Mäkin olen tuijottanut ja tuijottanut sitä kuvaa enkä näe muuta kuin papukaijan!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä näin siinä kuvassa suuren papukaijan seisovan oviaukossa,mietin itsekseni,että onpa kaijalla kokoa
Mä kans näen joskus unta mun ex-poikaystävästä joka lopetti päivänsä ihan liian nuorena. Sillon on kans koko päivän hassu olo mutta on mukavaa "nähdä" häntä joskus. Ikävä kun painaa väliin vaikka olikin jo ex kuollessaan mutta ystäviä oltiin kumminkin.Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Näin viime viikolla unta:
Olin kaverini talossa yläkerran vessassa meikkaamassa ja yhtäkkiä näin peilistä, että taakseni ilmestyi eräs Tanja, joka on kuollut suhteellisen nuorena jo monta vuotta sitten. (hän oli koko perheelle hyvin läheinen ihminen)
Olin kummissani ja kysyin: "Mitä teet täällä?"
Hän sanoi: "Pitäähän teitä aina joskus tulla moikkaamaan."
Hän otti harjan ja alkoi harjata mun tukkaa ja sanoi, että mulla on samanlainen tukka kuin hänen äidillään, yhtä paksu ja tuuhea.
Sitten hän sanoi: "Täytyy lähteä takaisin." Kysyin minne ja hän vastasi: "No, tuonne vaan... nähdään taas" ja hymyili..
Eihän tässä nyt silleen mitään yliluonnollista ole, alitajunnan juttuja, mutta heräsin samantien, kun hän oli hävinnyt ja voin kertoa, että oli koko päivän todella hassu fiilis. Tuntui, kuin olisin nähnyt hänet oikeasti..
Ja mä olen nähnyt kans unta ( useita kertoja) talosta eikä sekään ollut mitenkään pelottava.Talo on mansardikattoinen vihreä vanha puutalo ja näen unessa aina itseni siellä sisällä tarkastelemassa paikkoja eteisaulasta.Alkuperäinen kirjoittaja Phoolan harmaana:Mulle on käynyt niin, että mä olin (vuosien varrella) usein nähnyt unta eräästä talosta jo vuosia. Unissa ei koskaan tapahtunut mitään erikoista, mutta muistan talon ja talon pihapiirin kaikki pienet yksityiskohdat. Kun sitten tutustuin nykyiseen mieheeni ja mentiin ensimmäistä kertaa Kalajoelle miehen sukulaisia moikkaamaan, niin näin vähän matkan päässä miehen sukuliatsen kodista juuri tämän saman talon! ! Kaikki oli samalla tavalla kuin unessa, samanlainen pihakeinu, kukkaistutukset, lydyt terassilla jne. En ollut ikinä ennen käynyt Kalajoella, enkä tuntenut sieltä ketään. Ja talon näkemisen jälkeen uni ei ole enää toistunut. Arvatkaa häiritseekö?!