Kesäkuun Keventäjät

:attn: Täällä uusi palstailija. Synnytin tytön vuosi sitten. Painoin sairaalasta lähtiessäni 81.6 kg. Olen 166 cm pitkä. Tiputin itse 79 kg: oon kesän aikana, ja alkusyksystä vielä 77:ään. Sitten liityin Painonvartijoihin, joissa pudotin ryhmäkurin tuella 73:een kiloon. Nyt ryhmät ovat loppuneet säästösyistä, ja en jaksa mennä mukaan netti-painonvartijoihin, siispä kysyn kavereita täältä. PV:ssa lopettamisen jälkeen olen laihduttanut karppaamalla ja juoksemalla 70:een kiloon. Aamupaino on noin 68 kg. Onko täällä saman painoisia? Miten pääsisin lopputavoitteeseeni, 63 kiloon? Siis että iltapaino olisi 65 kg? 64 kg iltapainona olisi jo tosi ihana, ja riittäisi minulle. 64-65 kg siis. En halua olla 0-kokoa. Nyt housujen koko on tippunut 42:sta 38:aan, ja paidoista menee M-koko. Farkkujen tuumakoko on 29/30. Tsempatkaa, ja täsämälleen samankokoiset, vastatkaa! Olen 30-vuotias enkä ole himoliikkuja. Paheita ovat karkki ja suklaa. Itsekuria on valtavasti, jos niin päätän.
 
Kuuden äiti, olet samoissa painoissa kanssani hitusen pidempi.
Olen itse aloittanut vast ikään hölkkäämisen...
Kävelyllä käyn mielellään metsässä, polkuja pitkin kun menee pitää jalkojaan nostella eritavalla kuin asfaltilla ja onhan se paljon ystävällisempää myös selälle ja jaloille tuo pehmeä maasto kuin kova asfaltti.
Suuria tuloksia en ole vielä saanut (alkupainoni oli 79,8 ja nyt 72,4kg laitoksella painoni oli 86,4kg) ainoastaan silmiin pistää erona tuo paikkojen kiinteytyminen ja hyvällä tavalla lihakset kipuilee =)

Alotin hölkkäämisen "tolpanväli" systeemillä = Kävelen pitkänpätkän (varmasti lihakset lämpöiset) ja sitten vuoron perään hölkkään "tolpanvälin" ja toisen kävelen ja taas hölkkään toisen ja jne... Tosin teen sen luonnossa jotenka menen kunnon mukaan =)

Vanha metsuri (sokeritautinen) antoi "vinkin"
Kerran päivässä pitää tulla hiki ja kerran päivässä pitää hengästyä... ;) :whistle:
 
Kiva, kun vastasit :). Sulle tsempiksi, että mulla on aivan eri näköinen keskivartalo nyt vähän alle 70-kiloisena kuin silloin, kun Painonvartijoissa punnitin sun tän hetkiset lukemat, noin 72,5. Eli en masenna sua, vaan tämä siksi, että PARIKIN KILOA NÄKYY KEHOSSA! Eli ei muuta kuin kohti 70:ä säkin, ja kun kutosella alkaa lukema, osta itsellesi jotain kivaa :xmas: . Mun iltapaino oli tänään 68.7, eli kivasti tippuu. Paha vaan tämä ilta, kun syö väsymykseen, vaikka ois viisainta mennä nukkumaan. Makeanhimoon suosittelen Pepsi maxia. Kiitos hölkkävinkeistä, mäkin koitan jaksaa käydä lenkillä, juoksun jälkeen varsinkin on ihana olo.
 
Moiks pitkäst aikaa...oli taukoo tuos painonpudotuksessa ja nyt päätin et viimune 5kg lähtee!
Elokuus sukulaisten häät joten jos ei vaatekoko pienene ainaki yhdellä ni en mene häihin...en suostu ostaa tällasii telttoi enää yhtää :attn:
 
Pääsenkö mukaan?
Tavoitteena olisi vielä -5kg (takana jo -20kg), sitten olisin samassa painossa kuin ennen lapsia.

