijuoksemassa ja uimassa kävisin useammin,mutta toi koulunkäynti vie noita iltoja. Noiden lisäks mulla on fyssarin eli ystäväni laatima lihaskunto-ohjelma,jonka vedän läpi 3 krt vko:ssa.



 
Alkuperäinen kirjoittaja maamuska:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Kui kummas työ ootta noi reippait kuntoilijoit???!!! ...iha kade oon ku en saa ihtiäin ees vaunulenkille :ashamed:
Meillä koira ruvennu velvoittamaan ja itsekin oon kiinni siihen jääny. Vesijuoksemassa ja uimassa kävisin useammin,mutta toi koulunkäynti vie noita iltoja. Noiden lisäks mulla on fyssarin eli ystäväni laatima lihaskunto-ohjelma,jonka vedän läpi 3 krt vko:ssa.
Meilkii koirat velvottas jos niil ei ois mahdollisuus joka pvä juosta ympäri peltoo ja pihaa mielinmäärin =)
Siehä reippailet muutenki paljo :D

Miul alkaa tänää pilates...lapset ku lähtee kouluu nii lähen ostaa uudet jumppavaatteet :D
 
Ursu: Meillä kans koiralla mahdollisuus juoksennella pitkin peltoo ja metsää, mutta onneks ruvennu velvoittaa niin pakko mennä. Ja tohon että reippailen paljon, no onhan mulla ainakin -10-15kg pudotettavaakin :ashamed: Tuli vähän mässäiltyä ennen raskautta.

Eilen kyllä vannoin muuttavani kaupunkiin,kun lumihangessa vaunuja työnsin. Ei siis ollu paljoa lunta,mutta kyllä mulla hikee pukkas pintaan. En kyllä muista miten esikon kanssa nää lumihanget oon kahlannu läpi, silloinkin lenkkeilin paljon ja aina vaunut mukana. Nyt kai oon tullu sen verran mukavuuden haluiseks että haluun ilman muksuja lenkille, yleensä =)

Vanhempani ostivat eilen esikolle sukset ja samalla ostivat mullekin. Oon monta vuotta haaveillu uusita,mutta en oo raaskinu. Nyt vaan pitäs saada sitä lunta. Oon siis himohiihtäjä. onneks esikon kanssa saadaan tohon takapihalle tehtyy pieni latu, täytyy siinä sitten vetää ympyrää ainaski sata kertaa :LOL:

Tulipas paljon sepustusta...nyt imurin varteen nojailemaa.
 
Maamuska juuh,on se vaa opetettava taas omatki koirat vaatii kunnon vaunulenkkeilyy :D

Pilatekses käin...jumppavaatteit en kyl kaupast löytäny :headwall:
Ohjaaja lupas meille et vaatekoko pienenee 2 nrolla :eek: ja sit näin yht mammaa joka ol lopettanu tai siis vetäny hiilarit tosi pienille nii ol laihtunu marraskuusta 20kg,Wau!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Pilatekses käin...jumppavaatteit en kyl kaupast löytäny :headwall:
Ohjaaja lupas meille et vaatekoko pienenee 2 nrolla :eek: ja sit näin yht mammaa joka ol lopettanu tai siis vetäny hiilarit tosi pienille nii ol laihtunu marraskuusta 20kg,Wau!!!
Aikamoinen pudotus, mutta mitenhän pysyvää on ku noin nopsaan pudottanu noin paljon...Kuitenkin suositus on 0,5kg, max 1kg viikko. Uimassa kävin taas eilen, reippaasti 1km tuli uitua ja esikon kanssa tuli hiihdeltyä. Tännekin on tullu nyt lunta,jos latuja jossain kohta olis. Tänään otetaankin vissiin hyötyliikuntaa ja tehdään lumitöitä...Näyttää ihan kivasti tossa pihalla ja tiellä olevan. Toisaalta eka liikuntasessio tulee jo autossa,kun hikoilee, pysyykö tiellä jos ei teitä ole aurattu, eli siis autourheilussakin voi laihtua jos on tarpeeks p**ska keli niin laihtuu :LOL:

Taas paino menny n.-1kg viime viikosta =)
 
Tänää alotin vaunulenkkeilyn taas ja kyllähä hyvän kelin alotukseen sainkii...nuoskalunta sato ihan valkosenaa,ei kunnol voinu eteesä kattoo ku mie reippailin kauppaan ja takas kotii. Saldoo tuli n. 5km ja voin sanoo et raskasta oli :whistle:
Nyt jo pers lihakset kipeenä...mitähä ne sitte huomenna :LOL:
 
Mässäilin lauantaina... :ashamed: No, kyllä mä oon liikkunukin niin eiks silloin se oo ansaittua???

