Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
Enteilijä
Enneunia olen nähnyt ja äitini myös.

Nyt tuntuu,että nämä ennustajan piirteet tulevat voimakkaana esille omassa tyttäressäni. Monta kertaa karvat pystyssä kuuntelen tyttöä,että mistä se tuonkin asian tiesi tms.
Yksi aamu totesi minulle,että teidän makuuhuoneen ovella leijui yöllä joku musta olento. Kyselin oliko se hyttynen tai jokin muu ötökkä.Ei,vastasi tyttö,se oli olento.Epäilin sen ollen unta,mutta kiven kovaan väitti olleensa hereillä silloin. Pelotti koko sen päivän olla kotona...

Naapurin tyttö
Mä näin unta että joku rullasi kahta Helene Schjerfbeckin maalausta rullalle. Seuraavana päivänä luin Metro-lehdestä että joltakin oli varastettu kaksi Schjerfbeckiä ja muutama muukin arvotaulu. Ottaiskohan ne mut poliisille töihin selvittelemään rikoksia?

^^
Kivoja juttuja.. :)

Ite oon kokenut myös tuon et läheinen on käyny hyvästelemässä. Vietin rauhallista vapaa päivää siivousten merkissä ja olin juuri laittamassa musiikkia soimaan. Tunsin että viereisellä sängyllä istuu joku ja minun täytyy halata häntä. Ilmaa haroen halasasin muka jotain ja tunsin itseni ihan hulluksi.. Hetken päästä siskoni soitti että isä oli kuollut!! :'( Kuolema tuli ihan yllättäen.

Emme olleet isäni kanssa väleissä hänen kuoleman aikaan, joka harmittaa minua suuresti!! Molemmat niin kovapäisiä ettei pystynyt kumpikaan sanomaan olleensa väärässä.. paljon jäi sanomatta.. Mutta tiesimme että molemmat ilman sanomattakin, että välitämme toisistamme todella paljon!! <3 Olin aina isin tyttö.. :) Näen hänestä tosi usein unta ja tiedän että hänellä on nyt hyvä olla!!

Viikkoa aikaisemmin olin isäni seurassa, mutta emme juurikaan puhuneet toisillemme. Ja se teki molemmille varmasti yhtä kipiää. Viimeiset sanat mitä sanoin isälle oli että haluan kotia, mut kävikin niin että vain isä pääsi kotia.. nimittäin Taivaan kotiin!! <3

Inkku
Mun kaveri näkee kaikkea yliluonnollista ja ollaan mietitty et onko se vaan mielikuvitusta vai jotain muuta. Olin niillä tossa yks yö ja maattiin sen sängyllä, juteltiin ja naurettiin ku yhtäkkiä mun kaveri käänty kattomaan taakse oveen päin ja alko hokemaan et:"Mikä tuo on Mikä tuo on"? Yritin siinä sitte jotenki rauhotella ettei siinä oo mitään ja näytin puhelimen valolla ettei ovessa mitään ollu. No ku kaveri oli sitte jonku ajan päästä rauhottunu ja kävi pistään sitte vähän valoja päälle niin kysyin siltä et mitä se näki nii kaveri sano näkevänsä semmosen mustan hahmon siinä oven eessä. Empä pahemmin nukkunu sinä yönä.

villiruusu
kiitti vaan. mies ja vaavi tuhisee makkarissa ja mie istun täs rentona kuin pakaste kalapuikko.. " vetää pottaa lähemmäksi ja ujuttaa tampaksit korviin" hei mistä saisi niitä hevosilla käytettäviä silmälappuja jotka estää näkemästä sivulle ? ja ollan muuten metän keskellä ja sataa joten päivänvalokaan ei auta..

villiruusu
entinen tv sammuili itsestään mutta se oli enemmän ärsyttävää kuin pelottavaa ! :) sen sijaan kun avomies vielä asui sinkkukämpässään ja olin kerran yötä yksin siellä kuulin pimeästä olkkarista kovan yskäisyn.. peiton alle ja valot päälle vaan. ja samassa asunnossa (omakotitalo) myös ovikello kuulma rimputteli itsestään..

Jim
En muista oonko jo kirjoittanut nämä..

Mummoni kuoli kun olin 12v ja muistan miten näin hänestä unta muutama päivä myöhemmin. Mummoni tuli luokseni ja sanoi "kerro äidillesi, että kaikki on anteeksi annettu", heräsin itkien ja muistan unen edelleen todella selvästi. Äidilläni oli todella huonot välit anoppiinsa ja uskon, että mummo tuli tosiaan kertomaan terveiset kauttani.