Mulla siis viimeisimmän syntymästä pian 4vuotta. Sen jälkeen olen pudottanut 14kg itsekseni ja 6kg karppaamalla. Vielä pitäisi viimeiset kilot saada tiristettyä, mutta se on NIIIIN vaikeaa!

Mun pitäisi saada liikuntaa lisättyä tähän elämänrytmiin, mutta ei sitä tahdo ehtiä millään!
Joo, tiedän, kiire on hyvä tekosyy... Kyllä sitä oikeasti aikaa löytyisi, kun vain niin päättäisi.

Kesän lopussa toivoisin olevani tavoitteessani, johon tämän aamun punnituksen mukaan on matkaa 4,9kg.
 
Hei!
Jos ei haittaa, niin pitäisin nuo mitat omana tietonani..
Mulla tulee 2kg lisää aina kk-kierron lopussa, ja se tympäsee sitten tosi paljon! Tuntuu, että ne kaikki tulee sitten juuri mahaan! Lähtee ne sitten suht hyvin pois, mutta justiinsa kun pääsen taas vauhtiin, niin ollaan taas siellä kierron lopussa. Ja taas tekee mieli herkkuja ja muutenkin nesteet kerääntyy. :( Eli ei juuri pääse puusta pitkälle!

Ois kiva alkaa lenkkeileen, mutta kuinka sitä jaksaisi/saisi aikaiseksi? Nytkin olin töiden jälkeen ihan poikki. Pistin vaan pikinit päälle ja painuin pihalle aurinkoon. Sitten kun alkoi mennä pilveen, tein lapsille ruuan ja sitten tulikin vettä jo taivaan täydeltä. Mummu tuli sitten lapsenvahdiksi, että pääsin käymään kaupassa. No, nyt on lapset ulkona vesisateessa (niitä ei pikku sateet paljoa hidasta) ja mun pitäisi alkaa iltapalaa niille pian järkkään. Sitten lapset nukkuun ja sitten on jo itse niin poikki taas, ettei jaksa muuta kuin käydä suihkussa ja katsoa telkkua.

Mies on yrittäjä ja työpäivät on hänellä tooooooosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pitkiä varsinkin näin kesäisin.
Koti ja lapset on sitten mun harteilla. Voishan sitä toki heidänkin kanssa liikkua, kun vaan jaksas!
Paino oli tänään sama kuin eilen. Onneksi! Illalla sorruin vähähiilariseen ja -kaloriseen jätskiin.. Ja söin sitä jonkun verrankin :ashamed: . Vielä sitä ois tuolla, ja pahoin pelkään, että taitaa iltaa kohden mennä ne loputkin :ashamed: .
Mikähän kumma siinä on, että väsyneenä sitä tekee mieli kokoajan jotain!! :kieh: Pitäis juoda vaan vettä, niin se piristäis ja täyttäisi mahaa. Mitä enemmän syö hyvää, sitä enemmän sitä tekee mieli... valitettavasti :| .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu RautaPerse:
Mulla olis vielä se 10kg jäljellä :headwall:
Nyt tein syömislakkoilun, tupakan korvikkeena on ollut makea :ashamed:
+iltasyönti, kun lapset nukahtaa niin mamma nakertaa :headwall:
Täällä kans vielä kymppi jäljellä. -15kg takana, vaikein osa tosin edessä. Tullut mässäiltyä pari viikkoo :ashamed: niin paino jymähtäny paikoilleen... :headwall:

 
Mulla oli tänäaamuna paino pudonnut viimeviikosta 400g! =)
Enää 4,5kg jäljellä tavoitteeseen...
Ei ole paljon, ja kuitenkin se on NIIN paljon - ei ne ihan hetkessä lähde! Tietenki, jos se liikunta kärpänen puraisisi tosissaan, niin painon pudotus varmasti vähän nopeutus. Mutta itseni tuntien -turha toivo! :ashamed: No, yritetään hitaasti, mutta varmasti! :/

