papupata
loppuikos jengiltä kokemukset ? ei anneta ketjun kaatua hei.. WE WANR MORE ! WE WANT MORE !
Ei se oo enneuni, vaan "deja vu", jolloin aivopuoliskot saa eri tahtia tiedon:Alkuperäinen kirjoittaja martsa:\minä olen kanssa nähnyt enneunia ja muistan kanssa vasta kun tapahtuvat.tulee semmonen ilmiö,että hei mä oon nähny tämän ennenkin..Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:45 minä-vain kirjoitti:\olen joskus nähnyt "enneunia" mutta muistan ne vasta kun tapahtuvat...Äitini tiesi paljon asioita ennalta. Äiti joskus kertoi että hänen mummia pidettiin noitanaAlkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:41 martsa kirjoitti:onko kukaan tavallaan ennustanu tulevaa tapahtumaa tai tuntenu,että jotain pahaa esim.tapahtuu?näättekö enneunia?
Asian vierestä, mut eikö siskosi velipuoli ole sinunkin velipuolesi...?Alkuperäinen kirjoittaja pööpö:Ainii, ja viel tämmönen muistu mieleen.
Siskoni velipuoli teki itsemurhan muutamia vuosia sitten. Sisko ja hää oli aika hyvissä väleissä jne. Tiedättehän kun vessa menee höyryyn ja peiliin voi kirjoitella jottain. Ni tälleen samaan tapaan siskoni vessan peiliin ilmestyi risti vähän sen jälkeen kun veli oli lähtenyt oman käden oikeudella. Ja vaikka me pestiin ja puunattiin sitä, se ei ikinä lähtenyt pois. :x
Ei se välttämättä..jos siskolla on vaikka eri isä jolla on poika uuden vaimon kanssa..mä sanon mun "puolikkaita" sisaruksia ihan siskoiksi vaikka ei sama isä olekaan ja isäpuolen tytärtä entisestä liitosta sanon siskopuoleksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen vaan:Asian vierestä, mut eikö siskosi velipuoli ole sinunkin velipuolesi...?Alkuperäinen kirjoittaja pööpö:Ainii, ja viel tämmönen muistu mieleen.
Siskoni velipuoli teki itsemurhan muutamia vuosia sitten. Sisko ja hää oli aika hyvissä väleissä jne. Tiedättehän kun vessa menee höyryyn ja peiliin voi kirjoitella jottain. Ni tälleen samaan tapaan siskoni vessan peiliin ilmestyi risti vähän sen jälkeen kun veli oli lähtenyt oman käden oikeudella. Ja vaikka me pestiin ja puunattiin sitä, se ei ikinä lähtenyt pois. :x
Kuulostaa ihan ruumiista istautumis kokemukselta. Minun äidilläni tapahtui näin kun hän oli meinannut kuolla synnytykseen. Oli katon rajasta katsellut omaa kroppaansa. Sama oli vaarilla, että kun vaari ei enää pystynyt kovin paljoa matkustamaan silloin iskias vaivasi todella paljon niin hän ns. irtautui ruumiistaan ja kävi katselemassa muita paikkoja.Alkuperäinen kirjoittaja mä:kuume nousi yli 40 asteen. Huusin äidilleni että minä lennän. Olin täysin hereillä ja muistan tunteen. Sanoin että nousen ylöspäin, enkä tunne sänkyä enää. Äitini pelästyi ja käski minun olla hiljaa ja levätä. Sanoin kuitenkin että nousen taas ja kipu häviää.
Seuraavaksi sanoin, että minulla on tosi hyvä ja kevyt olo ja näen kirkasta valoa.
Äiti sanoi pelästyneenä, Sinun täytyy tulla sieltä alas (vaikka makasin sängyllä liikkumatta)!
Samalla kipu palasi ja "laskeuduin". Sanoin, että koskee joka paikkaan. Illalla kuume alkoi laskea ja seuraavana päivänä paranin. Muistelen joskus sitä ihanaa tunnetta, kun kipu helitti yhtäkkiä.