Vloppuna on tullut hiihdettyä,lenkkeiltyä,uitua ja juostua vedessä. Kylläpä ihminen on ehtiväinen ;) isi raukka "joutunu" lapsosia paimentamaan kun mamma harrastaa. Kävin tänään kans reilun tunnin vaunulenkillä ja täälläkin nuoskalumi oli hieman riesana... Huomenna sitten taas...lenkille ja ladulle.
 
Eilen käyty lenkillä ja ladulla.

Ursu: Tiedän että saa välillä mässäillä hyvällä omalla tunnolla, mutta morkkishan siitä tuli kuitenkin. Itse asiassa en edes tykänny niistä karkeista,mutta iski niin kauhee sokerin himo. Karkki ei oo oikeastaan maistunu kunnolla juniorin syntymän jälkeen, tuli silloin syötyy niin paljon. Toisaalta sehän ei ole huono asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maamuska:
Eilen käyty lenkillä ja ladulla.

Ursu: Tiedän että saa välillä mässäillä hyvällä omalla tunnolla, mutta morkkishan siitä tuli kuitenkin. Itse asiassa en edes tykänny niistä karkeista,mutta iski niin kauhee sokerin himo. Karkki ei oo oikeastaan maistunu kunnolla juniorin syntymän jälkeen, tuli silloin syötyy niin paljon. Toisaalta sehän ei ole huono asia.
Kuulostaa tutulle :D Vaik karkkii en nykysi syökkää nii huono omatunto tulloo jos syön jotai mitä oon päättäny olla syömättä.
 
Mamitzu :flower: Milläs sapuskoil oot???

Maamuska Niihä ne menkat tuppaa painon jumittamaan :kieh:

Eilen oli Pilates :heart: ...oon iha tykästyny siihe!
Ma ois vast punnitus pvä...saa nähä maltanko olla aikasempaa käymättä B)
 
Ursu:
Mamitzu Milläs sapuskoil oot???
Kuitupitoisella :D Siis ukon veli rustas meille ohjeet ja määrät +liikunta
(nyt siis "huima" pudotus tapahtunut kun lopetin iltasyömisen)
Syödään siis kaikkea tummaa(leivät,makaroonit jne), kanaa, kalaa, kalkkunaa jne.

Huomen aamulla olis taas koitosta :ashamed: Se tuntuu niin vaikealle nousta puntarille kun olen seurustelun alussa painanut 42kg ja nyt sitten sen 79-80kg :ashamed:
Jos pääsis tuonne 5 alkavaan lukuun niin olisin tyytyväinen =)
(huomiseen :wave: )
 
Mamitzu Juuh,kuulostaa hyvältä :D
Mie oisin tyytyväine 6 alkavaan lukuun...matkaa sinne iha reilusti :headwall:

Eilen käin saunan päätteeksi lenkillä...joo,hassu aika mut kaveri pyys nii en raaskinu kieltäytyykkää ja hyvää teki!
Käveltii 1h15min :D
Tänää sit r.v.p jumppa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Mie oisin tyytyväine 6 alkavaan lukuun...matkaa sinne iha reilusti :headwall:
Samoin täällä :ashamed: , mutta ei lannistuta. Kyllä me onnistutaan vai mitä?

Mä kävin eilen lenkillä ja jonkun verran jopa juoksinkin. Mun olis tarkoitus ruveta mun kaverin kanssa keväällä juoksemaan,mutta ennen sitä on pakko saada painoo pois, polvi ei muuten kestä. No, tosiaan kokeilin vaan vieläkö siihen pystyy ja tosiaan vähän matkaa meni ihan jees. Olen todella ylpeä itsestäni!

Tänään kävin uimahallissa juoksemassa. Lenkille ei tuu lähdettyä kun koira on flunssassa.
 
Huhhuh mikä eiline treeni ol r.v.p.:ssä...kyl sain perslihakseni nii jumii jotta :D
No mut ehkäpä siit ol hyötyyki :whistle:
Nyt ois paino pudonnu 5,6kg...iha hyvi jopa,täst se vaa jatkuu...eiks vaa??????

Tänää en suostu urheilemaan B)
 

Yhteistyössä