mä olen nähnyt muutamia unia, jotka sitten ajan saatossa toteutuivat. Yksi kamalimmista: Olin 20-v ja kävin opistoa aikuislinjalla. Luokassani oli siis päälle 30-v opiskelijoita montakin. Vanhin heistä oli 38-v. Silloin tietenkin tuntui minusta vanhalta. Hänellä oli tytär 16-v ja mies ,eli ei ollut meillä paljon muuta yhteistä kuin koulu. En viettänyt hänen kanssaan vapaa-aikaa tms. Kuitenkin näin todentuntuisen unen, että olin koulussa ja hänellä oli pieni vauva sylissään, käärittynä peittoon. Aivan vastasyntynyt. Hän ei sanonut mitään, mutta ojensi lasta minulle. Minä siihen, että ei, en halua lasta. En ota. mutta nainen vain tyrkytti sitä minulle. Lopulta otin lapsen ja mietin, mitä sillä tekisin. Heräsin. Koulussa kerroin naiselle unestani ja hän vain hymyili jutulle. Pari kuukautta myöhemmin hän kertoi, että oli ollut silloin raskaana. Niin alussa kuitenkin, ettei mitään näkynyt eikä hän ollut kenelläkään kuin miehelleen asiasta kertonut. Ja sitten hän oli saanut viikon päästä keskenmenon.