 
Hommasin itelleni vanhan vaakan ja se :kieh: kertoo niin tiukkia lukuja että tuntuu homma ihan mahdottomalta!!
Arvatkaas mikä hivenen potkaisi liikkeelle....
Se kun siskoni kerkesi näppäämään meikäläisestä kuvan uikkarisilteen :kieh: :kieh: :ashamed: Tuhtitäti!! :headwall:
Meillä peilitkin valehtelee! Mä näen itseni ihan väärin, hoikempana! HAH!! :kieh:
Mä olen vähentänyt syömistä ja lisännyt liikkumista ja nyt jos koskaan homman pitäisi lähteä ripeästi liikkeelle..... B)
 
Teillä on Mamitzu RautaPerse vissiin samasta paikasta ostetut peilit ku meillä! Minäkin olen peileissä paljon hoikemman näköinen, kuin valokuvissa... Tai ainakin näin olen uskotellut. Karu totuus näkyy sitten niissä kuvissa :kieh: !

Juhannuksena on syöty ja kilot kertyneet taas! :kieh: Kyllä on järkyttävää, että NOINKIN paljon voi tulla! Ja kaapista löytyy vielä juhannusjuustoa ja herkkukeksejä, jotka ei muulle perheelle kelpaa!!! Tänään siis vielä herkuttelen, mutta huomenna on aloitettava todenteolla tiukka kuuri! Ne on saatava nuo löllykät hiiteen!

Huomen aamulla otan siis uuden vaakaluvun ja ilmoitan uuden tavoitteen - ja siitä se sitten lähteköön!

Miten teillä muilla juhannus on mennyt..? Oletteko pysyneet keveällä linjalla?
 
Nonniin! Puntarilla käyty aamulla ja näyttäs nyt, että pudotettavaa ois se 5,3kg. Eli 800g oli tullut lisää juhannuksen vietosta! Oikeasti kyllä enemmänkin, mutta mulla oli tosi huono yö. Ei tullut uni, ja pyörin ihan litimärkänä hiestä aamu neljään! Ja kello soi sitten kuudelta!

Mulla ois juhlat tiedossa 5 viikon päästä. Pitäisi siihen saada mahdollisimman paljon pudotettua. Toivottavasti ne 5 saan tiristettyä kun lujana pysyn! Tänään en ole vielä syönytkään muuta kuin 2 isoa kuppia kahvia..
 
Hei taas!
Onpa hiljaista täällä!
Minä aloin pitämään ruokapäiväkirjaa ja täytyy sanoa, että enpä ihmettele enää yhtään, ettei paino ole laskenut tuon jumivaiheen yli - ja välillä jopa noussut! Eihän ole mitään mahdollisuutta laihtua semmosella syömisellä! Annoskokoja on kertakaikkiaan reilusti vaan pienennettävä tai syömisiä vähennettävä, ei ne muuten kilot katoa!
Ja eilinen sitten meni kalorivajeella 600kcal kalorivajeella. Illalla oli kyllä nälkä, mutta enpä syönyt enenpää ja tänään sitten puntari jo palkitsikin! -900g oli lähtenyt taas, eli nyt on 4,1kg tavoitteeseen.
 
-600g. Enää 3,5kg jäljellä! Helteillä varmaan osuus tuohon aika isoon pudotukseen, mutta
ruokapäiväkirjankin pitäminen on ollut kyllä tosi silmiä avaavaa!

Mulla ei yleensä noin paljon lähde näin lyhyellä ajalla. Mutta hyvä näin. Ja nesteitähän ne on aina, mitkä aluksi lähtee. Varmaan on tiukassa nuo viimeiset...
 

Yhteistyössä