Kesäkuun Keventäjät

Hei vaan!

Niinhän siinä kävi, että mummolan herkkupöytien ääressä tuli syötyä paljon kaikenlaisia herkkuja ja tänä aamuna vaaka näytti 67 kg. Ihan itseäni tuosta syytän, eihän kukaan pakottanut syömään. Tänään olen sitten kunnostautunut. Olen syönyt terveellisesti ja aamulla saattelin esikoisen eskariin kävellen. Samalla sitten kiersin kärryjen kanssa vähän pidemmän lenkin.
 
Mä en saa itteeni niskasta kiinni :'(
Päivät kun on yksin vauvan kanssa niin ei tee mieli mitään kunnon ruokaa, vaan ahdan napaani vaan jotain herkkuja :$
No onneks noi ristiäisistä jääneet rääppeet loppuu ihan just ja uusia herkkuja en aio ostaa |O

Ei tää voi olla näin vaikeeta :headwall: :headwall:
 
Mun on pakko laittaa paino aina näihin viesteihin, mää en muuten enää muista, paljonko painoin viimeksi :LOL: Mulla on siis pituutta 165cm ja puntari näytti aamulla 70kg. Olen laihtunut ehkä 500g. en yhtään muista, paljonko painoin viikko sitten. Miten mun pää on näin laho??? tosin neuvolan vaaka näytti 72 kg, tuo meidä on vähän tuommoinen romu, mutta liekö tuolla väliä, kun samalla vaakalla aina punnitsen.

Kävin tänään kävelylenkillä lasten ja koirien kanssa. Selän päälle vain ottaa tämä vauvan raahaaminen kantorepussa. Ajattelin illaalla käydä vielä ratsastamassa, jos ehdin. Eilenkin vedin hevosella oikein hikilenkin. Hevonen oli yllättävän hyvässä kunnossa -minä en.

Minäkään en siis varsinaisesti laihduta, kuntoa koitan kohottaa liikkumalla, ja herkkujen syöntiä olen karsinut.Eniten minua taitaa hoikentaa täysimetys.
 
Täällä hypätty puntarille ja se näytti TAAS +200g :headwall: :headwall:
Kiroan ukon ja kesälomat :saint:
No kolme kokonaista työpäivää ukolla takana ja ilmatkin sallii jo lenkkeilyn...
Vien pojan ja likan mummulle hoitoon ja lenkkeilen koiran kanssa hikilenkin tänään!!
Kerron sen täällä että tulee kanssa tehtyä! saa ampua jos kerron että väliin jäi! ;)
Jälkitarkastus vasta huomenna :D
 
Hei!

Tänä aamuna paino oli 66.2 kg eli pudotusta viime viikosta -800 g ja alkupainosta (66.6 kg) siis -400 g. Nyt olen taas yrittänyt syödä terveellisesti ja makean nälkään olen popsinut viinimarjoja pensaista (eivät tosin kovin makeita ole!). Voi kun aina olisi noita tuoreita marjoja saatavilla.

Ensi viikolla alkavat taas jumpat. Ajattelin pariin jumppaan taas osallistua ja sitten lisäksi nuo kärrykävelyt. Nyt iltapalalle!
 
Mä unohdin taas aamulla käydä puntarilla ja enää en viitti :headwall: Mutta huomenna tuun kertoon mitä näytti. Kyllä pelottaa :$

Nyt oon yrittäny käydä joka päivä 40 minuutin vaunulenkillä. Täytyy seuraavilla kerroilla jättää koira kotiin, niin voi käydä vähän pidemmällä. Nyt tuolla on jo iltasin ihanan viilee ilta, että lenkki on oikein nautinto =)
 
Painoa lähteny viime viikosta -500g. Vatsalihastreenikin on tehny tehtäväänsä,kun vyötäröltä on myös senttejä hävinny. Hiljaa hyvä tulee...vaikka en jaksais enää. Eikö yhdessä yössä vois hävitä noi kaikki ylimääräiset kilot???
 
kävin laskemassa painoindeksini ja sen mukaan mulla on 15,4 kiloa liikapainoa :ashamed:
ja tosiaan painan nyt tasan saman verran ku ennen raskautta, eli nää on syömällä kerättyjä kiloja, oma moka :$ hitsit kun ei voi pistää raskauden piikkiin :snotty:
 
Hei!

