Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

  • Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin teininä pussikaljittolemassa eräällä syrjäisellä uimarannalla, oli syyskuun loppu/lokakuun alku eli kylmää. Äkkiä yksi pojista huudahti jotain ja osoitti sormella, näimme kaikki kuin tyhjästä (olisi pitänyt kulkea ohitsemme) laiturille ilmestyneen naisen punaisessa uimapuvussa. Nainen hyppäsi, eikä noussut enää vedestä
 
vierailija
Menin ilman rillejä yöllä juomaan vettä ja näin sivusilmällä jonkun istuvan sohvalla, säikähdin ja katsoin kunnolla eikä siinä ketään ollut mutta kun juotuani poistuin keittiöstä sohva narahti kuin joku olisi noussut ylös ja paniikissa juoksin poikakaverin kainaloon. Oli siis tämän poikakaverin asunto jossa tapahtui kuulemma muutakin mutta tuo oli ainoa kokemukseni.
Opiskelija-asunnossa asuessani olin käynyt myöhään tupakalla tuuletusparvekkeella kun omassa huoneessa oli pelkkä ranskalainen parveke, eikä siellä saanut polttaa. Hissin suunnalta alkoivat liiketunnistimella toimivat käytävänvalot syttyä, kuin joku kävelisi käytävää pitkin minua kohti ja juoksin niskavillat pystyssä kilpaa niiden kanssa omalle ovelleni.
 
vierailija
Nuorempana olin kylässä kaverilla joka oli kiinnostunut yliluonnollisesta ja nimenomaan pimeästä puolesta, tosin tuohon aikaan (90luvulla) muotia pelata spristismiä, kuunnella black metallia ja pukeutua mustiin joten en ottanut kaverin satanismihöpönöitä vakavasti.
Kerran sitten olin käymässä ja menin tupakalle, kaverin oli tarkoitus liittyä seuraan kunhan olisi käynyt kusella. Äkkiä parvekkeen ovesta lehahti ulos varjomainen olento joka meni ihan vierestäni ja katosi, samalla kaveri huusi sisältä että mikä vittu?
 
Olin olkkarissa sohvalla ja kissa oli sohvan selkänojalla.
Yhtä äkkiä kissa alkoi tuijottamaan eteisen suuntaan ja eteisen päässä olevaan pimeään keittiöön. Hyppäsi hetken kuluttua lattialle ja kyyristyi. Ihmettelin ääneen että mitä kissa muka näki hämärässä ja aloin tuijottamaan itsekin samaan suuntaan..hetken päästä eteisessä oleva vaatehuoneen ovi alkoi avautua hitaasti.

Juu, sen jälkeen olen nukkunut keittiön valo päällä ja varmistanut ettei vaatehuoneen tai vessan ovet ole millään lailla auki ennenkun menen nukkumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Supernatural
Juu... eipä yhtään kuumota nämä jutut, onneksi on päivä ja uskaltaa mennä röökille tuonne pienelle takapihalle joka aukeaa metsään :whistle: siellä ei meinaan ole minkäänlaisia valoja ja öisin ei näe edes omaa persettään :ninja:
 
vierailija
Nuorempana olin kylässä kaverilla joka oli kiinnostunut yliluonnollisesta ja nimenomaan pimeästä puolesta, tosin tuohon aikaan (90luvulla) muotia pelata spristismiä, kuunnella black metallia ja pukeutua mustiin joten en ottanut kaverin satanismihöpönöitä vakavasti.
Kerran sitten olin käymässä ja menin tupakalle, kaverin oli tarkoitus liittyä seuraan kunhan olisi käynyt kusella. Äkkiä parvekkeen ovesta lehahti ulos varjomainen olento joka meni ihan vierestäni ja katosi, samalla kaveri huusi sisältä että mikä vittu?
Se oli Batman.
 
vierailija
Olin olkkarissa sohvalla ja kissa oli sohvan selkänojalla.
Yhtä äkkiä kissa alkoi tuijottamaan eteisen suuntaan ja eteisen päässä olevaan pimeään keittiöön. Hyppäsi hetken kuluttua lattialle ja kyyristyi. Ihmettelin ääneen että mitä kissa muka näki hämärässä ja aloin tuijottamaan itsekin samaan suuntaan..hetken päästä eteisessä oleva vaatehuoneen ovi alkoi avautua hitaasti.

Juu, sen jälkeen olen nukkunut keittiön valo päällä ja varmistanut ettei vaatehuoneen tai vessan ovet ole millään lailla auki ennenkun menen nukkumaan.
Katso nyt kuitenkin komeroon, koska siellä voi lymyillä mörkö.
 
HanTTu79
- Teini-ikäisenä meikkasin alakerran vessassa muiden jo lähdettyä , muistaakseni koulupäiväni alkoi tuolloin poikkeuksellisesti kymmeneltä. Äkkiä kuulin yläkerrasta kovan miehen huudon " AAAAHGT !" vaikka minun piti olla yksin kotona. Lähdin sitten kouluun toinen silmä meikkaamatta!
- Noin parikymppisenä olin silloisen kotini takapihalla tupakalla myöhään illalla, olisikohan kello ollut 23.00. Se oli luhtitalon ensimmäinen kerros ja takapihalta alkoi metsä. Äkkiä aloin kuulla ihan mielipuolista naurua jonka ajattelin ensin olevan joku juoppo, mutta ääni läheni ilman mitään muuta meteliä kuten oksien katkeilua tms Ja se oli ihan hullua se nauru, kuin joku jokeri olisi räkättänyt! Tupakka lensi aika kaaressa tuhkikseen ja revin ovenkahvan lähes irti kun varmistin, että takaovi tosiaan oli lukossa.
- Tupakkaan liittyen tämäkin, kun asuimme mieheni kanssa ennen lapsia vuokralla ok-talossa mies ihmetteli kotiin palatessaan miten olin ulkona puolipuikeissa tupakalla, vaikka minulla oli korkea kuume ja olin jäänyt voipuneena peittokasan alle hytisemään. Miehen mukaan minulla oli musta narutoppi ja siniset farkut eikä muuta vaikka oli alkutalvi ja olin tosiaan sairas, mies näki minun kävelevän talon taa ja arveli että menen takaovesta sisään mutta sisällä ei ollutkaan ketään. Minä nukuin yläkerrassa. Eräs ystäväni arveli, että astraaliprojektioni oli käynyt tupakalla.
 
Olin vessassa kun joku paukutti ulko-oveen kovaa mutta vaimeasti, kuin rukkaset kädessä. Olin just farkkujen nappia räpläämässä auki ja ärtyneenä tallustelin kupla osassa ovelle. Ei ketään. Menin uudestaan vessaan ja just kun olin saanut housut alas niin taas tum tum tum :oops::eek: Mies oli töissä, lapset koulussa. Asumme omakotitalossa alueella jossa naapuristossa etupäässä vanhempaa väkeä ja jos olisi jotkut muksut pilailleet, niin olisivat kyllä soittaneet ovikelloa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
2 päivää kestäneen rajun migreenin ja sairaalareissun jälkeen menin väsyneenä keskellä yötä asuntoni parvekkeelle tupakalle,oli alkusyksyä ja todella upea suuri kirkas täysikuu. Ja äkkiä sätkäpussi lensi pöydältä kaaressa lattialle,mietin vaan että "noh,mitä nyt?" ja nostin sätkäpussin. Aamulla huomasin mun olkapäissä verisiä pitkiä naarmuja ja mietin että olinko lääkkeistä tokkurassa repinyt itseni siihen parvekkeen rapattuun seinään,mutta mulla oli villatakki päällä..
 

Yhteistyössä