Kesäkuun Keventäjät

Punnitus maanantaisin.
Osallistujat ja tavoitteet:

Elppa -4kg
Himmula -13kg
Huiskahäntä -15kg -1 -1 -0,5
Lady Di -5kg -1
maamuska -10kg -0,7 -1,8 -0,5 -1
Mamitzu06 -13kg -1
Miss Piggy -10kg -0,7 -0,1
Mummy-79 -10kg -1,1
pullahiiri -10/15kg -0,6 -0,4 -0,2
Tiivari -10kg
tintti-mamma -5kg
ursulainen -10kg -0,5 -2,3
 
:wave:

Juu, painoani en halua täällä julkistaa. Mutta jos vaikka lähtisi siitä, että ensin karistaisi tai yrittäisi karistaa -10 kg. Punnituspäiväksi ehdotan maanantaita, niin ei viikonloppuna sitten retkahda niin pahasti. :whistle:
 
Olen sellainen "ikuinen laihduttaja" ja nyt olisi TODELLA tavoitteena saada 10kg pois.
Synnytin tytön 6kk. sitten ja kiloja on jäänyt 6 sen jälkeen ja edellisiäkin oli tarpeeksi.
Paino nyt 79kg ja tavoitteena olisi painaa 69 lokakuun lopulla.
Kannatan myös maanantaina punnituspäivänä.
Kertokaahan vinkkejä miten saatte pidettyä makeanhimon pois? Itsellä on aivan mieletön makeanhimo ja ylipäätään nälkä ollut valtava aina synnytyksestä asti.
Imetättekö te muut vielä?
 
Huomenta!
Vieläkö mahtuu mukaan? Monta laihdutusyrityksen aloitusta takana, aina olen sortunut herkutteluun. Makeanhimo siis myös minulla on valtava.
Tavoitteena olisi saada n. 10-15 kg pois. Painan tällä hetkellä 66.6 kg (maanantaiaamuna) ja tavoitepaino olisi jossain 53-55 kg tietämillä.
Maanantai sopii myös minulle punnituspäiväksi.
 
Heippa!

Huomenna vasta pääsen neuvolaan vaa'alle, joten tämänhetkistä painoani en tiedä, veikkaisin 68-69kg (alkupaino oli plussatessa 65).
Tavoite siis -5kg, mutta niinkään numerot eivät enää niin hirmuisesti päde, enemmän tuo mahamakkaran ulkonäkö :LOL: Tavoite siis mahtua koon 38 farkkuihin, nyt mennään vielä koossa 40 (siskon vanhoja ja yli 10cm liian pitkiä..).

Mun pitää ostaa se vaaka, että pysyn punnituksissa mukana. Vaaka on aina ollut vihollinen #1, mutta kai se pitää alivuokralaiseksi kylppäriin hankkia.. :ashamed:

Synnytyksestä nyt tasan 7vko.
 
:wave:
Tavoitteena olisi se [/b]-13kg
Plussatessa painoa oli 62kg ja nyt sen 74kg :headwall:
Jos listassa lukisi myös kuinka kukakin laihduttaa (tarkoitan lajia/eväitä)?
Itse vaunulenkkejä ja lisäksi yksin n.30-45min lenkki sauvoilla pururadalla :D joka päivä jos kelit ja lapset sallivat :whistle:
Ajattelin myös aloittaa vatsalihasliikkeet joita voi tehdä lattialla lasten kera :snotty:

Vaakaan pitänyt ostaa patterit jo 6kk :ashamed:
Patteri kaupoille siis :headwall:
:wave:
 
Lajeista millä yritän tai siis aion päästä tavoitteeseeni: uinti, kävelylenkit, pyöräily (sekä kunto että tavallinen) ja sulkapallo, jos lapset ja mummola sen sallii. Eilen aloitin vatsalihastreenin ja nyt vatsa- ja kyljet kipeenä, eli siis mulla on tän pussin alla jossain vielä lihaksia :LOL: .

Mamitzu06: Mun fyssarikaverini neuvoi ensi alkuun treenaamaan enimmäkseen syviä vatsalihaksia ettei tuu pömppömahaa. Ne on kuulemma kaiken a ja o.
 
Millaiset liikkeet treenaa syviä vatsalihaksia?

Minulla ei ole tavoitteena kilot vaan maha pois. Toisin sanoen selkä- ja mahalihakset kuntoon. Pilatexissä aijon ruveta kulkemaan. Ja hiki lenkkejä, kunhan raksa saadaan valmiiksi ja saan miehen kotimieheksi. Siis hyviä maha ja selkälihasliikeitä ohjeita kaipaisin, joita voi tehdä, vaikka lasten kans olohuoneen lattialla..

Synnytyksestä noin 2,5 kuukautta, täysimetyksellä.
 
Mulla tavoitteena saada ensin kiloja pois. Ihan turha pelkästään kiinteyttää, kun on löllöä liikaa :headwall: Keinoina herkkujen vähentäminen ja liikunnan aloittaminen (vaunuttelua, sauvakävelyä, kuntosalia ja kun saa luvan, niin hölkkää ). Ajattelin muuten kokeilla tuota sauvakävelyä vauva liinassa. Saas nähdä onnistuuko...
 