Unohdin eilen ilmoittaa, viime viikolla mittasin myös vyötärönympärykseni. Mittanauha näytti lukemaa 92 cm. Naisillahan tuo tavoite on alle 80 cm. Tuntuu ihan siltä, että voinko ikinä päästä tuohon tavoitteeseen. Painoindeksini on kuitenkin "vain" 26. No, täytyy vain jatkaa yritystä. Tänään on kyllä taas tullut herkuteltua, joten pitänee lähteä illalla lasten kanssa kävelylle.
 
Päivittelin tuon etusivun listan. Mites, merkkaanko plussatkin? Itse ajattelin, että se on aika masentavaa, joten olen merkannut vain miinustulokset.

Pullahiirelle merkkasin -400g, en tiedä, miten halusit merkattavan?

Mullakin lipsuu tämä homma käsistä, on varmaan miljoonas laihdutusyritys mulla :/ siksi otinkin tuon listanp idon tehtäväksi, niin on pakko koittaa skarpata.

Täällä on jäänyt lenkkeilyt vähiin, kävin eilen kaupungissa ostamassa itselle lenkkarit ja vähän muutakin vaatetta. Nyt ollaan koko porukka kipeinä, joten liikuntaa ei tule harrastettua. Mulla tekis hirveesti mieli salille, harmi vaan, että ei ole mahdollisuutta kun ei oikein ole lapsen vahteja ja salitkin on kaukana. Mua äiti on jo vuosi marmattanut mun lihavuudesta, joten ajattelin käyttää tilannetta hyväksi, ja pyytää silta lapsenhoitoapua jos vaikka sinne salille pääsis ees kerran viikossa. Yksin ei vaan tule lähdettyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
kävin laskemassa painoindeksini ja sen mukaan mulla on 15,4 kiloa liikapainoa :ashamed:
ja tosiaan painan nyt tasan saman verran ku ennen raskautta, eli nää on syömällä kerättyjä kiloja, oma moka :$ hitsit kun ei voi pistää raskauden piikkiin :snotty:
Samassa veneessä ollaan, paitsi että mulla vielä raskauskiloja jäljellä baltiarallaa joku 7kg, mutta siitä pitäis päästä vielä se 10kg alaspäin, jotka ihan syömällä olen ansainnu ku aktiiviurheilun lopetin. Pelasin monta vuotta aktiivisesti lentopalloa, joten treenattu tuli melkein joka päivä ja kun lopetin niin kiloja alkoi tulla ku sieniä sateella. Nyt mä olen taas löytänyt intohimon johonkin urheilulajiin, olen täysin hurahtanut vesijuoksuun. Ikinä en mikään langanlaiha ole ollu, mutta sopusuhtainen kyllä ja tällä kertaa jos sais pudotettuu noi kilot pois. Ainakin motivaatiota riittää, vielä toistaiseksi!!

Eilen pidin pitkästä aikaa mässypäivän. En ole oikeastaan vauvan syntymän jälkeen hirveemmin mässänny. Itse asiassa söin taas itseni niin kipeeks etten halua vähään aikaan karkkia nähdäkään.
 
Hei!

Paino oli tänä aamuna 66.0 kg eli pudotusta aloituspainosta -600 g ja viime viikosta -200 g. Nyt illalla taas vähän repsahdin, söin perunalastuja ja jäätelötuutin. Huomenna taas takaisin ruotuun. Tällä viikolla alkaa noi jumpat ja tarkotus olis käydä pari kertaa viikossa siellä.
Nyt täytyy hiipiä nukkumaan, jotta jaksaa aamulla töihin.
 

Yhteistyössä