vierailija
Missä kaivattu? Eikö halua olla tekemisissä?Minä.
Missä kaivattu? Eikö halua olla tekemisissä?Minä.
On tietyllä tavalla elämässäni, ei vain tiedä olevansa kaivattuni.Missä kaivattu? Eikö halua olla tekemisissä?
Minä eilen sorruin katselemaan kuvia! Minun kaivattu on tosi kaunis ja hassu. Ja näyttää melkein joka kuvassa erilaiselta.Kaipa sitä on säälittävä ja typerä kun olen edelleen ihastunut suhun ja toivon että haluaisit kanssani olla.
Minun kaivattu näyttää livenä kuumemmalta kun kuvissaan. Harvoin näkeeMinä eilen sorruin katselemaan kuvia! Minun kaivattu on tosi kaunis ja hassu. Ja näyttää melkein joka kuvassa erilaiselta.
Oli hän kuuma tai ei, niin toivoisin näkeväni hänet paljon useammin ja mieluiten kahden kesken.Minun kaivattu näyttää livenä kuumemmalta kun kuvissaan. Harvoin näkee
Tää on ihan kamalaa. Koen niin kauheeta häpeää, et tulee ihan itsetuhoisia ajatuksia. Kaikesta typerästä, jota olen elämäni aikana tehnyt, eli on aika paljon asioita, joista tunnen häpeää. Välillä mietin, johtuukohan se nykyisestä lääkityksestä vai onko mulla vaan huono olo.Häpeä on hukkaan heitettyä aikaa, mutta valitettavan tavallista ihmisluonnolle
En kuorsaa enkä pystyis nukkumaan jos joku kuorsais vieressäSaattaisin jopa nukahtaa jos kuorsaisit vieressä
Se on kai aika yleistä, että tulee vanhoja juttuja mieleen ja sit nolottaa kamalasti, mut kai jokainen enimmäkseen muistaa vaan ne omat mokailut, harvemmin tulee mietittyä muiden mokailujaTää on ihan kamalaa. Koen niin kauheeta häpeää, et tulee ihan itsetuhoisia ajatuksia. Kaikesta typerästä, jota olen elämäni aikana tehnyt, eli on aika paljon asioita, joista tunnen häpeää. Välillä mietin, johtuukohan se nykyisestä lääkityksestä vai onko mulla vaan huono olo.
Eliittininjojen voima!Tää ois kyl ihan paras supervoima!
Sama. Minä käyttäisin kaivatusta sanaa "lumoava"Minun kaivattu näyttää livenä kuumemmalta kun kuvissaan. Harvoin näkee
Parempi se on näin päin!Oma kaivattu näyttää myös paremmalta livenä kuin yleensä kuvissa. On kaivatusta muutama hyvä kuvakin toki olemassa. En tiedä mistä se johtuu että on livenä parempi, onko se sielu, karisma vai mikä sen tekee.
Tää on ihan kamalaa. Koen niin kauheeta häpeää, et tulee ihan itsetuhoisia ajatuksia. Kaikesta typerästä, jota olen elämäni aikana tehnyt, eli on aika paljon asioita, joista tunnen häpeää. Välillä mietin, johtuukohan se nykyisestä lääkityksestä vai onko mulla vaan huono olo.
Aivan totta!Se on kai aika yleistä, että tulee vanhoja juttuja mieleen ja sit nolottaa kamalasti, mut kai jokainen enimmäkseen muistaa vaan ne omat mokailut, harvemmin tulee mietittyä muiden mokailuja
Et. Et ole epämiellyttävä etkä edes takerru. Hyvää yötä.Oonkohan se epämiellyttävä takertuja
Kaipa sitä on säälittävä ja typerä kun olen edelleen ihastunut suhun ja toivon että haluaisit kanssani olla.