Samoja ajatuksia täälläkin. Vatsa- ja selkälihaksia pitäisi alkaa tekemään päivittäin, lisäksi 1-2kertaa salilla viikossa ja vähintään yksi oikein hikilenkki. Päivisin tulee myös vaunuiltua, mutta siihen on jo niin tottunut, että se ei paljon kaloreita kuluta.
Millaista ruokaa teette päivisin?
Itsellä alkaa jo ideat loppua, ja usein laihduttaminen kaatuukin liian yksipuoleiseen ruokavalioon ja kyllästymiseen... :(
Ruoan pitäisi olla helppoa, nopeaa ja maukasta :p
 
Reropera: Pilateksessa nimenomaan treenataan syviä vatsoja.

Kävin eilen pitkästä aikaa uimahallilla vesijuoksemassa. Oli muuten ihana,kun ei uimapuku kiristänyt ja pysty juoksemaan ilman että jalat osuu mahaan. Reilu puol tuntia juoksin hiki hatussa, vedessäkin siis voi tulla hiki. Kannattaa kokeilla, jos ei pelkästään siitä uinnista tykkää. Itse en kuivalla maalla pysty polvivamman takia hirveesti juoksemaan. Vielä vuosi sitten uimahallilla naureskelin niille vesijuoksijoille, mutta itse asiassa ku kokeilin sitä niin ihan hauskaahan se on. Kävin myös pikkulenkillä koiran kanssa. Vatsoja en pysty vielä tekemään,kun kipeytyivät ekasta kerrasta ja vieläkin tuntuu :(

 
Aion tosiaan taas alkaa vesijumpata 1-2xvko, riippuen miehen työvuoroista (jumppa on 7.30 aamulla), vaunulenkkejä ja perus hyötyliikuntaa. Eilen pidin vauvaa kantoreppuotteessa (eli kädet ns. ristissä vauvan rinnalla, vauva katsoen poispäin, niin että vauva lähes roikkuu vatsan päällä, selkä mun vatsaa vasten) ja seisten tein sivuttais- ja askelkyykkyjä. Nyt on reidet vieläkin maitohapoilla :D

Kävin tänään vaa'alla lääkärillä. Viimeisilläni painoin 79,6, nyt paino oli 67,2. Tavoite siis tipahti -4 kiloon B)
 
Painoo pois karppauksella ja syksyllä alkavalla jumpalla,koulujen alkaessa tulee sitten käveltyy varmasti useamman kerra vkossa vaunujen(tai manducarepun) kaa ekaluokkalaisen seurana (koulumatka 2,5km).
Karppaus siis elämäntavaksi ei dieettinä.

Täysimetyksellä täälki joten kovin nopeetemposesti en voi kiloi yrittää poistaa.
 
Mullakin on nyt tavotteena vaan saada ylimäärästä läskiä lähtemään, mietitään sitä kiinteytystä sitten joskus...

Ja lajeina ihan perinteinen kävely vaunujen tai sauvojen kanssa. Sekä terveellinen ruokavalio.

Mulla on menny tää viikko ihan harakoille, kun mies on vielä lomalla niin vähän herkuteltu. Mutta ens viikolla alkaa kunnon treeni, haha :saint:
 
juu, maanantai passaa puntaripäiväksi. Meillä onkin sopivasti ristiäiset sunnuntaina....
Munkin pitää ostaa uus vaaka, tuolla meidän nykyisellä vaaálla nimittäin laihtuu 7kiloa ihan sillä, että kantaa sen eri huoneeseen. -Vaaka vähän valehtelee, kun on eri kohdassa :LOL:

Mulla liikuntana on vain ratsastus, kun ehdin ja kävely. Kävely on aika tehokasta varmaan, koska joudun ottamaan mukaan 2 lasta tuplavaunuissa ja vauvan rintarepussa.
Lisäksi pitäisi koittaa jumpata kotona. Aikaa vain ei tahdo löytyä.

Minäkin imetän vielä, joten aion aloittaa ihan herkkujen karsimisella. (kokemuksesta tiedän, että älyttömän vaikeaa, olen niin makeanperso.)


 
Täällä ensimmäiset syvätvatsalihakset havaittu :kieh: jehna että olikin hakemista :LOL:
Kyljissä ei olekkaan minkäänlaisia lihaksia, ei syviä eikä vinoja, ei mitään :ashamed:
Sen siitä saa kun pyhittää kroppansa lapsen teolle :LOL:
En vielä ostanut niitä pattereita :ashamed: (en halua punnita itseäni vielä) :headwall:
Niin ja lisättäköön vielä että synnytin 3.6. sectiolla,enkä imetä enään.
Jälkitarkastusta ei ole ollut vielä...

Muistakaa aina vatsa sisään, paranee ryhti!

:wave:
 

Yhteistyössä