- Teini-ikäisenä meikkasin alakerran vessassa muiden jo lähdettyä , muistaakseni koulupäiväni alkoi tuolloin poikkeuksellisesti kymmeneltä. Äkkiä kuulin yläkerrasta kovan miehen huudon " AAAAHGT !" vaikka minun piti olla yksin kotona. Lähdin sitten kouluun toinen silmä meikkaamatta!
- Noin parikymppisenä olin silloisen kotini takapihalla tupakalla myöhään illalla, olisikohan kello ollut 23.00. Se oli luhtitalon ensimmäinen kerros ja takapihalta alkoi metsä. Äkkiä aloin kuulla ihan mielipuolista naurua jonka ajattelin ensin olevan joku juoppo, mutta ääni läheni ilman mitään muuta meteliä kuten oksien katkeilua tms Ja se oli ihan hullua se nauru, kuin joku jokeri olisi räkättänyt! Tupakka lensi aika kaaressa tuhkikseen ja revin ovenkahvan lähes irti kun varmistin, että takaovi tosiaan oli lukossa.
- Tupakkaan liittyen tämäkin, kun asuimme mieheni kanssa ennen lapsia vuokralla ok-talossa mies ihmetteli kotiin palatessaan miten olin ulkona puolipuikeissa tupakalla, vaikka minulla oli korkea kuume ja olin jäänyt voipuneena peittokasan alle hytisemään. Miehen mukaan minulla oli musta narutoppi ja siniset farkut eikä muuta vaikka oli alkutalvi ja olin tosiaan sairas, mies näki minun kävelevän talon taa ja arveli että menen takaovesta sisään mutta sisällä ei ollutkaan ketään. Minä nukuin yläkerrassa. Eräs ystäväni arveli, että astraaliprojektioni oli käynyt tupakalla.