mulle on tullut useastikkin,juuri sellanen unen ja hereilläolon välimaasto.olen joskus tuntenut kuinka "nousen ilmaan" ja "nähnyt" samalla itseni makaamassa sängyssä.siis eli ulkopuolisena kattelen itseäni.jossain vaiheessa tulee sellanen tunne etten saa karata liian kauaksi ja tipahdan nopeasti omaan itseeni.jännä fiilis :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Sairaalassa näkee paljon "liikennettä", hahmoja kulkemassa-kenen ne sitten on niin en tiedä, onko jo poislähteneiden vai omaisiaan hakemaan tulleiden jo kuolleiden sieluja.Pariin kertaan olen onnistunut "ikuistamaan" tällaisen tilanteen kollegani kanssa.Nämähän halutaan herkästi järkeistää tai leimataan sellaiset ihmiset hörhöiksi, jotka tällaisia asioita kokevat.Omalla osastollamme hörhöpuheet loppuivat siihen, kun ilmeisesti kahdelta luotettavalta silminnäkijältä saivat asiasta kuulla.Siihen asti oli helppo sanoa, että ne on vain "niitä minun juttujani".
Toinen asia mistä haluan kertoa on esikoispoikani, joka on nyt 5-vuotias ja kertonut nyt parina kertana jo nukkumaan mentyä/nukahdettuaan liikkumis/leijumiskokemuksestaan.Herää siis jo nukahdettuaan/horroksessa oltuaan ja kertoo, että liikkui varmasti sängyssään ilman itseään liikuttamatta ja toisella kerralla oli kokenut leijuvansa.Osaisiko kukaan sanoa, mitä tuo voisi olla? Itselläni ei koskaan leijumiskokemuksia ole ollut, mutta etiäisiä kyllä jo lapsesta lähtien.Onko tämä poikanikin ns."herkkä"?
Noi on astraalikokemuksia. En nyt muista, että mistä johtuvat, mutta Google ehkä auttaaAlkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:mulle on tullut useastikkin,juuri sellanen unen ja hereilläolon välimaasto.olen joskus tuntenut kuinka "nousen ilmaan" ja "nähnyt" samalla itseni makaamassa sängyssä.siis eli ulkopuolisena kattelen itseäni.jossain vaiheessa tulee sellanen tunne etten saa karata liian kauaksi ja tipahdan nopeasti omaan itseeni.jännä fiilis :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Sairaalassa näkee paljon "liikennettä", hahmoja kulkemassa-kenen ne sitten on niin en tiedä, onko jo poislähteneiden vai omaisiaan hakemaan tulleiden jo kuolleiden sieluja.Pariin kertaan olen onnistunut "ikuistamaan" tällaisen tilanteen kollegani kanssa.Nämähän halutaan herkästi järkeistää tai leimataan sellaiset ihmiset hörhöiksi, jotka tällaisia asioita kokevat.Omalla osastollamme hörhöpuheet loppuivat siihen, kun ilmeisesti kahdelta luotettavalta silminnäkijältä saivat asiasta kuulla.Siihen asti oli helppo sanoa, että ne on vain "niitä minun juttujani".
Toinen asia mistä haluan kertoa on esikoispoikani, joka on nyt 5-vuotias ja kertonut nyt parina kertana jo nukkumaan mentyä/nukahdettuaan liikkumis/leijumiskokemuksestaan.Herää siis jo nukahdettuaan/horroksessa oltuaan ja kertoo, että liikkui varmasti sängyssään ilman itseään liikuttamatta ja toisella kerralla oli kokenut leijuvansa.Osaisiko kukaan sanoa, mitä tuo voisi olla? Itselläni ei koskaan leijumiskokemuksia ole ollut, mutta etiäisiä kyllä jo lapsesta lähtien.Onko tämä poikanikin ns."herkkä"?
Noin minäkin ja omat lapseni ja nykyään lapsenlapseni tiedän etukäteen ennenkuin minulle kerrottu. Äitinikin kuoleman näin, ernnenkuin joutui sairaalaan, matkalaukkuineen istui ja tunsin vain sen.Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mä saan useinkin etiäisiä.
Osasin mm. aavistaa isäni vakavan onnettomuuden 15v sitten, tuttujen vauvojen sukupuolesta saan joskus voimakkaita etiäisiä, samoin sukulaisten/tuttujen kuoleman tunnen jotenkin etukäteen. Nämä ei ole jokapäiväisiä eikä edes joka viikkoisia mutta silloin tällöin tunnen jotain mitä tulee tapahtumaan.