Antti Lindtmann pyyhkii Petteri Orpolla pöytää parhaillaan A-Studiossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Turun Tunnin junalle perustetaan oma hankeyhtiö. Liiikenne- ja viestintäministeri Sanna Marin kertoi tiistaina, että hankeyhtiön tarkoituksena on edistää nopean ratayhteyden suunnittelua."


Sanna jaSannan "ihan turha hanke".
10.9.2019 Liiikenne- ja viestintäministeri kertoi että kyse on pelkästä suunnittelusta. Edistikö Marin pääministerinä hanketta, no ei. Olisiko hän tässä taloudellisessa tilanteessa ja OrpoPurran hallituskauden 50-55 miljardin euron SE alijäämässä ajanut sitä, no ei todellakaan, vaan Orpo ajaa ja Purra, Henriksson sekä Essayah nyökkäävät.
 
vierailija
10.9.2019 Liiikenne- ja viestintäministeri kertoi että kyse on pelkästä suunnittelusta. Edistikö Marin pääministerinä hanketta, no ei. Olisiko hän tässä taloudellisessa tilanteessa ja OrpoPurran hallituskauden 50-55 miljardin euron SE alijäämässä ajanut sitä, no ei todellakaan, vaan Orpo ajaa ja Purra, Henriksson sekä Essayah nyökkäävät.
Ihan omiasi keksit.
 
Olen jostain lukenut, että Orpon tunnin juna maksaisi 4 mrd euroa. Eikä tuo piisaisikaan, vaan lopullinen hinta-arvio olisi noin 6 mrd euroa. Orpon junarata ei maksaisi koskaan itseään takaisin niin miksi sellainen mukamas pitää rakentaa.

Orpo saa luvan luopua tuosta suuruuden hullusta hankkeestaan. Jos ei luovu, niin toivon hallituksen kaatuvan.
Hanke on perustettu 2020, eli en luonnehtisi hanketta Orpon tunnin junaksi. Se on käynnistynyt jo edellisen hallituksen aikana ja tippui nyt Orpon syliin.

On totta, että tässä tässä taloustilanteessa hanke on varsin hintava. Toisaaltaan sen työllistämisvaikutukset ovat isot ja pitänee useat ihmiset leivässä kiinni. Kenties siitä on apua rakennusalan työntekijöiden heikolle tilanteelle?
 
vierailija
Kaikki jotka osaavat lukea näkevät että työttömiä tulee lisää joka päivä, silti hokevat 100 000 uudesta työllisestä, eikö hallituksessa ymmärretä mitään elämän realiteetteja, nyt pitää olla tosi huolestunut !
 
vierailija
Hanke on perustettu 2020, eli en luonnehtisi hanketta Orpon tunnin junaksi. Se on käynnistynyt jo edellisen hallituksen aikana ja tippui nyt Orpon syliin.

On totta, että tässä tässä taloustilanteessa hanke on varsin hintava. Toisaaltaan sen työllistämisvaikutukset ovat isot ja pitänee useat ihmiset leivässä kiinni. Kenties siitä on apua rakennusalan työntekijöiden heikolle tilanteelle?
Höpsistä!
 
vierailija
"Turun Tunnin junalle perustetaan oma hankeyhtiö. Liiikenne- ja viestintäministeri Sanna Marin kertoi tiistaina, että hankeyhtiön tarkoituksena on edistää nopean ratayhteyden suunnittelua."


Sanna jaSannan "ihan turha hanke". ;)
Onko se kovin matalalla, jos/kun vesi nousee?
 

Yhteistyössä