Toinen selkeä tapaus on kun asuin vielä lapsuudenkodissani ja olin koiran kanssa aitassa yötä. Kuulin miten viereinen puuliiterin ovi aukesi ja joku käveli sinne sisään. Luulin, että isäni pelleilee ja huutelinkin jotain vastausta saamatta. Kuulin liikkeet sekä sellaisen räkäisyn äänen, sellaisen mikä tulee kun vedetään räkää kurkusta suuhun ennen sylkäisyä. Koira ei reagoinut ääniin mitenkään, makasi rauhallisena maassa. Istuin kuin halvaantunut aikani kunnes nappasin koiran mukaani ja juoksin pihan läpi sisälle taloon. Liiterin ovi oli kiinni ja vanhempani nukkumassa.. Ikinä ei selvinnyt mikä äänet päästi. :/
Hrrr... Kauhea olo tulee pelkästä muistelemisesta.

pikkumyy
kun asuin viekä vanhempien luona isän tuloa edelsi usein etiäinen.. siihen tottui eikä se pelottanut. muuten en ole mtn selkeästi yliluonnollista kokenut ja ihan hyvä niin, ei meinaan olisi kovin kivaa jos komeron ovet lentelesivät auki omia aikojaan tai nightwish alkaisi huutaa täysillä keskellä yötä.. anteeksi muuten oudot raot tekstissä, tämä kone tykkää leikkiä käyttäjänsä kanssa.. välillä tekisi mieli upottaa koko masiina vihkiveteen tai jtn kun tekee niin outoja juttuja..

pikkumyy taas
se pitää vielä kertoa että joskus viattomana tei ninä joka vasta haaveili tatuoinneista ja äitiydestä :) kävelin iltasella kotia puukengät jalassa kun viemärissä kolahti ja kuului sellainen outo ääni.. tuli stephen kingin "se" mieleen ja tämä tyttö sai jalat alleen.. no toinen kenkä jäi matkalle ja piti hakea se vaikka pelotti pirusti, en tahtonut selittää äidille miksi tulen kotiin yhdellä kengällä !

mie
tää nyt ei ole mikään "kummoinen" juttu, mutta kerron kuiteskin: mummoni kuoli jokin aika sitten, olin juuri sinä hetkellä kirkossa. kattelin siihen alttarille, äkkiä alkoi aurinko paistaa siihen eteen (vaikka päivä oli ollut muuten synkkä ) ja aattelin vain että onpa kaunis näky. katoin samalla kelloa ja totesin sen olevan tasan kolme. äitini soitti vartin päästä ja kertoi että mummu oli kuollut tasan kolmelta.

tämä toinen tarina tapahtui äidilleni, hän odotti minulle pikku-siskoa, joka kuoli ihan raskauden viime metreillä. äiti kertoi hautajaisten jälkeen että hän oli nähnyt 2viikkoa ennen lapsen kuolemaa unen jossa hän oli ollut synnytys sairaalassa, sellaisessa huoneessa jossa oli useampia synnyttäneitä äitejä, muille äideille oltiin tuotu lapset mutta äidilleni ei. hän oli siinä unessa kohottautunut katsomaan kehtoon, joka oli ollut siinä hänen sängyn vieressä ja sanoi vain että se oli erityisen kaunis (siis hohtavan valkoinen, kauniisti kirjaillut petivaatteet ja tyhjä )

pikkumyy
joku kirjoitti aikaisemmin tässä ketjussa vauvastaan joka tykkää katsella kattoon ja hymyillä. meillä on olohuoneen sohva seinässä kiinni ja ihan valkoinen seinä, ei tapettia eikä mitään tauluja tms mutta silti kun 3kk tytär onsylissä rintaa vasten niin katselee seinää ja hymyilee ja naureskelee. pikkaisen kivaa joo, varsinkin iltaisin..

Vampirella
kyllä on kuulkaa synti ja häpeä lukea tälläistä ketjua päivänvalossa.. :) yöhän nyt pitäisi olla, täysikuu ja jotain mystistä musiikkia kuten vaikkapa twin peaksin tunnuskappale..

Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
Kirjottelin tänne jo aikasemmin siitä makuuhuoneen lampusta, poistin sen käytöstä mutta nyt on ruvennut uunin merkkivalo välkkymään... tänään olin laittamassa pyykkejä kuivumaan, seisoin kasvot peiliä päin kun tunsin kylmän ilmavirran selkäni takani ja peilin kautta näin samaan aikaan menevän mustan varjon...
äsken lapseni tuli alakertaan pelästyneen näköisenä ja sanoi että äiti teidän makuuhuoneessa kummittelee :| "se" on kuulemma siellä vieläkin....
:whistle:

onko teillä vielä kummitellu? rukoilu auttaa =)
Tänään viimeksi joku henki meillä vieraili, ( olin suihkussa ja yhtä äkkiä jääkylmä veto kävi nilkkoihin) kuulin kanssa että rukoilu kuulemma auttaa näihin täällä ylimääräsiin liikkujiin...
en mä yhtään utelias ole
:ashamed:
Onko teilä kummittelut loppunut?

vieras
Eilen illalla tapahtu jännä juttu. Katselin koneelta elokuvaa, kello oli 18:00 kun katsoin siihen. No nukuin koiran kans sängyllä kun kuului kaks kolausta ja heräsin tietysti. Outoa oli et kello oli vasta 18:02 ja tuntui siltä kuin olisin nukkunut tunteja. Kaiken lisäksi elokuva oli edennyt yli 40 minuutin matkaan eteenpäin. Jännä eksperience.

Vampirella
mikähän vauvalleni tuli yksi ilta ? lepäilin makkarissa, ukko oli vessassa ja lapsi makas olohuoneessa sitterissään kaikessa rauhassa kun äkkiä alkoi mieletön huuto, kuin pikkuinen olisi pelästynyt jtn tai satuttanut itsensä.. se ei ollut normaalia "anna maitoa tai " ota syliin " itkua.. jumalauta kun ryntäsin sydän kurkussa katsomaan mikä pienellä nuppusella on hätänä..

Yhteistyössä