Kesäkuun Keventäjät

Huomenta!
Vaaka näytti aamulla 77.9kg elikkä hitusen reilu kilo on tippunu. Motivaatiota tuli taas lisää!
Ehkä se tästä. Kerätäänkö pudotukset taulukkoon:

Elppa -5kg
Huiskahäntä -15kg
maamuska -10kg
Mamitzu06 -13kg
Miss Piggy -10kg
Mummy-79 -10kg pudotus 1,1kg
pullahiiri -10/15kg
Tiivari -10kg
ursulainen -10kg
 
Hei!

Vaaka näytti tänä aamuna tasan 66 kg eli -600 g pudotusta. Olin ihan yllättynyt, kun paino oli kuitenkin pudonnut, vaikka viime viikolla tuli herkkuja syötyä aika paljon. Nyt yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa terveelliset elämäntavat.
 
Kävin hyvikseni puntarilla,kun tein sitä kuuluisaa rasvanpolttokeittoa, jolla aineenvaihdunnan saa liikkeelle. Yllätys oli,että vaikka syön muuten ihan normaalisti, mutta oon vajaa kaks päivää korvannu päivälliset sillä sopalla, niin painoo oli lähtenyt -1,5kg :eek: . Kai sillä sitten ihan oikeasti vois saada sen 8kg pois minkä ne lupaa, jos kirjaimellisesti noudatat sitä dieettiä. Mutta nopeesti ne tulee kyllä takas, jos pelkästään sillä sopalla laihduttaa. Mulla tarkoitus on vaan saada mun aineenvaihduntaan vähän vauhtia,kun on aika hidas.

 
:headwall: Mulla on puntari jotenkin masentunut tai jotain.
Se väitti mulle että painoo on tullut 2,5kg lisää ja taas kohta ettei painoo ollut tullu yhtään lisää :headwall:
Taidan maanantaina yrittää muistaa käydä neuvolan vaakalla :|
Monena päivänä olen lenkkeillyt, hakannut kirveellä halkoja, tehnyt vatsalihaksia, pessyt mattoja ja syönyt salaattia. Ja ei mitään tapahdu puntarin puolella.
Sain vielä itsestäni vanhan valokuvan :headwall: :headwall: olen siinä 26kg hoikempi!!!!
EIkä se kuva ole kuin 4v takaa!! |O
Palaan maanantaina kertomaan kuinka ämmän käy neuvolan vaakan kanssa :wave:
 
iltaa kaikille!

Olisiko joku tosi fiksu ja näppärä ja saisi jonkinlaisen kaavion tehtyä, mihin voisimme kerätä tuloksia? Muuten on vaikea pysyä mukana... Jos aina maanantaina merkattaisiin esim. paljonko on viikon aikana tippunut ja paljonko on jäljellä tavoitteeseen??
Itsellä on viikkoon mahtunut yksi "repsahdus" :snotty: , mutta kokosin itseni taas sen jälkeen. Motivaatio on kova! Lenkillä käyn kahdesti viikossa ja salilla kahdesti.
Tietääkö joku, että jos alkaa laskemaan painonvartioiden pisteitä, niin paljonko pitää lisätä syömistä imetyksen vuoksi, ettei lähde ihan liian tiukalla dietillä etenemään. Oma tavoite on n. 1kg viikossa pois. Aika tiukka sekin, varsinkin alun jälkeen.
 
heipparallaa, pääseekö joukkoon?

Täällä mamma jonka tavoite on tiputtaa 10-15 kg kevääseen mennessä. nyt paino on 73 kg ja noin 60 olisin tyytyväinen. Jäljellä on tasan se mitä jäi esikosta tai tupakanpolton lopettamisesta

Täysimetyksellä mennään eli laiduttajaksi minusta ei ole. Olen saanut ruokalautasen aika hyvin kuosiin, eli ylisuuret annokset on nyt pienempiä ja sillä pärjää hyvin. Seuraavaksi tavoitteena on lopettaa jokapäiväinen hyväskän syönti.

Vuodenvaihteessa olisi tarkiotus aloittaa punttis joten siihen mennessä pitäisi etsiä muutamia lihaksia :LOL:

´taidampa keittää isännälle tuota soppaa, hänen myötätunto raskaus kilot ovat tukevasti vatsanseudulla :)

 
Täälläkin ollaan täysimetyksellä.....soppaa aion viikon kuluttua keitellä. Aterioita aion sillä korvata.....mikä upeinta sain mieheni puhuttua alkamaan tuolle rasvanpolttodietille.
Raskauskilot kun hänellä kaikki tallella korkojen kans..... :kieh: !
Koitan olla henkisen tukena ja kannustajana.
 
Huomenta vaan!

Minäkään en tänään punnitse itseäni. Ollaan mummolassa ja vanhastaan tiedän, että tuo vaaka näyttää 3 kg vähemmän kuin kotona. Eli punnitsen itseni, kun olemme taas kotona ja ilmoitan painon sitten. Kovasti kyllä pelkään, että paino on noussut, kun on tullut herkuteltua aikas paljon.
 
päivittelin tuota etusivun listaa. en olekaan ehtinyt yli viikkoon kirjoitella yhtään mitään, ollut niin tohinaa. mulla on paino pudonnut nyt kilon viikossa, tai niin ainakin tuo meidän vaaka näyttää. tuo vaaka ei ole järin luotettava, mutta täytynee pärjäillä sen kanssa, kunness saan uuden hankittua.

minäkin siis täysimetän, joten tuo pudotustahti on vähän liikaa... -voikohan tuo vaikuttaa vauvan vatsakipuihin, jotka alkoivat taas?

liikkumaankaan en ole ehtinyt, täytyy skarpata.
 
jipii, täytynee tulla röyhistelemään
nyt on tehty venytykset ja 20 min pilates ohjelma ja lisäksi 50 min vaunulenkki, huh

positiivista on se, että en edes harjoitteltuna esikon kanssa päässyt tuota lenkkiä koskaan alle 54 minuuttiin ja tänään ensivedolla 46 min. ehkä se siitä tasoittuu, suopi nähdä kuinka kipeä on yöllä :whistle:

ja eikun syömään :kieh:
 
No niin, sain vihdoin aikaiseksi kirjautua tuonne kiloklubiin (on siis nykyään maksuton Hyvä Terveys -lehden tilaajille). Josko sieltä saisi pontta painonpudotukseen. Tänään on tosin vielä syöty eilisten ristiäisten rääppeitä... :ashamed:
 
Mä hyppäsin neuvolassa vaakalle :ashamed:
Ei mitään muutosta, lisää tullut :headwall:
Noh, se sallittakoon, ukolla on vielä lomaa jäljellä ja siitä otetaan kaikki irti :whistle:
Ensi viikolla satsaan jo paremmin syömiseen ja liikkumiseen!
Pojan ilmoitin kerhoon ja sinne ajattelin sen kävellen viedä ja sen ajan lenkkeillä/salilla jos isäntä on silloin toisen kanssa kotona...
 

Yhteistyössä